Naš kompleksan portfelj kvalitetom osvaja domaće i brojna vanjska tržišta

Bojan Tolić, direktor prodaje Magdis grupe

„Radim s lokalno afirmiranim brendovima koje i sam volim i koristim, a kako portfelj Magdis grupe ima izuzetnu prodajnu potentnost, nadam se da će gospodarsko okruženje biti povoljno kako bismo realizirali nove međunarodne suradnje. Trenutno smo prisutni na više od dvadeset tržišta, a moj primarni zadatak je jačanje pozicije Magdis brendova“, ističe direktor prodaje Magdis grupe Bojan Tolić.

Razgovarala: Marija Sedlar

Bojan Tolić odrastao je u Đakovu gdje je završio osnovnu školu te prvi razred gimnazije, nakon kojeg cijela obitelj seli u Zagreb gdje je školovanje nastavio u VII. Gimnaziji. Priznaje da mu je, kao i većini ljudi, dolazak u novu sredinu bio izazovan. „Morao sam se prilagoditi životu u velikom gradu te novoj školskoj sredini, a i stvoriti novi krug prijatelja. U svemu tome mi je uvelike pomogla ljubav prema nogometu kojeg sam aktivno trenirao i prije dolaska u Zagreb pa sam kroz novi klub stekao nova prijateljstva i lakše sam se prilagodio novoj sredini“, priča nam Bojan kojega je zanimanje za prodaju dovelo do Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, kojeg je upisao 2000. godine, smjer trgovina.

„Za vrijeme studiranja aktivno sam igrao nogomet te sam počeo i raditi kako bih bio financijski neovisan. Po prirodi sam komunikativan te dobro slušam pa je posao u prodaji bio logičan razvojni slijed. Prvi posao bio je u tvrtki AWT International u kojoj sam krenuo s najniže pozicije unapređivača prodaje, a na kojoj sam izvježbao svoje vještine slušanja, brzih odluka, orijentiranosti k rezultatima te interpersonalnih vještina. Smatram kako je ovaj period studiranja, treniranja i rada za mene bio dobar početak i dobra baza za sve što je uslijedilo.“

Nakon šest mjeseci na poziciji unapređivača prodaje, Bojan preuzima poziciju prodajnog predstavnika, a to mu je novo iskustvo postavilo dobre temelje što se tiče prodajnih vještina te rada i komunikacije s ljudima.

„Logičan slijed bila je pozicija voditelja ključnih kupaca koja mi je dala širinu, ne samo u smislu poznavanje prodajnih alata, nego i razumijevanja tržišta, kategorija i globalnih strategija implementiranih lokalno. Sedam godina provedenih surađujući s dm-om, Bipom, Plodinama, Mercatorom i drugim kupcima omogućilo mi je vrijedna znanja, neprocjenjiva iskustva te uvid u rad jedne od najvećih multinacionalki na svijetu. Sve to vrijeme prolazio sam kroz intenzivne edukacije, prodajne treninge te rad s visokim menadžmentom na međunarodnoj razini.

Nakon iskustva u distributerskom kanalu, 2014. prelazim u L`Oreal kao voditelj ključnih kupaca za distributere i drogerijski kanal. Prelazak u svijet kozmetike sa sobom je opet nosio nove izazove, od čega je najizazovnije bilo savladavanje više od tisuću artikala dekorativne kozmetike. Novi izazov je stigao 2017. kada sam prihvatio promaknuće i preseljenje u Sloveniju, gdje sam skoro četiri godine bio komercijalni direktor, a uz nove odgovornosti i savladavanje jezika, zahvalio bih odličnom timu za sve rezultate koje smo uspjeli ostvariti zajedno“, poručuje Bojan.

DRUŠTVENO ODGOVORNI PROJEKTI

Za vrijeme pandemije Bojan se vratio u Zagreb gdje je s početkom 2021. preuzeo poziciju direktora prodaje u Magdis grupi, što je donijelo kompleksan portfelj, kao i veliki broj aktivnih tržišta.

„Kao direktor prodaje zadužen sam za sva domaća i vanjska tržišta. Magdis grupa trenutno je s bogatim portfeljem prisutna na više od dvadeset tržišta. Moj primarni zadatak je raditi na jačanju pozicije Magdis brendova na domicilnom tržištu te povećanju izvoza i proširenju broja stranih partnera. Izuzetno sam ponosan što radim u kompaniji kojoj je u DNA društveno odgovorno poslovanje. Samim time bih izdvojio nekoliko projekata kojima sam i sam bio dio, a to su: ekskluzivna linija Biobaza Love Naturally osmišljena za pomoć obnovi potresom pogođenih područja Gline, Siska i Petrinje, limitirana edicija proizvoda Biobaza Pink Spirit povodom podizanja svijesti o raku dojke u listopadu te sudjelovanje u Movember kampanji s izuzetno dobro prihvaćenim proizvodima za mušku intimnu njegu Biobaza Jajoper.

Sve ove projekte podržao je dm drogerie markt Hrvatska te smo ih zajedno uspješno realizirali i podržali financijski one kojima je pomoć najpotrebnija. Kako nam je sezona ‘pred vratima’, trenutno smo fokusirani na sunčani asortiman Biobaza Sun & Melem Sun. Naravno, kao i svake godine radimo na posebnim lansiranjima i društveno odgovornim projektima za koje vjerujemo da će ih naši potrošači odlično prihvatiti.“

AGILAN I FLEKSIBILAN TIM

Najveći izazovi s kojima se Bojan i njegov tim susreću u poslovanju su otežano planiranje s obzirom na sveopću nesigurnost dobave repromaterijala, kao i poremećaji koji se javljaju u globalnom transportu u pandemijskom razdoblju. „Epidemija je negativno utjecala i na način razmišljanja svih nas u toj mjeri da a priori ulazite u projekt sa stavom da ništa nije sigurno te da se moramo naučiti prilagoditi iznenadnim promjenama u najkraćem roku. Svakako je agilnost i fleksibilnost jedna od velikih prednosti Magdis grupe što nam je omogućilo da, i dosad neviđenu krizu, prebrodimo bez većih posljedica.

Sve to ne bi bilo moguće, da ne radimo tako povezano i sinkronizirano. Naime, kako bismo i u ova izazovna i nesigurna vremena mogli i dalje jačati našu poziciju na tržištu, potrebna je partnerska suradnja između odjela prodaje, finacija, marketinga, proizvodnje, razvoja i nabave. Mi smo jedan jako dobro uigran tim za kojeg ništa nije nemoguće“, ističe Bojan te dodaje kako im je cilj doprijeti do svakog potrošača u Hrvatskoj s barem jednim proizvodom iz asortimana Magdis grupe te u isto vrijeme omogućiti kupcima širom svijeta nezaboravnu njegu kože, usnica ili zubiju s proizvodima iz portfelja tvrtke.

VAŽNOST SVAKODNEVNOG UČENJA

Rezimirajući priču o svom poslovnom putu, Bojan nam otkriva kako se u životu drži poslovice: ‘Ne očekuj ništa i dobit ćeš sve’. „Prelaskom u Magdis grupu izuzetno sam zadovoljan: radim s lokalno afirmiranim brendovima koje i sam volim i koristim, promatram njihov utjecaj na lokalnu zajednicu i otvaram šire horizonte. Portfelj Magdis grupe ima izuzetnu prodajnu potentnost te se nadam da će gospodarsko okruženje biti povoljno kako bismo realizirali i neke međunarodne suradnje.

Svakodnevno radim s izuzetno predanim ljudima gdje stvaramo okruženje u kojem jedni od drugih učimo. A znamo kako je baza napretka – znanje.“ Svoje slobodno vrijeme Bojan pokušava čim kvalitetnije provesti sa suprugom negdje u prirodi ili u krugu prijatelja, na mjestima gdje se može isključiti i posvetiti sebi. „Najviše volim more i sunce pa je ideja mog idealnog odmora bilo gdje na našoj obali, uz, naravno, nezaboravni dodatak Biobaza i Melem SUN bestsellera!“