Tvrtka Mondelēz International objavila izvještaj ’Snacking Made Right’ za 2021.

Tvrtka Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) objavila je izvještaj “Snacking Made Right” za 2021. godinu u kojem je pokazala napredak ka ostvarivanju kratkoročnih i dugoročnih ciljeva u području zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (Environmental,Social, Governance-ESG). Izvještaj potvrđuje napredak u kreiranju održivije tvrtke na tržištu grickalica zasnovan na stvaranju dugoročne vrijednosti ne samo za poslovanje već i za zajednicu. Ova tvrtka ostaje posvećena tome  da bude jedna od vodećih u područjima u kojima može pridonijeti povećanju pozitivnog utjecaja – uključujući doprinos izgradnji prosperitetnog sektora kakaa, smanjenje ambalažnog otpada i smanjenje utjecaja na životni okoliš.  

ESG strategija i ciljevi tvrtke Mondelēz International postavljaju za prioritet dostizanje trajnih promjena kroz inovativne i sveobuhvatne pristupe, suradnju u pravcu transformacije cijelog sektora i usvajanje mjerljivih rješenja. Upravo je ESG od suštinskog značaja za samu tvrtku da ljudima omogući pravi obrok, u pravom trenutku, napravljen na pravi način. Izvještaj “Snacking Made Right” za 2021. godinu pokazuje mjerljiv napredak u ključnim oblastima, uključujući održiviju opskrbu sirovinama; unaprjeđenje ambalaže dizajnirane tako da se može reciklirati i da ne sadrži određene materijale; povećanje aktivnosti usmjerenih na pružanje podrške rješavanju pitanja klimatskih promjena; inicijative za unaprjeđenje jednakosti, različitosti i inkluzije kao i podršku za dobrobit potrošača i zajednice.

“Način razmišljanja usmjeren na održivost odavno je integriran u našu strategiju rasta dok nastavljamo kreirati vrijednost, jačati naše poslovanje i ubrzavati ambiciju izgradnje održivije tvrtke na tržištu grickalica“, rekao je Dirk Van de Put, predsednik i izvršni direktor tvrtke Mondelēz International.

“Ponosan sam na izuzetan napredak koji je naša tvrtka postigla ka ostvarivanju ambicioznih ESG ciljeva, koji su sastavni dio našeg dugoročnog uspješnog poslovanja i koji nam pomažu riješiti neka od ključnih pitanja s kojima se svijet suočava”, dodao je Van De Put.

Ostvareni napredak u 2021. ka ESG ciljevima:

Održive sirovine

  • Dostizanje brojke od 209.954 registriranih poljoprivrednika u okviru programa “Cocoa Life” (premašen cilj za 2022. godinu od 200.000 registriranih proizvođača kakaa u ovom programu)
  • 75% količine kakaa za brendove čokolade osigurano kroz program “Cocoa Life” (povećanje od 7% u odnosu na 2020. godinu)
  • 91% količine pšenice potrebne za proizvodnju biskvita za tržišta europskih zemalja uzgajano je prema Harmoni Povelji (povećanje od 15% u odnosu na 2020.)
  • 100% količine RSPO certificiranog palminog ulja (od 2014.), sa sljedljivošću od 99% do mlina i 87% šuma pod nadzorom.

Klima i životna sredina

  • 21% smanjena emisija CO2 iz opsega 1 i 2 (referentna 2018.)
  • 32% električne energije koja se koristi u operacijama dolazi iz obnovljivih izvora energije (povećanje od 9% u usporedbi s 2020. godinom)
  • 100% korištenje električne energije iz obnovljivih izvora u Brazilu, Peruu i proizvodnim pogonima u Velikoj Britaniji

Ambalaža

  • 95% ambalaže dizajnirano tako da se može reciklirati (povećanje od 1% u odnosu na 2020.)
  • Na putu smo da koristimo 5% recikliranog plastičnog sadržaja do 2025., u usporedbi s 0,5% korištenih u 2021. (referentna 2020.)
  • Eliminirano 72.100 tona ambalažnog materijala (referentna 2013.)

Dobrobit zaposlenika i zajednice

  • 39% udjela žena u izvršnom rukovodstvu; do 2024. prevazići cilj udvostručavanja sudjelovanja žena (u odnosu na referentnu 2018.)
  • 5% udjela afroameričke populacije u menadžmentu; povećanje od 60% u odnosu na prethodnu godinu
  • 61% sustava praćenja i sprječavanja postojanja dječje radne snage (Child Labor Monitoring and Remediation Systems) u zajednicama u kojima se provodi program “Cocoa Life” u Zapadnoj Africi (povećanje od 33% u odnosu na 2020.)
  • Više od 50 milijuna dolara u novcu i donacijama proizvoda u 2021. godini

Snacking Mindfully

  • 18% pakiranja ima simbol Snack Mindfully za kontrolu porcija (povećanje od 4% u odnosu na 2020.)
  • 17% neto prihoda od svih grickalica dolazi od grickalica s kontrolom porcija (povećanje od 1% od 2020.)

“Ovogodišnji izvještaj pokazuje važna dostignuća koja obilježavaju 10 godina našeg održivog putovanja, u okviru kojeg smo kroz naše prepoznatljive programe nabave sirovina ’Cocoa Life’ i ’Harmony Wheat’ postigli odgovarajući opseg. S ’Cocoa Lifeom’ izgradili smo najveći program održive nabave kakaa i postigli cilj koji smo postavili 2012. godine, ulažući više od 400 milijuna dolara u program podrške za poljoprivrednike, dosegnuvši gotovo 210.000 uzgajivača kakaa i, što je još važnije, vidjevši pozitivan utjecaj u velikim razmjerima“, izjavila je Christine Montenegro McGrath, viša potpredsjednica i direktorica za globalni utjecaj i održivost u tvrtki Mondelēz International te dodala: “Pitanja kojima se bavimo su sistemska, zahtijevaju transformaciju lanca opskrbe i poslovanja. Zato naš integrirani pristup nije kreiran samo da odgovori na osnovne uzroke, već je ugrađen u našu strategiju rasta poslovanja. Posvećeni smo mjerenju našeg utjecaja i ulaganju u fleksibilna rješenja i inovacije kako bismo mogli pokrenuti trajne promjene.”

Osim napretka umjerenog na ostvarivanju ciljeva za 2025. godinu, tvrtka je nastavila pokazivati kontinuiranu posvećenost unaprjeđenju svoje ESG agende s još ambicioznijim ciljevima, investicijama i financiranjem s namjerom da odgovori na pitanja vezana za klimatske promjene i ambalažni otpad. Ovo uključuje i:

  • Postavljanje dugoročnog cilja nulte neto emisije stakleničkih plinova do 2050.
  • Ulaganje u fond Circulate Capital Ocean Fund za podršku prikupljanju više plastičnog otpada nego što tvrtka trenutačno proizvodi u Indiji i jugoistočnoj Aziji
  • Izdavanje prve zelene obveznice tvrtke u rujnu 2021. godine – u vrijeme najvećih izazova u industriji pakirane hrane i robe široke potrošnje

O tvrtki Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (MDLZ) nudi prave grickalice ljudima u više od 150 zemalja diljem svijeta. S neto prihodom od oko 29 milijardi dolara u 2021. godini, tvrtka predvodi budućnost snackinga uz poznate globalne i lokalne brendove kao što su Oreo, belVita i LU keks; čokolade Cadburi Dairi Milk, Milka i Toblerone; Sour Patch Kids bombone i Trident žvakaće gume. Mondelēz International ponosni je član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti.

Za više informacija posjetite: www.mondelezinternational.com
Ili pratite profil na društvenoj mreži Twitter: www.twitter.com/MDLZ

O programu “Cocoa Life”

“Cocoa Life“ je globalni program tvrtke Mondelēz International za održivu opskrbu kakaom. Kakao je suština čokolade i od vitalnog je značaja za poslovanje ove tvrtke koja ima za cilj “kakao proizvoditi na pravi način”. Proizvoditi ga na pravi način podrazumijeva rješavanje složenih izazova s kojima se suočavaju uzgajivači kakaa i njihove zajednice kao što su klimatske promjene, rodna nejednakost, siromaštvo i dječja radna snaga. Program “Cocoa Life” bavi se ovim izazovima na sveobuhvatan način u šest zemalja u kojima se kakao uzgaja: Gana, Obala Slonovače, Indonezija, Dominikanska Republika, Indija i Brazil. Mondelēz International surađuje s vladama, poljoprivrednicima, nevladinim organizacijama, implementacijskim i drugim relevantnim partnerima, kako bi pridonijeli razvoju sustavnih rješenja, transformirali uzgoj kakaa u održivije poslovanje, osnažili zajednice, očuvali i obnovili šume. Za više informacija posjetite: www.cocoalife.org.