Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) formalno se integrirao s kompanijom Chipita Global S.A., liderom u kategoriji grickalica od tijesta u centralnoj i istočnoj Europi koji bilježi visoku stopu rasta.
Akvizicija koja je završena u siječnju ove godine omogućava kompaniji Mondelēz International da ponudi širok portfolio proizvoda od tijesta u Europi zadovoljavajući rastuću potražnju potrošača u ovom segmentu. Chipita proizvodi trenutno dosežu do dvije milijarde potrošača u više od 50 zemalja, a nakon akvizicije već je primjetan snažan rast u poslovanju.
Nakon formalne integracije s kompanijom Chipita, poslovne jedinice kompanije Mondelēz International u centralno-južnoj Europi bit će odgovorne za tržišta Rumunjske, Bugarske, Grčke, Cipra kao i oblast istočnog Jadrana koji čine tržišta Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Albanije i Kosova. Samo u ovom dijelu Europe kompanija ima šest tvornica – jednu u Rumunjskoj, dvije u Bugarskoj i tri u Grčkoj.
“Izuzetno mi je drago što smo svjedoci ovog povijesnog trenutka kada su se Mondelēz International i Chipita formalno integrirale u jednu kompaniju. Nakon šest mjeseci zajedničkog rada, jaka pozicija nam omogućava da se fokusiramo na ambicije usmjerene ka inovacijama s novim kombinacijama proizvoda, kao i na razvoj Chipita brendova na novim i već uspostavljenim tržištima“, izjavio je Ivo Najdenov, potpredsjednik i generalni direktor Mondelēz International za centralno-južnu Europu i dodao: “Činjenica da postajemo globalni lider u kategoriji grickalica od tijesta pridonijet će ubrzanom rastu kompanije Mondelēz International, dok istovremeno nastavljamo graditi poziciju u našoj industriji u Europi nudeći prave grickalice, u pravo vrijeme, napravljene na pravi način.“
Prema novoj organizacijskoj strukturi, generalna direktorica Mondelēz Internationala za tržišta istočnog Jadrana i Bugarsku bit će Marina Hadrović koja je dio kompanije već deset godina. Novu ulogu započinje s pozicije direktorice izvoza za Europu, gdje je kroz mrežu distributivnih partnera bila zadužena za razvoj i vođenje brenda Mondelēz proizvoda na brojnim, različitim tržištima diljem Europe.