U godini u kojoj obilježava 130. godina poslovanja, Franck je objavio svoje drugo Izvješće o održivosti za 2020. i 2021., koje pruža uvid u društvene, upravljačke i okolišne ciljeve održivosti poduzeća uravnotežene sa stvaranjem ekonomske vrijednosti. Izvješće je pripremljeno prema međunarodno priznatom okviru za nefinancijsko izvještavanje Global Reporting Initiative (GRI) Standards čime kompanija potvrđuje transparentno prikazivanje utjecaja, a dostupno je na hrvatskom i engleskom jeziku na Franckovim internetskim stranicama.
Područja u kojima ima najveći utjecaj, zajedno s pripadajućim ciljevima, u Francku su definirali stručnjaci za procjenu globalnih Ciljeva održivog razvoja do 2030 (Agenda 2030.). Riječ je o ciljevima kojima je poduzeće odredilo smjer održivog razvoja s obavezom postizanja ravnoteže između gospodarskih, društvenih i okolišnih zahtjeva. Ovi razvojni ciljevi obuhvaćaju djelokrug promjene klime i održive potrošnje te naglašavaju vrijednost inovativnosti.
„Ovo izvješće donosi detaljan pregled naših aktivnosti i napretka koji smo ostvarili u područjima energetske i okolišne učinkovitosti, osiguranja kvalitete i certificiranja proizvoda, održive nabave, inovacija i razvoja, kao i razvojnih projekata koji imaju za cilj održivost globalne proizvodnje kave. Ulaganje u održivost za nas znači usmjerenost na smanjenje negativnih utjecaja na okoliš i očuvanje prirodnih resursa, osiguranje pozitivnog ekonomskog utjecaja te unapređenje kvalitete života u zajednicama u kojima smo prisutni. Slijedom toga ulažemo u naše zaposlenike, potrošače, poslovne partnere, kulturu, sport, programe za mlade kao i projektima humanitarnog karaktera“, istaknuo je Ivan Artuković, direktor Francka.
U jeku pandemije 2020. godine u Francku je osigurano povećanje kapaciteta i fleksibilnosti u pogonu kave što je bilo važno kako za postojeću proizvodnju, tako i za nove razvojne projekte. Realizirane investicije iznosile su 22,4 milijuna kuna, financirane vlastitim sredstvima, pri čemu je najveća pojedinačna investicija bila u mlin i sustav silosa u pogonu kave. Ukupne investicije u 2021. iznosile su 35,4 milijuna kuna, također financirane iz vlastitih sredstava. Najznačajnija pojedinačna investicija bila je u proizvodni pogon čajeva u vrijednosti od oko 11,5 milijuna kuna. Ovom investicijom povećan je proizvodni kapacitet, osiguran je kontinuitet u kvaliteti, ostvarena je racionalizacija procesa proizvodnje, veći stupanj automatizacije te veća fleksibilnost.
Dosadašnjim uspješno realiziranim investicijama poduzeće je pokazalo strateško razmišljanje i usmjerenost na dugoročnu održivost poslovanja te s tim ciljem nastavlja stvarati prilike za jači regionalni iskorak. K tome posebna pažnja pridaje se istraživanju i razvoju, zbog čega je Franck prepoznat kao inovator koji podiže ljestvicu kvalitete i definira trendove na tržištu.
Samim time poduzeće pridonosi kontinuiranom razvoju glavnih kategorija svojih proizvoda, ali i cjelokupnog tržišta u skladu s potrošačkim trendovima i preferencijama.
Franck posebno brine i o kvaliteti sirovina i održivosti cjelokupnog lanca nabave i proizvodnje te sustavno ulaže u održavanje visoke razine kvalitete svojih proizvoda. Osim toga, u kompaniji su usmjereni i na razvojne projekte u cilju osiguranja održivosti globalnog tržišta kave i konkurentnosti malih uzgajivača kave. Aktivnim djelovanjem u sklopu društva International Coffee Partners (ICP), kao i u sklopu inicijative coffee&climate Franck pomaže malim uzgajivačima kave i obiteljskim farmama u učinkovitoj prilagodbi i odgovoru na klimatske promjene koje u velikoj mjeri utječu na dostupnost kave. U 2021. International Coffee Partners (ICP) obilježio je 20 godina kontinuirane potpore malim uzgajivačima kave i njihovim obiteljima, a svojim je projektima do sad obuhvatio i pomogao više od sto tisuća poljoprivrednih obitelji u 13 zemalja u kojima se uzgaja kava.
Bez obzira na specifičnost sirove kave, kao jedne od ključnih sirovina koja se za potrebe proizvodnje nabavlja iz dalekih zemalja uzgoja, u Francku i dalje velike napore ulažu kako bi se što više nabavljalo lokalno i regionalno, što rezultira smanjenjem negativnog utjecaja transporta na okoliš, ali i nižim troškovima. Kroz 2020. i 2021. domaći proizvođači činili su nešto više od 52% u ukupnom prometu svih Franckovih dobavljača.
Ulaganje u zaposlenike se, među ostalim, ogleda u pripravničkom programu namijenjenom mladima koji su tek završili studij pružajući im priliku da se afirmiraju i steknu vrijedno iskustvo, a čak 44% Franckovog tima čini generacija milenijalaca. Dodatno, Franck svojim programom u području ljudskih resursa podržava pozitivnu praksu unapređenja kvalitete života osoba s invaliditetom kroz integraciju u radnu sredinu.
U narednom razdoblju Franck će nastaviti s razvojem proizvoda u skladu s potrošačkim trendovima te s razvojem izravnog odnosa s potrošačima i širom društvenom zajednicom. Zahvaljujući takvoj viziji Franck uspijeva opravdati njihovo povjerenje i zadržati status lidera u segmentu inovacija i vrhunske kvalitete svojih proizvoda.