Riječ je o perspektivi koja prati brendove s najvećim relativnim rastom penetracije u prvih osam mjeseci 2022. u odnosu na isto razdoblje godinu ranije
Analizira: Mladen Kožić, Business Development Manager Adriatics, GfK
Kada se govori o top brendovima, obično se govori o onima koji su najveći volumenima, koji su ‘top of mind’, koje lako uočavamo na prodajnom mjestu ili na različitim postajama ‘comsumer journeyja“.
Mi smo izabrali drukčiju perspektivu kojom želimo obogatiti već postojeće kontekste velikih brendova. Riječ je o perspektivi koja prati brendove s najvećim relativnim rastom penetracije u prvih osam mjeseci 2022. u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Pritom smo u analizu uključili samo brendove koji u ovoj godini imaju najmanje sto tisuća Shoppera.
Na listi top 100 brendova s najvećim rastom penetracije polovica su brendovi trgovačkih marki uz izraženu dominaciju Eurospinovih marki. Zanimljivo je kako je prošlogodišnji pobjednik Kravica Kraljica i ove godine u top rastućim brendovima dosegavši 445 tisuća Shoppera u osam mjeseci. Na samom su vrhu neki novi igrači u esencijalnim kategorijama kao što su ulje, mlijeko i šećer.