BIPA Hrvatska predstavlja svoj prvi blagdanski pop up store – BIPA božićni kutak

Novi prodajni koncept donosi pregršt iznenađenja i odabranu ponudu blagdanskih poklona

Kako bi zadovoljili sve potrošačke želje u blagdanskom razdoblju, BIPA Hrvatska napravila je korak dalje u svom poslovanju i otvorila prvo pop up prodajno mjesto s odabranom ponudom božićnih poklona iz svog širokog asortimana.

BIPA pop up store – Božićni kutak smješten je unutar trgovačkog centra City Centar One East u Zagrebu, a moći će ga se posjetiti do 24. prosinca. Otvaranje ovakvog tipa prodajnog mjesta odgovor je na kontinuirano praćenje potreba i potrošačkih navika kupaca.

Novitet na tržištu drogerijskih lanaca

Kako bi u svakom trenutku mogla odgovoriti na potrebe tržišta, BIPA već dugi niz godina poseban naglasak stavlja na fleksibilnost u svom poslovanju. Istraživanja koje BIPA provodi, istaknula su shopping centre kao praktična prodajna odredišta za kupce, s obzirom na to da objedinjuju široku ponudu koja odgovara različitom rasponu potreba.

Prateći navike kupaca s ciljem da im omogući što praktičnije i ugodnije iskustvo kupovine za vrijeme blagdana i gužvi tijekom praznika, BIPA je proširila svoje poslovanje na novi format, kojim se odmiče od standardnog pristupa na tržištu drogerijskih lanaca te kupcima približava dostupnost svoje ponude.

Prvi BIPA pop store unutar City Centra Eastnudi specijaliziran dio asortimana, koji je najčešći izbor kod odabira poklona. U sklopu njega mogu se naći brojni proizvodi iz ponude poznatih parfema, dekorativne kozmetike kao i oni za njegu lica, kose i tijela, ali i poklon setovi, mirisne svijeće, nakit i čestitke. Kao dodatnu vrijednost za svoje kupce, BIPA je osigurala besplatno omatanje poklona u pakiranju po želji, a vikendima u poslijepodnevnim satima sve posjetitelje očekuje besplatno savjetovanje za njegu kože i pravilno nanošenje dekorativne kozmetike.

Inovativnost i fleksibilnost kao ključ uspješnog poslovanja

„Potrebe naših kupaca su nam uvijek na prvom mjestu, stoga im želimo osigurati što jednostavniju kupovinu prilikom odabira poklona za sebe i svoje najmilije u ovom blagdanskom periodu. Poseban naglasak u poslovanju stavljamo na inovacije, pa smo iznimno ponosni da smo i ovaj put unaprijedili svoje poslovanje i otvorili prvi BIPA pop up store u Hrvatskoj”, izjavio je Kai Pataky, glavni izvršni direktor BIPA Hrvatska.

BIPA Hrvatska pozicionirala se kao omiljeno mjesto koje svojim kupcima pruža samo najbolje, što se s ovom inovacijom još jednom potvrdilo kao kontinuirano unaprjeđivanje usluga i spremnost pravovremene prilagode potrebama domaćeg tržišta.