Dezodoransi bilježe rast vrijednosne prodaje

Promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača prošle su godine nosila 63% ukupne prodaje dezodoransa, a oni su abecednim redom Beiersdorf, Procter & Gamble i Unilever

Analizira: Mateja Jurasović, NielsenIQ

U dezodoranse i antiperspirante ubrajaju se svi proizvodi koji su namijenjeni sprečavanju neugodnih tjelesnih mirisa i znojenja ispod pazuha, ali i cijelog tijela, a koji se pojavljuju u obliku sprejeva, krema, stickova, roll-ona, gelova, kristala.

Dezodoransi mogu biti namijenjeni muškarcima, ženama ili unisex. U kategoriju dezodoransa nisu uključeni mirisi za lice i tijelo, kao ni dezodoransi / antiperspiranti za stopala.

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2021. godine, kategorija bilježi rast vrijednosne prodaje. Dezodoransi u spreju čine najveći segment unutar kategorije sa 61% udjela u vrijednosnoj prodaji. Sljedeći segment, sa 21% vrijednosne prodaje, ostvaruju roll-oni, slijede ga stikovi sa 16% vrijednosne prodaje te 3% čine ostale vrste dezodoransa.

U modernim kanalima trgovine (hipermarketima i supermarketima) svoje kupce 36% pronalazi kategorije dok se kroz drogerije i trgovine mješovitom robom ostvaruje 64% vrijednosne prodaje.

U 2021. godini, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača nose 63% ukupne prodaje dezodoransa, a oni su abecednim redom Beiersdorf, Procter & Gamble i Unilever.