Proljetno čišćenje: Kvalitetnim sredstvima protiv nečistoće i kamenca

Kako bi kupaonica uvijek bila čista, mirisna i ugodna za boravak, proizvođači se trude ponuditi bogati asortiman sredstava za čišćenje kupaonice, bilo da se radi o univerzalnim sredstvima za čišćenje, abrazivnim sredstvima za čišćenje ili sredstvima za uklanjanje kamenca

Proizvodi za pranje i njegu u kućanstvu (home care), prema podacima Euromonitor Internationala, u 2022. godini bilježe porast prodaje u Hrvatskoj, no konstantna vrijednost i količinska prodaja su pale. Nekoliko je čimbenika dovelo do ovakve izvedbe. Rat u Ukrajini imao je negativan utjecaj, s posljedičnom energetskom krizom koja je dovela do porasta inflacije i smanjenja količine prodaje.

Osim toga, kako je vrhunac pandemije prošao, više nije bilo iste razine frenetičnog čišćenja kako bi se uklonili svi ostaci eventualnih virusa. Pad broja stanovnika također je doveo do pada količinske prodaje. Na kraju, dok su se proizvođači tijekom posljednjih nekoliko godina natjecali kroz agresivne promocije, to je donekle popustilo u 2022., jer su igrači na tržištu nastojali zaštititi marže.

Imajući to u vidu, analitičari Euromonitora bilježe da izvedba nije bila ujednačena u svim segmentima. Najveće proizvodno područje, pranje rublja, kao i pranje posuđa, imalo je najslabije rezultate, uz značajan pad količine. Što se tiče brige o rublju, tome je uvelike pridonijelo rjeđe pranje rublja, zbog pada zabrinutosti oko. Što se tiče pranja posuđa, s potpunim otvaranjem društva 2022., građano su provodili više vremena izvan kućanstava, pa se pralo manje posuđa.

RAST SREDSTAVA ZA PRANJE KUPAONICA

Sredstva za pranje i održavanje kupaonica, osvježivači zraka i insekticidi prošli su bolje i sve su tri kategorije zabilježile zdrav porast količinske prodaje, unatoč padu prodaje u stalnoj vrijednosti, pri čemu su potrošači najbolje reagirali na kupovinu proizvoda kada su dobivali bolju vrijednost za novac.

Što se tiče insekticida, posebno vruće ljeto dovelo je do velike populacije insekata, a to je potaknulo količinsku prodaju ove kategorije. Kada su u pitanju proizvodi za čišćenje kupaonica i osvježivača zraka, uz veliki povratak stranih turista u prošloj godini, vlasnici apartmana za iznajmljivanje imali su više posla oko njihova čišćenja i kao rezultat toga potrošili su značajne svote na proizvode za čišćenje kupaonica, raznih površina i osvježivače zraka.

U BORBI PROTIV KAMENCA

Kako bi kupaonica uvijek bila čista, mirisna i ugodna za boraviti, proizvođači se trude ponuditi bogati asortiman sredstava za čišćenje kupaonice, bilo da se radi o univerzalnim sredstvima za čišćenje, abrazivnim sredstvima za čišćenje ili sredstvima za uklanjanje kamenca.

Nakupine kamenca koje se s vremenom stvaraju u kupaonici kao posljedica tvrde vode koja otežavaju nam korištenje tuša i slavina u našem domu i smanjuju njihovu protočnost.

Korištenje kvalitetnog sredstva za uklanjanje kamenca štiti površine od taloženja novog kamenca i drugih nečistoća. Tako čišćenje postaje puno lakše, a površine u kupaonici ostaju sjajne i bez kamenca. Kamenac najviše ugrožava pločice oko kade. Stoga ih je dobro nakon tuširanja obrisati suhom krpom te redovito održavati na uobičajen način. Ni najčišće keramičke pločice neće izgledati lijepo ako su fuge zapuštene.