Pudinzi: Omiljeni okus u praktičnom pakiranju za slastan međuobrok

Prednost pudinga u čašici je što ga jednostavno držite u hladnjaku kako bi uvijek bio djeci pri ruci – iza slasnog ručka, kao međuobrok ili kao idealan obrok uz gledanje omiljene serije ili filma

S okusom čokolade, vanilije, jagoda, malina, borovnica, lješnjaka… puding je desert koji se može kupiti gotov ili raditi kod kuće, najčešće s praškom u koji se dodaju šećer i mlijeko. Riječ je o omiljenom desrtu djece i odraslih koji je brzo gotov i jako ukusan. U užurbanoj svakodnevici u kojoj se trudimo na obiteljski stol staviti nešto ukusno i razveseliti ukućane, gotovi pudinzi iz rashladne vitrine mogu biti pravo rješenje. Djeca im se uvijek razvesele, pogotovo ako se radi o jednom od omiljenih okusa: čokoladi ili vaniliji. Važno je da su pripremljeni od mlijeka najbolje kvalitete što osigurava punoću okusa.

LAGANE I UKUSNE POSLASTICE

Potrošači najradije biraju lagane i ukusne poslastice koje ih podsjećaju na djetinjstvo i bakinu kuhinju. Pri izboru proizvoda za svoju djecu, roditelji su posebno izbirljivi. Puding spada među prve slastice koje se daju predškolskoj djeci pa je iznimno važno da puding bude desert prilagođen potrebama djece i da sadrži visoki postotak punomasnog mlijeka.

PRAKTIČNO PAKIRANJE

Prednost pudinga u čašici je što ga jednostavno držite u hladnjaku kako bi uvijek bio djeci pri ruci – iza slasnog ručka, kao međuobrok ili kao idealan obrok uz gledanje omiljene serije ili filma. Također, ovi se pudinzi u trgovačkim lancima mogu pronaći u praktičnim pakiranjima – nekoliko manjih pakiranja spojenih u jedno (npr. četiri čašice spojene zajedno) ili dvije čašice pudinga također spojene zajedno.

Zahvaljujući veličini pakiranja pudinga, koji se kreću od 50 g, 100 g ili 150 g, ti deserti mogu pronaći mjesto u svakoj školskoj torbi ili ruksaku za trening i savršeno doći mališanima u predahu od nastave ili kao okrijepa nakon nogometa, rukometa, plesa…

OBITELJSKA PAKIRANJA

Osim u manjim pakiranjima, proizvođači osluškuju potrebe potrošača te na tržište lansiraju veća pakiranja ove poslastice. Kako je riječ o pudinzima od 500 g, može se reći da se radi o obiteljskom pakiranju s kojim se može zasladiti više osoba. Takvi su pudinzi idealni za konzumaciju s obitelji ili prijateljima. Ili samo baš za Vas – ako jaaaako volite puding!

Omiljeni među mlađom populacijom

Pogledamo li dobnu strukturu potrošača, bilježimo iznad prosjeka potrošače pudinga u prahu među osobama u dobi od 30 do 39 godina te među onima u dobi od 16 do 19 godina

Piše: Violeta Perčić, Research Associate Manager, Ipsos

Hrvati nerijetko konzumiraju pudinge u prahu – dvije trećine populacije u dobi od 16 do 64 godine barem ponekad. Daljnjom segmentacijom potrošača promatrane kategorije dobit ćemo 24% heavy korisnika koji konzumiraju pudinge barem 2 do 3 puta mjesečno, 13% medium korisnika koji ih konzumiraju jednom mjesečno te 29% light korisnika koji ih konzumiraju rjeđe od jednom mjesečno.

Više od polovice korisnika kategorije prilikom kupovine ne pridaje preveliki značaj brendu pudinga u prahu. Među heavy korisnicima promatrane kategorije nalazimo gotovo podjednako muškaraca i žena.

Ipak, pogledamo li dobnu strukturu potrošača možemo uočiti prva odstupanja od prosjeka populacije, pa tako imamo iznad prosjeka potrošače pudinga u prahu među osobama u dobi od 30 do 39 godina te među onim najmlađima u dobi od 16 do 19 godina.

Što se tiče regionalne rasprostranjenosti, najviše ih u postotku nalazimo na području Zagreba i okolice te Dalmacije, a iznad prosjeka i na području Slavonije. Po svojem životnom stilu pripadaju Umjerenim obiteljskim ljudima, no nalazimo ih iznad prosjeka i među statusnim potrošačima te Obiteljskim tradicionalistima.

Umjereni obiteljski ljudi su, kao što im i samo ime govori, umjereni u većini životnih nazora. Bitan im je obiteljski sklad te im većinu vremena zaokuplja briga oko kućanstva i uređenje doma. Slobodno vrijeme najviše vole provoditi u obiteljskom okruženju.

Osim općenitog praćenja kategorije pudinzi u prahu unutar BRANDpuls istraživanja prate se i brendovi, tj. odnos potrošača prema brendu. Najvažniji indikator koji pratimo je razina korištenja („usage“), marketinški indikator koji najbolje govori o vitalnosti brenda.

Među heavy korisnicima kategorije pudinzi u prahu u dobi od 16 do 64 godine u Hrvatskoj vodeći je brend Dolcela, koji je u zadnjih mjesec dana koristilo čak dvije trećine heavy potrošača. Na drugom mjestu je Dr. Oetker sa 63% korisnika, a na trećem K Plus s 22% korisnika.