Nakon ulaska na američko, australsko, kinesko i singapursko tržište, popularna narančada od sada je dostupna i u Austriji
Najprepoznatljiviji domaći i regionalni brend bezalkoholnih pića, Pipi, ove je godine snažno iskoračio na strana tržišta.
Nakon što je već odškrinuo vrata SAD-a, Australije, Kine i Singapura te se još snažnije pozicionirao regionalno, od sada se bočice i limenke popularne narančade mogu pronaći u jednom od najvećih europskih trgovačkih lanaca, u austrijskom SPAR-u. Pipi je u SPAR-u pozicioniran kao samostalan brend, u velikoj konkurenciji gaziranih pića.
„Ponosni smo na ovaj iskorak u našem poslovanju, na otvaranje još jednog zahtjevnog stranog tržišta. Ovo je velika stvar ne samo za Pipi, nego i za reputaciju hrvatskih proizvoda na međunarodnom tržištu. Pipi ima kvalitetu, priču i tradiciju da bude konkurent najvećima, a Hrvatska još jedan brend koji će je kvalitetno predstavljati na zahtjevnim zapadnim tržištima“, rekao je direktor uprave Pipi Beverages, Luka Diel-Zadro.
Austrijsko tržište nije jedina velika novost u poslovanju Pipija. Već potpisanim ugovorom s distributerom, Pipi ove godine izlazi i na njemačko i švicarsko tržište.
„Posljednjih šest godina intenzivno smo radili na jačanju i brenda i retaila i ovo je rezultat za koji smo bili sigurni da će doći. I dalje ostajemo jednako ambiciozni prema inozemnim tržištima i intenzivno radimo na otvaranju novih“, dodao je Diel-Zadro.