Nakon procesa rebrandiranja 2017., nekoliko godina intenzivnog rada na jačanju brenda i retaila, dodatnog osnaživanja pozicija na domaćem i regionalnim tržištima te plasiranja novih okusa, tvrtka je u 2023. ostvarila značajne milestoneove
Pipi je u prethodnoj godini zabilježio velike iskorake u mnogim segmentima poslovanja. Nakon procesa rebrandiranja 2017. godine, nekoliko godina intenzivnog rada na jačanju brenda i retaila, dodatnog osnaživanja pozicija na domaćem i regionalnim tržištima te plasiranja novih okusa, 2023. značila je niz novih ostvarenih milestoneova za tvrtku.
Jedan od najznačajnijih rezultata bio je ulazak na zapadnoeuropska tržišta. Pipi se prošlo ljeto pozicionirao na policama austrijskog lanca SPAR kao samostalan brend i time napravio ogroman uspjeh ne samo za tvrtku, nego i za reputaciju hrvatskih proizvoda na međunarodnom tržištu općenito. Tada je najavljeno kako je sljedeći korak zahtjevno njemačko tržište, a potvrda tim ambicioznim planovima i radu došla je početkom 2024. kada je Pipi stigao na police najvećeg njemačkog retailera – EDEKA.
„Ovo je rezultat za koji smo bili sigurni da će doći. I dalje ostajemo jednako ambiciozni prema inozemnim tržištima i intenzivno radimo na otvaranju novih. Pipi ima kvalitetu, imidž i tradiciju da bude konkurent najvećima, a Hrvatska još jedan brend koji će je kvalitetno predstavljati vani. Povratne informacije su dobre i imamo razloga vjerovati u velik međunarodni potencijal za Pipi. Potvrdu toga dobili smo i na nedavnom sajmu INTERGASTRA u Stuttgartu gdje je Pipi privukao ogroman interes“, rekao je predsjednik Uprave Pipi Luka Diel-Zadro.
Pipi svoju popularnost među potrošačima potvrđuje i drugim podacima poslovanja u prošloj godini. Naime, u maloprodajnom sektoru ostvaren je rast od preko 25%, što je rezultat kontinuiranog ulaganja u prodajno mjesto kroz širenje distribucije i trade aktivnosti te rezultat maksimalne posvećenosti potrošačima. To je i potvrda činjenice da kupci vole i ostaju vjerni kvalitetnom domaćem proizvodu. Posebno je impresivan podatak da je Pipi naranča limenka 0,33 l najprodavaniji proizvod unutar non cola segmenta limenki u kategoriji bezalkoholnih gaziranih pića.
„Ponosni smo na ove rezultate koji su plod dugogodišnjeg strateškog rada Pipi tima. Usto, ostvarujemo jako kvalitetnu suradnju s trgovačkim lancima koji naš brend vide kao dodanu vrijednost svojoj ponudi. Interni, kao i napori naših distribucijskih partnera, snaga brenda koji autentično promovira bezbrižnost kao životni stil, spoj tradicije i inovativnosti, konzistentna komunikacija i community koji Pipi ima, sve je to doprinijelo ovim postignućima. U 2024. krećemo još ambicioznije i s još većim fokusom na prodajno mjesto kroz ambalažu, komunikaciju i prodajne aktivnosti. Naravno, uz retail kupce fokus će biti i na postojećim i budućim partnerima u HoReCa sektoru“, istaknuo je Diel-Zadro.
Pipi ostvaruje i nove partnerske suradnje u cilju još jačih marketinških komunikacija. Početkom godine potpisani su ugovori s novom kreativnom agencijom I TO NIJE SVE! creative agency te medijskom agencijom PHD Media. Uz nove partnerske odnose, ljetna bezbrižnost širit će se tijekom cijele godine na svim tržištima na kojima se Pipi nalazi, promovirajući #bolimepipi duh.