Razvoj funkcionalnog pića u održivoj ambalaži razvojno je istraživački projekt Jamnice sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.
Svrha i cilj projekta su provedba istraživanja, razvoja i inovacije funkcionalnog niskoenergetskog pića s bioaktivnim komponentama, u održivoj ambalaži. Ukupna vrijednost projekta je 5.675.670,92 EUR pri čemu je EU investirao 3.399.754,39 EUR, dok je preostali dio investicije osigurala Jamnica.
Suradnja Jamnice i znanstvenih institucija – dobitna kombinacija
Projekt se temelji na načelima učinkovite suradnje Jamnice, Sveučilišta u Zagrebu Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta, Instituta za medicinska istraživanja i medicinu rada te Instituta Ruđer Bošković.
“Sretni smo i ponosni što naš multidisplicirani tim kolega unutar Jamnice intenzivno radi na razvoju inovativnog niskoenergetskog pića. Ovim potezom još jednom želimo potvrditi status inovatora i tržišnog lidera koji postavlja trendove na tržištu pri tom vodeći brigu o održivosti proizvodnje, poslovanja i zaštiti okoliša“, izjavila je Sandy Lovković, direktorica razvoja i istraživanja u Jamnici.
Niskoenergetski bezalkoholni napitak dolazi u inovativnoj ambalaži sa spojenim čepom
U sklopu projekta, Jamnica potrošačima želi ponuditi osvježavajući niskoenergetski bezalkoholni napitak s pažljivo odabranim prirodnim sastojcima, među kojima su prirodan izvor vitamina C te drugi biljni ekstrakti bogati bioaktivnim sastojcima poput polifenola.
Projekt obuhvaća i razvoj ekološki prihvatljive ambalaže sa spojenim čepom koja će olakšati recikliranje cijelog pakiranja i pomoći da čep ne završi u okolišu. U suradnji s dizajnerima i dobavljačima, Jamničini su stručnjaci razvili i novi oblik boca u kojima će udio izvornog PET materijala biti zamijenjen recikliranim materijalom čime će Jamnica tako odgovoriti na zahtjeve kružnog gospodarstva.
„Razvoj ekološki prihvatljivije ambalaže za nas, kao proizvođača pića, jedan je od glavnih fokusa, ali i moguća prednost. Najveći izazov bilo nam je kako smanjiti količinu plastike, a pri tom zadržati vrhunsku kvalitetu proizvoda u traženom roku trajanja“, rekao je Marijan Sudić, rukovoditelj razvoja ambalaže.
Ovim projektom Jamnica želi dodatno učvrstiti svoj status renomiranog proizvođača, inovatora i pokretača trendova koji kontinuirano ulaže u razvoj novih kategorija proizvoda, poboljšanje kvalitete pića i jačanje lojalnosti potrošača ulaganjem u inovacije pića i pripadajuće ambalaže.