Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78,7%) i Konzum (75,4%). Slijede Kaufland (65,8%) i Plodine (55%) dok je manji broj ispitanika posjetio Spar (44,2%) i Interspar (42,7%)
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku, a u siječnju ove godine ukupan postignuti uzorak obuhvatio je 500 građana starijih od 16 godina.
Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78,7%) i Konzum (75,4%). Slijede Kaufland (65,8%) i Plodine (55%) dok je manji broj ispitanika posjetio Spar (44,2%) i Interspar (42,7%). Manju posjećenost imaju Eurospin (29,7%), Studenac (27,4%) i Tommy (23,8%) dok KTC (14,8%) i NTL (13,0%) imaj najmanju posjećenost.
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland imaju podjednak rezultat. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju ostali trgovački lanci. Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (68,3%) te Kaufland (60,6%) i Konzum (54,9%).
Interspar preporučuje 37,9%, Plodine 32,4%, a daljnjih 29,4% preporučuje Spar. Podjednak udio preporučuje Eurospin (21,2%) i Tommy (20,7%) te KTC (15,4%) i Studenac (11,4%). Usporedili smo i udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke te se pokazalo da najpovoljniji omjer ima Eurospin. Od ostalih lanaca najveći udjel imaju Kaufland, Lidl i Interspar.