Datalab HR, proizvođač poslovno-informacijskog sustava PANTHEON ponosno najavljuje svoje godišnje poduzetničko-edukativno događanje PANTHEON Konferenciju, koju država 9. svibnja u Hotelu Antunović Zagreb. Ova konferencija, koja se održava diljem regije, okuplja PANTHEON korisnike i sve one koji će to tek postati – brojne menadžere, računovođe, HR menadžere, voditelje IT-a, prodaje i nabave te je izvrsna prilika za poslovna povezivanja i razmjenu iskustava.
Posjetitelji će imati priliku upoznati PANTHEON kao suvremeni poslovno-informacijski sustav koji pokriva sve poslovne procese i omogućava kompletno vođenje poslovanja: od narudžbi i fakturiranja, preko računovodstva i plaća, do upravljanja proizvodnjom i poslovne analitike. Povrh automatizacije i ubrzanja poslovanja, PANTHEON korisnicima omogućuje poboljšanje interakcija s klijentima i dobavljačima te stjecanje i zadržavanje konkurentske prednosti.
Posjetitelje koji su već upoznati s PANTHEON-om očekuje pregled novosti poslovnog sustava iz područja sigurnosti, korisničkog iskustva prilagođenog potrebama različitih djelatnostima te digitalnih i AI alata. Saznat će i kako program štedi vrijeme i novac zahvaljujući cjelovitom digitaliziranom i bespapirnom poslovanju u sklopu usluga ePoslovanja.
Praktične primjere Datalab stručnjaci i partneri prezentirat će na mnogobrojnim radionicama koje će se fokusirati na pametne tvornice i pametnu integriranu proizvodnju, poslovno izvještavanje, efikasnije računovodstvo i mnogo više.
Najveća novost koju ove godine donosi PANTHEON Konferencija, predstavljanje je nadogradnje PANTHEON-a umjetnom inteligencijom, novim pomoćnikom Aionom.Riječ je o sustavu kojise integrira u sve module programa PANTHEON tesvojim znanjem pomaže razvijati tehnološke inovacije, prilagođene ciljevima i iskustvu korisnika, kako bi korisnici stekli konkurentsku prednost. Ova integracija otvara vrata novim mogućnostima, postavljajući Datalab kao partnera u implementaciji AI rješenja u poslovnom svijetu.
„S obzirom na to da je tehnologija obavezan dio našeg poslovanja, pojedini dijelovi PANTHEON-a su razvijeni, prilagođeni i međusobno usklađeni tako da dijelom razmišljaju umjesto vas, nadziru procese i podsjećaju vas na pojedine korake i kontrole kako bi poslovanje teklo neometano i u skladu sa zakonom. Na konferenciji ćemo vam pokazati kako su se tehnološke novosti susrele s pojedinim područjima PANTHEON-a kroz korisne poveznice, savjete, dobre prakse i prednosti koje će unaprijediti vaše poslovanje“, istaknuo je Danilo Tomšić, direktor Datalab HR.
PANTHEON Konferencija jedinstvena je prilika članovima poslovne zajednice diljem regije da steknu uvid u najnovije trendove, tehnologije i najbolje prakse u poslovnom svijetu. Od e-poslovanja do umjetne inteligencije, sudionici će dobiti konkretne primjere i savjete koje mogu primijeniti u praksi, kao i uspješne priče korisnika iz prve ruke.
Agenda događanja i obrazac za prijavu mogu se pronaći na službenoj stranici događanja: https://konferencija.datalab.hr/
Za dodatne upite i informacije, molimo kontaktirajte:
Iva Devčić, Digital Marketing Specialist, iva.devcic@datalab.hr, 099 3807 092