Tommy nastavlja sa širenjem prodajne mreže

Otvaranje novog Tommy supermarketa u Veloj Luci na Korčuli (Foto: Tonci Plazibat / CROPIX)

Tijekom mjeseca srpnja Tommy nastavlja s realizacijom razvojnih planova širenja prodajne mreže u Hrvatskoj, kao i s aktivnostima usmjerenim na adaptaciju postojećih prodajnih mjesta s ciljem da se kupcima osigura kvalitetniji doživljaj kupovine i poboljšana usluga.

Danas je otvoreno novo prodajno mjesto – supermarket u Zemuniku (Donji Zemunik ulica II 10B, Zemunik), čime je dodatno osnažena lokalna prisutnost Tommyja na zadarskom području, gdje je Tommy tržišni lider. Supermarket je suvremeno i funkcionalno opremljen, u skladu sa standardima uređenja Tommy prodajnih mjesta, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje.

Istaknuti dio ukupne ponude čine mesnica i pekarnica sa dnevno svježom ponudom. U supermarketu je moderniziran i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je postavljen sustav za prihvat novije generacije. Površina korisnog prostora supermarketa je 600 metara četvornih, uz dostupnost parking mjesta za kupce.

U srijedu, 10. srpnja ponovno je otvoren hipermarket Tommy u Veloj Luci (Ulica 47 br. 49, Vela Luka), a nakon obavljenog renoviranja i prilagodbe prodajnog prostora u skladu sa suvremenim prodajnim standardima, na ukupnoj korisnoj površini od 2000 m2. Ponuda Tommyja, a posebno u formatu hipermarketa, je prepoznatljivo dobra i karakterizira je široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Prodajni centar Tommy, otvoren u Visu (Foto: Tom Dubravec / CROPIX)

Posebna pozornost i u ovoj poslovnici usmjerena je na odjele mesnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva sa dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači. I u ovom hipermarketu je moderniziran i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je postavljen sustav za prihvat najnovije generacije, a dostupan je i veći broj parkirnih mjesta za kupce.

Prodajni centar Tommy, otvoren u Visu (Foto: Tom Dubravec / CROPIX)

“Intenzivnija aktivnost Tommyja na hrvatskim otocima značajna je za našu tvrtku, ali i za stanovništvo otoka, te lokalne zajednice. S obzirom na otočke specifičnosti, ulaganja na tim područjima imaju izniman gospodarski i širi društveni značaj”, ističu u Tommyju.

Pored prethodno spomenute poslovnice na Korčuli, 6. srpnja je ponovno otvoren i preuređeni maximarket na otoku Visu (Ulica Bana Jelačića 43, Vis), s ponudom i funkcionalnostima kao i u hipermarketu Vela Luka, a u istom terminu je otvoren i supermarket u mjestu Sali na Dugom Otoku koji ima sezonski karakter poslovanja.

Novi Tommy supermarket u Veloj Luci na Korčuli (Foto: Tonci Plazibat / CROPIX)

U cijeloj prodajnoj mreži Tommyja, a posebno u novootvorenim i renoviranim prodavaonicama, nudi se niz dodatnih usluga i pogodnosti za kupce, a posebno atraktivne pogodnosti pripremljene su u povodu otvaranja. Realizacijom novih projekata Tommy, kao tržišni lider u dalmatinskoj maloprodaji, pokazuje usmjerenost prema dodatnom osnaživanju tržišne pozicije u hrvatskoj maloprodaji.