U trećem kvartalu poslovne godine 2018./2019. prodaja METRO AG porasla je za 2,8 posto i iznosi 7,6 milijardi eura. Prodaja putem dostave u istom kvartalu rasla je za 9 posto te sada čini 20 posto ukupnog prometa METRO AG-a.
„METRO nastavlja ostvarivati rast like-for-like prodaje koji je u ovom kvartalu iznosio 3,4 posto. Veleprodajni segment, koji predstavlja središte našeg poslovanja, ostvario je rast u 24. uzastopnom kvartalu“, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO AG.
Pojačani fokus na ključne skupine kupaca osigurao je rast like-for-like prodaje od 4,9 posto u HoReCa sektoru, dok je like-for-like prodaja prema trgovcima rasla za 4,4 posto. Navedene skupine kupaca čine dvije trećine ukupne prodaje. Vidljiv je i rezultat ulaganja u digitalizaciju poslovanja. Online narudžbe sada su dostupne profesionalnim kupcima u 18 zemalja te ih je, prosječno, 170.000 tjedno.
U trećem kvartalu poslovne godine 2018./2019 EBITDA bez zarade od nekretnina dosegnula je 316 milijuna eura, dok je u istom kvartalu prethodne poslovne godine iznosila 305 milijuna eura.
Na dan 30. lipnja 2019. mreža prodajnih centara METRO AG broji 773 prodajna centra, četiri više u odnosu na 30. rujna 2018.
Napomena: Poslovna godina 2018./2019. uključuje period od 1. listopada 2018. godine do 30. rujna 2019. godine. Treći kvartal te iste poslovne godine odnosi se na razdoblje od 1. travnja 2019. do 30. lipnja 2019. godine.