Ovoga puta istražili smo percepciju trgovačkih lanaca: rezultati se prikazuju u imidž mapi koja omogućuje uočavanje zajedničkih, ali i razlikovnih karakteristika među pojedinim trgovačkim lancima…
Analizira: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca posjetio Lidl (80%) i Konzum (78%) u posljednja tri mjeseca. Podjednak broj kupaca u posljednja je 3 mjeseca posjetio Kaufland (62%) i Plodine (61%). Interspar je posjetilo 46% kupaca, a Spar nešto manje od 40%.
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Kaufland i Lidl imaju podjednak rezultat – svaki lanac je mjesto najčešće kupnje za nešto manje od jedne petine kupaca. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju Plodine i Spar/Interspar.
Ovoga puta željeli smo istražiti percepciju trgovačkih lanaca. Rezultati se prikazuju u imidž mapi koja omogućuje uočavanje zajedničkih, ali i razlikovnih karakteristika među pojedinim trgovačkim lancima. Pri tome, lanci koji su bliže sredini mape imaju lošije diferenciran imidž – povezani sa svim tvrdnjama.
Nadalje, na krajnjim vrijednostima mape istaknute su karakteristike koje najviše razlikuju trgovačke lance. Interspar je percipiran kao trgovački lanac sa širokim asortimanom. S druge strane, Spar je uz široki asortiman povezan i s pristupačnom lokacijom.
Imidž jednak Sparu imaju i Plodine. Uz Konzum se najviše veže tvrdnja pristupačnost lokacije dok je Lidl najviše percipiran kao lanac s povoljnim cijenama. Kaufland je percipiran kao trgovački lanac koji nudi širok asortiman proizvoda uz povoljne cijene.