Rast prodaje obiteljskih gelova za tuširanje

Ukupno u 2019. godini, kategorija gelova za tuširanje zabilježila je rast komadne i vrijednosne prodaje, najviše uslijed rasta prodaje obiteljskih gelova za tuširanje, koji čine 66% komadne prodaje i 60% vrijednosne prodaje cjelokupne kategorije

Analizirala: Zorana Krajinović, Nielsen

Gelovi za tuširanje obuhvaćaju proizvode za tuširanje u kremi, gelu ili tekućini. Također, u kategoriju pripadaju proizvodi koji su za tuširanje, a ujedno mogu biti i kupka, gelovi za tuširanje i losioni za tijelo u jednom, dječji proizvodi za tuširanje, antibakterijski i dermatološki gelovi za tuširanje (ako na njima nije navedeno da su protiv akni) te emulzije za tuširanje koje su pakirane bez pumpice.

Kombinacija: Body and Hair Shampoo, Shower & Shampoo, Shower and Bath, Body and Hair soaps, Face & Body wash, Face & Body & Hair wash isto spadaju u ovu kategoriju. U kategoriju gelova za tuširanje ne pripadaju sapuni, proizvodi koji nemaju svrhu pranja tijela, proizvodi za pranje ruku te proizvodi na kojima je naznačeno da su protiv akni.

Ukupno u 2019. godini, kategorija gelova za tuširanje zabilježila je rast komadne i vrijednosne prodaje, najviše uslijed rasta prodaje obiteljskih gelova za tuširanje, koji čine 66% komadne prodaje i 60% vrijednosne prodaje cjelokupne kategorije. Od preostalih segmenata, muški gelovi za tuširanje čine 32% vrijednosne prodaje. Dječji gelovi za tuširanje, koji čine 8% vrijednosne prodaje, također bilježe pozitivan rast vrijednosne i količinske prodaje u odnsou na godinu prije.

Ukoliko promatramo kanale prodaje, 59% ukupne vrijednosne prodaje ostvaruje se kroz drogerije i trgovine mješovitom robom (trgovine ispod 300 m2 prodajne površine) dok moderni formati (trgovine iznad 300 m2 prodajne površine) predstavljaju prodaju preostalih 41% vrijednosne prodaje.

U 2019. godini, zaključno s prosincem, promatrajući vrijednosni udio, vodeća tri proizvođača čine 49,5% vrijednosne prodaje kategorije gelova za tuširanje, a oni su abecednim redom: Beiersdorf, Colgate Palmolive i Unilever.