Prema istraživanju agencije IPSOS*, Cedevita se dokazala kao lider na Hrvatskom i Slovenskom tržištu u kategoriji bezalkoholnih napitaka, ističući se ne samo, prepoznatljivom komunikacijskom platformom „Okus Generacije CE“, već i kao brend koji bi potrošači rado preporučili drugima
Cedevitaje i dalje omiljeni brend za sve generacije*, što potvrđuje i najnovije istraživanje renominirane agencije IPSOS. Istraživanje je provedeno ove godine u ožujku i travnju preko online upitnika, sudjelovale su tri zemlje (Hrvatska, Slovenija, Srbija) na ukupnom uzorku od čak 2.400 ispitanika., u kategoriji bezalkoholnih napitaka.
Rezultati su pokazali kako je u Hrvatskoj, drugu godinu za redom, Cedevita najpoželjniji brend u kategoriji bezalkoholnih napitaka koji bi potrošači preporučili drugima te se kao regionalni brend s lokalnom tradicijom našao ispred globalnog multinacionalnog diva Coca Cole. Potrošači ocjenjuju Cedevitu kao kvalitetan i pouzdan brend koji je prepoznatljivom komunikacijskom platformom ‘Okus Generacije CE’ dodatno osnažio svoju vodeću poziciju na tržištu.
U Sloveniji je ove godine Cedevita preuzela vodeću poziciju slovenskom brendu Fructalu koji je zauzeo drugo mjesto, dok se Coca-Cola našla na trećem mjestu. Cedevita se na slovenskom tržištu istaknula kao prvi izbor za osvježenje među potrošačima svih generacija*. Također, prepoznata je kao omiljen proizvod prepoznatljivog okusa koji rado dijele s drugima. Istraživanje je i na ovom tržištu potvrdilo efikasnost Cedevitine komunikacije koja je dobila brojne pozitivne reakcije.
Na srpskom tržištu, Cedevita je zauzela drugo mjesto po snazi brenda, iza Coca Cole, a ovakvom rezultatu svakako je pridonijela snažna stopa poželjnosti među potrošačima koji Cedevitu prepoznaju kao autentičan brend.
Još jedan brend Atlantic Grupe može se pohvaliti pozicijom top 5 najpoželjnijih brendova na hrvatskom i slovenskom tržištu, a riječ je o poznatom brendu legendarnog okusa – Cockti.
Uz pozitivne rezultate istraživanja, Cedevita je jedan od rijetkih brendova koji je tijekom proteklih mjeseci uspješno održao zadovoljavajuće prodajne rezultate ali i optimizam diljem regije: “Tijekom razdoblja pandemije, Cedevita se pokazala kao idealno rješenje za optimalan unos potrebnih vitamina. Možemo ponosno reći kako su se potrošači okrenuli lokalnom brendu koji je brzom komunikacijskom reakcijom i razvojem parole #ostaniCE, potaknuo optimizam i širenje pozitivne energije. Unatoč izvanrednoj situaciji, Cedevita je nastavila s vrijednim radom i uspješno plasirala inovaciju koju odnedavno možete pronaći na policama trgovina: novo pakiranje Cedevite namijenjene za konzumaciju u pokretu. Uz modernizaciju izgleda i jedinstven mehanizam otvaranja, Cedevita potrošačima nudi punu funkcionalnost 9 vitamina u okviru svježe pripremljenog osvježenja, bez obzira gdje se nalazili”, izjavila je Jelena Jelenc, Direktorica Marketinga Strateškog poslovnog područja Pića Atlantic Grupe.
Omiljeno multi vitaminsko osvježenje tajnu uspjeha može zahvaliti ne samo konstantnim inovacijama, već i njegovanjem jedinstvenog odnosa sa svojim potrošačima. Vjerujemo kako će i u budućnosti Cedevita nastaviti širiti val svježe energije u okviru Generacije CE te stvarati jedinstveno potrošačko iskustvo za sve nadolazeće generacije.
*Ipsos Brand Value Creator, April2020, Non Alcoholic Drinks consumers, 16-55 years old, female& male, Croatia, Slovenia, Serbia.