Najočekivaniji dani u godini počinju danas te će trajati do 15. studenoga, a kupcima je po posebnim cijenama ponuđeno čak 150.000 proizvoda
Vivre, najveći online trgovac namještajem, dekoracijama i predmetima za uređenje doma u središnjoj i istočnoj Europi, predstavlja Crni petak (Black Friday), najiščekivaniju kampanju u godini s popustima i do 90 posto na sve kategorije svog asortimana. Crni petak na online trgovini Vivre.hr trajat će do nedjelje 15. studenog, a svi posjetitelji osim posebnih cijena za preko 150.000 proizvoda moći će uživati u još boljem iskustvu kupnje uz pomoć najnovije Vivreove aplikacije s funkcionalnošću proširene stvarnosti (AR). Ona svim zainteresiranima omogućuje da prije nego kupe pojedini proizvod vide kako bi se on uklopio u njihov dom.
Procjenjuje se da će vrijednost ukupnih narudžbi unutar svih 9 zemalja u kojima je Vivre prisutan tijekom Crnog petka premašiti 10 milijuna eura, odnosno da će očekivana prodaja biti 80 posto veća u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Tome će uz eksponencijalan rast segmenta e-trgovine u Europi svakako doprinijeti i značajna, prije svega tehnološka, ulaganja Vivrea u svoje poslovanje u posljednjem periodu.
Kako bi zadovoljio potrebe kupaca i isporučio njihove narudžbe u najkraćem mogućem roku, Vivre je u svoju posebnu ponudu uvrstio širu paletu proizvoda nego lani te je istovremeno osigurao dvostruku zalihu na skladištima. Tijekom Crnog petka kupci u Hrvatskoj će tako moći birati između proizvoda iz kategorija namještaja, kućnog tekstila i tepiha, kuhinje i ukrasa, rasvjetnih tijela, kupaonice te kategorije stil života.
“Pripreme za ovogodišnje izdanje Crnog petka započeli smo mjesecima ranije odabirom proizvoda prilagođenih svakog pojedinom tržištu na kojem poslujemo. Kako bismo maksimalno spremni dočekali ove za naše kupce najiščekivanije dane u godini, povećali smo skladišne kapacitete te su oni sada na razini čak 24.000 m2. Istovremeno smo našu infrastrukturu doveli na tehnološku razinu koja nam omogućuje realizaciju i do tri puta većeg prometa nego je to bio slučaj tijekom rekordnih perioda do sada. Jednako tako, uložili smo i u novu opremu uz koju smo automatizirali sustav pakiranja i isporuke narudžbi. Zbog svega navedenog uistinu se veselimo povećanoj potražnji te ćemo biti u stanju zadovoljiti sve potrebe naših kupaca, koji kao i prijašnjih godina s velikim zanimanjem dočekuju Crni petak”, izjavila je Monica Cadogan, izvršna direktorica i suosnivačica Vivrea.
Vivre, inače vodeći online trgovac namještajem i predmetima za uređenje doma u srednjoj i istočnoj Europi, pokrenut je u travnju 2012., a posluje u 9 država: Hrvatskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Češkoj, Poljskoj i Grčkoj. Vivre putem internetskih trgovina i mobilnih aplikacija na navedenim tržištima nudi više od 150.000 modela namještaja, dekoracija, tekstila i dodataka i preko 1.000 brendova sa svih strana svijeta. Vivre svakodnevno nudi na tisuće novih proizvoda za sve one koji žele postati dizajneri vlastitog doma te tako ispunjava obećanje dano svojim kupcima i osigurava im online destinaciju na kojoj mogu pronaći namještaj i dodatke prilagođene njihovoj osobnosti i životnom stilu.
Više informacija možete pronaći na https://www.vivre.hr/