Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Lidl i Kaufland imaju podjednak rezultat – najčešće ih posjećuje manje od četvrtine građana dok značajno manji broj najčešćih kupaca imaju Plodine, Spar i Interspar
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca za mjesec listopad pokazuju da je podjednak broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (79,6%) i Konzum (78,4%). Manji broj ispitanika je posjetio Kaufland (65,7%) i Plodine (64,9%) dok najmanju posjećenost imaju Spar (45,2%) i Interspar (39,8%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Lidl i Kaufland imaju podjednak rezultat – najčešće ih posjećuje manje od četvrtine građana. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju Plodine, Spar i Interspar. Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca.
Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer broja kupaca u posljednja tri mjeseca i broja kupaca kojima je lanac mjesto najčešće kupnje. Najveći udio preporuka imaju Lidl (68,3%) te Kaufland (59,3%) dok nešto više od polovine kupaca preporučuje Konzum.
Kaufland, Konzum i Lidl imaju podjednak indeks lojalnosti dok je najniži kod Interspara, što je uzrokovano formatom trgovina lanca.