Pipi ima i svoje virtualne kovanice, Pipice – nađi ih ispod čepa i zamijeni za proizvod iz Pipi Butige!
Omiljeni domaći brend Pipi opet pomiče granice i donosi dugo iščekivane vijesti za svoju opuštenu ekipu! Proizvodi s jedinstvenim #bolimepipi porukama, hit majice s originalnim ilustracijama koje su svi željeli imati u svojoj kolekciji te još mnogo toga s potpisom Pipi, na zadovoljstvo brojnih obožavatelja od sada se može kupiti putem webshopa! Na Pipi web stranici pokrenuta je Pipi Butiga kao odgovor na česte upite ljudi svih generacija koji su se pronašli u genijalnim natpisima koji slave opuštenost i bezbrižnost i promoviraju #bolimepipi filozofiju.
„Pipi je dobra duša koja uvik sluša šta svit govori i zato u moru loših vijesti svojim fanovima donosi ‘More lipe robe’! One majice šta su svi na Fejsu i Instagramu pitali di nabavit sad konačno mogu kupit u mojoj butigi. Ima i ona ‘Šteta imat, a ne pokazat’ šta ženske puno vole, ima i ona ‘Svi nabildani, ja simpatičan’ šta se puno svidila muškima. Ma, ima svega! Najbolje poć vidit na shop.pipi.com.hr, a i vrime je darivanja i virujen da će se Pipi darovima masu ekipe veselit“, poručila je Pipi.
U njenoj butigi dostupne su klasične i polo majice svih veličina i za ženske i za muške, maskice za mobitel, Pipisanke, torbe (#bolimepipi kese) i još mnoge originalne i korisne stvarčice koje su osmislili iz kreativnog Pipi tima. Artikli su dostupni u Hrvatskoj gdje je svima besplatna dostava, te u zemljama regije: Sloveniji, BiH, Srbiji i Crnoj Gori.
Webshop, koji će se stalno puniti novim proizvodima, ima i originalan loyalty program kojim Pipi uzvraća vjernost svojoj vjernoj ekipi. Ispod čepova Pipi od 0.25L, 0.5L, 1L i 2L bit će kodovi koji se u Pipi butigi pretvaraju u Pipi virtualne kovanice – Pipice! Jedan kod = jedna Pipica, 40 Pipica = Pipi kesa. Ovisno o broju prikupljenih Pipica, kupac će ih moći zamijeniti za neki od proizvoda, a na njemu je odluka hoće li kupiti nešto ili skupljati Pipice. Uneseni kodovi vrijedit će godinu dana pa i oni koji svoj Pipi piju polako imaju vremena iskoristiti svoje Pipice kad im bude odgovaralo.
„Asortiman je atraktivan, zanimljiv i originalan na Pipi način, a loyalty program također je jedinstven na našem tržištu. Butiga je prvenstveno reakcija na stalne upite naših fanova koji vole Pipi filozofiju i koji se poistovjećuju s porukama bezbrižnosti koje Pipi šalje. Ponosni smo što na ovom projektu surađujemo i s domaćim tvrtkama, što je posebno važno s obzirom na situaciju u kojoj smo se svi skupa našli. Torba nam se proizvodi u Hrvatskoj, transportne vrećice također i to od recikliranih materijala, dok o proizvodima brine domaći logističar. Pipi Butiga jedna je dobra priča u svakom smislu“, poručili su iz tvrtke.