Nakon vodećih Lidla (79,3%) i Konzuma (75,3%), manji broj ispitanika u kolovozu je posjetio Kaufland (65,1%) i Plodine (61,3%) te Spar (49,1%) i Interspar (40,9%)
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je podjednak broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (79,3%) i Konzum (75,3%). Manji broj ispitanika je posjetio Kaufland (65,1%) i Plodine (61,3%) te Spar (49,1%) i Interspar (40,9%).
Tommy posjećuje 27,4% kupaca dok podjednaku posjećenost imaju KTC (18,6%), NTL (18,5%) i Studenac (18,0%). Najmanje su posjećeni Eurospin (13,8%) i Lonia (9,0%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum najčešće posjećuje jedna četvrtina kupaca dok Lidl i Kaufland imaju podjednak rezultat – najčešće ih posjećuje nešto više od jedne petine građana. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance.
Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca. Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer broja kupaca u posljednja tri mjeseca i broja kupaca kojima je lanac mjesto najčešće kupnje.
Najveći udio preporuka imaju Lidl (67,3%) i Kaufland (58,7%) dok nešto više od polovine kupaca preporučuje Konzum. Konzum i Kaufland imaju podjednak indeks lojalnosti dok je indeks lojalnosti lanca Lidl nešto niži.
Indeks lojalnosti trgovačkog lanca Tommy na razini je preporuka, što je rezultat regionalne prisutnosti. Kod manjih lanaca zanimljivo je uočiti da je udio preporuka značajno viši nego udio najčešće kupnje.
U kolovozu 2021. ukupan postignuti nacionalno reprezentativni uzorak istraživanja zadovoljstva trgovačkim lancima agencije Hendal obuhvaća 400 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.