Kim Norma Müller: Naši nekonvencionalni projekti me jako motiviraju i donose pravi užitak

Foto: Nika Mokos

“Pipi nije uobičajen, predvidljiv brend, nego opušten i otkačen lik koji živi izvan zone komfora i u tom duhu nastavljamo s našim projektima i planovima“, ističe Kim Norma Müller, Brand Manager u tvrtki Pipi Beverages, koja se pronašla u filozofiji koju odašilje ovaj brend

Razgovarala: Marija Sedlar

Kim Norma Müller rođena je u Njemačkoj, u Frankfurtu na Majni, gdje je provela najranije djetinjstvo, a odrasla je u Zagrebu u kojem je završila XVIII. jezičnu gimnaziju i diplomirala na Ekonomskom fakultetu, na katedri za Menadžment i organizaciju. Već na drugoj godini fakulteta, prisjeća se, počela je raditi u punom angažmanu u Pepermint marketinškoj agenciji kao asistent voditelja projekata.

„Najveći projekt na kojem sam radila bio je Weekend Media Festival koji je vjerojatno event s najjačim brend imidžom, a sigurno i najposjećeniji nišni događaj u Hrvatskoj. Radeći godinama na tako kompleksnom projektu, koji uključuje koordinaciju 150 suradnika i više tisuća sudionika, stekla sam jedno poslovno, ali i životno neprocjenjivo iskustvo u organizaciji i provedbi izuzetno zahtjevnih događanja. Pepermint agencija je nakon završetka studija postala i moj prvi poslodavac kada sam preuzela poziciju Project Managera te je moj posao uključivao i kontaktiranje sponzora, partnera i dobavljača na projektu te budžetiranje i planiranje.“

NOVA PRIČA POZNATOG BRENDA

Međutim, pandemija je učinila svoje i ‘pokosila’ event industriju, slijedom čega je Kim napravila sljedeći logičan korak – otvorila joj se mogućnost da uđe u Brand Management na poziciju Junior Brand Managera u Pipi Beverages.

„Bila je to prilika koja se ne propušta jer svi znamo što Pipi predstavlja u svijesti domaćeg potrošača, što je, između ostalog, zasluga toga što je netko od naših prethodnika prije više desetljeća odradio vrhunski marketinški posao na temelju kojeg brend i danas ‘vuče’ i gradi svoju priču i poziciju na tržištu. Ovdje mislim na legendarne TV spotove s Veljkom Rogošićem i Anom Sasso iz osamdesetih, koji su ušli u anale hrvatskog oglašavanja dvadesetog stoljeća. Dolaskom današnjih vlasnika i rebrandiranjem 2017., Pipi je nastavio jednu novu modernu priču. U početku su to bile slatke muke, jednim dijelom jer je snažan i uhodan brend, a s druge strane jer smo krenuli u jednu sasvim novu priču koju uspješno pričamo već zadnjih pet godina“, ističe Kim koja od prošle godine radi na poziciji Brand Managera te su njezini glavni zadaci planiranje i razvijanje svijesti o cijelom Pipi Beverages asortimanu.

MALI TIM ZA VELIKE PROJEKTE

U sklopu marketinškog tima Kim sudjeluje u planiranju, provedbi i evaluaciji svih ATL i BTL marketinških aktivnosti na brendu Pipi, primarno za hrvatsko i BiH tržište, a zatim i za izvozna tržišta na kojima se Pipi danas nalazi. Nadalje, s obzirom na činjenicu da su proizvodnja i distribucija outsourceane, Kim je u stalnom kontaktu sa svim dobavljačima, kolegama iz proizvodnje te kolegama iz odjela prodaje kod partnera Jamnice.

„Mali smo tim te tako aktivno surađujem s direktoricom marketinga Ines Umićević i našim predsjednikom Uprave Lukom Diel-Zadro. Tu su i kolege iz proizvodnje koji se nalaze u BiH, uz sjajnu podršku naše kreativne agencije Imago Ogilvy i agencije za odnose s javnošću Vajt, kao i niz kreativaca koji su uz nas već godinama. Od dosadašnjih projekata, najveći fokus stavila bih na prošlogodišnje lansiranje Pipi novih okusa, čime smo produbili asortiman, te na otvaranje novog prodajnog kanala, a to je naš webshop – Pipi Butiga. Osim što smo jedinstveni kao FMCG brend koji prodaje svoj vlastiti merch, na Butigi smo pokrenuli i loyalty program za krajnje potrošače kojime smo zaokružili cijelu ideju o poticanju konzumacije. Naravno, uz sve to vrijedi izdvojiti i naše genijalne ljetne kampanje koje su nam donijele brojne strukovne nagrade te sve projekte i događanja na kojima sudjelujemo i koji postaju pravi primjer kako Pipi postavlja trendove i ispred svog vremena.“

BROJNE NOVOSTI ZA 50 GODINA

Pipi Beverages epidemiju je prošle godine iskoristio kao priliku za rast, za iskorak pa i mali rizik, ističe Kim. „Lansirali smo tri nova okusa, otvorili virtualna vrata Pipi Butige, ušli na strana tržišta te na još niz evenata i tako u stilu proslavili 50 godina Pipija. Osobno je najizazovnije bilo ući u svijest potrošača i odgovoriti na sve njihove potrebe, no izazovi su dio svakodnevice i tu su da ih prihvatimo. Vjerujem da smo im do sada odgovorili na najbolji način“, poručuje Kim te dodaje kako im je trenutno prvenstveno u fokusu dodatno podizanje svijesti o brendu i nacionalno poticanje konzumacije i izvan ljetne sezone.

„U pripremi je i još jedna dobra ljetna kampanja koja nam uskoro slijedi, ali i nekoliko inovativnih, ali zasad tajnih projekata s kojima ćemo ponovno biti među prvima u svojoj kategoriji, ali i u Hrvatskoj. Pipi nije uobičajen, predvidljiv brend, nego opušten i otkačen lik koji živi izvan zone komfora i u tom duhu nastavljamo s našim projektima i planovima. Za sada marljivo radimo na planiranju novih projekata, na njihovoj implementaciji te ostvarivanju dugoročne komunikacijske strategije koja se temelji na bezbrižnosti uz jačanje brenda na svim nivoima, pa tako i našeg novog kanala, Pipi Butige. Nikad se ne zna, možda nakon dugo godina Pipi ponovno osvane i na malim ekranima!“.

DINAMIČNA RADNA SREDINA

Na pitanje je li radna pozicija ispunila njezina očekivanja, Kim iskreno odgovara da u početku nije očekivala da će se tako brzo snaći na poziciji Brand Managera jer se radi o vrlo odgovornom poslu, a pogotovo za mladu osobu koja nije imala puno iskustva na sličnim pozicijama.

„Volim raditi u dinamičnoj sredini i smatram da sam se lako uklopila zbog vrijednog iskustva otprije, ali i zbog ugodne okoline te brend filozofije koja mi odgovara i koju prirodno i sama živim. Projekti na kojima radim sve su samo ne konvencionalni što me jako motivira i uistinu stvara pravi užitak. Sretna sam što sam dospjela u tim koji mi je maksimalno približio procese jednog FMCG brenda i veselim se prihvatiti sve buduće izazove koje ovaj posao donosi.“

Ljubav prema organizaciji pronašla je svoje mjesto i u kreiranju Kiminog slobodnog vremena. „Volim organizirati putovanja, druženja s prijateljima i sve tipove proslava. Sport je moja druga velika ljubav: skijam, igram tenis i jedrim. Sve me to ispunjava i opušta nakon radnog dana, no ponekad se zna pretvoriti u pravu avanturu. Naime, pandemija i prvi lockdown zatekli su me na Novom Zelandu pa sam morala produljiti boravak zbog otkazanih letova. Pokušavala sam se tjednima vratiti u Zagreb, međutim kaos u globalnom zračnom prometu nije mi išao na ruku, pa ni uz pomoć veleposlanstva za NZ u Australiji. Vratila sam se jednim od zadnjih repatrijacijskih letova za Europu. A kao šlag na torti, tijekom spomenutog prisilnog produljenog boravka na Novom Zelandu doživjeli smo i evakuaciju zbog požara koji je zahvatio hotel i to se sve odvijalo u isto vrijeme dok su mi se roditelji javljali iz automobila neposredno nakon zagrebačkog potresa. Glas se pronio i do televizijske kuće N1 za koju sam se javljala iz Aucklanda, tijekom leta i sa svih aerodroma preko kojih smo se probijali do Zagreba. Tako da mogu reći da imam iskustvo i kao hobi TV izvjestitelj“, prepričava nam Kim sa smješkom svoje avanture. Ipak, najdraži joj je odmor onaj ljeti, kojeg voli provesti u obiteljskoj kući u Selcima na otoku Braču, gdje okružena prijateljima iz djetinjstva pronalazi svoj mir i puni baterije za nove poslovne izazove.