Jiří Struk (41) u srpnju je postao zadužen za brand marketing u Heureka Grupi koja upravlja portalima za usporedbu cijena u 9 država CEE regije, uključujući i Jeftinije.hr. Jedan od ključnih ciljeva njegove nove uloge bit će nastavak objedinjavanja i jačanja brenda Heureka Grupe kao europskog tržišnog lidera. Protekle četiri godine Jiří Struk je vodio marketing međunarodnih brendova u istočnoj Europi za multinacionalnu kompaniju PepsiCo. Od srpnja je na čelu internacionalnog marketinškog tima Heureka Grupe.
“Intenziviranje međunarodne suradnje i sinkronizacija aktivnosti u svrhu postizanja sinergije, bit će jedna od mojih prvih zadaća u Heureki“, kaže Jiří Struk o svojoj novoj ulozi u Heureka Grupi i nastavlja: “Jačanje naše pozicije kao ecommerce lidera u CEE regiji bit će samo po sebi razumljivo s naglaskom na odmicanje od individualnih stranica za usporedbu cijena prema jedinstvenoj marketplace platformi.“
Dugoročno, jedan od najvećih izazova bit će objedinjavanje svih brendova Heureka Grupe u jedan vizualni identitet. Osim B2C komunikacije, naglasak će biti i na povezivanju aktivnosti prema B2B partnerima.
“Na mnogim razinama naše je poslovanje međunarodno, na primjer, pod brendom Heureka Insights našim parterima nudimo podatkovna izvješća iz cijele regije ili pojedinačnih zemalja. Naš prodajni tim radi međunarodno što znači da našim partnerima nudimo vrlo zanimljive mogućnosti suradnje“, otkriva Jiří Struk i dodaje: „Heureka Grupa je partner brendovima i web trgovinama kako bi im pomogla u prodaji nudeći im pri tome široki raspon mogućnosti. U ožujku ove godine Heureka Grupa je predstavila novi korporativni identitet koji uključuje tri B2B brenda“.
Jiří Struk donosi iskustvo koordinacije aktivnosti robnih marki unutar različitih zemalja i timova iz PepsiCo u kojem je godinama bio zadužen za marketing internacionalnih brendova u čak 35 država u Europi. Njegovom iskustvu u PepsiCo prethodio je rad za kompanije Maxxium i Sony. Kako i sam navodi, ecommerce okruženje općenito, i njegova dinamika bit će jedan od najvećih izazova.
“Segment e-trgovine mijenja se nevjerojatno brzo i cijelo tržište gotovo odmah reagira na trenutna događanja. Jako se veselim radu u takvom okruženju, bit će to za mene jedno novo iskustvo.“