Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (71,0%) i Kaufland (56,0%) dok 49,3% preporučuje Konzum. Značajno manji broj preporučuje ostale lance.
Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (75,9%) i Konzum (73,2%). Slijede Kaufland (61,0%) i Plodine (60,5%) dok je manji broj ispitanika posjetio Interspar (45,1%) i Spar (42,4%).
Manju posjećenost imaju Eurospin (26,7%), Tommy (23,0%), Studenac (17,6%), KTC (17,0%) i NTL (13,1%). Loniju je posjetilo 8,9% kupaca u posljednja tri mjeseca. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland imaju podjednak rezultat. Značajno manji broj najčešćih kupaca imaju ostali trgovački lanci.
Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (71,0%) i Kaufland (56,0%) dok 49,3% preporučuje Konzum. Značajno manji broj preporučuje ostale lance.
Usporedili smo i udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke. Prema udjelu preporuka najviše rezultate imaju Lidl, Kaufland, KTC, Tommy i Eurospin.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U rujnu 2022. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.