IZTL: Kaufland, Konzum i Lidl imaju najviši indeks lojalnosti

Kada je u pitanju posjećenost trgovina, rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (80,4%) i Konzum (75,7%), a 62,8% Kaufland

Analizirala: Martina Soršak Susović, Hendal

Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (80,4%) i Konzum (75,7%), a 62,8% Kaufland. Plodine je u prethodna tri mjeseca posjetilo 56,3% kupaca dok podjednak udio posjećuje Interspar (43,2%) i Spar 42,2%.

Nešto više od jedne četvrtina posjetilo je Eurospin, a nešto više od jedne petine Studenac i Tommy dok ostale trgovačke lance posjećuje manje od 20% kupaca. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Kaufland i Lidl imaju podjednak rezultat. Ostale lance najčešće posjećuje manje od 10% kupaca.

Željeli smo provjeriti kakva je lojalnost kupaca pojedinom trgovačkom lancu. Kao mjera lojalnosti koristi se omjer najčešće posjećenog lanca i svih posjećenih lanaca, pri čemu 0 označava potpuni izostanak lojalnosti, a 1 potpunu lojalnost.

Među promatranim lancima, najviši indeks lojalnosti imaju Kaufland, Konzum i Lidl, a nešto nižu Lidl i Tommy.