Konzum i Lidl su percipirani kao lanci povoljnih cijena i pristupačne lokacije dok je Spar povezan samo s pristupačnom lokacijom. Interspar i Plodine, i u nešto manjoj mjeri Kaufland, su percipirani kao lanci sa širokom asortimanom robe, dok je Kaufland dodatno percipiran kao lanac povoljnih cijena s dodatnim sadržajima.
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (76,5%) i Konzum (71,4%). Nešto manji udio posjećuje Kaufland (62,6%) i Plodine (55,5%). Sljedeću grupu čine Interspar (39,5%) i Spar (38,4%).
Podjednak udio je posjetio Studenac (24,5%), Eurospin (22,3%) i Tommy (21,7%). Najmanju posjećenost imaju NTL i KTC (po 14,6%). Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum, Kaufland i Lidl su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance.
U ovom valu istraživanja željeli smo istražiti imidž trgovačkih lanaca, odnosno sliku koju o pojedinom trgovačkom lancu imaju potrošači. Pri mjerenju imidža potrošači izabiru, među ponuđenim, one tvrdnje koje se odnose na pojedini trgovački lanac. Rezultati se prikazuju u imidž mapi, koja omogućuje uočavanje zajedničkih, ali i razlikovnih karakteristika među pojedinim trgovačkim lancima.
Pri tome, lanci koji su bliže sredini mape imaju lošije diferenciran imidž, dok su oni koji su bliže rubovima mape percipirani kao bolje izgrađenog imidža. Nadalje, na krajnjim vrijednostima mape istaknute su karakteristike koje najviše razlikuju trgovačke lance.
Konzum i Lidl su percipirani kao lanci povoljnih cijena i pristupačne lokacije dok je Spar povezan samo s pristupačnom lokacijom. Interspar i Plodine, i u nešto manjoj mjeri Kaufland, su percipirani kao lanci sa širokom asortimanom robe, dok je Kaufland dodatno percipiran kao lanac povoljnih cijena s dodatnim sadržajima.