Na drugome mjestu razloga za posjećenost lanaca je velik broj akcija koje nudi pojedini trgovac. Nešto su manje važni asortiman, jeftinije osnovne cijene, kvaliteta trgovačkih marki, izbor svježeg voća i povrća te loyalty program
Analizira: Martina Soršak Susović, Senior Project Manager, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je podjednak broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (81,3%), Konzum (76,9%) i Kaufland (69,2%). Manji broj ispitanika je posjetio Plodine (55,8%) te Spar (44,6%) i Interspar (42,9%). Eurospin je posjetilo 31,5% kupaca, Studenac 27,6%, a Tommy (24,2%).
Najmanju posjećenost imaju KTC (17,4%) i NTL (14%). Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Kaufland i Konzum su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance. Također smo ispitali motive kupnje u najčešće posjećenom trgovačkom lancu.
Glavni motiv se odnosi na praktičnost, tj. najčešće posjećen trgovački lanac se u najvećoj mjeri posjećuje radi blizine. Na drugom mjestu je velik broj akcija koje nudi pojedini trgovac. Nešto je manje važan asortiman, jeftinije osnovne cijene, kvaliteta trgovačkih marki, izbor svježeg voća i povrća te loyalty program. Najmanju važnost ima ponuda svježeg mesa i pekarskih proizvoda.
U usporedbi s prošlom godinom, većina razloga je stabilna, no značajno se povećava važnost kvalitetnih robnih marki.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U ožujku 2024. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.