Najveći udio preporuka imaju Lidl (65,4%) i Kaufland (59,1%) dok nešto više od polovine kupaca preporučuje Konzum. Navedena tri lanca imaju podjednak indeks lojalnosti koji je viši nego indeks lojanosti ostalih lanaca.
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (76,3%) i Konzum (71,6%). Nešto manji udio posjećuje Kaufland (62%) i Plodine (57,7%). Sljedeću grupu čine Interspar (42,4%) i Spar (40,7%). Podjednak udio je posjetio Eurospin (27,3%), Studenac (24,4%) i Tommy (23,3%). Najmanju posjećenost imaju KTC (15,9%) i Studenac NTL (12,3%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl i Konzum su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance. Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca.
Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer broja kupaca u posljednja tri mjeseca i broja kupaca kojima je lanac mjesto najčešće kupnje.
Najveći udio preporuka imaju Lidl (65,4%) i Kaufland (59,1%) dok nešto više od polovine kupaca preporučuje Konzum. Navedena tri lanca imaju podjednak indeks lojalnosti koji je viši nego indeks lojanosti ostalih lanaca. Indeks lojalnosti trgovačkog lanca Tommy na razini je preporuka, što je rezultat regionalne prisutnosti.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U svibnju 2023. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 400 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.