Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku, koji je u veljači 2024. obuhvatio 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.
Analizira: Martina Soršak Susović, Senior Project Manager, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (79,9%) i Konzum (73,9%), a 63% Kaufland. Plodine je u prethodna tri mjeseca posjetilo 54,8% dok podjednak udio posjećuje Interspar (43,7%) i Spar 42,8%.
Studenac je posjetilo 31,9% dok je podjednak udio posjetilo Eurospin (27,5%) i Tommy (25,2%). Ostale trgovačke lance posjećuje manje od 20% kupaca. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum i Lidl imaju podjednak rezultat dok Kaufland posjećuje petina kupaca. Ostale lance najčešće posjećuje manje od 10% kupaca.
Željeli smo provjeriti kakva je lojalnost kupaca pojedinom trgovačkom lancu. Kao mjera lojalnosti koristi se omjer najčešće posjećenog lanca i svih posjećenih lanaca, pri čemu 0 označava potpuni izostanak lojalnosti, a 1 potpunu lojalnost. Među promatranim lancima, najviši indeks lojalnosti imaju Kaufland i Konzum, a nešto niži Lidl i Tommy.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U studenome 2023. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.