• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Jana Cars - novo ruho Jane Junior PDF Print E-mail
Thursday, 13 July 2017 12:49

jana-cars-1U vrućim danima i najmlađima među nama potrebno je brzo osvježenje koje na bočicama Jane donose popularni likovi na četiri kotača. Munjeviti Jurić, Jackson Storm i Cruz Ramirez neki su od junaka novog nastavka animiranog filma Cars 3 iz Disneyeve tvornice mašte koji su osvojili srca mališana diljem svijeta, a od sada se mogu naći i na novoj ediciji Jane Junior.

Koliko malih poklonika ovi limeni junaci imaju u Hrvatskoj uvjerili su se prisutni na premijeri filma u Cinestar dvorani zagrebačkog Arena centra, kada je predstavljena i nova Janina edicija.

jana-cars-2U Jana Cars kutku okupili su se brojni mališani i njihovi roditelji te s veseljem razgledali izgled novih bočica s kojih su se smiješili popularni likovi. Naravno, ime Jane donosi mnogo više od prepoznatljive ambalaže. Njena besprijekorna čistoća, svilenkast okus i izbalansiran mineralni sastav priskrbili su brojna priznanja svjetskih stručnjaka, ali i naklonost potrošača.

Stoga je nova edicija, prilagođena djeci, odlična pomoć roditeljima da od prvih dana upoznaju svoju djecu s važnošću redovne hidracije u ljetnim mjesecima pred nama.

Uz ovako pozitivne reakcije mališana nema sumnje da će edicija Jana Cars postati omiljen dodatak u svakoj torbi ili ruksaku, jer dolaze u bočicama od 0,25L i 0,5L i bez obzira na prigodu, zabava i osvježenje uvijek su dobrodošli.

 
Novi Honor 9 u prvih 28 dana prodan u milijun primjeraka PDF Print E-mail
Wednesday, 12 July 2017 14:55

honor-9Otkako je debitirao u Kini prije 28 dana te nakon globalnog predstavljanja u Berlinu prije nekoliko tjedana, novi Honor 9 prodan je u više od milijun primjeraka diljem svijeta. Sa svojim nagrađivanim staklenim dizajnom koji kombinira premium 3D staklo s unikatnim reflektirajućim metalom, sivi Honor 9 rasprodan je u Honorovom virtualnom trgovačkom centru vmall.eu i to samo dva dana nakon što je prvi puta predstavljen. Honor 9 dobio je posebno priznanje i od svojih obožavatelja u Rusiji gdje su u prvih šest sati rasprodani svi uređaji na Honorovoj platformi shop.huawei.ru.

„Ponosni smo što se naša predanost osnaživanju mladih ljudi da izraze svoju odvažnost i individualnost kroz Honorove uređaje isplatila s rekordnim prodajnim rezultatima kakve do sada nije postigao niti jedan uređaj“, izjavio je George Zhao, predsjednik uprave Honora te dodao: „Uspjeh Honora 9 proizlazi iz našeg razumijevanja potreba mladih koji žele uređaj kojeg krase snažne performanse, elegantan dizajn i inovativna tehnologija.“

Uz moćni Kirin 960 procesor sa 6 GB RAM memorije i najnovije EMUI 5.1 korisničko sučelje, Honor 9 krasi i poboljšana dvostruka kamera od 20 MP i 12 MP, izvanredna kvaliteta zvuka te snažni procesor za najbolje performance koji potiče „Generaciju Y“ da istražuje svijet nekim novim pogledom.

 
Monte White, 4X100g PDF Print E-mail
Wednesday, 12 July 2017 13:57

zott-monte-whiteGodine 1996. nastao je Monte, potpuno nova vrsta deserta. Više od dvije godine studiozno se razvijao savršen recept - i vrijedilo je, jer kombinacija svježe kreme od mlijeka, ukusne čokolade i bogatih lješnjaka bila je toliko izvrsnog okusa od samog početka da je Monte imao najuspješnije lansiranje u svojoj kategoriji u Njemačkoj. Dvadeset godina kasnije lansirano je novo izdanje omiljenog mliječnog deserta. Izvorni Monte bijeli okus, od mlijeka i vrhnja. Kao poslastica između obroka, možete je konzumirati samostalno, ali je možete i podijeliti s obitelji i prijateljima. Maxi four pack sa 100g maksimalnog limited edition zadovoljstva u svakoj čašici.

Logističke informacije: 6kom/kart, 234kart/pal, rok trajanja: 30 dana, uvjeti čuvanja: +4°C do +8°C
Proizvođač: Zott
Uvoznik i/ili distributer: Stanić d.o.o.
Adresa uvoznika/distributera: Slavonska avenija 22a, Zagreb
Telefon i fax: 01/2481-888
Web site, e-mail: www.stanic.hr, stanic@stanic.hr

 
Raskoš i užitak tuširanja uz tuševe 'hansgrohe Croma 280' PDF Print E-mail
Wednesday, 12 July 2017 11:50

hansgrohe-croma-select-1hansgrohe-croma-select-2Nove hansgrohe Croma 280 nadglavne tuševe karakteriziraju precizni oblici i čiste linije, čiji je dizajn plod rada Phoenix Design studija, dugogodišnjeg partnera robne marke hansgrohe. „Povratne informacije kupaca pokazuju porast trenda korištenja nadglavnih tuševa velikog formata te tuš-sustav „sve u jednom“ i upravo se kupci sve više okreću našim detaljno promišljenim tuševima“, rekao je Jan Heisterhagen, potpredsjednik proizvodnog menadžmenta Grupe Hansgrohe. Dodao je i kako „s asortimanom nadglavnih tuševa Croma 280, hansgrohe širi jednu od svojih najprodavanijih linija uz atraktivan omjer cijene i kvalitete“.

Moderni nadglavni tuševi hansgrohe Croma 280 kolekcije elegantni su, funkcionalni i jednostavni za upotrebu. S inovativnim proizvodima i tehnologijama za budućnost, hansgrohe nudi jedinstveno zadovoljstvo tuširanja, ali i uštedu vode i energije za zagrijavanje vode.

hansgrohe-croma-select-3

Hansgrohe Croma 280 tuševi pružaju blagotvorno i drugačije iskustvo tuširanja jer su kapljice vode obogaćene zrakom pa su punije, lakše i mekše. Uz veće zadovoljstvo tuširanja, raskošni tuš za razliku od tradicionalnih tuševa, ne trati vodu, već ju u optimalnoj raspršenosti usmjerava na tijelo ostavljajući ga u osjećaju topline i ugode.

Hansgrohe Croma Select 280 sustav za tuširanje kombinira sve komponente u jednu cjelinu: nadglavni i ručni tuš, držač tuša, termostatsku miješalicu i crijevo, a kompletan je paket pogodan za uređenje i renoviranje kupaonica. Ti su sustavi izrađeni od visokokvalitetnih materijala te su jednostavni za čišćenje. Kupci mogu odabrati i modele opremljene hansgrohe EcoSmart tehnologijom koja štedi vodu i energiju za zagrijavanje vode, konkretno – tuševe koji troše samo 9 litara vode u minuti, što je upola manje od običnih tuševa.

Na rang listi „Međunarodnog foruma dizajna (iF)“, a u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki prema dizajnu, Grupa Hansgrohe je s robnim markama AXOR i hansgrohe trenutno pozicionirana na visokom 6. mjestu. Tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, visoku je pozicioniranost između 2.000 kompanija osigurala s 1.040 bodova, čime je nadmašila brojne svjetski poznate marke poput: Audija, BMW-a i Applea te ponovno potvrdila vodeću poziciju u sanitarnoj industriji. Saznajte više o proizvodima robnih marki hansgrohe i AXOR na www.hansgrohe.hr.

 
Novo: NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos PDF Print E-mail
Tuesday, 11 July 2017 16:23

nescafe-3u1-frappeToplo vrijeme donosi potrebu za čestim rashlađivanjem omiljenim napicima, a mnogima je to upravo NESCAFÉ. Istraživanje o navikama ispijanja hladne kave, koje je provela kompanija Nestlé*, pokazalo je da čak 60 posto ispitanika kavu NESCAFÉ Classic 3u1, odnosno 2u1, ocjenjuje kao brend za koji se najradije opredjeljuje.

Prema istom istraživanju, potrošači vole piti hladnu kavu – njih čak 53 posto ističe kako od 10 šalica kave popije najmanje tri hladne. Vrućine nas ne sprečavaju da uživamo u kavi – gotovo 60 posto ispitanika konzumira istu količinu ovog napitka tijekom ljetnih mjeseci kao i za vrijeme drugih godišnjih doba. To pokazuje kako je kava u kombinaciji s lijepim vremenom pun pogodak, neovisno je riječ o toplim ili hladnim okusima.

nescafe-3u1-kokosUpravo je zato za sve ljubitelje hladnih kava kao i one koji uživaju u egzotičnim varijantama, Nestlé pripremio pravo osvježenje u obliku NESCAFÉ 3u1 Frappea. Riječ je o hladnom napitku koji je savršen za predah u vrućim mjesecima, a koji se može pripremiti za svega par minuta. Varijacije su beskrajne, pa se u Frappe može dodati kockica leda ili šlag, a za pravi doživljaj može ga se kombinirati sa sladoledom omiljenog okusa.

Dodatno, za sve one kojima su novi okusi izazov, tu je kava NESCAFÉ 3u1 kokos. Tropska aroma kokosa u hladnoj varijanti kao stvorena je za uživanje, a NESCAFÉ je uvijek tu da vas podrži novim idejama.

 
Dukat predstavio nove premium deserte Dukat Dolce PDF Print E-mail
Tuesday, 11 July 2017 13:54

dukat-dolce-proizvodi

Za sve sladokusce i istinske ljubitelje talijanskih slastica, Dukat je predstavio čak pet novih proizvoda u svojoj liniji premium mliječnih deserata Dukat Dolce. Nove kombinacije najfinijih sastojaka i okusa oduševit će i najistančanija nepca.

Uz Dukat Dolce mousse od čokolade, slatkog začetnika linije Dukat Dolce, koji već više od 20 godina oduševljava potrošače svojom jednostavnošću i bogatim okusom najfinije čokolade, Dukat je predstavio i Dukat Dolce Double Dream – čokoladni mousse podložen bogatom čokoladnom kremom. Za dvostruki čokoladni užitak dovoljno je samo lagano promiješati čarobnu čokoladnu kremu s dna čašice s dobro znanim nježnim pjenastim moussom od čokolade.

No, kako se vrhunski deserti ne pripremaju samo od čokolade, Dukat je svoju premium liniju deserata obogatio slasnim desertima Dolce Cremi con mascarpone, vrhunskim desertima na bazi mascarponea i jogurta, podloženih kremama izvornih talijanskih klasika - tiramisu, toroncino, amarena ili limoncello. Ovi lagani i kremasti deserti, u četiri nezaboravna okusa, pružaju sasvim novi doživljaj užitka na „talijanski način“, u kojima ovo ljeto zaista treba uživati.

***

Dukat Dolce Double Dream deserti dostupni su u čašicama od 100 g, po preporučenoj cijeni od 5,39 kn, a Dukat Dolce Cremi con mascarpone deserti dostupni su u čašicama od 125 g, po preporučenoj cijeni od 6,49 kn.

 
Čak šest Gavrilović proizvoda dobilo medalju za izvrsnost i kvalitetu proizvoda PDF Print E-mail
Tuesday, 11 July 2017 14:40

gavrilovic-nagrade-1Ove godine čak šest Gavrilović proizvoda dobilo je medalju za izvrsnost i kvalitetu koje dodjeljuje njemačko agrikulturno udruženje DLG. Na osnovu iznimno zahtjevnih senzoričkih ispitivanja stručnjaka DLG-a, Gavrilović Zimska salama i Čajna pašteta nagrađene su zlatnom medaljom, Jetrena pašteta i Čajna kobasica srebrnom medaljom, dok su Gavrilović Sudžuk i Mesni doručak nagrađeni brončanom medaljom.

gavrilovic-nagrade-2

“Medalje za izvrsnost i kvalitetu proizvoda su nam, zaista, dodatna motivacija u svim budućim planovima i ostvarenjima. Moram naglasiti da smo posebno ponosni na činjenicu da smo ove godine dobili čak šest DLG medalja čime smo nadmašili dosadašnje uspjehe u DLG ocjenjivanju.

To govori ne samo da je riječ o vrhunskim proizvodima najkvalitetnijih sastojaka i jedinstvenog okusa, već da Gavrilović uspješno i kontinuirano prati svjetske suvremene tehnologije i procese kod prerade prehrambenih proizvoda”, izjavio je Mario Zbiljski, direktor prodaje i marketinga.

Kao najuglednija europska organizacija u sektoru prehrane i agrikulture DLG, institucija je sa sjedištem u Frankfurtu koja godišnje ispita više od dvadeset tisuća namirnica iz europskih zemalja.

 
Kofola kupuje 100% udjela u tvrtki Premium Rosa PDF Print E-mail
Monday, 10 July 2017 16:28

kofola-premium-rosaGrupa Kofola potpisala je ugovor o kupnji 100% udjela u tvrtki Premium Rosa, što je odgovor na sve veću potražnju za zdravom prehranom. Premium Rosa perspektivna je tvrtka koja trenutačno bilježi dvoznamenkasti rast prodaje. Asortiman tvrtke obuhvaća dvije robne marke - Premium Rosu i Nasze Domowe. Posluje u segmentu premium proizvoda te proizvodi visoko kvalitetne prirodne proizvode kao što su sirupi, 100% prirodni sokovi (eng: NFC - not from concentrate) i džemovi.

Radi se o asortimanu proizvoda napravljenih na bazi prirodnih sastojaka i pomoću tradicionalne recepture i zdrave hrane koja uživa porast potražnje na europskim i svjetskim tržištima. Jedinstvene proizvode iz asortimana Premium Rosae karakteriziraju: vrhunska kvaliteta, prirodni sastojci, tradicionalna receptura i proizvodne tehnologije.

Proizvodi Premium Rosa mogu se pronaći u trgovinama i supermarketima u Poljskoj i u inozemstvu gdje uživaju veliki interes čak pa čak i u dalekim zemljama kao što je Južna Koreja. Tomasz Towpik - jedan od postojećih vlasnika Premium Rose komentirao je transakciju kako slijedi: Drago nam je da će Grupa Kofola postati novi vlasnik jer je to tvrtka koja u poslovanju cijeni poštovanje i partnerstvo i poštuje tradicije entiteta kojima upravlja te ih je sposobna razvijati. Jiří Vlasák, član Uprave Grupe Kofola ima visoka očekivanja od preuzimanja: Uvjereni smo da je preuzimanje izuzetna prilika za našu tvrtku da proširi svoju ponudu, ne samo na poljskom tržištu, izvrsnin prirodnim proizvodima koji se ističu jako visokom kvalitetom.

 


Page 7 of 114