Carrefour Turkey kupuje lokalni trgovački lanac Pinar Marketçilik |
|
|
|
U Turskoj je Carrefour kupio lokalni trgovački lanac Pinar Marketcilik, koji s 12 supermarketa djeluje u sjevernoj provinciji Samsun (Crnomorska regija), gdje je poznat kao najveći maloprodajni trgovac. Carrefour je u prošloj godini otvorio tri hipermarketa i 35 supermarketa, a vrijednost njegovih ulaganja u 2008. iznosila je 100 milijuna eura. Carrefour planira do 2013. poslovati s 60 hipermarketa i 250 supermarketa.
|
Distributivni centar Delta Agrara u Rusiji |
|
|
|
Kompanija Delta Agrar osnovala je u Rusiji distributivni centar za plasman poljoprivrednih proizvoda iz Srbije na rusko tržište. Agrodistributivni centar s radom je počeo 1. veljače, a namijenjen je distribuciji svježeg i smrznutog voća i povrća, tjestenina, mesa i prerađevina od mesa. Centar će u Rusiju plasirati robu raznih proizvođača iz Srbije, pod uvjetom da zadovoljavaju sve potrebne standarde. |
Louis Delhaize Profi bilježi povećanje od 50% |
|
|
|
Rumunjski trgovački lanac Profi u vlasništvu Delhaize Groupe izvijestio je o 50% godišnjem povećanju, na 142 milijuna eura, što je značajno iznad ciljanog godišnjeg rasta od 30-35%. Kompanija u 2009. očekuje rast prometa od 20-25%, jer do kraja godine planira otvoriti osam novih trgovina i proširiti svoj lanac trgovina na 60 objekata.
|
Primjena HACCP standarda u Srbiji |
|
|
|
S početkom godine proizvođači hrane životinjskog porijekla, klaonice, mesne industrije, mljekare i distributivni centri u srbiji moraju primjenjivati HACCP standard koji garantira sigurnost i kvalitetu proizvoda. Primjena ovih standarda obavezna je za sve proizvođače koji žele svoju robu plasirati na tržište EU. "Da bi opstala na tom tržištu i bila konkurentna, Srbija mora implementirati sisteme kontrole koji će garantirati da je hrana koja dolazi iz Srbije zdravstveno ispravna i da je odgovarajuće kvalitete", istaknuo je Branislav Raketić, savjetnik za sigurnost i kvalitetu hrane u Ministarstvu poljoprivrede. |
Prodaja Carrefoura u Rumunjskoj premašila milijardu eura |
|
|
|
Carrefourova prodaja u Rumunjskoj premašila je iznos od milijardu eura. Prodaja kompanije dosegla je iznos od 1,190 milijuna uz povećanje od 37.4% u usporedbi s 2007. godinom, stoji u izjavi kompanije. Rezultati u četvrtom kvartalu pokazuju da je prodaja dosegla 370 milijuna eura. Ukupna prodaja grupe u prošloj godini iznosi 97.560 milijuna eura, uz rast od 5.7%. Rast prodaje u Francuskoj iznosi samo 1%, na 42.488 milijuna eura. Osim Francuske, prodaja Carrefoura u Europi dosegla je 36.079 milijuna eura, a osim Rumunjske, najveći rast od 24.7% zabilježen je u Poljskoj. Latinska Amerika također je zabilježila rast prodaje veći od 25%, uz ostvarenu prodaju od 12.271 milijuna eura, dok je u Aziji prodaja dosegla 6.722 milijuna eura, što je u odnosu na 2007. rast od 11%. |
Carrefour uskoro u Bugarskoj |
|
|
|
Kako prenosi lokalni tisak, Carrefour nastavlja s provedbom svojih planova o ulasku na tržište Bugarske - potpisao je ugovor o otvaranju hipermarketa površine 10 tisuća kvadratnih metara u trgovačkom centru Rousse's Grand Plaza. Carrefour se već par godina sprema 'zakoračiti' na bugarsko tržište, a u 2009. godini to planira i ostvariti te u periodu od pet godina izgraditi prodajnu mrežu od 30 supermarketa i hipermarketa. |
Delhaize Grupa u Grčkoj ulaže u održavanje cijena |
|
|
|
Grčki trgovački lanac AB Vassilopoulos u vlasništvu Delhaize uložio je deset milijuna eura da bi tijekom 2009. godine održao cijene svojih proizvoda konkurentnima. Trgovački lanac nastavlja provoditi svoju strategiju cijena određenu ljetos, a iz uprave su izjavili da je dugoročna dobit ostvarena ovim pristupom veća od kratkoročnih gubitaka.
|
RUSIJA: X5 Retail smanjuje ulaganja u 2009. |
|
|
|
X5 Retail Group objavila je, u skladu s preliminarnim ekonomskim prognozama, da će kapitalna ulaganja kompanije u 2009. iznositi oko 500 milijuna dolara, što je polovica sredstava uloženih u 2008. Voditeljica poslovnih ulaganja, Anna Kareva, rekla je kako ova suma ne obuhvaća troškove u vezi sporazuma M&A; cijela svota namijenjena je financiranju organskog razvoja, a X5 namjerava u cijelosti vlastitim sredstvima financirati svoj program ulaganja. Trgovački lanac će utrošiti 345 milijuna dolara (69%) za otvaranje novih trgovina, 90 milijuna dolara u razvoj informatike i 65 milijuna dolara za logistiku. „Dajemo prednost trgovinama manjeg formata, prvenstveno diskontnom lancu Pyaterochka, a većinu trgovina otvorit ćemo na premisi kako radije unajmljujemo nego posjedujemo", rekla je Kareva. |
|
|
|
|
Page 176 of 177 |