• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
Podravka osnažuje menadžment tim za tržišta centralne Europe PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:40

jerzy-zalopa-podravkaPoziciju čelnog čovjeka Podravke za tržišta Centralne Europe preuzima Jerzy Zalopa, iskusni menadžer na području centralne i istočne Europe s vrlo prepoznatljivim modelom upravljanja i dokazanim poslovnim uspjesima u prehrambenom sektoru. Podravka ovime jača svoj menadžment tim na tržištu centralne Europe koja obuhvaća tržišta Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Rumunjske i Bugarske.

Svoju poslovnu karijeru započinje 1993. godine u poljskoj kompaniji Bestfoodsgdje je između ostaloga radio na poziciji direktora prodaje i marketinga zaduženog za tržište Poljske te izvršnog direktora Bestfoods kompanije na tržištu Češke i Slovačke.

Tijekom 2001. godine pridružuje se tvrtki Unilever gdje ubrzo preuzima poziciju direktora Unilivera za diviziju hrane na tržištu Poljske i Baltika, a nakon toga i za tržišta Rusije, Ukrajine i Bjelorusije sa sjedištem u Moskvi. Nakon uspješne karijere u Unileveru, 2007. godine prelazi u norvešku grupaciju Rieber&Son kao glavni direktor Vitane Češka i Slovačka te ujedno i izvršni direktor Rieber&Son Poljska.Spremi

 
POLJSKA: Lidl nastavlja s inovacijama PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:39

Lidl testira nove promotivne aktivnosti i pokretanje lokalne linije private marke u Poljskoj. Njemački trgovac predstavit će novu liniju privatne marke Polska smakuje (Poljska ima dobar ukus). Linija će uključiti domaće proizvode po kojima je poljska kuhinja tradicionalno poznata kao što su rakije, teleće okruglice i kobasice. Lansiranje će biti podržano promocijama na neprehrambenim artiklim s ciljem privlačenja prometa u trgovinama. Nova linija upućuje na to da bi Lidl u budućnosti mogao ulistati i više regionalnih proizvoda. Lidl je u Švicarskoj u ožujku 2016. godine lansirao oko 100 regionalnih proizvoda, međutim, za razliku od Poljske, švicarski proizvodi su podrijetlom od lokalnih proizvođača brendova. (igd.com)

 
MAĐARSKA: Tesco povećava plaće od 11% do 24% PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:39

Mađarska podružnica britanskog maloprodajnog lanca Tesco podiže plaće svojih zaposlenika u prosjeku za 15% od 1. srpnja, najavio je József Sáling, voditelj Unije KASZ. Porast plaća od 11% do 24% odnosi se na 14.000 radnika koji nisu u menadžmentu kompanije, izjavio je Sáling nakon razgovora s upravom Tesco Mađarske, a prenosi mađarska novinska agencija MTI. Tesco Mađarska će potrošiti oko 3,5 milijarde forinti u ovoj godini kako bi osigurao svojim zaposlenicima "konkurentnije prihode", navodi se u priopćenju Tesca. Nakon uspio pregovore o povišicama plaća, Tesco zaposlenika formira povjerenstvo opomenu, a planirali ići u štrajk, prema izvještajima na kraju ožujka. Do sredine travnja, upravljanje Tesco i pridružene radničkih sindikata su se približavali dogovor o podizanju plaće Tesco radnika, a Tesco napokon obećao da će povisiti plaće, prema izvješćima. (bbj.hu)

 
BUGARSKA: Lidl se suočava s optužbom za obmanjujuće oglašavanje PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:38

Bugarska komisija za zaštitu konkurencije (KZK) ustanovila je da je Lidl Bugarska počinio prekršaj plasiranjem obmanjujuće reklamne kampanje. KZK je odlučio da Lidl bude sankcioniran novčanom kaznom od skoro 971.000 eura, što je 0,35% prometa kompanije u prošloj fiskalnoj godini. Radi se o kampanji ’Osvojite 366 dana besplatne kupovine u Lidlu’, koja je identificirana kao obmanjujuća, a njeni uvjeti sudjelovanja kao nekompletni. Prema mišljenju KZK-a, postoji diskontinuitet u kampanji, posebno kada se radi o glavnim parametrima kao što je mehanizam sudjelovanja. Kampanja ima dvije prilično različite faze.

Postoje razlike u uvjetima sudjelovanja - u jednom slučaju kupovina je neophodna, a u drugom nije, kao i u nagradama. S obzirom da je poruka ’Osvojite 366 dana besplatne kupovine u Lidlu’ komunicirana kroz cijelu kampanju i sve promotivne materijale, identificirana je kao netočna i obmanjujuća za potrošače. Zbog toga što nije napravljena jasna razlika između dviju faza kampanja, potrošači bi mogli biti navedeni da pomisle da se glavna nagrada može osvojiti tijekom cijele kampanje dok se ona u stvari može osvojiti samo sudjelovanjem u drugoj fazi. Ovo može dovesti do zbunjivanja potrošača i njihovog dovođenja u nemogućnost da donesu informiranu odluku. Do sada nije bilo službene reakcije iz Lidla, ali se očekuje da kompanija uloži žalbu. (novinite.com)

 
Mercator rebrendira trgovine i lansira novi koncept PDF Print E-mail
Thursday, 24 March 2016 16:21

ideaMercator, u vlasništvu koncerna Agrokor, otkrio je da rebrandira trgovine u Crnoj Gori te lansira novi koncept trgovina, IDEA London u Srbiji. Mercator je započeo proces rebrendinga svojih Roda trgovina u Crnoj Gori u banner Idea. Kao dio procesa, rebrendirane će trgovine nuditi i asortiman Konzumove private marke, K Plus. Proces će biti dovršen u mjesec dana.

Ranije ovog mjeseca, Mercator je otvorio novi koncept trgovina, IDEA London u Beogradu. Trgovina svojim izgledom ’dočarava ambijent kupovine u Londonu ". Dostupni asortiman uključuje "tradicionalne britanske proizvode s naglaskom na najkvalitetnije pivo, čaj i kekse".

Kako bi proslavio otvorenje trgovine, trgovac je organizirao festival Londonu u Beogradu koji je privukao 68.000 ljudi zabavnim programom koji je uključivao i autobus na kat koji je vozio po gradu. (igd.com)

 
Poljska: Uvodi se novi maloprodajni porez PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:28

trgovina kolica 1S ciljem podržavanja malih nezavisnih trgovina, poljska vlada je otkrila detalje novog maloprodajnog poreza koji će stupiti na snagu 1.4.2016. Porez će im imati stopu od 0,7% za trgovce s mjesečnom prodajom između 1,5 milijuna i 300 milijuna zlota (335.000 eura - 67 milijuna eura); 1,3% za one s mjesečnom prodajom iznad 300 milijuna zlota i maksimalnih 1,9 % za vikende i praznike. Trgovine s mjesečnom prodajom ispod 1,5 milijuna zlota će biti oslobođene ovog poreza. Poljski ministar financija poručio je da "maloprodajni porez neće dovesti do poskupljenja". Drugim riječima, nova Vlada očekuje da trgovci apsorbiraju teret novog poreza. Također, nova poljska Vlada razmatra zabranu rada trgovina nedjeljom, pišu lokalni mediji. Zabrana bi se mogla primijeniti samo na velike trgovine u cilju zaštite nezavisnih trgovaca. I dok ova odluka ne bi utjecala na Jeronimo Martins i Lidl, bila bi dodatna prepreka za Tesco, Auchan i Carrefour. (igd.com)

 
Mađarska: Moguće otvaranje nacionalnih trgovina alkoholom PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:29

Mađarska vlada do proljeća bi mogla započeti s izradom novog zakona koji bi omogućio otvaranje nacionalnih trgovina alkoholom, sličnih onima za prodaju duhana u Mađarskoj, piše mađarski tjednik Figyelo u svom najnovijem broju, pozivajući se na neimenovane izvore. Figyelo predviđa da će potencijalna reorganizacija tržišta alkohola u državi uzrokovati jedan od najvećih političkih sukoba u narednim mjesecima. Promjena će vjerojatno uzdrmati i vladajuću stranku Fidesz, piše tjednik. Mađarski tisak već je govorio o mogućnosti da Vlada uvede nacionalizirane trgovine za alkoholna pića kao što je učinila za duhan prošle godine, međutim, Vlada je negirala takve tvrdnje. (bbj.hu)

 
Immofinanz proširuje svoj Stop.Shop. brend u Srbiji PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:28

Austrijska kompanija Immofinanz gradi treći Stop.Shop. u Srbiji koji će se nalaziti u Valjevu. Projekt obilježava sljedeći korak u proširenju brzo rastućeg lanca retail parkova u Srbiji, nakon otvaranja prvog Stop.Shop. objekta u Čačku u travnju 2015. godine, i drugog u Nišu, koji će biti otvoren na proljeće. Izgradnja Stop.Shop. retail parka u Valjevu je počela u studenome 2015., a završetak i otvaranje planirano je za proljeće 2016. godine. "Uspjeh s otvaranjem prvog srpskog Stop.hop. retail parka u Čačku 2015. godine i planovi za otvaranje Stop.Shop. objekta u Nišu u proljeće ove godine zasnovani su na našem jasnom uvjerenju da ovo tržište ima velike potencijale.

Imajući to u vidu, odlučili smo investirati oko 7 milijuna eura i izgraditi naš treći srpski Stop.shop. retail park u Valjevu. Kao i u svim našim Stop.Shop. objektima, i u ovom novom retail parku ponudit ćemo poznate međunarodne i nacionalne maloprodajne lance. Plan je da u naredne tri do četiri godine izgradimo osam do deset dodatnih Stop.Shop. objekata u Srbiji", izjavio je Deitmar Reindl, izvršni direktor kompanije Immofinanz. "Izgradnja retail parka Stop.Shop. je značajna za naš grad jer poboljšava poslovnu klimu i našu reputaciju, kao i mogućnosti zapošljavanja naših građana, što je jedna od glavnih prednosti ove investicije.

Dolazak renomirane austrijske kompanije Immofinanz šalje snažnu poruku da je Valjevo pogodan ambijent za strane investicije i da podržava sve investitore kojima nudi značajne olakšice. Nadamo se da će izgradnja ići prema planu i da će naša suradnja i u budućnosti biti u obostranom interesu", izjavio je Stanko Terzić, gradonačelnik Valjeva.

Stop.Shop. u Valjevu će imati oko 6.100 kvadratnih metara prodajnog prostora i 170 parkirnih mjesta. Fleksibilni koncept koji stoji iza Stop.Shop. brenda zasniva se na regionalnim šoping centrima na centralnim lokacijama koje mogu privući od 30.000 do 200.000 stanovnika. Retail parkovi obično imaju 2.500 do 15.000 kvadratnih metara prostora za izdavanje i nude posjetiocima dovoljan broj parkirnih mjesta, optimalan pristup lokaciji i visoku funkcionalnost uz atraktivnu ponudu međunarodnih i domaćih brendova. Stop.Shop. portfolio retail parkova sada obuhvaća 53 lokacije u sedam zemalja (Austrija, Mađarska, Slovačka, Češka, Slovenija, Poljska i Srbija).

 


Page 6 of 176