• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
Frutarom preuzima slovenskog proizvođača ekstrakata PDF Print E-mail
Monday, 31 August 2015 13:32

Frutarom Health je proširio svoju ponudu prirodnih farmaceutskih sastojaka preuzimanjem slovenske tvrtke Vitiva, uključujući i GMP certificiranu tvornicu u Markovcima, na istoku zemlje. Vitiva razvija botaničke ekstrakte koji obuhvaćaju važne kategorije za tradicionalne biljne lijekove, kao što su cvijet strasti i odoljen, matičnjak i planika. Direktor Frutarom Healtha Holger Riemensperger je izjavio: "Vitiva prirodni sastojci su proizvedeni u slovenskom GMP certificiranom objektu te savršeno odgovaraju portfelju Frutarom prirodnih Pharma ekstraktima. Prirodni sastojci neprimjetno se uklapaju u našu liniju EflaPharm". (foodbev.com)

 
Budejovicky Budvar investirao 2,9 mil. dolara u renoviranje tvornice PDF Print E-mail
Monday, 31 August 2015 13:32

Češka pivovara Budejovicky Budvar je investirao 70 milijuna čeških kruna (2,88 milijuna dolara) u dupliranje proizvodnih kapaciteta u svojoj tvornici České Budejovicky, 75 milja južno od Praga, nakon što je krenuo s provođenjem programa sveobuhvatnog poboljšanja. Prvobitno napravljena da se u njoj može proizvoditi 40.000 boca na sat, tvornica će sada moći realizirati proizvodnju 80.000 boca na sat. Renoviranje je počelo u siječnju i izvodilo se paralelno s proizvodnjom u tvornici. Uključilo je nadogradnje koje se tiču postojeće vode, električne energije, kanalizacije i sistema grijanja, poboljšanje zvučne i termo izolacije, modernizaciju kabina za presvlačenje radnika i kupaonica... "Poslije više od 40 godina ova je tvornica zaslužila remont", rekli su iz Budejovicky Budvara. Također su istaknuli da su, uz funkcionalnost, poradili i na estetici tvornice. (foodbev.com)

 
Turska: Uspješna prva polovica godine za BIM i Migros PDF Print E-mail
Monday, 31 August 2015 13:31

Vodeći turski trgovci BIM i Migros Ticaret objavili su svoje rezultate za prvu polovicu 2015. BIM bilježi rast od 21,4% neto prodaje na 8,4 milijardi turskih lira (2,6 milijardi eura) i povećanje 38,3% neto dobiti na 273,1 milijuna turskih lira (86,4 milijuna eura). Like-for-like prodaja u prvom polugodištu porasla je za 11,4%. U međuvremenu, konkurentni trgovac Migros izvijestio je o porastu od 17,8% u neto prodaji na 4,4 milijardi turskih lira (1,4 milijardi eura), iako je zabilježio neto gubitak od 111 milijuna turskih lira (34,5 milijuna eura). Udio prodaje BIM-ove privatne marke i dalje raste, povećavši se za 0,6% na 69,7% prodaje, a Migros je otkrio da je uložio u konkurentnost asortimana svoje privatne marke. BIM je u Turskoj otvorio 302 nove trgovine u prvoj polovici godine. Migros je, pak, otvorio 123 nove trgovine i sada ukupno broji 1.296 trgovina. Prioritet je convenience kanal i trgovac je otvorio 97 Migros Jet trgovina do sada ove godine kako bi dosegao što veći broj domaćinstava. (igd.com)

 
Auchan otvorio novi distributivni centar u blizini Varšave PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:23

cee-auchanAuchan je otvorio novi distributivni centar u partnerstvu s ID Logisticsom, u Mszczonowu, u blizini Varšave, u Poljskoj. Riječ je o objektu na 47.000 m2, koji ima kapacitet od 54.000 paleta i koji će opsluživati sjeverni dio zemlje. Auchan ima još dva objekta u Mszczonowu: neprehrambeno i ambijentalno skladište, kao i temperaturno kontrolirani objekt u blizini grada Odrzywoleka. (www.kantarretailiq.com)

 
Bugarska: Carrefour i Piccadilly neće se spojiti PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:23

Otkazano je spajanje bugarskog lanca supermarketa Piccadilly i maloprodajne grupe Carrefourove franšize u Bugarskoj, prenijeli su lokalni mediji. Grčka Marinopoulos grupa, koja je vlasnik Carrefourove franšize u Bugarskoj, trebala je spojiti svoju filijalu u toj zemlji s AP Martom, vlasnikom Piccadillyja, i dobiti 50% udjela u novonastaloj kompaniji nakon injekcije kapitala od 46 milijuna leva (oko 23,5 milijuna eura).

Do povećanja kapitala, međutim, nikada nije došlo i sada će obje kompanije nastaviti poslovati nezavisno, nakon razdoblja od nekoliko mjeseci tijekom kojih su oba trgovca iskusila probleme s protokom novca i zabilježila dugovanja prema dobavljačima, prenio je poslovni site Investor.bg. U drugom izvještaju se tvrdi da je Piccadilly isplatio većinu dugova nakon uzimanja 11,8 milijuna eura ranije ove godine.

Piccadilly je bio u sastavu belgijskog trgovca Delhaizea, nakon akvizicije srpske Delta Maxi grupe 2011. godine, sve dok Delhaize nije odlučio napustiti Bugarsku prošle godine i prodati lanac AP Martu, novoformiranoj kompaniji u vlasništvu bugarskih državljana. (www.sofiaglobe.com)

 
Penny Market nudi podizanje gotovine sa kartica bez provizije PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:23

Penny Market nudi besplatno podizanje gotovine do 20.000 forinti potrošačima koji plaćaju svoje kupovine koristeći kartice banaka, priopćio je mno.hu. Potrošači koji kupuju robu u Penny Market trgovini za iznos veći od 3.000 forinti dnevno i koji plaćaju karticama banaka, mogu podići gotovinu od 20.000 forinti sa svojih bankovnih kartica i za to ne platiti nikakvu proviziju. Penny Market je navodno priopćio da je ova usluga dostupna u svim njihovim trgovinama. (www.bbj.hu)

 
Bugarski proizvođači voća i povrća žele poboljšati suradnju s hipermarketima PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:22

Bugarski proizvođači voća i povrća vrlo su zainteresirani za širenje suradnje sa hipermarketima, izjavio je Slavi Trifonov, predsjedavajući Nacionalne unije poljoprivrednika.

Samo 15% ove robe koja se proda u bugarskim hipermarketima proizvedeno je od strane domaćih proizvođača, prenio je Bugarski nacionalni radio. Trifonov navodi da velike količine uvezenih proizvoda karakterizira loša kvaliteta i da su oni tretirani kemikalijama.

"Voće i povrće je teško transportirati na odredišta koja su udaljenija od 1.000 kilometara. Ono što šemu čini atraktivnom jest mogućnost da se voće i povrće prenosi preko granice, uz iskorištavanje mogućnosti izbjegavanja plaćanja PDV-a, što vodi ka gubicima u državnoj blagajni", rekao je Trifonov.

Proizvođači predlažu trgovinama da vode računa o svježini voća i povrća, što znači da bi se ono trebalo naći u prodaji u roku od 24 sata od trenutka branja i biti prodano najdalje tijekom narednih 24 sata. Prema Trifonovim riječima, ovakva praksa bi garantirala da voće i povrće nije tretirano kemikalijama koje produžava rok trajanja.

Proizvođači voća i povrća također su zahtijevali brže isplate od strane trgovaca. Trifonov je kazao da je trenutna praksa da se potpisuju ugovori koji podrazumijevaju plaćanje u roku od 15 dana, dodavši da proizvođači novac dobivaju sa 2-3 dana zakašnjenja u odnosu na taj tok. Objasnio je da proizvođači voća i povrća traže da plaćanje bude u roku od 5-6 dana. (www.novinite.com)

 
Idea online - besplatna dostava do željene adrese PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:22

Ukoliko nemate vremena, vruće vam je i pritom želite obaviti kupovinu iz fotelje, možete to učiniti putem vašeg pametnog telefona ili računala i naručiti neke od 20.000 artikala koje Idea ima u svojoj online ponudi. Brza i efikasna kupovina sa dostavom do vašeg kućnog praga ili do odabrane adrese, moguća je kupovinom preko interneta putem online Idea trgovine u Beogradu, Novom Sadu i Nišu.

U bilo koje doba dana ili noći, dakle 24 sata na dan, Idea online prima narudžbe i dostavlja ih svojim kupcima narednog ili bilo kojeg dana u idućih 7 dana uz mogućnost biranja termina dostave. Brzina dostave, ušteda vremena i novca, svježina proizvoda, koje garantiraju suvremeni kamioni za dostavu sa rashladnim komorama, samo su neki od razloga zbog kojih bi se kupci trebali odlučiti za ovaj način kupovine.

Prilikom online kupovine u Idei, kupci mogu birati način plaćanja, koji se može izvršiti online, ali i prilikom preuzimanja robe, gotovim novcem, karticama (Visa, MasterCard, Maestro, Diners Club International, Dina), kao i čekovima bez odgođenog plaćanja. Dostava je besplatna, a svi potrošači, ovom prilikom, mogu ostvariti dodatnu uštedu prikupljajući bodove na Super kartici.

 


Page 6 of 175