• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
MHP potvrdio namjeru kupovine Perutnine Ptuj PDF Print E-mail
Thursday, 27 September 2018 10:25

perutnina-zgradaMHP SE (LSE: MHPC), jedna od vodećih međunarodnih poljoprivredno-industrijskih grupacija, nakon odobrenja iz Bundeswettbewerbsbehörde (Federalne agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Austrije, https://www.bwb.gv.at/en/) potvrdila je svoju namjeru za kupovinom Perutnine Ptuj, dobro poznate i vertikalno integrirane tvrtke u jugoistočnoj Europi.

MHP je vertikalno integrirana kompanija i vodeći ukrajinski proizvođač peradi s prerađivačkim pogonima u EU (Nizozemska i Slovačka) te prodajnim i distributivnim centrima na Bliskom istoku (UAE). MHP prodaje oko 60% peradi na domaćem tržištu, dok 40% izvozi u više od 60 zemalja širom svijeta. Visoka efikasnost proizvodnje omogućila je MHP-u da kontrolira rizike i kvalitetu peradi u svim fazama proizvodnog procesa. Time se osigurava pridržavanje svih važećih standarda i zakona kako u Ukrajini, tako i u EU. Ključni dio uspjeha firme MHP je intenzivni CAPEX program (oko USD 1,75 milijardi je uloženo u zadnjih 10 godina u ekološke projekte), snažan i iskusan rukovodeći tim i integrirani poslovni model.

MHP ovim širenjem pravi strateški iskorak koji će povećati vrijednost kompaniji i ojačati njezinu poziciju na globalnom tržištu, dok Perutnina Ptuj dobiva strateškog, dugoročnog investitora. Perutnina Ptuj ima snažan brend i značajan udio na tržištu peradi, koji je MHP spreman značajno podržati u nadolazećim godinama kroz investicije i daljnji razvoj.

Zajedno s iskusnim rukovodećim timom, MHP se obvezuje poboljšati kvalitetu proizvoda Perutnine Ptuj s ciljem ispunjavanja najviših EU standarda. Suradnja će donijeti direktnu korist lokalnim farmerima i zaposlenicima te biti pozitivan utjecaj na peradarsku industriju Balkana u cjelini.

O MHP-u

MHP je vodeći proizvođač peradi u Ukrajini s najvećim udjelom na tržištu i visokom prepoznatljivošću brenda. MHP je vlasnik i operater svih ključnih faza proizvodnog procesa obrade peradi, od hranjenja do izleganja pilića i uzgoja, marketinga, distribucije i prodaje (uključujući i MHP franšize). Vertikalna integracija smanjuje zavisnost MHP-a od dobavljača i njihovih marži. Osim cjenovne efikasnosti, vertikalna integracija također omogućava MHP-u da održava dosljednu sigurnost i kontrolu kvalitete svojih proizvoda od začetka pa sve do prodajnog mjesta.

MHP održava distribucijsku mrežu kroz 11 logističkih centara lociranih u svim većim ukrajinskim gradovima. MHP za transport robe koristi vlastite kamione, što smanjuje konačnu cijenu prijevoza, a samim time i vrijeme dostave. MHP također posjeduje vlastitu proizvodnju kukuruza s ciljem bolje podrške proizvodnji peradi, a sve je više prisutna i u drugim poljima, kao što su proizvodnja pšenice i repice, namijenjene izvozu. MHP iznajmljuje poljoprivredna zemljišta koja se nalaze na izuzetno plodnom području Ukrajine.

Od 15. svibnja 2008., MHP je izlistana na Londonskoj burzi pod oznakom MHPC.

 
Immofinanz u Požarevcu otvorio peti srpski Stop Shop PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 17:01

stop-shopAustrijski Immofinanz otvorio je peti Stop Shop trgovački park u Srbiji, u Požarevcu. Novi Stop Shop obuhvaća prodajni prostor od približno 7.200m², a sa 16 domaćih i internacionalnih brendova, ovaj trgovački park predstavljat jedinstveno šoping iskustvo za sve građane Požarevca i okoline.

“Nakon ulaska na srpsko tržište 2015. godine, otvaranje našeg petog Stop Shopa podupire našu brzu ekspanziju u Srbiji, koja je od velikog značaja za naše partnere, međunarodne trgovce u maloprodaji.

Novi retail park pruža jedinstveno, efikasno i prijatno iskustvo kupovine za sve, a ovaj Stop Shop će biti idealno mjesto za sve ‘pametne kupce’ koji cijene lako dostupne lokacije na kojima mogu pronaći sve što im je potrebno”, izjavio je Joško Piteša iz tvrtke Immofinanz.

 
Nestle ulaže u modernizaciju ukrajinske tvornice PDF Print E-mail
Saturday, 21 April 2018 17:00

Nestle je otkrio kako će uložiti 26,5 milijuna dolara u modernizaciju i nadogradnju proizvodnog pogona u Kharkivu u Ukrajini. Projekt će uključivati dvije faze: preobrazbu logističkog centra u proizvodni pogon i prijenos proizvodnih linija u nove prostore. Iz Nestlea je priopćeno kako je konačni plan nadogradnje odobren početkom ove godine te se procjenjuje kako će ona biti dovršena do 2021. godine. Gotovo polovica volumena proizvedenog u tvornici izvozi se u EU i dalje. Tvornica u Kharkivu proizvodi pripremljenu hranu kao što su pire krumpir i juhe s rezancima za Nestleov brend Mivina. Nestle je kazao kako će rad na tvornici povećati konkurentnost objekta, i to ne samo kroz poboljšanje energetske učinkovitosti.

 
Lidl otvara IT centar izvrsnosti u Bugarskoj PDF Print E-mail
Saturday, 21 April 2018 17:00

Lidl je najavio kako će u Bugarskoj otvoriti IT centar izvrsnosti. Središte izvrsnosti Lidl Digital IT u Sofiji bit će usmjereno na razvoj platformi, sustava i rješenja za online trgovanje, koje će se koristiti u svim zemljama u kojima Lidl posluje, navodi se u priopćenju tvrtke. IT centar izvrsnosti stvorit će 120 radnih mjesta. Lidl je razmišljao o nekoliko drugih europskih zemalja, ali je odlučio ovo središte pozicionirati u Bugarskoj zbog visokokvalificiranih IT stručnjaka i dinamičnog IT sektora u toj zemlji. Lanac supermarketa ima slične centre u Njemačkoj, Španjolskoj i Rumunjskoj. Tvrtka je na bugarsko tržište ušla 2010., a Lidl Bugarska imao je 86 prodavaonica u 45 gradova početkom 2017.

 
Auchan Retail spaja poljske podružnice PDF Print E-mail
Saturday, 21 April 2018 16:59

Auchan je odlučio spojiti tvrtke putem kojih posluje u Poljskoj kako bi pojednostavio strukturu grupe. U buduće, Auchan hypermarkets, Simply Market supermarketi i segment Auchan e-commerce nalazit će se pod zajedničkim upravljanjem na razini kompanije, okupljeni pod zajedničkim imenom Auchan Poljska. Naime, Arel Sp. z oo, Arel sp.k., tvrtke Auchan E-Commerce Polska i Elea Polska bit će spojene u jedan entitet kako bi se pojednostavnila struktura grupe i smanjili operativni troškovi. Plan spajanja dogovoren je i potpisan 28. ožujka 2018. godine. Spajanje će uključivati prijenos imovine četiri društva bez povećanja temeljnog kapitala stečene tvrtke.

 
Henkel otvorio novu Somat tvornicu u Kruševcu PDF Print E-mail
Tuesday, 30 November 1999 02:00

Henkel Srbija otvorio je novu Somat tvornicu u Kruševcu. Investicija je to vrijedna 20 milijuna eura, a omogućit će 50 novih radnih mjesta. U novoj će se tvornici koristiti najsuvremenija tehnologija koja će na tržište donijeti potpuno novi proizvod – Somat tablete za strojno pranje posuđa s razgradljivom folijom, a snabdijevat će 36 regionalnih, europskih i globalnih tržišta. “Somat je svjetski poznati brend za strojno pranje posuđa, a pripada kategoriji koja je druga po rastu u sektoru Deterdženti i kućna kemija, ostvarujući prosječni rast veći od 5% na tržištu Srbije, u 2017. godini. Također, nova Somat tvornica doprinijet će dodatnom rastu, zaposlenosti, kao i novim dobrobitima poslovanja lokalne zajednice i zemlje u kojoj poslujemo“, naglasio je Michael Czech, potpredsjednik marketing sektora kompanije Henkel za centralnu i istočnu Europu.

 
GEFCO slavi 10 godina poslovanja u Sloveniji PDF Print E-mail
Thursday, 16 November 2017 16:41

gefco-2GEFCO je globalni igrač u industrijskoj logistici i europski lider u automobilskoj logistici. Još od osnivanja podružnice u Sloveniji prije deset godina poduzeće je uspješno izraslo u jednog od najpouzdanijih partnera u logističkoj industriji u regiji. Njihov raznolik portfelj obuhvaća vodeće svjetske kompanije kao što su Revoz, član Renaultove grupacije, Gorenje, Hella, Emil Frey te odnedavno i L’Oréal. U sljedećoj godini očekuju dvoznamenkast rast u regiji Adriatik.

Osnovan u Sloveniji 2007. godine, GEFCO već deset godina uspješno posluje na tom tržištu s pomoću stručnog znanja i iskustva koje je Grupa GEFCO stekla tijekom 68 godina svog djelovanja. U suradnji s klijentima i dobavljačima poduzeće je usredotočeno na pružanje vrhunske usluge, stječući povjerenje partnera i stvarajući sve uvjete za zajednički rast i napredak, istovremeno dajući doprinos razvoju cijele regije Adriatik.

Njihova ponuda uključuje brojne usluge, od osnovnih transportnih usluga – cestovnih, željezničkih, zračnih i pomorskih – do logistike novih vozila i složenih multimodalnih rješenja od vrata do vrata, uključujući i komisioniranje, upravljanje carinskim i trošarinskim procedurama te pakiranje u ponovno uporabljivu ambalažu. Njihovo se stručno znanje neprestano razvija kako bi zadovoljilo potrebe suvremenih proizvodnih kompanija u regiji.

Ove je godine obilježena važna prekretnica u regionalnom razvoju poduzeća najavom udruženja snaga u Sloveniji i Hrvatskoj, gdje je GEFCO prisutan od 2013. godine, u cilju unapređenja ponude usluga i poslovne izvrsnosti u regiji. Sjedište poduzeća u Kopru djelovat će kao središte Grupe GEFCO u regiji Adriatik.

gefco-3Pierre-Jean Lorrain, izvršni potpredsjednik poduzeća GEFCO za Zapadnu i Srednju Europu, Balkan, Bliski Istok i Sredozemlje, izjavio je: „Naša nas je ambicija za daljnjim razvojem u ovoj regiji potaknula da prije deset godina osnujemo podružnicu u Sloveniji. Danas možemo sa sigurnošću reći da je to bila dobra odluka, s obzirom na to da su i Slovenija i Hrvatska više nego ikad prepoznate kao ključne logističke karike za Srednju i Južnu Europu, s velikim potencijalom za dodatnim jačanjem tog položaja.“

Globalno poduzeće, regionalan fokus, lokalni značaj

Dosadašnji rast poduzeća u regiji Adriatik zaista je impresivan, s obzirom na to da su u proteklih pet godina gotovo udvostručili svoje prihode. S ukupnim prometom od 22,1 milijun eura u Sloveniji i Hrvatskoj u 2016. godini, GEFCO u sljedećoj godini očekuje dvoznamenkasti rast te brojke.

„U regiji Adriatik planiramo nastaviti s iznimnim poslovnim razvojem i rastom. Do 2020. planiramo širenje u nove poslovne segmente, poput pružanja logističkih usluga za farmaceutsku industriju. Poslovanje po principu lean upravljanja omogućit će nam ostvarenje tih ciljeva u regiji Adriatik te će učvrstiti našu poziciju prepoznatog pružatelja vrhunskih logističkih usluga u skladu s potrebama svojih klijenata“, objasnila je Olga Danyliuk, glavna direktorica poduzeća GEFCO u Sloveniji i Hrvatskoj.

Još je jedno značajno ostvarenje poduzeća u regiji Adriatik prijevoz gotovo 75.000 vozila tijekom 2016. godine, od kojih je većina utovarena u luci u Kopru koja je tako postala jedan od njihovih najvećih i najznačajnijih partnera u regiji.

gefco-4

U regiji Adriatik GEFCO trenutna upravlja flotom od oko 80 teretnih vozila, pri čemu sva vozila osiguravaju slovenski i hrvatski autoprijevoznici, a u sljedećoj je godini cilj povećati taj broj na stotinu. Na globalnoj razini GEFCO podugovara gotovo 90 posto svojih usluga transporta s lokalnim prijevoznicima i to je način na koji poduzeće želi dalje razvijati poslovanje i u ovoj regiji.

Regija Adriatik dobiva zamah na globalnoj logističkoj karti

S pozitivnim razvojem poslovanja u proteklih deset godina i udruženjem snaga u Sloveniji i Hrvatskoj, GEFCO daje novi zamah regiji Adriatik u pozicioniranju na globalnoj logističkoj karti, a u prilog tomu idu i nedavno zaprimljene narudžbe najvećih klijenata poduzeća. Nakon potpisivanja sporazuma o suradnji s Renaultovom grupacijom, odnosno njihovom slovenskom tvornicom Revoz u 2016. godini i proširenja ugovora o suradnji s poduzećem HELLA Saturnus Slovenia u 2017., GEFCO je najavio novo partnerstvo sa svjetski poznatom kompanijom L'Oréal.

Poslovna suradnja obuhvatit će upravljanje izvoznim tokovima L'Oréalovih kozmetičkih proizvoda iz Europe do Izraela. Pritom će GEFCO preuzimati robu od L'Oréalovih dobavljača u osam europskih država, pretovarivati ih u kontejnere na svojoj platformi za komisioniranje u Ljubljani i potom dostavljati do Luke Koper, nakon čega će brodom biti prevezeni do izraelske luke Haifa. Uz to, GEFCO će brinuti i o carinskim procedurama u objema lukama, kao i o dostavi na konačno odredište.

gefco-1„S novim pomorskim prijevozničkim putevima koje nam donosi suradnja s L'Oréalom očekujemo širenje naše dobre suradnje s Lukom Kopar, koja je naš prvi partner u pomorskom transportu. S novim poslovima dokazujemo da ih zaista smatramo regionalnim vratima u svijet“, dodala je Olga Danyliuk.

O PODUZEĆU GEFCO

GEFCO je prisutan u Sloveniji od 2007., a u Hrvatskoj od 2013. godine. S naglaskom na daljnji razvoj regije Adriatik, nastavlja povećavati svoje lokalne kapacitete i iskustvo u pružanju globalnih, prilagodljivih i inovativnih logističkih rješenja, stvorenih da zadovolje potrebe suvremenih poslovnih sustava i osiguraju kontinuitet u lancu proizvodnje.

Dodana vrijednost koju GEFCO pruža svojim klijentima temelji se na iskustvu stečenom tijekom više od 65 godina poslovanja, osobito u automobilskoj industriji koja se ubraja među najsloženije i najzahtjevnije. Prisutan je u preko 150 zemalja i jedna je od deset najvećih logističkih grupacija u Europi. U 2016. godini ostvario je prihod od 4,2 milijarde eura, a zapošljava 12.000 radnika. Posluje na pet kontinenata kroz više od 300 poslovnih lokacija diljem svijeta.

 
Auchan objedinjuje privatne oznake u Rusiji PDF Print E-mail
Monday, 25 September 2017 14:12

auchan private label 1Francuski maloprodajni lanac Auchan planira spojiti kategorije proizvoda privatnih oznaka u ruskom poslovanju, piše Lebenzmittzel Zeitung. Trenutno Auchan Russia ima 29 različitih privatnih marki koje nisu ujedinjene pod markom Auchan. Trgovac je 2003. godine započeo proizvodnju svoje prve linije robe vlastite robne marke u Rusiji, a nedavno je uveo "Kazhdy Den" (svakodnevnu) liniju proizvoda. Najavljeno je kako će nova transformacija robne marke biti dovršena u roku od dvije godine, počevši od bezalkoholnih pića, koja će do kraja 2017. dobiti logo trgovca.

Prošle je godine Auchan najavio planove za postupnu homogenizaciju svojih bannera, i stavljanje većeg naglaska na brend Auchan. Međutim, kada su njezini supermarketi diljem Europe prešli na Simply Market, Rusija je zadržala brend Atak. Sada i Rusija kreće s homogenizacijom, pa će nova oznaka s jedinstvenim dizajnom omogućiti da se Auchanova privatna marka više izdvaja pa će kupci jasnije moći prepoznati alternative markama, poručuju iz trgovačkog lanca. (esmmagazine.com)

 


Page 2 of 177