• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
Kristina Johansson nova je generalna direktorica METRO Cash & Carry Srbija PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:42

Od 1. srpnja ove godine, METRO Cash & Carry Srbija ima novu generalnu direktoricu - Kristinu Johansson. Nakon dugogodišnjeg profesionalnog iskustva koje je stjecala u području strateškog razvoja globalnih kompanija, Kristina se pridružila timu Metroa u listopadu 2016. godine. Uspješnu karijeru gradila je radeći na poziciji konzultanta u području menadžmenta za kompaniju Accenture, a nakon toga 15 je godina radila u kompaniji IKEA, na nekoliko tržišta, na različitim rukovodećim pozicijama od kojih je posljednja bila Divisional CEO-IKEA Nizozemska.

"Veliko mi je zadovoljstvo preuzeti poziciju i odgovornosti na mjestu generalne direktorice Metroa u Srbiji i započnem novu fazu u profesionalnoj karijeri. Ovdje vidim veliki poslovni potencijal, a ujedno i pravi izazov i zadovoljstvo da doprinesem daljem razvoju i poslovnom uspjehu koji kompanija bilježi u ovoj zemlji. Mi ćemo se i dalje snažno fokusirati na naš osnovni cilj kako bismo kupcima i zaposlenima osigurali najbolje uvjete", poručila je Kristina Johansson.

 
Nestlé za jesen najavljuje završetak 64 mil. € vrijedne investicije u Mađarskoj PDF Print E-mail
Thursday, 27 April 2017 17:18

nestle-pet-foodMađarska podružnica Nestléa očekuje da će na jesen završiti svoju najveću investiciju u zemlji, proširenje tvornice za hranu za kućne ljubimce u Büku, na sjeverozapadu Mađarske, vrijedno više od 20 milijardi forinti (64 milijuna eura), navodi se u priopćenju za medije poslano Budimpeštanskom poslovnom časopisu.

Kroz širenje, koje se u priopćenju navodi kao najveće ulaganje u prehrambenu industriju u Nestléovoj povijesti u Mađarskoj, tvrtka očekuje daljnje povećanje izvoza čime će ovo postrojenje postati kompanijin najznačajniji centar za proizvodnju hrane za kućne ljubimce u Europi. Tvornica u Büku trenutačno proizvodi oko petine od jedne milijune tona hrane za kućne ljubimce proizvedene u Europi svake godine. Nestlé tvrdi da je najveći švicarski investitor u Mađarskoj, nakon što je u posljednjih 25 godina u toj zemlji investirao više od 100 milijardi forinti (320 milijuna eura).

Iz kompanije su poručili da vjeruju kako uspjeh njihovih izvoznih podataka leži u kontinuiranom rastu kapaciteta. Nestlé obrađuje 90.000 tona poljoprivrednih sastojaka od mađarskih dobavljača u svojim trima lokalnim tvornicama. Oko 60% od više od 130.000 tona prerađenih sastojaka u tvornici u Büku potječe iz Mađarske. (bbj.hu)

 
BAT kupuje brendove cigareta od Bulgartabaca PDF Print E-mail
Thursday, 27 April 2017 17:18

British American Tobacco (BAT) priopćio je da je sklopio dogovor s bugarskim proizvođačem cigareta Bulgartabacom o preuzimanju nekih od njegovih vodećih brendova cigareta, u okviru sporazuma koji je vrijedan više od 100 milijuna eura. Iz BAT-a su naveli da će akvizicija brendova Victory, Eva Slim i GD pomoći kompaniji da poveća svoj tržišni udio u Bugarskoj na 40% sa 12%, a dogovor uključuje i maloprodaju i distribuciju u Bugarskoj te Bosni i Hercegovini. Sporazum čeka odobrenja nadležnih antimonopolskih institucija i očekuje se da će biti u potpunosti zaključen do kraja srpnja ove godine. BAT - Bugarska postat će jedan od pet najvećih platiša poreza u Bugarskoj, otvarajući odmah preko 100 novih radnih mjesta u proizvodnji i još 1.000 u distribuciji. (reuters.com)

 
Slovenska javna televizija zabranila reklamiranje nezdrave hrane PDF Print E-mail
Thursday, 16 March 2017 12:27

slatkisiJavna televizija Slovenije usvojila je nova pravila oglašavanja kako bi neutralizirala negativan utjecaj TV oglašavanja na rastuću stopu pretilosti kod djece i adolescenata. Direktor RTV Slovenije Marko Filli potpisao je nalog o zabrani oglasa proizvođača čokolade, bombona i slastica, peciva, slatkog peciva i energetskih pića tijekom onih sati u danu kada je mlađa publika ispred TV ekrana, izvještava Lider portal. Nova su pravila u skladu s nacionalnim zakonodavstvom i preporukama WHO, kao i s nedavnom studijom koju je pripremio slovenski Institut za prehranu.

Prema njima, utjecaj TV oglašavanje u velikoj je mjeri odgovoran za alarmantan trend povećanja pretilosti među mladima. Studija koja je analizirala sadržaj TV kanala u razdoblju od jedne godine, pokazala je se 96% reklama za prehrambene proizvode odnose na hranu i da bi trebale biti zabranjene za djecu i mladež.

Do 77% takvog oglašavanja odnosi se na proizvode s visokim sadržajem šećera i drugih tvari koje utječu na težini. Komercijalne televizije odlučile su smanjiti samo oglase za brzu hranu te povećati emitiranje obrazovnog programa sa preporukama o tjelesnoj aktivnosti i zdravom načinu života. (esmmagazine.com)

 
dm premješta online distributivni centar u Češku PDF Print E-mail
Thursday, 16 March 2017 12:26

Samo dvije godine nakon lansiranja online kupovine, vodeći njemački lanac drogerija seli svoje poslovanje iz Alzenaua u Češku, u blizinu grada Bor, koji se nalazi uz granicu s Njemačkom. Ovaj potez je uslijedio nakon što je trgovčev trenutni online distributivni centar, koji se proteže na 5.800 m2, postao nedovoljno veliki za potrebe poslovanja. Novi centar će imati kapacitet od 70.000 m2 i njime će upravljati Loxxess. Trenutno, dm online posluje jedino u Njemačkoj i Austriji. Međutim, vjeruje se da će Češka biti sljedeće tržište na kojemu će dm širiti svoje online poslovanje. (www.kantarretailiq.com)

 
Alkaloid AD Skoplje pozitivno poslovao u razdoblju od siječnja do prosinca 2016. PDF Print E-mail
Monday, 06 March 2017 15:20

alkaloid-zhivko-mukaetovU razdoblju siječanj - prosinac 2016. Alkaloid je imao porast konsolidirane prodaje od 6%, porast konsolidirane neto dobiti od 10%, te ulaganja od 11,6 milijuna eura. Alkaloid AD Skoplje je u razdoblju siječanj - prosinac 2016. ostvario pozitivne financijske rezultate - pokazuje nerevidirani samostalni i nerevidirani konsolidirani Račun dobiti i gubitka.

U razdoblju siječanj - prosinac 2016., ukupna konsolidirana prodaja dostigla je 134,6 milijuna eura – povećanje za 6% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu porasla je za 3%, dok je ukupni konsolidirani izvoz tvrtke porastao za 8%. Od sveukupne konsolidirane prodaje, 40% realizirano je na domaćem tržištu, dok vanjska tržišta čine 60%.

Analiza po regijama pokazuje da zemlje Jugoistočne Europe čine 35% prodaje, Rusija i ZND – 6%, 17% prodaje ostvareno je u zemljama Zapadne Europe (EU i EFTA), dok ostala tržišta čine 2% ukupne konsolidirane prodaje. Do najvećeg porasta na izvoznim tržištima došlo je u sljedećim zemljama: u SAD-u – 30%, Rusiji – 15%, Rumunjskoj – 63%, Sloveniji - 13%, Poljskoj – 141%, Velikoj Britaniji – 125%, Mađarskoj - 135%, Turskoj – 72%, Republici Češkoj - 122%, Albaniji – 47% itd.

Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da se najbolje prodaju proizvodi iz segmenta farmaceutskih proizvoda – 83%, od kojih lijekovi koji se mogu kupiti bez recepta čine 19%, kardiovaskularni proizvodi - 17%, neurološki proizvodi – 13%, antibiotici - 13% itd. Segment kemija - kozmetika - botanika čini 17% ukupne konsolidirane prodaje, ili, točnije, kemija – 3%, kozmetika – 10%, te botanika – 4%.

Konsolidirana zarada prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dostigla 21 milijun eura, doživjela je porast od 12%, dok je neto konsolidirana dobit, koja iznosi 11,9 milijuna eura, porasla za 10%.

Ukupna ulaganja u dugotrajnu imovinu za razdoblje siječanj - prosinac 2016. iznosila su 11,6 milijuna eura.

 
Lidl otvara međunarodni uslužni centar u Sloveniji PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:52

lidl-3Njemački maloprodajni lanac Lidl planira otvoriti međunarodni servisni centar u drugom po veličini slovenskom gradu, Mariboru, kasnije ove godine. Centar će pružati administrativnu podršku svim odjelima nabave u grupi. S obzirom na aktivnosti širenja na međunarodnom planu u sljedeće dvije godine, centar će omogućiti oko 100 novih radnih mjesta.

Govoreći za lokalnu novinsku agenciju Sta, direktor nabave u Lidl Slovenija, Andrej Vouk, rekao je kako činjenica da je trgovac odlučio otvoriti servisni centar u zemlji predstavlja "neviđeno priznanje".

Unatoč malim dimenzijama, dodao je, slovenska jedinica predstavlja važan dio grupe zbog svoje pouzdanosti i uspjeha u raznim projektima u kojima je sudjelovala. Ključni zadaci servisnog centra bit će upravljanje i unos podataka o proizvodima i dobavljačima u centralni sustav za cijelu grupu.

Prvi novi radnici bit će zaposleni u narednim mjesecima, a tim će se ojačati tijekom 2017. godine. Lidl je prisutna na slovenskom tržištu od 2007. godine na kojem posluje kroz 49 trgovina. (esmmagazine.com)

 
Konzum u BiH dodijelio priznanja zaposlenicima Konzumov ponos 2016. godine9 veljače 2017 PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:52

Sedamdeset zaposlenika Konzuma u BiH koji su u 2016.godini dali poseban doprinos i istaknuli se proaktivnim stavom u obavljanju radnih zadataka, potvrdili poslovna znanja i sposobnosti te ujedno stavili dodatni naglasak na uspješne poslovne rezultate kompanije, dobili su priznanje ’Konzumov ponos’ i tako označili početak još jedne uspješne godine. Osim što predstavljaju osobna priznanja, ove nagrade također su potvrda važnosti timskog rada na svim razinama poslovanja Konzuma BiH, poručuju iz trgovačkog lanca. Uz kontinuiranu edukaciju zaposlenika koju Konzum provodi i na taj način osigurava dugoročni razvoj, Konzum je prepoznao doprinos navedenih zaposlenika te ih dodjelom priznanja dodatno stimulirao kako bi ukazao na važnost zalaganja pojedinca, ali i na važnost timskog rada u velikoj organizaciji.

 


Page 2 of 175