• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
REWE najavljuje veliko restrukturiranje menadžmenta PDF Print E-mail
rewe-caparrosIz REWE grupe stižu najave o velikim izmjenama koje uključuju odgovornost starijeg menadžmenta i restrukturiranje međunarodnih poslovanja kompanije. Kao što je već najavljeno, od početka ove godine imenovana su dva nova člana u Upravni odbor Grupe: Armin Rehberg na novoj je funkciji zadužen za poslovanje diskontnog formata i Frank Wiemer koji je zadužen za logistiku. Alain Caparros, CEO REWE Grupe kazao je da su nova imenovanja i zaduženja u Upravnom odboru dio plana restrukturiranja REWE-a da bi se mogli nositi s izazovima koji slijede: „Upotpunjavanjem Upravnog odbora, novim zaduženjima odgovornosti po odjelima, pojednostavljenjem organizacijske strukture i izmjenama u važnim rukovodećim funkcijama, REWE Grupa je pojačala svoju učinkovitost na nacionalnom i međunarodnom nivou i dobro je pripremljena za rast".

 
Metro pokrenuo program 'Shape 2012.' PDF Print E-mail
metro-2Metro Grupa nedavno je u Njemačkoj lansirala opsežan program poboljšanja učinkovitosti i vrijednosti nazvan 'Shape 2012.' Ciljevi programa su stvaranje uvjeta za dugoročni profitabilan rast, podizanje svijesti kupaca u vezi brendova, jačanje transparentnosti poslovanja kompanije i pojednostavljenje menadžmenta uz istovremeno podizanje učinkovitosti. Struktura grupe bit će pojednostavljena radi maksimalnog zamaha rasta i orijentacije prema kupcima, uz znatno smanjenje troškova. Ciljani potencijali za poboljšanje rasta profita do 2012. godine i poslije, prema očekivanjima će dosegnuti 1,5 milijarda eura. Smanjenjem troškova prikupit će se polovica ovog iznosa, dok ostatak treba realizirati poboljšanjem produktivnosti i primjenom drugih mjera za poboljšanje profita. Poboljšanje profita uvelike će ovisiti o razvoju makroekonomskih uvjeta na tržištima na kojima grupa posluje.
 
Spar kupuje 11 nekadašnjih trgovina Somerfield PDF Print E-mail
Spar je u Velikoj Britaniji kupio jedanaest nekadašnjih trgovina Somerfield nakon što je Co-operative grupa preuzela Somerfield. Trgovački internet portal 'Retail Week' izvještava da će Spar kupljene trgovine preurediti u objekte formata Eurospar koje se od 'običnih' Spar trgovina razlikuju kao trgovački format velike tjedne obiteljske kupovine, a ne tradicionalne 'convenience', trgovine 'iza ugla'. Veličina ovih trgovina je između tisuću i pol i tri tisuće kvadrata. Osim za trgovine Somerfield, Spar je u Velikoj Britaniji pokazao interes i za pojedine Woolsworths trgovine.
 
Delhaize testira novi trgovački koncept u Belgiji PDF Print E-mail
Delhaize Grupa u Belgiji testira novi koncept trgovina pod imenom Red Market. Zasnovane na konceptu olakšane kupnje, konkurentnih cijena i kvalitetne usluge, trgovine nude proizvode ograničenog asortimana po niskim cijenama. Prodajni prostor ima prosječnu površinu oko dvije tisuće kvadrata uz asortiman veći od pet tisuća proizvoda s naglaskom na prehrambenim proizvodima. Trgovine nude limitirani broj brendova u svakoj kategoriji olakšavajući tako kupcima izbor, dok je unutarnje uređenje trgovina izvedeno praktično, s niskim policama i rasvjetom koja prezentaciju proizvoda čini preglednom i jednostavnom. U Delhaize Grupi se nadaju da će im novi koncept Red Market omogućiti još bolji uvid u potrebe kupaca u Belgiji, ali i istovremeno omogućiti ispitivanje novih metoda rada s 'poludiskontnim' trgovačkim formatom.

 
X5 Retail smanjuje ulaganja u 2009. PDF Print E-mail
Najjači ruski trgovac X5 Retail Group najavio je, u skladu s preliminarnim ekonomskim prognozama, da će kapitalna ulaganja kompanije u ovoj godini iznositi oko 500 milijuna dolara, što je polovica sredstava uloženih u 2008. godini. Voditeljica poslovnih ulaganja, Anna Kareva, rekla je da je najavljeno ulaganje namijenjeno financiranju organskog razvoja, pri čemu X5 namjerava u cijelosti vlastitim sredstvima financirati program ulaganja. Trgovački lanac će utrošiti 345 milijuna dolara za otvaranje novih trgovina, 90 milijuna dolara u razvoj informatike i 65 milijuna dolara za logistiku. „Dajemo prednost trgovinama manjeg formata, prvenstveno diskontnom lancu Pyaterochka, a većinu trgovina otvorit ćemo na premisi da radije unajmljujemo nego posjedujemo", rekla je Kareva.
 
Wal-Mart kreće s velikom promocijom u Kini PDF Print E-mail
wal-martWal-Mart je nedavno krenuo s velikim promotivnim aktivnostima u Kini, gdje su cijene pojedinih roba snižene za čak 20 posto. Glasnogovornik kompanije je rekao da je cilj takvog poteza jačanje prodaje i nagrađivanje kineskih potrošača u vremenu kada financijska kriza trese svijet. Iz Carrefoura, jednog od najvećih suparnika Wal-Mart-a, izjavili su da za sada nemaju plan snižavanja cijena. Ovo je već drugi put da Wal-Mart drastično snižava svoje cijene od ulaska na tržište Kine.
 
Planet Retail dodijelio nagrade za inovaciju PDF Print E-mail
Već treću godinu za redom, poznati britanski trgovački portal Planet Retail vodi program dodjele godišnjih nagrada na polju inovacija u globalnoj trgovini roba široke potrošnje i prehrambeno-uslužnoj industriji. I dok se trgovački lanci i operateri restoranima suočavaju s najžešćim prilikama na svjetskom tržištu do sada, stručni žiri Planet Retaila, zaključio je da su se prošlogodišnje inovacije „odrazile u prilagodbama već postojećih trgovačkih formata, a ne razvojem novih koncepata koji bi 'iskočili' iz već zadanog kalupa". Ipak, usprkos ekonomskoj neizvjesnosti, članovi žirija ističu kako su brojni trgovački lanci na zabavan i kreativan način svojim promidžbenim kampanjama igrali na kartu veće svijesti potrošača po pitanju cijena i mogućih posljedica na okoliš zbog vlastitog djelovanja. Glavne nagrade odnijeli su francuski trgovački lanac 'Picard' u kategoriji inovativnih rješenja vlastitih robnih marki, 'K Raheja' za razvoj prvog lanca gurmanskih trgovina hranom u Indiji, Wal-Martov novi format supermarketa i Boulangerova prva 'online' trgovina u virtualnom svijetu ‘Second Life'.
 
Tesco najavio veliko rezanje cijena PDF Print E-mail
tescoBritanski trgovački lanac Tesco najavio je nastavak trajno sniženih cijena u iznosu 100 milijuna funta i promocije više od tri tisuće osnovnih proizvoda. Iz lanca supermarketa tvrde kako su ukupna smanjenja cijena u proteklih 14 dana dostigla iznos od 200 milijuna funta. Tescov komercijalni i marketinški direktor, Richard Brasher izjavio je da će kupcima u ovoj godini troškovi za kupnju biti od veće važnosti nego ikad.
 


Page 170 of 171