• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
CIAL China od 19. do 21. svibnja PDF Print E-mail
Od 19. do 21. svibnja u Šangaju će se održati SIAL China - kineski vodeći i najveći sajam hrane i pića na kojem će biti prezentirane najnovije inovacije i događaji fokusirani na kinesko tržište. U internacionalnim paviljonima predstavit će se više od 58 zemalja, a na SIAL China po prvi će puta doći neke nove zemlje, među kojima su i Danska, Ukrajina, Ujedinjeni Arapski Emirati i Grčka. Tijekom trodnevnog sajma, SIAL China otkrit će tajne svijeta vina, kulinarske demonstracije, nadolazeće trendove i najbolje arome maslinovih ulja.

 

 
Wal-Mart premašio zaradu PDF Print E-mail
mike-duke-wal-martWal-Mart je objavio da je u protekloj fiskalnoj godini do 31. siječnja ove godine ostvarena neto prodaja od 401.244 milijarda dolara, što je povećanje od 7,2% u odnosu na fiskalnu 2008. godinu. Prihod od tekućih operacija povećan je 3%, na 13,25 milijarda dolara, s prošlogodišnjih 12,86 milijarda dolara. „Ovu fiskalnu godinu završili smo s odličnom bilancom, rekordnim priljevom čiste, neto gotovine od 11,6 milijarda dolara i odličnim upravljanjem inventarom. Naša kompanija stvorila je u ovoj godini 63 tisuće radnih mjesta diljem svijeta, a od tog broja preko 33 tisuće u SAD-u. U ovim teškim vremenima zadržali smo dobru poziciju za nastavak uspješnog poslovanja i odnosa prema kupcima zbog našeg vodećeg pristupa prema niskim cijenama." Poslovanje Wal-Marta u SAD-u zabilježilo je rast od 6.8% na 255,74 milijarda dolara, dok je Sam's Club generirao prodaju od 46,854 milijarda dolara, što je rast od 5,6%. U međunarodnom je poslovanju ostvarena prodaja od 98,64 milijarda dolara, što je    povećanje od 9.1%. Izvješće navodi da je na rezultate međunarodne prodaje uveliko utjecao pad vrijednosti pojedinih valuta u odnosu na dolar.

 

 
Lidl ulazi u Švicarsku PDF Print E-mail
lidl2Trgovački lanac diskontima Lidl, u vlasništvu Schwarz Grupe, 19. ožujka simultano otvara prvih trinaest trgovina u Švicarskoj, a trgovine su smještene u kantonima njemačkog govornog područja. „Oduševljeni smo što imamo priliku na švicarskom tržištu primijeniti naš uspješni poslovni koncept", citat je iz pripremljene izjave generalnog direktora Lidla, Andreasa Pohla. Već ranije je rečeno da će Lidl švicarskom tržištu ponuditi asortiman od otprilike 1.800 SKU-a (proizvoda), uključujući i znatan broj brendova, svojih proizvoda iz europskog asortimana privatnih robnih marki, a posebno organske prehrambene proizvode iz asortimana švicarskog proizvođača privatnih robnih marki BioTrend.

 

 
Metro uvodi uslugu dostave u Njemačkoj PDF Print E-mail
metro-2Metro Cash & Carry uskoro će u Njemačkoj lansirati uslugu dostave robe širom zemlje. U kompaniji namjeravaju dodatno prilagoditi veleprodajne aktivnosti u skladu s izmijenjenim zahtjevima profesionalnih klijenata. Metro se namjerava fokusirati na poslovanja hotela, restorana, 'catering' usluga, kioska i 'snack' barova. U listopadu prošle godine Metro je objavio da razmatra uvođenje nove usluge i otkrio da se nova usluga dostavljanja upravo testira na lokalnom nivou. Ova mjera započeta je u okviru dugoročne reorganizacije poslovanja i nije samo reakcija na trenutnu ekonomsku krizu. Ovim potezom Metro očekuje nove prilike za prodaju i poslovanje, a u infrastrukturu usluga dostave uloženo je oko 10 milijuna eura. Do kraja ove godine Metro planira utrostručiti volumen isporučene robe i generirati prihode od nekoliko stotina milijuna eura.
 
Kraft objavio novi identitet brenda i novi logo PDF Print E-mail
kraft_foods_logoKraft Foods je objavio novi korporativni logo i identitet brenda, ustvrdivši da im je cilj bolje isticanje svog korporativnog i proizvodnog brend identiteta. Novi slogan 'Make today delicious' upotpunit će novi logo koji prikazuje crveni osmijeh sa sedam obojanih 'zraka', od kojih svaka zraka predstavlja jedan odjel kompanije. Iz Krafta kažu da su osam mjeseci radili na novom logu, istovremeno prikupljajući povratne informacije od tisuća uposlenika i kupaca iz cijelog svijeta. "Radnici i kupci rekli su nam glasno i jasno: izvrstan okus (eng. - 'delicious') je ono po čemu smo prepoznatljivi i upravo će 'delicious' biti ključni ispit za sve što radimo", izjavila je Irene Rosenfeld, CEO Kraft Foodsa. Novi korporativni logo nalazit će se na poleđini brendiranih proizvoda, kao i na magazinu kompanije i web-stranici za potrošače.
 
Tescov poziv bankama: olakšajte nam uvjete kreditiranja! PDF Print E-mail
tesco2Najjači britanski trgovački lanac Tesco, pozvao je banke da kompanijama olakšaju kreditne uvjete, s obzirom da pomoć Europske centralne banke nije bila dostatna za buđenje 'posrnule' ekonomije. Na nedavno održanoj konferenciji 'Retail Round Table Conference' u Bruxelessu, prvi čovjek Tesca, Terry Leahy, rekao je da je brzo smanjenje kamata svakako dobar potez. Međutim, istaknuo je da ovaj potez treba upotpuniti boljom likvidnošću u bankarskom sustavu. „Trenutni problem je dostupnost kredita, a svaki novi trošak značit će gubitak poslova. Ne možemo podnositi dodatna povećanja", istaknuo je Leahy i dodao da očekuje pad cijena prehrambenih proizvoda zbog smanjenja cijena sirovina. Također, upozorio je da bi slabljenje funte moglo dovesti do inflatornog pritiska i dodao da su trgovci već pretrpjeli štetu od pada funte što je poskupjelo robu uvezenu iz SAD-a i Kine.
 
REWE najavljuje veliko restrukturiranje menadžmenta PDF Print E-mail
rewe-caparrosIz REWE grupe stižu najave o velikim izmjenama koje uključuju odgovornost starijeg menadžmenta i restrukturiranje međunarodnih poslovanja kompanije. Kao što je već najavljeno, od početka ove godine imenovana su dva nova člana u Upravni odbor Grupe: Armin Rehberg na novoj je funkciji zadužen za poslovanje diskontnog formata i Frank Wiemer koji je zadužen za logistiku. Alain Caparros, CEO REWE Grupe kazao je da su nova imenovanja i zaduženja u Upravnom odboru dio plana restrukturiranja REWE-a da bi se mogli nositi s izazovima koji slijede: „Upotpunjavanjem Upravnog odbora, novim zaduženjima odgovornosti po odjelima, pojednostavljenjem organizacijske strukture i izmjenama u važnim rukovodećim funkcijama, REWE Grupa je pojačala svoju učinkovitost na nacionalnom i međunarodnom nivou i dobro je pripremljena za rast".

 
Metro pokrenuo program 'Shape 2012.' PDF Print E-mail
metro-2Metro Grupa nedavno je u Njemačkoj lansirala opsežan program poboljšanja učinkovitosti i vrijednosti nazvan 'Shape 2012.' Ciljevi programa su stvaranje uvjeta za dugoročni profitabilan rast, podizanje svijesti kupaca u vezi brendova, jačanje transparentnosti poslovanja kompanije i pojednostavljenje menadžmenta uz istovremeno podizanje učinkovitosti. Struktura grupe bit će pojednostavljena radi maksimalnog zamaha rasta i orijentacije prema kupcima, uz znatno smanjenje troškova. Ciljani potencijali za poboljšanje rasta profita do 2012. godine i poslije, prema očekivanjima će dosegnuti 1,5 milijarda eura. Smanjenjem troškova prikupit će se polovica ovog iznosa, dok ostatak treba realizirati poboljšanjem produktivnosti i primjenom drugih mjera za poboljšanje profita. Poboljšanje profita uvelike će ovisiti o razvoju makroekonomskih uvjeta na tržištima na kojima grupa posluje.
 


Page 170 of 172