• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
Carrefour Francuska provodi kampanju virtualne stvarnosti PDF Print E-mail
Thursday, 22 September 2016 09:44

virtual-realityCarrefour Francuska pokrenuo je marketinšku kampanju koja upoznaje kupce s virtualnom stvarnosti (VS) proizvoda kao dio svoje Mjesec Carrefoura višekanalne kampanje. Kampanja se odvija u svim hipermarketima između 6. rujna i 3. listopada ove godine. Kupci mogu naučiti o tehnologiji VR naočala putem 175.000 kartonskih primjeraka koji koštaju po 3 eura svaki.

Počevši 4. listopada, cijena će se ‘popeti’ na 10 eura. Cilj kampanje je informirati kupce o promocijama u trgovinama i na carrefour.fr kroz njihove lastite VS naočale i VS smartphone aplikacije.

Pomoću namjenske aplikacije, klijenti mogu saznati sve o promocijama higijenskih i kozmetičkih proizvoda, hrane i prirodnih proizvoda, hi-tech i multimedijskih proizvoda te kućanskih aparata. (kantarretailiq.com)

 
Rewe International AG ukida plastične vrećice PDF Print E-mail
Thursday, 22 September 2016 09:42

Rewe International AG objavio je da će zauvijek ukinuti plastične vrećice, tijekom prvih šest mjeseci 2017. godine. Ovim potezom, kojim će svojim korisnicima nuditi samo trajne i papirnate vrećice, uštedjet će više od 28 milijuna plastičnih vrećica godišnje. Za kupce trgovina Billa, Merkur, Penny, Bipa i Adeg nove papirnate vrećice koštat će isto kao i aktualne plastične vrećice. Frank Hensel, CEO Rewe International AG, objašnjava: "Naš cilj nije samo zamijeniti plastične vrećice za bacanje s papirnatima, nego i promovirati optimalno korištenje resursa među našim kupcima, poticanjem koncepta ponovnog korištenja i recikliranja. To je logičan put kojim nastavljamo nakon što je već smanjenja upotreba plastičnih vrećica". Istraživanja su pokazala da kupci podržavaju postupno ukidanje plastičnih vrećica - njih više od 80 posto već koristi trajnije alternative za nošenje namirnica. (esmmagazine.com)

 
Ahold Delhaize planira povećavanje online prodaje PDF Print E-mail
Thursday, 22 September 2016 09:42

Cilj Aholda, kada je u pitanju online poslovanje, je povećanje prodaje na 2,5 milijardi eura do kraja 2017. Spajanje s Delhaizeom predstavlja veliku priliku za daljnje proširenje online poslovanja i stvaranje baze za proširenje svojih usluga, posebno u SAD-u. Ahold nudi razne mogućnosti kako bi osigurao uspjeh online poslovanja. Na primjer, dobavljači svježe hrane dostavljaju robu izravno opskrbnim centrima trgovaca, nazvanim Home Shop centri (HSC), četiri puta dnevno. Zaobilaženje glavne mreže distributivnih centara osigurava se kvaliteta i svježina proizvoda; Ahold jamči da će svježi proizvodi biti isporučeni u roku 13 sati od izlaska iz HSC-a. (igd.com)

 
NJEMAČKA: Kaufland za online poslovanje zaposlio logističkog stručnjaka PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:46

kaufland-logoKaufland je napravio još jedan veliki korak prema svom online poslovanju. Nakon što je pokrenuo svoju prvu mobilnu aplikaciju prije samo nekoliko tjedana, kompanija je zaposlila vrhunskog Zalando menadžera Christopha Starka. Počevši sa srpnjem, Stark će postati direktor operacija za Kauflandov međunarodni omni-channel odjel.

Uz e-commerce poslovanje, Stark će također biti zadužen za uspostavljanje uslugu dostave hrane, uključujući pilot projekt postavljanja pick-up sjedišta u Berlinu. Ostvare li se ti planovi, Kaufland će prvi uvesti pick-up područja u Njemačkoj, slijedeći Aholdov primjer koji već ima takav model u Nizozemskoj i SAD-u. Inače, Stark ima veliki ugled nakon što je uspješno uspostavio i održavao Zalandovu logističku mrežu u 15 zemalja. (retaillogistics.guru)

 
Bell Group preuzima Eisberg PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:46

Bell Group je u travnju 2016. preuzeo kompaniju Eisberg Group, specijaliziranu za pakirane salate, i na taj način proširio vlastite aktivnosti u ovom sektoru. Eisberg Group, sa sjedištem u Dänikonu, zapošljava oko 400 ljudi i generira godišnji profit veći od 55 milijuna franaka (50 milijuna eura). Kompanija je specijalizirana za proizvodnju svježih i pripremljenih salata. Eisberg ima proizvodne kapacitete u Švicarskoj, Poljskoj, Mađarskoj i Rumunjskoj, kao i ured za nabavu u Španjolskoj. Organizacijski, Eisberg će biti spojen s kompanijom Gastro Star, kako bi se formirala nezavisna podružnica Hilcone. Zainteresirane strane su se složile da cijena ovog preuzimanja ostane povjerljiva, a odobrenja od nadležnih organa se još uvijek čekaju. Za Bell Group, preuzimanje Eisberga znači jačanje njegove pozicije u sektoru salata. U Švicarskoj, ova akvizicija će riješiti probleme s kapacitetima, a internacionalno će grupa moći iskoristiti dodatni potencijal za rast kroz odličnu ekspertizu Hilcone u svježem convenience prehrambenom sektoru. Za Eisberg, prodaja Bell Groupu znači pristup novim prodajnim kanalima i otvara nove mogućnosti za rast.

 
NJEMAČKA: Aldi Süd uvodi koncept Trgovina budućnosti PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:45

Njemački Aldi Süd objavio je da je pokrenuo novi koncept Trgovina budućnosti (Filiale der Zukunft), za koji se nada da će biti primijenjen u svim objektima do 2019. godine. Konceptom je predviđeno uvođenje noviteta poput ’rashladnih bokseva’ za užinu i pića, prostora sa stolicama za sjedenje iza naplatnih blagajni, aparata za kavu unutar objekata i prostora za odmaranje potrošača. Novi izgled Zone s pićima je takav da je naglašen značaj vinskog odjela, a centralni detalj svake trgovine bit će Svježa zona s voćem, povrćem, mesom i mesnim prerađevinama. Trgovine će takođe koristiti LED rasvjetu, čime Aldi Süd namjerava uštedjeti oko 48 milijuna kWh na godišnjem nivou. (esmmagazine.com)

 
EU od 2020. zabranjuje mentol cigarete PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:43

Europski sud pravde dao je Europskoj Uniji dozvolu da od 2020. godine zabrani sve mentol cigarete. Poljska i Rumunjska uložile su žalbu protiv ove moguće zabrane, ali to nije dalo nikakvog rezultata. Sud smatra da je ukus mentola dodan cigaretama kako bi se one učinile dopadljivijima, a cilj Europske unije je da smanji potrošnju duhana i smanji ovisnost pa tako svaka zabrana cigareta s dodanim ukusima ide u korist poboljšanju javnog zdravlja. Osim presude u vezi mentol cigareta, Europski sud pravde je također potvrdio da su stroži propisi u vezi s pakiranjima cigareta, kao što su zastrašujuće slike, također dozvoljeni. Od 2020., 65% pakiranja će morati sadržavati zdravstvena upozorenja. Novi propisi su izazvali metež u određenim medijima, koji su istaknuli da se EU ponaša licemjerno jer dosta zarađuje na porezima od duhana i cigareta. (retaildetail.eu)

 
ŠPANJOLSKA: Carrefour u rujnu otvara FAN Mallorca trgovački centar PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:43

Carrefourovo poslovanje nekretninama objavilo je da će njegov najveći europski projekt do sada, FAN Mallorca trgovački centar u Palma, Španjolska, otvorit će svoja vrata u rujnu. Vijest se poklapa s dolaskom 14 novih brendova u centar, koji je već ispunio 85% svojih prodajnih prostora. Među brendovima su i velika međunarodna imena kao što su Samsung, Guess, Pandora, Havaianas i 7Camicie. Trgovački centar pružit će Španjolcima bogatu ponudu koja će obuhvaćati elektroniku, hranu, modu, slobodno vrijeme, uslužne djelatnosti… Trgovački centar će imati ukupno 120 trgovina i 2.500 parkirnih mjesta, s lokacijom uz zračnu luku i spojenu glavnim prometnicama s Mallorcom. (esmmagazine.com)

 


Page 4 of 170