• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
PBZ donirao Centar za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj PDF Print E-mail
Wednesday, 30 May 2018 16:29

pbz-donacijaPredstavnici PBZ Grupe uručili su danas splitskom Centru za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj donaciju u iznosu 340.733,75 kuna kojom je omogućena kupnja kombi vozila s rampom te uređenje senzorne sobe, kako bi se unaprijedila socijalna skrb i kvaliteta života djece i mladih s teškoćama u razvoju.

Donacija je dio humanitarnog projekta PBZ Grupe "Činim dobro svaki dan" i American Express kartice sa srcem putem kojih Grupa pomaže dva značajna nacionalna projekta za dobrobit djece i mladih: "Za bolji život djece u domovima socijalne skrbi" Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku te "Praćenje djece s neurorizicima" Ministarstva zdravstva, izdvajajući za svaku transakciju napravljenu American Express karticom sa srcem po jednu kunu, bez dodatnog troška za korisnike kartice.

Prikupljena sredstva PBZ Grupa donira ovim projektima u omjeru 50:50. Za projekt "Činim dobro svaki dan" Grupa je do sada prikupila gotovo 13 milijuna kuna. COO Slava Raškaj iz Splita uključen je u projekt "Za bolji život djece u domovima socijalne skrbi", a donacija tom centru je 34. donacija koju je PBZ Grupa realizirala u sklopu projekta "Činim dobro svaki dan" i American Express kartice sa srcem.

Svečanom uručenju donacije prisustvovali su brojni ugledni uzvanici: Nada Zrinušić, pomoćnica ministrice za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku; Blaženko Boban, splitsko-dalmatinski župan; Željka Paleka, ravnateljica Centra za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj, Ana Kovač, izvršna direktorica u PBZ Cardu, John Knezović, izvršni direktor u upravljanju prodajnim mrežama te brojni drugi.

 
Rijeka dobila novi INTERSPAR hipermarket, otvoreno više od 100 novih radnih mjesta PDF Print E-mail
Wednesday, 30 May 2018 15:01

interspar-hipermarket-rijeka-1Rijeka je od danas bogatija za još jedan Interspar hipermarket. Novi Interspar smješten je na prvom katu Tower Centra i prostire se na čak 4.200 kvadratnih metara prodajnog prostora. Kupcima je na raspolaganju više od 100 ljubaznih djelatnika koji će im rado pomoći pri kupnji.

interspar-hipermarket-rijeka-2
interspar-hipermarket-rijeka-3
Interspar hipermarket u Tower Centru koncipiran je na način da pruži sve za ugodnu kupovinu. Niski regali i delikatesni otoci stvaraju dojam otvorenog prostora, a na njihovim se policama nalazi 30.000 proizvoda od kojih je više od 70 posto domaćih proizvođača.

Kao i na Rujevici, kupci će u novom Intersparu pronaći tjestenine i mliječni program iz PIK-a Rijeka, tjestenine tvrtke Mariolina iz Krka, kolače, torte i pekarske proizvode iz Radnika Opatija, svježe meso tvrtke Fućak Čavle te vino Zlatna Vrbnička Žlahtina iz vinarije PZ Vrbnik iz Krka. Na samom ulazu nalazi se „TO GO“ gdje kupce čekaju svježe pripremljene salate, sendviči, jela s roštilja, pizze i ostale delikatese.

Kupci će u novom Intersparu pronaći i veliku ponudu orašastih plodova, začine iz cijelog svijeta, svježe pripremljeni sushi te u vrhunskoj Interspar pekarnici najbolji kruh i kvalitetne pekarske proizvode. Kupce će zasigurno oduševiti i velika rashladna komora na čak 15 kvadratnih metara u kojoj se mogu pronaći najprodavanija pića u velikim pakiranjima rashlađena na savršenoj temperaturi.

„Nakon otvorenja hipermarketa na Rujevici, Interspar je svoja vrata otvorio i u drugom dijelu grada, na Pećinama. Rijeka ima velik tržišni potencijal, pa se nadamo da ćemo otvaranjem manjih SPAR dućana doći i u ostale riječke kvartove“, kazao je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Iako Tower Centar radi od 9 sati, Interspar svoja vrata otvara već u 8 sati svakoga dana, a kako bi kupcima priuštio još bezbrižniju kupovinu, u garaži ih čekaju proširena parkirna mjesta. Tijekom ljetnih mjeseci Interspar će raditi do 22 sata.

 
HEINEKEN Hrvatska počinje koristiti sunčevu energiju za proizvodnju piva PDF Print E-mail
Tuesday, 29 May 2018 16:57

heineken-energija-1Kompanija HEINEKEN Hrvatska predstavila je svoj najnoviji doprinos održivom poslovanju i zaštiti okoliša. Na krovu zelenog skladišta u krugu pivovare u Karlovcu postavljeno je 1.380 solarnih panela koji će prema procjenama godišnje proizvoditi oko 395.000 kWh električne energije.

Ista brojka ujedno predstavlja godišnju uštedu jer će se za taj iznos smanjiti količina energije preuzeta iz javne mreže HEP-a. Iako se električna energija proizvedena pomoću solarnih panela troši za potrebe pivovare, radi se o integriranoj solarnoj elektrani kod koje je eventualni višak proizvedene energije moguće predati u javnu mrežu. Uz to, količina električne energije koju će proizvesti solarni paneli utjecat će na smanjenje emisije CO₂ od 118,5 tona na godišnjoj razini.

Projekt je završen u svega dva i pol mjeseca, a financiran je bez državnih poticaja. Panele je proizveo LUXOR SOLAR GmbH iz Njemačke, dok je za nabavu, postavljanje i tehničku izvedbu angažirana tvrtka relatio ES Adria iz Varaždina. Njen direktor Jurica Gregurić naglasio je da iako su paneli njemačke proizvodnje, elektrana sadrži 20% domaćih komponenti te da se očekuje da će se ova investicija u potpunosti isplatiti nakon sedam i pol godina, pod uvjetom da cijena električne energije na tržištu ostane jednaka.

heineken-energija-2Solarna elektrana zauzima površinu od 4.430 m2 ,a smještena je na krovu zelenog skladišta. Ovo skladište za gotove proizvode površine 5.100 m² predstavlja najveću lanjsku investiciju kompanije u iznosu 2,7 milijuna eura. Izgrađeno je prema principima zelene gradnje, što je pomoglo da se maksimalno smanji utjecaj na okoliš tijekom, ali i nakon izgradnje. Fokus je bio na energetskoj učinkovitosti, korištenju kvalitetnih, ekološki prihvatljivih materijala te smanjenju količine otpada pa je tako ono svrstano u energetski razred A+.

„U HEINEKENU Hrvatska neprestano se trudimo smanjiti štetan utjecaj na okoliš jer je jedna od ključnih strateških odrednica naše kompanije upravo 'zeleno' poslovanje. Ponosni smo na naše smanjenje ugljičnog otiska i uporabu vode, uspjehe na području upravljanja otpadom te na činjenicu da koristimo električnu energiju dobivenu iz 100% obnovljivih izvora. Ulaganjem u solarne panele još smo jednom dokazali da smo istinski prijatelji prirode, a osim očuvanja i zaštite okoliša, veliku pažnju posvećujemo i drugim područjima održivosti kao što je primjerice održiva nabava domaćih sirovina“, rekla je Valentina Belavić, direktorica Sektora lanca opskrbe u HEINEKENU Hrvatska.

heineken-energija-3Potvrdila je to i Sandra Tankosić, poslovna tajnica Udruženja proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK koja je dodatno istaknula kako je kompanija jedna od najstarijih članica udruženja te definitivno jedna od najaktivnijih u implementaciji novih tehnologija koje pridonose zaštiti okoliša.

O značaju nove investicije govorili su i zamjenica karlovačkog gradonačelnika Andreja Navijalić i zamjenica župana Karlovačke županije Martina Furdek Hajdin koji su naglasili odličnu partnersku suradnju grada, županije i kompanije te istaknuli važnost projekta za lokalnu sredinu i očuvanje prirode i okoliša.

Državna tajnica u Ministarstvu poljoprivrede Marija Vučković, uz pohvale projektu korištenja solarnih panela, pozdravila je napore kompanije da pri proizvodnji svojih proizvoda prednost daje domaćim sirovinama, primjerice hrvatskom ječmu koji se koristi za proizvodnju Karlovačkog piva.

Predsjednik Uprave kompanije HEINEKEN Hrvatska Boris Miloushev poručio je da će kompanija i dalje poslovati prirodno, održivo i pošteno te da će njen put naprijed obilježiti proizvodi od prirodnih sastojaka, proizvedeni uz pomoć sunca te uz brigu o okolišu.

 
Klara premium store – novi lifestyle concept pekarnice suvremenog doba PDF Print E-mail
Friday, 25 May 2018 12:36

klara-premium-store-3

Zelena oaza Zagreba, u neposrednoj blizini šarmantnoga gradskog parka Zrinjevac, jučer je postala bogatija za još jedno it gastro odredište, koje će nesumnjivo osvojiti srca brojnih gastroljubaca i foodieja. Jučer je ovdje, naime, otvoren Klara premium store, flagship novog urbanog concepta omiljenih Zagrebačkih pekarni Klara. Svečanom otvorenju nazočili su brojni poznati poput Luke Nižetića, ambasadora koncepta Klara premium store, Lane Klingor Mihić, Ivane Mišerić, Kristine Šalinović, Antonije Šole, Borne Kotromanić, Antonija Franića, zatim popularni gastro blogeri, poslovni partneri i prijatelji.

klara-premium-store-1
klara-premium-store-2
klara-premium-store-4
Zdrava prehrana unatrag nekoliko godina postala je trend koji nije zanemariv. Sve više ljudi postaje svjesno važnosti pravilne i cjelovite prehrane, a organske, zelene, sirove, egzotične i nutritivno bogate i izbalansirane namirnice sve su traženije i popularnije. S time na umu, Zagrebačke pekarne Klara, čija pekarska tradicija seže dulje od stoljeća, dodala je svojoj bogatoj ponudi trendove novog doba predstavivši tako Klara premium store.

Smješten na galerijskom dijelu prostora, Klara green line stvoren je u uskoj suradnji i potpuno prema recepturama Dr. Lejle Kažinić Kreho, međunarodno priznate hrvatske liječnice i nutricionistice s diplomom prestižnog londonskog Kings College-a i članice Britanskog nutricionističkog društva.

S novom filozofijom LIVE. LOVE. EAT FRESH., Klara premium store svojim će kupcima, uz svoj prepoznatljivi asortiman pekarskih proizvoda, slastica i kave, koji će biti proširen novim proizvodima poput sve popularnijih bagel peciva, raznih premium sendviča, bezglutenske ponude proizvoda i američkih krafni (donuts), od sada nuditi i privlačan kutak sa znanstveno – nutricionistički osmišljenim asortimanom, tzv. Klara green line.

‘Vegan’ i ‘vegetarian friendly’ hrana i napitci poput smoothieja, hladno prešanih prirodnih sokova bez dodatka rafiniranih šećera te široki izbor premium salata pripremati će se pred očima kupaca, a od strane Dr. Lejle Kažinić Kreho uvježbani i stručno educirani tim iz prve ruke će pružiti potrebne informacije o nutritivnim i pažljivo odabranim namirnicama koje čuvaju mladost, vitalnost i energiju.

Posebna pažnja je posvećena najmlađima kroz liniju proizvoda nutritivno prilagođene njihovoj dobi i potrebama. Apsolutni hit u ponudi novog koncepta Klara premium store dolazi s Tajlanda, 100% ekološki i neprerađen proizvod koji nosi naziv kokosova voda. Ovaj ekološki uzgojen proizvod sa izvornom ljuskom kokosa i jestivim mesom kokosovog oraha najbolja je pozivnica za posjetiti Klara premium store.

U ponudi pića novitet su zdravi i trendovski napici poput matcha latte ili turmeric latte (zlatno mlijeko s kurkumom), kao i pomno odabrana ponuda čuvenih kava i čajeva Cafes Richard-a, proizvođača najfinijih europskih kava od kraja 19. stoljeća koji koristi tehnološki najnaprednije tehnike prženja kave u najsuvremenijoj tvornici u Parizu. Kavu koju svakako treba izdvojiti jest ona s okusom lješnjaka i bademovim ili kokosovim mlijekom.

Za pročišćen, minimalistički i elegantan interijer, s duhom industrial chic-a zaslužan je renomirani studio za arhitekturu i dizajn interijera Stairwell&Loft, na čelu s dizajnerom interijera Boranom Petljakom i arhitekticom Milom Baškovič te pod kreativnim vodstvom Duška Vlaovića.

Ovo sjajno novo mjesto, u koje ćete sa sigurnošću uvijek rado vraćati, potražite na adresi Zrinjevac 16!

klara-premium-store-5

 
Uskoro otvorenje Designer Outlet Croatia PDF Print E-mail
Friday, 25 May 2018 11:47

designer-outlet-1Novi Designer Outlet Croatia bit će otvoren 7. lipnja uz veliki koncert Severine uživo i dočekat će prve posjetitelje s više od 100 modnih i lifestyle brendova s posebnim popustima povodom otvorenja i do 70%. Ekskluzivna ponuda brendova u Designer Outlet Croatia zadovoljit će čak i najzahtjevnije ukuse te omogućiti kupcima da nastave njegovati svoje različite životne stilove. Zaljubljenici u sport mogu istražiti kolekcije poznatih brandova, kao što su Adidas, Under Armour, Champion, Sport Vision te nezaobilazno odredište tenisica, Buzz.

Muškarci profinjenog ukusa svoj će stil moći nadograditi u Heraldiju koji donosi brandove Joop!, Strellson i Canali, a Gant, Superdry store te Sportina također vas očekuju s velikim popustima. XYZ Outlet dom je nekih od najvećih modnih imena, uključujući Hugo Boss, Emporio Armani, Antony Morato te mnoga druga. Žene se mogu prepustiti kupovini u trgovinama poput, Palmers, Calzedonia i Intimissimi kao i Guess, Armani Exchange, Sportina te XYZ Outlet koji sadrži brandove kao što su Michael Kors, Ugg, Tosca Blu, i Dsquared.

Raznovrsna ponuda ovog jedinstvenog outlet kompleksa uključit će i obuću u trgovinama kao što su Mass Shoes, Guliver, NINE WEST te ara shoes. Svi članovi obitelji moći će pronaći nešto za sebe u Benettonu, s.Oliveru, Espritu ili Tom Tailoru te pronaći dodatke za ugodniji život kod kuće u Family shopu. Bogata ponuda u najvećem outletu u Hrvatskoj uključit će i parfumeriju Douglas te hrvatski dizajn u Hippy Garden & Xenia Design pop-up trgovini.

Posebne ponude u povodu otvorenja bit će otkrivene na internetskoj stranici Designer Outlet Croatia 30. svibnja. Designer Outlet Croatia svoja će vrata otvoriti 7. lipnja u 17 sati. Veliki koncert Severine započet će u 19:30, a na dan otvorenja centar će raditi do ponoći. U petak 8. lipnja te u subotu 9. lipnja, centar će raditi produženo do 22 sata.

Uz primamljive trgovine, pauzu od kupovine moguće je začiniti raznovrsnom gastronomskom ponudom koja se proteže na 500 m2 i uključuje samoposlužni bar i restoran, Ali Kebaba, te kafiće Leggiero i Green bar. Jedinstveno iskustvo kupovine zaokružit će i mala tržnica svježeg voća i povrća uglavnom lokalnih proizvođača, koja je rezultat suradnje s Općinom Rugvica.

Designer Outlet Croatia pokrenuli su investitori - IKEA Centres i Mutschler Outlet Holding AG te europski upravitelj outleta, ROS Retail Outlet Shopping, koji već surađuju na projektu Designer Outlet Algarve u Portugalu.

 
Sedam godina rada Nestlé tvornice u Surčinu PDF Print E-mail
Friday, 25 May 2018 11:13

nestle-panel-1Prehrambena industrija ima veliku ulogu u stvaranju navika u prehrani potrošača i zbog toga je važno da se u proizvodnji hrane obrati posebna pozornost na smanjenje udjela šećera, soli, zasićenih masti i ukupnog broja kalorija u proizvodima, te da se poveća količina poželjnih namirnica kao što su vlakna, voće i povrće, vitamini i minerali. U tom je procesu potrebna i šira podrška kompanija, zdravstvenih institucija i javnosti, zaključak je panela o najnovijim trendovima u svjetskoj prehrambenoj industriji, organiziranog u tvornici kompanije Nestlé u Surčinu.

„Tvornica u Surčinu dio je Nestlé obitelji od 2011.godine i od tada je velika pažnja usmjerena na modernizaciju tvornice i usklađivanje s Nestlé standardima proizvodnje, sigurnosti na radu i zaštitu životne sredine. Od tada do danas kompanija je u postrojenja i opremu, te razvoj proizvoda uložila više od 12,5 milijuna eura, iz tvornice je izašlo više od 55.000 tona proizvoda, a u njoj je kreirano 2.100 recepata u sklopu kulinarskog, konditorskog i portfolija pića. Tvornica u Surčinu trenutno, osim što visokokvalitetnim proizvodima opskrbljuje 22 milijuna ljudi iz regije Adriatic, ima i izvoz na tržišta Austrije, Njemačke, u Baltičke zemlje, a nastavlja i s planovima za daljnje širenje izvoza. Total izvor tvornice, regija i šire, trenutno je 50%.“, istaknula je Tanja Žigić, menadžer Nestlé tvornice, Surčin.

Tvornica trenutno većinskim dijelom proizvodi proizvode iz Nestlé kulinarskog asortimana – THOMY majoneze, MAGGI i C juhe, Začin C te je u potpunosti prilagođena pratiti Nestlé u nastojanjima da kreira zdravije i ukusnije proizvode. Kao jedna od javnih obaveza kompanije je i da do 2020. godine cjelokupan kulinarski asortiman uskladi s konceptom “Jednostavno dobro“, koji podrazumeva da proizvodi sadrže samo jednostavne sastojke koje potrošači prepoznaju i vole, poput onih koje mogu pronaći u svom kuhinjskom ormariću.

“Nastavljamo s unapređenjem Nestlé kulinarskog asortimana juha i majoneza. Naš cilj je unaprijediti cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine na način da uklanjamo sastojke koji su potrošačima nedovoljno poznati i zamijenjujemo ih sa sastojcima koje mogu pronaći u svojim kuhinjama, a koje znaju i vole. Do sada smo prilagodili 80% kulinarskog asortimana dostupnog u regiji i pritom smo se obvezali da će do 2020. godine svi naši MAGGI i C proizvodi pored smanjenja udjela soli, šećera i zasićenih masnih kiselina, biti bez umjetnih boja, a s povećanim udjelom cjelovitih žitarica, povrća, mahunarki i sjemenki. Na taj način želimo pružiti inspiraciju potrošačima za ukusnija i zdravija jela“, rekla je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije Hrana za jugoistočnu Europu kompanije Nestlé.

Osim unapređenja proizvoda Nestlé doprinosi i razvoju lokalne zajednice kroz suradnje sa stručnom zajednicom, partnerima, a sve kako bi educirao potrošače o pravilnoj prehrani.

nestle-panel-2

“Kada je riječ o tome što Nestlé radi u lokalnoj zajednici, s ponosom možemo reći da u suradnji s Hrvatskim školskim sportskim savezom već sedmu godinu za redom provodimo program „Vrtim Zdravi Film”, u okviru kojeg je do sada više od 24.000 učenika sedmih razreda u Hrvatskoj učilo o važnosti pravilne prehrane i redovite tjelesne aktivnosti. Dodatno, pomažemo lokalnim zajednicama kroz zapošljavanje i osposobljavanje mladih do 30 godina za tržište rada te smo u zadnje tri godine u regiji zaposlili 117 mladih osoba. Redovito radimo sa zdravstvenim djelatnicima iz regije, 7.500 osoba prosječno godišnje, s kojima dijelimo najnovija znanstvena saznanja kada je riječ o prehrani“, rekla je Yana Mihailova, regionalna direktorica za tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé.

Petar Veselinov, direktor prodaje i nabave tvrtke Geneza, glavnog lokalnog dobavljača sušenog povrća i začina tvornice Surčin za kulinarski asortiman, tom je prilikom izjavio kako s 20 posto svoje ukupne proizvodnje opskrbljuju tvornicu sa svojim proizvodima. "Geneza ima implementirane certificate ISO 22000, HCCP, GMP, Smeta i Sedex, kao i košer i halal, što je kompaniji poput Nestléa iznimno bitno. Trenutno smo u procesu dobivanja certifikata organske proizvodnje. Sve ovo doprinosi maksimalnoj sigurnosti proizvoda kao i proizvodnji zdrave hrane i ovo je najjača karika koja nas povezuje u lancu proizvodnje “od polja do stola“.

Na panelu su sudjelovale i Nevena Obradović, prehrambeni tehnolog tvornice Surčin, koja je istaknula kako je za kreiranje novog proizvoda potrebno od sedam mjeseci do jedne godine, te Koraljka Novina Brkić, Nestlé nutricionist koja se osvrnula na budućnost hrane. “Tri su velika smjera koja utječu na ono što ćemo jesti u budućnosti – sve veće razumijevanje veze između hrane i genetike, veća povezanost medicine i hrane u smislu prevencije, koja vodi prema personaliziranoj prehrani, te inovacije u tehnologijama proizvodnje, ali i sastojcima kao što su zamjene za sol i šećer. Nestlé na svim ovim spomenutim područjima ima itekako što reći , jer smo oduvijek bili pioniri na području prehrane, nutricionizma i tehnologije“.

 
Tommy otvara novi maximarket u Novalji PDF Print E-mail
Wednesday, 23 May 2018 15:09

tommy-logoKao vodeći dalmatinski i jedan od najznačajnijih nacionalnih trgovačkih lanaca, Tommy je najavio daljnju ekspanziju prodajne mreže u Hrvatskoj.

U četvrtak, 24. svibnja 2018. bit će otvoren novi Tommy maximarket u Novalji na otoku Pagu, koji će biti prvo prodajno mjesto Tommyja u Ličko-senjskoj županiji. Maximarket Tommy Novalja, na adresi Lokunje 3, opremljen je po suvremenim standardima, i kao takav će dati dodatnu kvalitetu trgovačkoj ponudi u Novalji i okolici.

Ponudu ovoga maximarketa standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a Tommy posebno naglašava ponudu na odjelima svježeg mesa-mesnice, delikatesa, svježeg voća i povrća, te pekarsko-slastičarskih proizvoda.

Površina korisnog prostora iznosi preko 700 metara četvornih, a zaposleno je i 26 novih radnika, kojima Tommy nudi stimulativno radno okruženje i visoke radne standarde. Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude, te visoku razinu usluge koju nudimo.

Maximarket Tommy Novalja je 200. prodajno mjesto Tommyja u Hrvatskoj.

 
U Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor PDF Print E-mail
Tuesday, 22 May 2018 15:46

vajda-glavak-i-mesaricNaknada troškova prijevoza, topli obrok, otpremnina za odlazak u mirovinu, jubilarne nagrade i stimulativni dio plaće samo su dio radničkih prava zajamčenih novim Kolektivnim ugovorom, potpisanim 22. svibnja u čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda. Ugovor na snagu stupa 1. lipnja i vrijedit će sljedećih godinu dana, a prava iz njega odnose se na sve zaposlenike Vajde, neovisno o tome jesu li članovi sindikata.

„U Mesnoj industriji Vajda zaposlenike smatramo svojim najvrednijim resursom i oni su važan stup stoljetne tradicije na kojoj naše poslovanje počiva. Jedna smo od rijetkih tvrtki koje sa zaposlenicima imaju Kolektivni ugovor, kojim se dodatno osnažuju prava radnika zajamčena Zakonom o radu. Poslovnu praksu kolektivnog ugovaranja prava i obveza zaposlenika primjenjujemo od samih početaka, a ulaskom Vajde u Grupaciju Pivac taj je kontinuitet nastavljen te su prava zaposlenika dodatno povećana“, istaknuo je Vladimir Mesarić, predsjednik Uprave Mesne industrije Vajda.

Zadovoljstvo potpisanim Kolektivnim ugovorom izrazili su i u Sindikatu. „Već i sama praksa kolektivnog ugovaranja znači veća prava radnika u odnosu na ona koja propisuje važeći zakon. U ovom trenutku mogu reći da sam zadovoljan, posebno uzimajući u obzir činjenicu da je u Vajdi trenutno u tijeku realizacija investicije, koja će vjerujemo, omogućiti još uspješnije poslovanje. U skladu s tim, u nekim stavkama Kolektivnog ugovora u budućnosti očekujem i dodatna poboljšanja“, poručio je Bruno Glavak, povjerenik Sindikata zaposlenih u poljoprivredi, prehrambenoj i duhanskoj industriji i vodoprivredi Hrvatske – Sindikalne podružnice Vajda.

Plaće porasle i do 71 posto

Potpisivanje Kolektivnog ugovora bilo je ujedno prilika za osvrt na rast plaća u Mesnoj industriji Vajda. Od potpisivanja prošlogodišnjeg Kolektivnog ugovora prosječna neto plaća na razini tvrtke porasla je za 10 posto, što je nastavak pozitivnih trendova započetih ulaskom u Grupaciju Pivac krajem 2015. godine. „Veseli nas što možemo reći da smo u posljednje tri godine značajno povećali ukupna izdvajanja za plaće. Od ulaska Vajde u sastav Grupacije Pivac prosječna neto plaća povećana je za čak 32 posto. Rast plaća prije svega se odnosi na proizvodne radnike, čije su plaće danas 35 posto više. Navedeni podaci jasna su poruka da želimo privući i zadržati kvalitetne i dobre radnike koje smo spremni i adekvatno plaćati“, zaključio je Mesarić.

Naglasio je da su u pojedinim segmentima proizvodnje plaće porasle i do 71 posto, što se konkretno odnosi na radnike u rasjekavaonici, dok su plaće radnika u klaonici i stočnom depou sada 39 posto više. Znakovit je i podatak da je prosječna mjesečna neto plaća u Vajdi danas čak 35 posto viša u odnosu na prosječnu mjesečnu neto plaću u Međimurskoj županiji, koja prema posljednjim službenim podacima iznosi 4149 kuna.

Završetak realizacije investicije u listopadu

Predsjednik Uprave Vajde ujedno je najavio da se završetak više od 50 milijuna kuna vrijedne investicije u proizvodne pogone očekuje krajem godine. Riječ je o sveobuhvatnoj investiciji u dogradnju, rekonstrukciju i modernizaciju proizvodnog pogona, nabavku strojeva i opreme za proizvodnju, proširenje skladišnih i ekspeditnih kapaciteta te modernizaciju rashladnog sustava. Primarna je svrha ovih investicija stvaranje uvjeta za povećanje kooperantskog uzgoja tovnih svinja. Konačni je cilj omogućiti maksimalno korištenje domaće sirovine u finalnim proizvodima cijele Grupacije Pivac. Osim što će ova investicija omogućiti stvaranje temeljnih preduvjeta za širenje i povećanje kooperantskog uzgoja, stvorit će i uvjete za dodatno zapošljavanje novih kadrova.

 


Page 6 of 275