• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
SPAR pokrenuo kampanju 'Da! Domaće je!' PDF Print E-mail
Tuesday, 10 July 2018 10:23

spar-labin-1SPAR Hrvatska pokrenuo je veliku kampanju „Da! Domaće je!“ kojom na svojim policama nastavlja prednost davati domaćim dobavljačima. Udio hrvatskih dobavljača u ukupnom prehrambenom asortimanu već sada iznosi 77 posto, čime SPAR potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti, ali daje i velik doprinos domaćem gospodarstvu.

Trenutno SPAR surađuje s čak 400 malih, srednjih i velikih hrvatskih dobavljača i taj broj neprestano raste. Samo od travnja ove godine broj domaćih dobavljača povećao se za 5,8 posto, a najveći rast ove godine zabilježen je u kategorijama svježeg voća i povrća te u kategoriji vina.

Plasiranjem svojih proizvoda kroz SPAR-ovu prodajnu mrežu velik broj domaćih dobavljača postigao je značajan rast te je upravo nastavak takvog trenda cilj nove kampanje „Da! Domaće je!“. Jedan od načina kojim SPAR podržava domaće dobavljače je uključivanje njihovih proizvoda u svoje robne marke. Tako, na primjer, u sklopu S-Budget robne marke SPAR surađuje s 50-ak dobavljača u Hrvatskoj.

„SPAR Hrvatska od prvog dana poslovanja surađuje s hrvatskim dobavljačima. Kupcima želimo ponuditi kvalitetne hrvatske proizvode bilo da je riječ o malim proizvođačima i OPG-ovima ili srednjim i velikim tvrtkama. Nakon što smo im omogućili plasiranje proizvoda u našim trgovinama u cijeloj Hrvatskoj, ovom kampanjom želimo im dati dodatnu vidljivost među našim kupcima. Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni te će SPAR i dalje podržavati hrvatske partnere“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kako bi povećao prepoznatljivost domaćih proizvoda, SPAR je nedavno pokrenuo novu robnu marku „Vrtovi Hrvatske“ u koju je za sada uključio 30-ak domaćih dobavljača. Na policama su se tako našli proizvodi dobavljača iz gotovo cijele Hrvatske. U planu je u tu liniju uključiti što veći broj OPG-ova.

 
Festival zabave, hrane, pića i odlične glazbe u organizaciji Lidla PDF Print E-mail
Monday, 09 July 2018 15:45

lidl-grill-chill-1Ima li boljeg izgovora za druženje s najdražim ljudima od roštilja u prirodi? Jedino što je bolje od toga jest kad vam tu finu hranu pripremi netko drugi – ovoga puta Lidl u sklopu svojeg Grill&Chill eventa na Jarunu u nedjelju. Više od 8 tisuća posjetitelja došlo je na Lidlov događaj u potrazi za dobrom obiteljskom zabavom, ukusnim ručkom za samo 20 kuna i odličnom glazbom uz Magazin i Crvenu jabuku.

lidl-grill-chill-3

Centralni događaj svakako je bilo Lidlovo natjecanje u roštiljanju - čak 10 timova iz cijele Hrvatske odabrano je na nagradnom natječaju na Facebooku, a svoje su umijeće pokazali pred publikom i žirijem, gdje su svatko na svojoj grill jedinici u istim uvjetima morali unutar 2 sata ispeći meso i ribu.

Prvo mjesto osvojila je ekipa Zekeri iz Zagreba, a kući su ponijeli godišnju zalihu mesa u Lidlu u obliku bona od 10.000 kuna te brojne druge vrijedne nagrade. U žiriju su bili poznati chef David Skoko, ali i Lidlova zaštitna lica Mario Petreković Chille i Bojan Navojec Grille te troje posjetitelja koji su se na licu mjesta prijavili za gastro žiri.

lidl-grill-chill-2

A kako nakon grillanja uvijek ide chillanje, uslijedilo je i jedno neobičnije natjecanje – upravo u chillanju. Chill majstor Chille sa svojim megafonom šetao je po Jarunu u potrazi za najboljim „chillerima“ i uručio im super nagrade!

Lidl je za sve pripremio ručak za samo 20 kuna: meso po izboru (pileći ražnjići, čevapčići, sudžukice, roštilj kobasice ili vratina), lepinja, luk, ajvar, senf, kupus salata i piće po izboru.

Osim toga, pića, kave i sladoledi su se mogli kupiti po dućanskim cijenama, a mnoge posjetitelje privukao je i odličan glazbeni program tijekom cijelog dana – DJ, bend Živa legenda, a od 19 sati i koncerti poznatih bendova Magazin i Crvena Jabuka.

Šestero sretnika osvojilo je Lidlovu tombolu, a sva djeca koja su s roditeljima posjetila Lidlov Grill&Chill cijeli dan uživala su u dječjem kutku u kojem su ih zabavljali animatori, maskote i mnoštvo različitih aktivnosti.

 

lidl-grill-chill-4

 
Prije godišnjeg odmora prijavite se za MAGENTA 1 B2B RUN! PDF Print E-mail

b2b-run-2018

Nešto više od dva mjeseca dijeli nas od MAGENTA 1 B2B RUN, najvećeg poslovnog okupljanja na kojem svake godine sudjeluje sve više kompanija iz cijele Hrvatske. Nakon utrka u Splitu, Rijeci i Osijeku, stazom dugom pet kilometara 13. rujna u Zagrebu moći će trčati svi koji se prijave do 24. kolovoza.

U protekle tri godine, MAGENTA 1 B2B RUN pozicionirao se kao ključno događanje za brojne hrvatske kompanije i poslodavce. Ovo jedinstveno događanje kroz spoj sporta i neformalnog druženja pokazalo se kao učinkovit alat za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva zaposlenika, povezivanje s poslovnom zajednicom te poticanje zaposlenika na usvajanje zdravih životnih navika. Na startu utrke u Zagrebu naći će se tako preko 200 kompanija podijeljenih u tri kategorije – male, srednje i velike.

Svi koji se do kraja kolovoza prijave za utrku u Zagrebu imat će priliku odmjeriti snage s predstavnicima Hrvatskog Telekoma, GRAWE Hrvatska, Zagrebačke banke, Atlantic grupe, Ericssona Nikola Tesla, HEP-a, Ekonomskog instituta i mnogih drugih koji se sa svojim timovima već pripremaju za zagrebačko izdanje pa žestoke konkurencije i prilike za neformalno druženje neće nedostajati.

„Iza nas su tri odlične utrke koje su privukle zaista veliki broj sudionika. U tijeku su pripreme za Zagreb, pripremamo niz novih zanimljivosti i dodatnih sadržaja kako bi iskustvo trčanja i druženja bilo još bolje. Ovom prilikom pozivam sve kompanije koje se još nisu prijavile da okupe timove među svojim kolegama te nam se pridruže na najpopularnijem sportsko-poslovnom događanju. Vidimo se na startu“, izjavio je Jurica Barać, organizator MAGENTA 1 B2B RUN utrke.

Podsjetimo, MAGENTA 1 B2B RUN u Zagrebu održat će se 13. rujna s početkom u 18 sati. Prijavite se već danas i to putem službene web stranice: http://www.b2brun.hr/, a više informacija nađite na MAGENTA 1 B2B RUN Facebook stranici.

 
GEFCO lansirao alat za lociranje i praćenje pošiljki kojim se upravlja glasom PDF Print E-mail
Monday, 09 July 2018 14:16

gefco-posiljkeGEFCO, globalni pružatelj usluga industrijskog lanca opskrbe i europski lider u automobilskoj logistici, najavio je pionirski razvoj jedinstvenog alata s glasovnim upravljanjem kojim klijentima omogućava praćenje pošiljki putem tehnologije Smart Speaker i logističkog softvera Cargowise. Novo rješenje, koje nadopunjuje postojeću GEFCO-vu ponudu alata za lociranje i praćenje, razvila je GEFCO-ova divizija Freight Forwarding za klijente koji zahtijevaju rješenja sljedeće generacije za praćenje pošiljki visokog prioriteta u stvarnom vremenu gdje su brzina i učinkovitost od najveće važnosti.

Alat koji nazivaju TRACY koristi logistički softver Cargowise kompanije WiseTech Global kroz značajku na pametnom zvučniku koja klijentima omogućava primanje ključnih informacija o pošiljci, uključujući lokaciju s koje je poslana, odredište, broj pošiljke i očekivani/stvarni dolazak putem jednostavne glasovne naredbe.

TRACY će nadopuniti GEFCO-ovu tradicionalnu ponudu alata za lociranje i praćenje, među kojima je GEFC@nnect koji klijentima omogućuje visokoučinkovito praćenje putem internetskog portala. Alat je razvijen kao podrška tvrtkama koje zahtijevaju najveću brzinu na tržištu te jamstvo isporuke vremenski kritičnih pošiljki. Grupa GEFCO klijentima je već uspješno demonstrirala novu tehnologiju i prije planiranog lansiranja, što predstavlja prvi korak u daljnjem neprestanom razvoju alata, uz dodatna ažuriranja koja će pružati još veću funkcionalnost, uključujući potencijalno povezivanje s uslugama praćenja zračnih i pomorskih pošiljki.

Anthony Gunn, izvršni potpredsjednik divizije GEFCO Freight Forwarding, izjavio je: „Izuzetno smo uzbuđeni što ovu uslugu pokrećemo s našim partnerima. TRACY je posljednja u nizu novih tehnologija koje je GEFCO nedavno integrirao u upravljanje opskrbnim lancem kao lider na tržištu u inovacijama. U prijevozu tereta, a osobito našoj ponudi rješenja za vremenski kritične pošiljke, gdje su transparentnost i praćenje u stvarnom vremenu imperativ, novi će alat imati glavnu ulogu i oduševljeni smo povratnim informacijama koje smo dosad dobili od klijenata. Kao njihov pouzdani partner pružamo im najveće moguće jamstvo da je njihova roba u sigurnim i pouzdanim rukama. Zahvaljujući brzom i jednostavnom korištenju alata TRACY, bolje smo pozicionirani nego ikad prije za ispunjavanje te uloge.“

Kako bi zadovoljili potrebe potrošača koji sve više traže ultrapersonalizirane usluge, GEFCO je razvio nagrađivan alat My Car is There (Moj auto je ondje), koji omogućava krajnjim korisnicima upravljanje isporukom njihovih novih vozila putem mobilne aplikacije. Grupa GEFCO također pokreće Tvornicu inovacija s ciljem prepoznavanja inovativnih projekata zaposlenika i osiguravanja odgovarajućih resursa za podršku njihovom razvoju te poticanja ideja i kreativnosti unutar tvrtke.

 
PEVEC d.d. pristupio međunarodnom udruženju A.R.E.N.A. Alliance PDF Print E-mail
Saturday, 07 July 2018 13:40

pevec igs 1PEVEC d.d. je 5. srpnja 2018. pristupio međunarodnom udruženju za nabavu proizvoda za uređenje doma A.R.E.N.A. Alliance. Najviši predstavnici obaju društava susreli su se na službenoj svečanosti potpisivanja.

Uprava Peveca d.d. očekuje da će pristupanje A.R.E.N.A. Alliance društvu donijeti kompetitivnu prednost u bržem i učinkovitijem suočavanju s tržišnim izazovima, osiguravajući pristup raznolikijim i sigurnijim izvorima nabave. Pristupanje će usto osigurati ponudu proizvoda bolje kvalitete i niže cijene za kupce te razvoj privatnih marki. Očekuje se da će taj novi korak prema jačanju Pevecova tržišnoga vodstva u Hrvatskoj pomoći u proširenju Pevecove baze kupaca i daljnjoj konsolidaciji povjerenja dioničara.

Jurica Lovrinčević, predsjedavajući Upravnog odbora Peveca d.d., rekao je: „Počašćeni što smo danas ušli u A.R.E.N.A. Alliance te razumijemo dodatne odgovornosti koje su povezane s tim novim korakom u razvoju društva. Pridruživanje A.R.E.N.A Alliance bit će nam dodatan poticaj i dati nam elan da se posvetimo zadovoljstvu naših kupaca i dioničara.“

pevec igs 4

Michael Baumgardt, predsjedavajući Upravnog odbora A.R.E.N.A. Alliance, izjavio je: „Pevec d.d. brzo je postao pouzdan i ugledan komercijalni lider. Zadovoljstvo nam je pozdraviti Pevec d.d. kao novog člana našeg saveza u sklopu dugoročne suradnje.“

O PEVECU d.d.
Osnovan 2012. godine u domaćem vlasništvu, Pevec d.d. trenutno je lider na hrvatskom maloprodajnom tržištu proizvoda za uređenje doma. Uz mrežu od ukupno 23 trgovine koje pokrivaju sektor proizvoda za samostalno uređenje doma i okućnice (oprema/alati, građevinarstvo/boje, keramika / sanitarna oprema, vrt/sport) te dom (proizvodi za kućanstvo, dom i dizajn, elektronika). Uvođenjem novih usluga i novih prodajnih kanala (uključujući platformu za e-poslovanje) planira se ubrzati njegov dvoznamenkast rast koji traje od 2012. godine.

Više informacija na linku: https://pevec.hr

O UDRUŽENJU A.R.E.N.A.
A.R.E.N.A. je međunarodno udruženje za nabavu proizvoda za uređenje doma usredotočeno na nabavu i međunarodne pregovore. Udružuje neke od vodećih nezavisnih europskih maloprodajnih trgovina usmjerenih na kupce koji žele biti „sami svoji majstori“, uključujući Bricomarché (Francuska), hagebau (Njemačka), Jumbo (Švicarska), Bricofer (Italija), Dedeman (Rumunjska) i Baucenter (Rusija).

Više informacija na linku: https://alliance-arena.com/en

pevec igs 3

 
Novi supermarket Tommy na Hvaru PDF Print E-mail
Friday, 06 July 2018 12:41

tommyU gradu Hvaru, na adresi Demetrija Hvarskog 4 (predio Križna luka), za 7. srpnja je najavljeno otvorenje novog supermarketa Tommy.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude, te visoku razinu usluge.

Tommy supermarket će zasigurno donijeti novu dimenziju trgovačkoj ponudi Hvara, te će omogućiti i lokalnom stanovništvu i turističkim posjetiteljima još povoljniju kupovinu.

U prodajnom prostoru na površini od 400 m2 Tommy nudi bogati asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno ističemo odjele svježeg voća, delikatese te pekarsko-slastičarskih proizvoda.

Novi supermarket Tommy u gradu Hvaru prvo je prodajno mjesto na području grada, i treće prodajno mjesto na otoku Hvaru, te ujedno 201. poslovnica Tommyja u Hrvatskoj.

 
SPAR u novi supermarket na Knežiji uložio 66 mil. kn i otvorio 60 radnih mjesta PDF Print E-mail
Thursday, 05 July 2018 11:41

spar-knezija-otvorenje-1SPAR je otvorio novi supermarket na zagrebačkoj Knežiji, koji je ujedno i 109. SPAR trgovina u Hrvatskoj. SPAR nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže čime direktno potiče nova zapošljavanja, pa tako i pozitivne promjene u industriji maloprodaje, ali i hrvatskom gospodarstvu. Ovim se otvorenjem SPAR obitelji pridružilo više od 60 novih kolegica i kolega.

Na policama novog supermarketa kupci će pronaći proizvode SPAR robnih marki među kojima i domaće voće i povrće nove robne marke „Vrtovi Hrvatske“, bogatu ponudu vrhunskih craft piva, poseban kutak sa širokim asortimanom energetskih pića, a u rashladnoj komori omiljena pića u velikim pakiranjima rashlađena na savršenoj temperaturi.

spar-knezija-otvorenje-2

Sustav grijanja baziran je na potpunom korištenju otpadne topline rashladnog sustava, a sam rashladni sustav koristi isključivo ekološki prihvatljive radne medije. Tijekom cijele sezone grijanja više od 50 posto energije potrebne za grijanje prostora dobiva se kroz korištenje otpadne energije, a otpadna toplina koristi se i za pripremu potrošne tople vode. Implementirani sustav, osim što donosi uštede, ima i iznimno pozitivan utjecaj na okoliš jer smanjuje emisiju ugljičnog dioksida koja bi nastala grijanjem.

„U SPAR na Knežiji uloženo je čak 66 milijuna kuna, a pri izgradnji se posebno vodilo računa o najsuvremenijim standardima i novitetima u ekologiji i energetskoj učinkovitosti. Ponosni smo na moderan i napredan sustav grijanja koji štedi energiju i vodi računa o okolišu“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Novi SPAR prostire se na više od 2000 četvornih metara, u garaži ima 69 parkirnih mjesta te je svim SPAR-ovim kupcima osiguran besplatni parking. Kupcima će biti otvoren svakog dana, od ponedjeljka do subote od 7 do 22 sata i nedjeljom od 8 do 21 sat.

 
Lidl do kraja 2019. planira iz asortimana isključiti artikle od plastike za jednokratnu uporabu PDF Print E-mail
Thursday, 05 July 2018 10:55

lidl-na-putu-prema-sutraNakon najave o smanjenju uporabe plastike za 20 posto do 2025. godine, Lidl Hrvatska sada uvodi i prve konkretne mjere u svrhu ostvarenja zadanog cilja. Lidl Hrvatska će u svih 95 trgovina u zemlji do kraja 2019. godine odustati od prodaje jednokratnih plastičnih artikala poput slamčica, jednokratnih šalica i čaša, tanjura, pribora za jelo i štapića za uši s plastičnom drškom.

Proizvode od plastike za jednokratnu upotrebu postupno će zamijeniti alternativni artikli od održivih materijala koji se mogu reciklirati, a na razvoju kojih Lidl proaktivno surađuje sa svojim dobavljačima.

„Našom strategijom protiv plastike slijedimo jasan pristup koji glasi: izbjegavati – smanjiti – reciklirati. Izdvajanjem artikala od plastike za jednokratnu uporabu iz asortimana izbjegavamo korištenje proizvoda od plastike i na taj način dajemo svoj doprinos poboljšanju aktualnog stanja“, ističe Bojan Vuković, član Uprave Nabave i marketinga Lidla Hrvatska. Lidl Hrvatska planira rasprodati određene količine proizvoda koje su već otkupljene te potom postupno prijeći na održivije materijale. Na taj način kupci će moći posegnuti za ekološki prihvatljivijim alternativama proizvoda na koje su se navikli.

Lidl Hrvatska aktivno djeluje u smjeru oblikovanja i provođenja novih projekata i inicijativa u svrhu smanjenja uporabe plastike. Bojan Vuković kaže: „Predano radimo na različitim konceptima te ćemo kupce postupno obavještavati o novostima i preinakama. Postoje mnoge mogućnosti, posebice u području pakiranja, koje trenutačno još ispitujemo, a koje mogu činiti pravu razliku.“

Strateški 360 stupnjeva pristup smanjenju upotrebe plastike

Schwarz grupe Kao jedna od vodećih svjetskih maloprodajnih grupacija, Schwarz grupa - čiji su dio Lidl i Kaufland - svjesna je svoje odgovornosti, posebice prema okolišu, te djeluje u skladu s time. Kao dio sveobuhvatne strategije od 360 stupnjeva za smanjenje upotrebe plastike, Schwarz grupa razvija mjere i provodi ih u svijetu. Ova strategija ima za cilj smanjenje korištenja plastike i njezinih štetnih utjecaja.

 


Page 6 of 278