• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Proširuje se BAT-ova regija Adria, novi direktor Antal Bekefi PDF Print E-mail
Tuesday, 23 January 2018 12:28

antal-bekefi-batAdria regiju British American Tobaccoa, kojom se upravlja iz Hrvatske, od 1. siječnja preuzeo je novi generalni direktor, Antal Bekefi, dosadašnji generalni direktor BAT-a u Francuskoj. Dosadašnji generalni direktor Adria regije, Ram Addanki, odlazi na novu, višu regionalnu poziciju unutar BAT-ovog sustava.

”Tim u Hrvatskoj u posljednje je dvije godine, nakon preuzimanja TDR-a, napravio velike pomake u poslovanju zahvaljujući kojima je hrvatsku organizaciju čvrsto pozicionirao unutar BAT-ovog sustava. U narednom razdoblju nastavljamo s investicijama u sve dijelove biznisa, rastom aktivnosti i izvoza kao i otvaranjem novih radnih mjesta”, izjavio je Antal Bekefi, generalni direktor regije Adria.

Bekefi već 20 godina obnaša najrazličitje važne pozicije unutar BAT-a. Karijeru je započeo u Mađarskoj, u odjelu marketinga. Međunarodnu karijeru unutar BAT-a započeo je u Švicarskoj gdje je obnašao dužnost direktora marketinga. Nakon toga je preselio u Poljsku gdje je brzo napredovao do pozicije generalnog direktora poljskog tržišta. Posljednje dvije godine živio je u Parizu gdje je vodio BAT-ovo poslovanje u Francuskoj.

Regija Adria je od listopada prošle godine proširila broj tržišta kojima će upravljati pa uz Sloveniju, Hrvatsku i BiH obuhvaća dodatnih pet tržišta; Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju i Kosovo. Adria sada, zajedno s tržištima Bugarske i Rumunjske, postaje dio novog BAT-ovog organizacijskog područja Južna i srednja Europa (SCEA).

BAT je jedan od najvećih privatnih investitora u Hrvatskoj i kontinuirano investira u sve dijelove biznisa, najviše u proizvodnju u Kanfanaru. Ukupan iznos ulaganja u Kanfanar ove godine doseći će 40 milijuna eura. Zahvaljujući uspješnom pozicioniranju tvornice u Kanfanaru unutar globalnog sustava BAT-a, BAT je danas jedan od najvećih domaćih izvoznika, s udjelom izvoza od 80 posto ukupne proizvodnje i planom povećanja tog udjela do kraja ove godine na preko 90 posto. Od akvizicije TDR-a BAT je povećao ukupan broj zaposlenih u svim dijelovima poslovanja za 7 posto, pa sada u hrvatskom dijelu BAT-ove regije Adria ukupno radi 1650 ljudi.

 
PharmaS zaključio akviziciju kompanije Cipla Croatia PDF Print E-mail
Monday, 22 January 2018 16:00

pharmas-akvizicija-2018Farmaceutska kompanija PharmaS u petak je dovršila proces akvizicije hrvatske podružnice globalne farmaceutske kompanije Cipla. PharmaS je s kompanijom Cipla Holding BV, Nizozemska, dijelom indijske globalne kompanije Cipla, sklopio sporazum kojim je preuzeo stopostotni udio u tvrtki Cipla Croatia za iznos od 1,1 milijuna dolara.

Ovom strateškom akvizicijom PharmaS stječe pristup brojnim proizvodima koji su već na tržištu ili u fazi pred stavljanje na tržište, a koje razvija Cipla Indija, kompanija sa zavidnim istraživačkim i razvojnim kapacitetima. To potvrđuje njezina prisutnost na brojnim svjetskim tržištima poput SAD-a, Europe, Južne Afrike, Indije te brojnim drugim brzorastućim tržištima. Navedenom akvizicijom PharmaS će se pozicionirati kao jedan od vodećih igrača u segmentu lijekova za bolesti dišnih organa u Hrvatskoj. Rezultat akvizicije tako je snažniji i konkurentniji PharmaS, dobro pozicioniran za nastavak rasta na regionalnom tržištu nudeći najkvalitetnije generičke lijekove, a sve s ciljem stvaranja dodatne vrijednosti za pacijente, zdravstvene sustave i partnere.

Prodaja hrvatske podružnice dio je strategije tvrtke Cipla za promjenom poslovnog modela u Europi. Naime, Cipla je promijenila svoj poslovni model u većini zemalja širom Europe, krećući se od izravnog tržišta do B2B modela. Taj potez bi trebao doprinijeti jačem rastu poslovanja u Europi koja trenutno Cipli pridonosi sa oko 4% udjela u ukupnim prihodima.

Inače, PharmaS je krajem 2015. godine ušao u bolnički segment receptnog poslovanja te nakon ulaska u Consumer healthcare (CHC) 2013. godine, ostvario još jedan važan korak prema ostvarenju strateških ciljeva. U 2017. godini PharmaS Grupa je ostvarila rast prodaje od 30% u odnosu na 2016. godinu, te je završetkom te iste godine završila financijska stabilizacija poslovanja. Intenzivnim lansiranjem proizvoda, od toga više od 60 proizvoda u 2017. godini, PharmaS se okreće prema širenju poslovanja u receptnom i CHC poslovanju u regiji i na internacionalnim tržištima.

 
GEFCO otvara novo namjensko skladište u UK za potrebe tržišta prirodnih znanosti i zdravstva PDF Print E-mail
Monday, 22 January 2018 16:27

gefco-skladiste-1Grupa GEFCO, globalni igrač na području industrijske logistike i europski lider u logistici automobilske industrije, otvorila je svoje treće skladište kontrolirane temperature za potrebe tržišta prirodnih znanosti i zdravstva. Objekt se nalazi u neposrednoj blizini zračne luke London Heathrow. Ova lokacija kvalitetno nadopunjuje postojeća skladišta poduzeća GEFCO Forwarding u Frankfurtu i Amsterdamu.

Novo skladište s najvišim standardima za prijevoz farmaceutskog tereta

Otvaranjem ovog novog objekta površine od oko 1 400 četvornih metara, GEFCO-ov poslovni segment otpremništva i teretnog prijevoza osnažuje i širi svoju ekspertizu u tržišnom sektoru prirodnih znanosti i zdravstva. Objekt je projektiran u skladu s najvišim standardima teretnog prijevoza farmaceutskih proizvoda i sadrži zone različitih temperatura: od sobne temperature (15º C do 25 ºC) i hlađenja (2 ºC do 8 ºC) do zamrzavanja (-15 °C do -22 °C).

„Naša se usluga izdvaja po tome što posjedujemo ovlaštenje za veleprodaju te na taj način pokazujemo svojim klijentima da poslujemo u skladu s istim usklađenim normama kao i oni“, izjavila je Josette Wells, direktorica za kvalitetu i usklađenost za GEFCO Forwarding. Ovlaštenje za veleprodaju omogućava da se u okviru usluge logistike i prijevoza u objektu nudi i skladištenje humanih i veterinarskih lijekova kao i medicinskih uređaja.

Objekt uz to pruža visoku razinu osiguranja koje uključuje rendgensku provjeru zračnog tereta na licu mjesta i neprekidan 24-satni nadzor. Novi centar u skladu je s GDP-om (dobrom distribucijskom praksom – Good Distribution Practice) i posjeduje certifikat ISO 9001:2015.

GEFCO kontinuirano ulaže u tržište prirodnih znanosti i zdravstva

gefco-skladiste-2Kao ekspert za logistiku tržišta prirodnih znanosti i zdravstva, GEFCO Forwarding nudi potpuno usklađena, multimodalna rješenja „od vrata do vrata“, uz kontroliranu temperaturu i integriranu logistiku.

„Tržište logistike za područje prirodnih znanosti i zdravstva mijenja se i postaje sve složenije. S povećanjem broja proizvoda koji su osjetljivi na temperaturu, kao i propisa koji se odnose na njihov transport, tvrtke se moraju više usredotočiti na nadzor i sigurnost“, izjavio je Anthony Gunn, izvršni potpredsjednik poslovnog segmenta otpremništva i teretnog prijevoza u GEFCO-u. „GEFCO ima utjecajnu povijest u sektoru prirodnih znanosti i zdravstva. Otvaranje ovog novog objekta u Ujedinjenom Kraljevstvu odraz je stalnog ulaganja Grupe GEFCO u ovaj sektor.“

GDP* Good Distribution Practice – dobra distribucijska praksa (GDP) – onaj je dio osiguranja kvalitete koji osigurava da se u svakom trenutku proizvodima rukuje u odgovarajućim uvjetima i da se u takvim uvjetima i skladište i prevoze. GEFCO-ovi stručnjaci za poslovno područje razvijaju prilagođena i usklađena integrirana logistička rješenja podržana ulaganjima u tehnološke inovacije kako bi zadovoljili potrebe industrije prirodnih znanosti i zdravstva. Predanost i proaktivan pristup omogućili su kompaniji da postane pružatelj logističkih usluga cijelom nizu klijenata iz sektora prirodnih znanosti i zdravstva.

 
Hrvatska postala dijelom grupacije PKF International PDF Print E-mail
Thursday, 11 January 2018 16:46

pkf-international-1Tax Consulting Antičić, Forenzika Prima te Knjigovodstvo Prima, koji se ubrajaju među vodeća domaća društva za usluge revizije, poslovnog i poreznog savjetovanja, postali su dijelom PKF Internationala, globalnog računovodstveno-savjetodavnog brenda i jedne od najvećih svjetskih mreža za poslovno savjetovanje.

PKF International osnovan je 1969. godine kao prva tvrtka specijalizirana za poslovno savjetovanje u zdravstvu, a u gotovo 50 godina postojanja izrastao je u globalnu mrežu nezavisnih društava s godišnjim prihodom od preko milijarde dolara.

pkf-international-3

Nezavisna društva okupljena unutar PKF grupacije imaju pristup internacionalnoj bazi podataka, metodologijama i stručnim znanjima te zajedničkoj globalnoj, računovodstveno-savjetodavnoj mreži partnera koja može ponuditi rješenja za svakog klijenata, u skladu s izazovima današnje složene ekonomije.

PKF Hrvatska, koji nastavlja voditi jedna od prvih hrvatskih računovodstvenih forenzičarki i poreznih savjetnika ovlaštenih od Ministarstva financija, mr.sc. Diana Antičić, ulaskom u internacionalnu mrežu čija financijska istraživanja i globalne studije danas predstavljaju osnovu za projekcije trendova te kretanja na međunarodnom tržištu, jedini na domaćem tržištu pruža zaokruženu, „one stop-full service“ uslugu specijaliziranog poslovnog savjetovanja.

“Dugogodišnjem iskustvu, visokokvalitetnim uslugama, tržišnom priznanju te širokom krugu zadovoljnih klijenata pridodajemo međunarodnu ekspertizu. Ulaskom u PKF grupaciju, Hrvatsku pozicioniramo kao jedno od europskih sjedišta izvrsnosti za poslovno savjetovanje u segmentu poreza, revizije, forenzike, vještačenja i dodatnih povezanih usluga“, izjavila je Diana Antičić, Managing Partner PKF Hrvatska.

Širenje PKF mreže u Hrvatsku pozdravio je i CEO PKF Internationala, John Sim, istaknuvši kako je riječ o koraku koji će, u jeku snažnije prilagodbe nacionalnog poslovno-operativnog okvira europskim regulativama, olakšati svakodnevno poslovanje međunarodnim i domaćim poslovnim subjektima. “Vrlo smo sretni što smo i u Hrvatskoj pronašli lokalne stručnjake potpuno posvećene klijentima sa svrhom pružanja najboljih rješenja za složene zahtjeve klijenata“.

pkf-international-2

O TVRTKAMA ČLANICAMA PKF HRVATSKA

PKF Tax Consulting Antičić

Porezno-savjetnički ured koji djeluje u Hrvatskoj već četrnaest godina jedno je od vodećih domaćih društava za pružanje usluga poreznog savjetovanja, poreznog uvida u poslovanje i poreznog planiranja. PKF Tax Consulting Antičić vodi porezne postupke pred poreznim tijelima u ime klijenata, samostalno sačinjava i potpisuje prigovore i žalbe te sudjeluje u sudskim postupcima. Pored toga, pruža usluge izrade studija o transfernim cijenama, dubinskog snimanja poslovanja, ishoduje porezne poticaje prema Zakonu o poticanju ulaganja te pruža ostale povezane usluge prema zahtjevima klijenata.

PKF Forenzika Prima

Prvo hrvatsko društvo specijalizirano za provođenje forenzičnog ispitivanja i nadzora poreznih te računovodstvenih aspekata poslovanja državnih institucija i privatnih društava. U fokusu poslovanja su djelatnosti poslovne, porezne i računovodstvene forenzike, usluge revizije, procjene vrijednosti društva i imovine, sudskog vještačenja iz područja financija, poreza i procjene vrijednosti društava te ostale usluge poslovnog savjetovanja.

PKF Knjigovodstvo Prima

Društvo za pružanje knjigovodstvenih usluga koje uključuju pripremne radove, knjigovodstvenu obradu, obračun poreza na dodanu vrijednost, izradu i predaju godišnjih financijskih izvještaja te podnošenje Intrastat izvješća, porezno zastupanje društava iz EU i trećih zemalja, obračun i predaju PDV obrasca te knjigovodstvene usluge inozemnim društvima upisanim u hrvatski PDV sustav.

 
Tina Puhalo Grladinović direktorica tvrtke K pivovari PDF Print E-mail
Tuesday, 09 January 2018 14:59

tina-puhalo-grladinovic-2018Tina Puhalo Grladinović, dugogodišnja Voditeljica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, od 1. veljače 2018. godine preuzet će poziciju direktorice tvrtke K pivovari. Radi se o tvrtki kćeri Zagrebačke pivovare, najvećeg domaćeg proizvođača piva, koja posluje na istoj lokaciji u zagrebačkoj Ilici još od 1892. godine. Prelaskom iz sektora komunikacija na rukovodeće mjesto tvrtke K pivovari, Tina će biti odgovorna za upravljanjem poslovanjem kultne pivnice Pivane te nedavno izgrađene mikropivovare Grif, koja proizvodi nepasterizirane i nefiltrirane vrste specijalnih piva.

„Ovo imenovanje veliko je priznanje mom radu u Zagrebačkoj pivovari, gdje sam tijekom svog gotovo 14-godišnjeg djelovanja utemeljila funkciju korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare. Zahvalna sam što mi je Zagrebačka pivovara dala brojne prilike za osobni rast i razvoj te je kao tržišni lider omogućila provedbu komunikacijskih projekata i platformi koji su unaprijedili i struku odnosa s javnošću i našu industriju. Jedan od najpoznatijih primjera je svakako dugogodišnja kampanja Razmisli, kojom se Zagrebačka pivovara uspješno pozicionirala kao vodeći glas umjerene i odgovorne konzumacije, sustavno ukazujući na važnost odgovornog ponašanja u prometu i opasnosti koje vrebaju kada mladi ljudi zloupotrebljavaju alkohol. Posebno sam ponosna i na komunikacijski iskorak u sklopu društveno odgovornog projekta Ožujskog piva s kampanjom 'Počeši s razlogom', kao prvom hrvatskom nacionalnom kampanjom usmjerenom na muško zdravlje, zbog koje je 89 muškaraca u dvije godine otkrilo rak testisa u ranoj fazi i time su dobili priliku za uspješno izlječenje, a koja je nagrađena cijelim nizom nagrada, uključujući Grand Prix na Danima komunikacija i Grand Prixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji društveno odgovorne kampanje godine“, istaknula je Tina Puhalo Grladinović.

Dodala je da ovo imenovanje predstavlja i veliku odgovornost i izazov te da vjeruje da će stečena znanja i iskustva, uz sjajnu suradnju cijelog tima K pivovari, rezultirati uspješnim pozicioniranjem mikropivovare Grif kao izbora broj 1 za potrošače u ovom uzbudljivim i dinamičnom segmentu pivskog tržišta, a Pivane u izazovnom ugostiteljskom okruženju.

Tina se Zagrebačkoj pivovari pridružila 2004. godine na poziciji voditeljice korporativnih komunikacija. Godine 2014. postaje odgovorna i za tržište BiH. U višegodišnjem radu stekla je bogato iskustvo iz područja upravljanja korporativnim komunikacijama, brend PR-a i odnosa s dionicima važnim za sektor pivarstva. S obzirom na međunarodnu poziciju Zagrebačke pivovare kao društva Molson Coors grupacije, 3. vodeće industrije piva u svijetu, Tina je također rukovodila projektima na europskoj razini, pratila trendove i razmjenjivala iskustva sa stručnjacima iz industrije i izvan Hrvatske.

 
Tele2 donacijom dronova pomaže rad pet vatrogasnih društava PDF Print E-mail
Friday, 22 December 2017 12:07

tele2-dronacijaPromatrajući godinu iza nas, složili smo se kako su je obilježili mnogi lijepi događaji. Ipak, ne možemo ne sjetiti se zastrašujuće sezone požara. Samo u razdoblju od 1. lipnja do 31. kolovoza ove godine, u priobalju je buknulo preko 1300 požara. Zahvatili su površinu od gotovo 60 000 hektara te je na njihovom gašenju bilo angažirano više od 18 000 vatrogasaca. Oni su ti koji brinu o našoj sigurnosti i zato im želimo olakšati posao.

Tele2 je odlučio ove godine, umjesto božićnih poklona partnerima, taj novac usmjeriti vatrogasnim društvima. Donirajući im prijeko potrebne bespilotne letjelice, dronove, cilj nam je povećati sigurnost vatrogasaca i doprinijeti prevenciji požara. Svim društvima koja dobivaju ovu vrijednu donaciju bit će osigurana i stručna edukacija o upravljanju uređajima.

Dronovi su izuzetno korisni za rano otkrivanje mjesta požara, praćenje napretka s udaljene lokacije, te koriste Wi-Fi komunikaciju za prijenos slike. Na neka mjesta na kojima bi vatrogascima trebalo i više od 30 minuta, dron stiže za svega 5 minuta! Odlučili smo se za bespilotne letjelice H520, a ova donacija, sigurni smo, odlazi u prave ruke. Ove godine to su:

- Dobrovoljno vatrogasno društvo Stari Grad Faros Hvar
- Javna vatrogasna postrojba Grada Rijeke
- Vatrogasna zajednica Grada Omiša
- Javna vatrogasna postrojba Grada Zadra
- Dobrovoljno vatrogasno društvo Selca na Braču

Bespilotna letjelica H520 je heksakopter razvijen prvenstveno za komercijalnu uporabu, a savršeno je rješenje za dugo vrijeme leta. Ovaj dron je izgrađen za nadzor i provođenje zakona, a našim će vatrogascima pružiti sigurnost i olakšati posao. Čak i uvjetima jakog vjetra, uspijeva držati poziciju te može letjeti čak i kada se smatra nesigurnim da ekipe na terenu fizički odlaze u inspekciju područja. Ekskluzivna kontrola brzine leta nudi najsporiju brzinu leta iznad požarišta, ali nudi maksimalnu preciznost u izazovnim okruženjima. U sebi ima toplinski pregled koji brzo i lako otkriva odakle dolazi izvor topline.

Kamera koja dolazi uz dron, inovativna je kombinacija toplinskog snimanja u uvjetima slabijeg osvjetljenja, te nudi opciju kontinuirane rotacije od 360°. Pomoću toplinske slike, temperatura u slici selektivno mjeri te pokazuje relativne razlike u temperaturi. Objektiv za zaostalu svjetlost ima 20x veću osjetljivost od ljudskog oka i snima izvrsne slike, posebice u uvjetima slabog osvjetljenja.

“Vjerujemo kako će ova tehnologija pomoći vatrogascima u borbi s ponekad nemilosrdnom prirodom, olakšati posao i svima nama pružiti sigurnost i miran san“, poručuju iz Tele2.

 
Lidl Hrvatska i ove godine donirao 100.000 tisuća kuna Hrvatskom Caritasu PDF Print E-mail
Friday, 22 December 2017 11:58

lidl-caritas-donacija-2017Lidl Hrvatska je i ove godine uručio donaciju Hrvatskom Caritasu u vrijednosti 100.000,00 kuna u proizvodima, usmjerenu korisnicima crkvenih pučkih kuhinja, prihvatilištima za beskućnike i drugim korisnicima Caritasove pomoći, kako bi njihovi blagdani bili što ugodniji i veseliji. Hrvatski Caritas i Lidl zajedničkim snagama već sedmu godinu zaredom pomažu najpotrebitijima kroz brojne akcije. Donaciju je u ime Lidla ravnatelju Hrvatskog Caritasa mons. Fabijanu Svalini uručila voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Marina Dijaković.

„Proteklih 7 godina predani smo zajedničkoj misiji koju imamo s Caritasom – pomoći onima kojima je to najpotrebnije, ljudima koji si, nažalost, često ne mogu priuštiti ni osnovne namirnice. Kroz projekt Lidla i Caritasa Socijalna košarica - podjela pomoći u naravi dosad je ukupno donirano oko 9 milijuna kuna. Nismo izgubili vjeru da i najmanja gesta koju napravimo za naše bližnje može napraviti razliku i pokrenuti promjenu. Ovogodišnjom dodatnom donacijom od 100.000 kuna želimo onima kojima je pomoć dobrodošla blagdane učiniti barem malo ugodnijima“, izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Trgovački lanac Lidl, kao socijalno osjetljiva kompanija, kontinuirano donira najpotrebitijim sugrađanima putem mnogih akcija. Tako primjerice jedinstvenim karitativnim projektom „Socijalna košarica - podjela pomoći u naravi“ Caritas Zagrebačke nadbiskupije i Lidl već dugi niz godina pomažu velikom broju obitelji putem dva socijalna dućana u zagrebačkim Gajnicama i Gospiću. Projekt se ostvaruje tako da Lidl donira prehrambene i druge proizvode, od kojih djelatnici i volonteri Caritasa svakodnevno pripremaju pakete te ih dijele obiteljima i pojedincima kojima je to najpotrebnije. Osim Socijalne košarice, Lidl i Hrvatski Caritas godinama su pomagali najsiromašnijim građanima i putem humanitarne akcije „Pomagati je lako!“, kroz koju je dosad donirano 215 000 proizvoda. Također, Lidl je po završetku akcije korisnicima Caritasove pomoći svake godine dodatno donirao 100 tisuća kuna u proizvodima.

„Često dopuštamo da nas paralizira spoznaja da koliko god darujemo, nećemo moći temeljito popraviti nezavidnu životnu situaciju neke obitelji. No učinkovitost promjene koju želimo ostvariti zapravo uvelike ovisi o spremnosti da kao pojedinci, organizacije, ustanove i tvrtke učinimo upravo ono i onoliko koliko u danom trenutku možemo. Drugi će dopuniti ono što mi ne možemo. Zahvaljujemo Lidlu Hrvatska što tijekom godina, a napose u akciji poput „Pomagati je lako!“ i s ovih 100.000 kuna vrijednom donacijom čini upravo to - korisnicima usluga Caritasovih ustanova i programa pomoći obiteljima stavlja na raspolaganje temeljne životne namirnice vjerujući da će im to pomoći da se hrabro nose sa svojim životnim teškoćama“ , poručio je Fabijan Svalina, ravnatelj Hrvatskog Caritasa. 

 
dm predao donacije Gradskom društvu Crvenog križa Vrbovec, KB Merkur i Institutu Ruđer Bošković PDF Print E-mail
Thursday, 21 December 2017 11:04

dm-donacije-2017

dm-donacije-2017-1
dm-donacije-2017-2
dm-donacije-2017-3
Tjedan uoči Božića dm je posvetio podršci zajednici te je predao donacije Kliničkom zavodu za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju Kliničke bolnice Merkur, Institutu Ruđer Bošković te Gradskom društvu Crvenog križa Vrbovec.

U utorak 19. prosinca djelatnici dm-a predali su božićne poklone Gradskom društvu Crvenog križa Vrbovec namijenjene 76 djece o kojima društvo brine. dm je u suradnji s društvima Crvenoga križa osigurao 5.000 božićnih poklona koji će tijekom blagdana stići na adrese socijalno ugroženih i siromašnih građana u 99 gradova i naselja diljem Hrvatske.

 U pripremu poklona uključilo se više od 1.300 djelatnika koji su pripremili 2.262 poklona, dok je dm osigurao dodatnih 2.738 poklona kako bi potrebitim sugrađanima uljepšali blagdane.

U srijedu 20. prosinca, Kliničkom zavodu za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju Kliničke bolnice Merkur dm je donirao dva programska paketa ključna za njihov rad u skladu s najvišim svjetskim standardima.

Paket "CEUS" koristi se za primjenu kontrastnog sredstva na ultrazvučnoj dijagnostici zahvaljujući kojoj je moguća dijagnostika nakon intervencijskih zahvata bez zračenja i bez čekanja za MR dijagnostiku. Programski paket "Newton dictate" koji pretvara govor u tekst, radiolozima omogućuje diktiranje nalaza te ubrzava izdavanje nalaza i osigurava njihovu bolju kvalitetu.

 "Kada je Klinički zavod KB-a Merkur kontaktirao dm, uvidjeli smo kako donacijom možemo olakšati rad djelatnika zavoda i njihovim pacijentima omogućiti liječenje u skladu s najvišim svjetskim standardima. Raduje nas što nam pozitivni poslovni rezultati omogućuju da podržimo napredak zajednice u kojoj poslujemo, a posebno smo ponosni kada naša podrška doprinosi zdravlju i boljoj kvaliteti života naših sugrađana", izjavio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Institutu Ruđer Bošković dm je 20. prosinca donirao 50.000 kuna za istraživanje novih načina liječenja i dijagnosticiranja raka prostate. Donaciju su podržali i fanovi dm-a na Facebooku i Instagramu s više od 29.000 komentara i postova s humanitarnim hashtagom #zivimuski u sklopu kampanje posvećene muškom zdravlju.

 


Page 6 of 269