• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Profil
Ana-Marija Brodarić, brend menadžerica za kategoriju mljevene kave, Franck d.d. PDF Print E-mail
Monday, 21 December 2015 16:19

Aktivno radimo na kulturi pripreme i ispijanja mljevene kave

ana-marija-brodaric-1Prateći trendove koji pokazuju da zaposleni ljubitelji turske kave imaju sve manje vremena za pripremanje i uživanje u omiljenom napitku, Franck je na tržište lansirao inovaciju – kavu Franck Cremu. Kako će ova kava uštedjeti vrijeme potrošačima i o kakvoj se inovaciji radi, u Razgovoru s povodom otkriva Ana-Marija Brodarić, brend menadžerica za kategoriju mljevene kave.

Razgovarala: Marija Sedlar

Nedavno ste lansirali Franck Cremu – o kakvom se proizvodu radi?

Riječ je o pravoj mljevenoj, turskoj kavi koja se zbog posebnog i vrlo kompleksnog načina mljevenja može pripremati na klasičan način u džezvi, ali i na jednostavan i brzi način samo prelijevanjem vrućom vodom. U oba slučaja dobivate bogatu kremastu pjenu i svilenkastu teksturu s notama čokolade i kakaovca koje su prirodno prisutne u zrnima ove kave. Franck Cremu smo prije lansiranja na tržište testirali kod potrošača, koji su kao jednu od glavnih prednosti navodili upravo tu mogućnost brzog i jednostavnog pripremanja uz zadržavanje okusa i arome prave mljevene turske kave. Zato smo uz standardna pakiranja od 175, 250 i 375 grama ponudili i pojedinačna pakiranja Franck Crema Stick2GO od 9 grama, koja omogućuju brzu pripremu na mjestima i u situacijama gdje nema mogućnosti za klasičnu pripremu u džezvi.

Predstavite našim čitateljima ukratko asortiman Franck kave.

Asortiman Franck kave dijelimo na tri kategorije: mljevenu kavu, instant kavu i instant mješavine te espresso za HoReCa kanal. U kategoriji mljevene kave imamo nekoliko brendova kojima smo pokrili sve cjenovne razrede. Naš najprodavaniji brend je Franck Jubilarna kava, a vakuum pakiranje od 250 grama, od milja zvanoj 'Ciglica', svojevrsni je simbol Francka. Važan brend u mainstream segmentu je i Gloria kava, koju smo nedavno redizajnirali, dok smo u economy segmentu prisutni s brendom Victoria. U premium segmentu, uz 'single origin' - Guatemalu i Costa Ricu - u posljednjih smo godinu dana predstavili dvije nove kave – Franck 100% Arabicu i Franck 100% Arabicu s okusom lješnjaka i čokolade. Ove kave po svojoj kvaliteti zapravo spadaju u premium segment, a na tržištu smo ih ponudili po vrlo pristupačnoj, mainstream cijeni kako bismo vrhunsku kavu približili što širem krugu potrošača. Posebno je zanimljiva naša Franck 100% Arabica lješnjak- čokolada koja predstavlja još jednu u nizu inovacija iz Francka. Naime, mješavini najboljih arabica dodali smo i pojačali arome lješnjaka i čokolade i tako stvorili kavu desertnog mirisa i okusa, koja je naišla na iznimno pozitivne reakcije naših potrošača.

Koji su trendovi aktualni u kategoriji kave?

Sve je izraženija sklonost potrošača kavama koje su po okusu nježnije i pitkije. Drugi je rastući trend individualnog pristupa jer potrošači očekuju širu mogućnost izbora načina pripreme, uz zadržavanje praktičnosti. Upravo smo zbog tih trendova i razvili Franck Cremu kao kavu nježnijeg okusa i različitih mogućnosti pripreme.

ana-marija-brodaric-2Kakve su navike potrošača i kako ih Franck prati?

Globalni su potrošački trendovi praktičnost, osjetilna iskustva, individualizam i konzistentnost. Potrošači su sve informiraniji i traže najbolje za svoj novac. Upravo stoga prilikom razvoja novih proizvoda targetiramo ove globalne potrošačke trendove. Razvojem Franck Creme približili smo tursku kavu mlađoj populaciji te im ponudili bogatstvo mirisa i okusa prave mljevene kave uz mogućnost izbora načina pripreme.

Franck drži lidersku poziciju kategorije kave – koliko vas ta pozicija obvezuje prema potrošačima?

Kao lider u kategoriji dužni smo raditi na razvoju kategorije kave i privlačenju novih potrošača. To je poseban izazov u segmentu mljevene kave, u kojem je Franck Jubilarna kava vodeći brend i predstavnik kategorije. Zbog toga smo, u posljednjoj marketinškoj kampanji za Jubilarnu, odlučili da sporiji način pripreme - koji se percipira kao "mana" mljevene kave - pretvorimo u prednost, komunicirajući ideju da više uloženog vremena i pažnje donosi poseban miris i okus, nedostižan u instant varijantama.

Koliko je u kategoriji kave važan marketing i kakva je Franckova marketinška strategija?

Marketing je važan u svakoj industriji, a osobito u industriji hrane i pića. Puno ulažemo u svoje brendove, osobito u našu Franck Jubilarnu kavu, koja ima status ikone i koja je na neki način i simbol naše kompanije. Zato smo za nadolazeće blagdane pripremili poseban TV spot gdje komuniciramo Jubilarnu kao idealan poklon za naše najdraže i da uz nju provodimo dragocjene trenutke.

Pripremate li još novosti za nadolazeće mjesece?

U pakiranjima novih linija Rituali i Origins napravili smo iskorak u cilju daljnje edukacije potrošača o kavi te promociji i jačanju kulture pripreme i ispijanja kave. Naša nova Franck Crema prvi je predstavnik linije Rituali koja objedinjuje i Franck 100% Arabicu, Franck 100% Arabicu lješnjak-čokolada, Espresso, Espresso bez kofeina te Filter kavu dok linija Origins uključuje tzv. 'single origin', premium mljevene kave Guatemalu i Costa Ricu. Nova pakiranja u sklopu linija Rituali i Origins tako će sadržavati detaljne informacije o svakoj pojedinoj kavi uz preporučeni način pripreme, a bit će predstavljena početkom 2016. godine.

 


Page 8 of 40