• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Zlatko Bazianec novi partner u Deloitte Hrvatska PDF Print E-mail
Thursday, 24 March 2016 16:15

zlatko-bazianecZlatko Bazianec novi je partner u Deloitte Hrvatska, a bit će zadužen za razvoj ponude konzultantskih usluga u Hrvatskoj, Sloveniji te u Bosni i Hercegovini, kao i za usluge vezane uz nabavu na razini Deloittea srednja Europa. Sudjelujući u brojnim projektima za međunarodne korporacije u zemljama EU te u zemljama jugoistočne Europe, Zlatko se specijalizirao za unapređenje upravljanja lancem opskrbe i smanjenje troškova nabave na području prehrambene industrije, energetike te metaloprerađivačke industrije.

Osim toga, tijekom karijere se specijalizirao i za projekte spajanja i preuzimanja, strategije rasta i restrukturiranja tvrtki. Prije no što se pridružio Deloitteu, Zlatko je bio na poziciji potpredsjednika u A.T. Kearneyu, sa sjedištem u Ljubljani. Ondje se bavio konzalting projektima te razvojem poslovanja na razini istočne i jugoistočne Europe.

U A.T. Kearneyu je bio član globalne ekspertne skupine zadužene za restrukturiranje, operacije i nabavu. Prethodno, Zlatko je radio kao savjetnik i voditelj Euro Info centra pri Hrvatskoj gospodarskoj komori te je vodio projekte Europske komisije. Zlatko je stekao MBA diplomu na IEDC - Bled School of Management te diplomu s područja financija na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

 
Davor Katalinić - novi operativni direktor tvrtke Billa Hrvatska PDF Print E-mail

billa-lipanj-2014Davor Katalinić imenovan je operativnim direktorom tvrtke Billa Hrvatska, a na funkciju stupa s 1. travnjem 2016. Katalinić se pridružuje kao treći član Upravnog odbora u kojem su Martin Missbrandt, predsjednik Uprave, i Nenad Budimir, financijski direktor. Katalinić je zaposlenik tvrtke REWE International AG od početka 2016. godine. Od siječnja ove godine prošao je intenzivnu fazu obuke u nekoliko odjela tvrtke REWE International AG u Austriji i istočnoj Europi, kako bi se adekvatno pripremio za svoje nove poslovne izazove kao operativni direktor tvrtke Billa Hrvatska.

Nakon studija elektrotehnike i računarstva i postdiplomskog studija iz menadžmenta, a prije početka svoje karijere u maloprodaji kao menadžer nabave neprehrambenih proizvoda u tvrtki Metro Cash & Carry Hrvatska, Katalinić je svoje iskustvo gradio kao projektni menadžer u Njemačkoj te kao prodajni menadžer u tvrtki EXOR Informatički Inženjering.

Od 2005. godine Katalinić je obnašao različite funkcije, pa je tako bio voditelj nabave i komercijale za neprehrambene proizvode za METRO South East Europe GmbH u Beču, međunarodni menadžer kategorije proizvoda i direktor nabave pri METRO AG u Njemačkoj te partner u JosDeVries The Retail Company u Nizozemskoj. Osim jačanja svojeg upravljačkog kadra, Billa Hrvatska nastavlja s investicijama u svrhu jačanja pozicije i imidža kao svježeg i povoljnog supermarketa u susjedstvu te kroz ekspanziju, odnosno nova otvorenja prodajnih mjesta u 2016. i narednim godinama.

 
Iva Taiber nova rukovoditeljica Komunikacija i marketinških servisa Nestlé Adriatic PDF Print E-mail
Monday, 21 March 2016 13:43

iva-taiber-nestle

Iva Taiber nova je rukovoditeljica Komunikacija i marketinških servisa i članica Upravljačkog tima tvrtke Nestlé za regiju Adriatic, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Slovenije, Kosova i Crne Gore. Po stjecanju diplome na Odjelu ekonomije i lingvistike Sveučilišta u Manchesteru Iva Taiber započela je svoju 20-godišnju uspješnu karijeru u industriji robe široke potrošnje.

Dodatno, posjeduje EMBA diplomu zajedničke poslovne škole École des Ponts ParisTech (ENCP) i Sveučilišta u Edinburghu. Tvrtki Nestlé se pridružila 2002. godine te je u proteklih 14 godina obnašala brojne visoke funkcije u kompaniji. Tako je svoje profesionalno iskustvo stjecala u zemlji i inozemstvu, unutar odjela Nestlé Professional te Nestlé Purine gdje je, do prelaska na novu funkciju, bila rukovoditeljica odjela Nestlé Purine za Hrvatsku, Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu.

Iva Taiber u tim Komunikacija i marketinških servisa, a koji obuhvaća stručnjake iz područja odnosa s medijima, zakupa medija i digitalnih komunikacija, istraživanja tržišta, nutricionizma i odnosa s potrošačima, donosi širok spektar poslovnih znanja, koji će dodatno pridonijeti razvoju tima i postizanju ključnih ciljeva kompanije.

 
Josip Lozančić novi direktor regulatornih poslova u TDR-u PDF Print E-mail
Monday, 21 March 2016 13:26

josip-lozancic-bat-tdr

Josip Lozančić, jedan od vodećih hrvatskih poreznih stručnjaka, preuzima dužnost direktora za regulatorne poslove u TDR-u. Lozančić će u TDR-u predvoditi tim zadužen za regulatornu prilagodbu ambicioznih razvojnih planova British American Tobacca (BAT), u čijem sastavu od listopada prošle godine posluje i TDR. „Kada smo preuzeli TDR, najavili smo snažan rast na temeljima TDR-ova lokalnog znanja i BAT-ova međunarodnog iskustva. Iskustvo i stručna znanja gospodina Lozančića veliko su pojačanje u našem timu“, istaknuo je generalni direktor Adria klastera BAT-a, Ram Addanki.

U proteklih pet godina Lozančić je obavljao dužnost državnog tajnika, ravnatelja i zamjenika ravnatelja Porezne uprave u Ministarstvu financija, u koje je došao iz Adris grupe, gdje je radio do 2011. godine. Na novu dužnost u TDR-u Lozančić stiže s pozicije voditelja fonda osiguranja depozita u Državnoj agenciji za osiguranje depozita i sanaciju banaka.

„Ulaskom u sustav velike međunarodne korporacije kakav je BAT, za TDR su se otvorile nove perspektive razvoja, ali i neki novi izazovi. U tome vidim i svoju veliku profesionalnu priliku, ali jednako mi je važno i dati svoj doprinos daljnjem razvoju domaće industrije. Vjerujem da mi se u okviru BAT-a otvaraju nove mogućnosti te da ćemo zajednički ostvariti ambiciozno postavljene ciljeve“, kazao je Josip Lozančić, novi direktor za regulatorne poslove u TDR-u.

Josip Lozančić je po završetku studiranja ekonomije, poslovnu karijeru započeo u PIK-u Vinkovci, a od 1992. do 2001. godine zaposlen je u Poreznoj upravi i kao takav je sudjelovao u provedbi cjelovite porezne reforme kao pročelnik područnog ureda Vukovar i pomoćnik ravnatelja porezne uprave. U razdoblju 1994-1997 je istovremeno bio i član prvog županijskog poglavarstva Županije Vukovarsko-Srijemske zadužen za financije.

 
Osnažena Uprava Agrokora i predstavljena nova Uprava Konzuma PDF Print E-mail
Thursday, 07 January 2016 14:59

agrokor 2U skladu s najavljenim promjenama u cilju osnaživanja upravljačkih timova i odgovaranja na trendove i promjene na tržištu, kao i na osnovi analize novih poslovnih zadataka i profila vodećih kadrova u Koncernu, na sjednici Nadzornog odbora Agrokora d.d. krajem prosinca 2015. usvojena je odluka kojom Ante Todorić, dosadašnji izvršni potpredsjednik za poslovnu grupu maloprodaja, prelazi na funkciju dopredsjednika Uprave Agrokora. Njegovu poziciju izvršnog potpredsjednika za poslovnu grupu maloprodaja preuzet će Darko Knez, dosadašnji direktor Konzuma. Ova odluka stupila je na snagu 1. siječnja 2016. godine.

S istim datumom Nadzorni odbor Konzuma imenovao je i novu dvočlanu Upravu Konzuma. Tako će mjesto predsjednika Uprave preuzeti Slavko Ledić, dosadašnji direktor maloprodaje regije Dalmacija, a mjesto člana Uprave Domagoj Jelenc, dosadašnji menadžer u Agrokoru.

Ante Todorić s radom u Agrokoru započeo je 1996. godine na poslovima Agrokorovog poslovanja s cvijećem kada je ukupan poslovni prihod grupe iznosio 2,4mlrd kuna. Nakon toga  prelazi u Agrokor trgovinu na radno mjesto asistenta u prodaji burzovnih roba. Godine 1998. započinje s radom u Konzumu na radnom mjestu asistenta predsjednika Uprave, ali ubrzo preuzima poslove vođenja i uspostavljanja procesa nabave voća i povrća. Godine 2001. Konzumovom akvizicijom Eurovibe započinje i formira Konzumovo veleprodajno poslovanje i time postavlja kamen temeljac u stvaranju Agrokorovog značaja na području veleprodaje i distribucije.

Paralelno s poslovima u veleprodaji, u periodu od 2001-2005. godine, Ante Todorić ima izuzetno veliku ulogu u procesu akviziranja hrvatskih lokalnih kompanija u sustav Konzuma, a samim time i stvaranjem Konzuma kao vodećeg nacionalnog trgovačkog lanca. Godine 2005. formalno preuzima zadatke stvaranja Agrokorovih maloprodajnih poslova u Srbiji i Bosni i Hercegovini te od tada pa do danas, kao izvršni potpredsjednik za Poslovnu grupu maloprodaja, upravlja centralnim timom.

Za vrijeme rada u Konzumu te vodeći centralni maloprodajni tim u Agrokoru, sudjeluje u otvaranju preko milijun metara kvadratnih maloprodajnih prodajnih površina te preko 300.000 kvadratnih metara najmodernijih skladišnih prostora. U procesu pripreme za integraciju Konzuma i Mercatora vodio je tim koji je stvorio sve funkcionalne preduvjete kako bi integraciju uspješno započeli u rujnu 2014. godine. U istoj godini preuzima funkciju Predsjednika nadzornog odbora Mercator grupe. Kroz 2015. godinu sa svojim timom ostvaruje povijesni uspjeh jedne od najvećih poslovnih transakcija u regiji. Svojom jasnom vizijom i strategijom razvoja maloprodaje, a vodeći računa o specifičnostima tržišta, postavio je temelje za daljnji održivi rast Agrokor grupe, danas najveće kompanije u regiji s približno 50 mlrd kn prihoda i 60.000 zaposlenih. S početkom 2016. godine preuzima funkciju zamjenika predsjednika uprave Agrokor grupe.

Ante Todorić rođen je 1978. godine, diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te magistrirao financije na istom fakultetu. U svojoj je karijeri intenzivno surađivao s vodećim timovima najvećih svjetskih financijskih institucija - poput JP Morgan's, Blackstone, Lasard; te najvećim svjetskim konzultantskim kućama - poput McKinsey, Roland Berger, Droege International, Global Praxis i član je više menadžerskih asocijacija na europskom nivou. Uz rad pohađao je razne executive programe i poslovne treninge u najboljim svjetskim školama kao što su INSEAD, Rochester Institute of Technology, University of Pennsylvania  te Oxford College.

Darko Knez je svoju karijeru u Agrokor koncernu započeo 1999. godine na radnom mjestu asistenta starije izvršne potpredsjednice za Strategijske poslovne grupe i marketing. U Konzum d.d. prelazi 2000. godine na radno mjesto pomoćnika direktora Sektora logistike i lanca opskrbe, te vrlo brzo preuzima poziciju direktora Sektora logistike. Intenziviranjem aktivnosti vezanih uz projekt razvoja programa lojalnosti koji je vodio, preuzima funkciju direktora Sektora Marketinga kako bi  loyalty program postao integrirani dio marketinških aktivnosti. Kako je Konzum do početka 2004. godine prisutan u svim hrvatskim regijama, mijenja se način upravljanja mrežom kao i organizacija cijele kompanije, a u novoj organizaciji gospodin Knez u veljači 2004. godine postaje izvršni direktor Područja prodaje i marketinga. Poziciju predsjednika Uprave Konzuma preuzima 2007. godine. Od tada do danas vodeći Konzum, uspješno je proveo kompaniju kroz krizne godine za hrvatsko gospodarstvo s izrazitim naglaskom na modernizaciju i optimalizaciju poslovnih procesa te ostvarivanje postavljenih poslovnih ciljeva. U 2014. godini imao je značajnu ulogu u Agrokorovom timu zaduženom za integraciju Konzuma i Mercatora, te  je proveo integraciju ovih dviju kompanija u Hrvatskoj. S 1.1.2016. godine preuzima funkciju izvršni potpredsjednik Agrokora za Poslovnu grupu maloprodaja.

Darko Knez rođen je 1970. godine u Osijeku. Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, završio je poslijediplomski studij (MBA) na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i polaznik je doktorskog studija na poslovnoj školi IEDC Bled. U intenzivnom periodu razvoja konzumovog maloprodajnog poslovanja je surađivao s vodećim svjetskim konzultantima: Roland Berger, Droege International, Global Praxis, Jos de Vries, Kaizen institute, Daymon i mnogi drugi. U periodu pripreme za integraciju je surađivao s vodećim timovima najvećih svjetskih financijskih institucija: JP Morgan's, Blackstone, Lasard, a u postintegracijskom periodu s konzultantskom kućom  McKinsey company. Član je nadzornih odbora u nekoliko kompanija, završio je više različitih programa na poslovnoj školi IEDC Bled, te postao alumni poslovne škole INSEAD nakon završenog programa International Executive program.

Slavko Ledić svoju karijeru u Konzumu započinje u svibnju 2005. godine u Području veleprodaje na radnom mjestu rukovoditelja Velpro centra Makarska. U području veleprodaje ostaje do 2007. godine kad preuzima poziciju direktora maloprodajne Regije Dalmacije koja je u tom trenutku uključivala 50 trgovina. Nakon uspješnog vođenja Regije i njenog rasta na 120 trgovina, 2 milijarde kuna prometa i 2.500 zaposlenih, u studenom 2014. godine prelazi u Crnu Goru na mjesto pomoćnika predsjednika Uprave gdje značajno unapređuje samo poslovanje i poslovne rezultate kompanije. S 1.1.2016. preuzima funkciju predsjednika Uprave Konzum d.d. Zagreb.

Slavko Ledić rođen je 1974. godine u Tomislavgradu u Bosni i Hercegovini. Diplomirao je na  Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Sudjelovao je u međunarodnom programu stručnog usavršavanja International supermarket management class – IGA Coca Cola institute u Atlanti (SAD). Vodio je jedan od streamova tijekom Kaizen projekta. Završio je nekoliko programa na poslovnoj školi IEDC Bled.

Domagoj Jelenc novi je član uprave Konzuma. Prvo radno iskustvo stekao je u Deloitte savjetodavne usluge d.o.o. u odjelu Financijskog savjetovanja kao financijski analitičar. U Agrokor d.d. dolazi 2011. kao analitičar u odjelu Strategije i tržišta kapitala u kojemu radi do danas na menadžerskoj funkciji. Od 2008. do 2012. kao vanjski suradnik drži nastavu iz Osnova ekonomije na Ekonomskom fakultetu te od 2009. do 2011. drži nastavu iz Financijskog modeliranja na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Od prosinca 2015. Član je Nadzornog odbora kompanije Tisak d.d.

Domagoj Jelenc rođen je 1984. godine u Zagrebu. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2008. godine, smjer Analiza i poslovno planiranje. 

 
Jasna Gajinov nova članica Uprave tvrtke Incite kod PDF Print E-mail
Monday, 09 November 2015 15:24

jasna-gajinovJasna Gajinov imenovana je novom članicom Uprave tvrtke “Incite kod“ – najvećeg ponuđača PL proizvoda u regiji i prvog hrvatskog proizvođača kozmetičkih blazinica, priopćeno je iz te tvrtke. U svrhu ojačavanja organizacijske strukture kao i novih strateških smjernica tvrtke, Jasna Gajinov preuzima mjesto članice Uprave za prodaju, marketing i logistiku.

Gajinov je u proteklih pet godina radila na pripremanju i izvođenju strateškog, operativnog te funkcionalnog usmjeravanja kompanije , izgradnji novog poslovnog kao i produktnog portfelja, te otvaranju novih tržišta i kanala distribucije u Europi. Prošla je različite vodeće i rukovodeće pozicije na području marketinga i prodaje te se u svojoj kratkoj karijeri dokazala na zahtjevnim projektima u zemlji i inozemstvu.

Osim postavljanja osnovnih elementa profitabilnosti kao i dovođenja kompanije u poziciju da razvojem suradnje sa stranim partnerima izvede dodatnu tržišnu diferencijaciju, zadatak Jasne Gajinov je širenje distribucije vlastitih brandova, razvoj novih tržišta i optimizacija logističkog lanca.

 


Page 5 of 23

Srp./kolovoz 2018.

progressive-181

progressive arhiva
 
facebook logo
 
atmc-banner
 

SPECIJALNI PRILOG

premium 2017-cover

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n