• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Studenac preuzima Istarske supermarkete PDF Print E-mail
Thursday, 14 March 2019 14:58

michal-senczukStudenac, jedan od vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, podnio je Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) zahtjev za preuzimanje porečke maloprodajne kompanije Istarski supermarketi (IS). Nakon odobrenja AZTN-a i ispunjavanja svih uvjeta dogovorenih između stranaka, Studenac će steći 100% dionica IS-a na temelju nedavno potpisanog ugovora između dvije tvrtke.

Ova transakcija osigurat će nove investicije i transfer znanja i iskustava kako za IS, tako i za Studenac, značajno će povećati volumen poslovanja i omogućiti stvaranje tržišnog lidera na Jadranskoj obali.

Michal Senczuk, predsjednik uprave Studenca, izjavio je: "Studenac nastavlja s unapređivanjem ponude za domaće kupce kroz preuzimanje tvrtke koja je vrlo dobro pozicionirana i sa strane kupaca visoko cijenjena u Istri. IS je uspješna organizacija s odličnim resursima i vjerujemo da će nam sinergijski efekt svima donijeti nove mogućnosti koje će doprinijeti zadovoljstvu kako naših kupaca, tako i zaposlenika."

Vedran Banovac, glavni direktor IS-a, dodao je: "Iznimno smo sretni što imamo priliku biti značajan dio procesa konsolidacije hrvatskog maloprodajnog tržišta. Za IS ova transakcija predstavlja stratešku priliku za povećanje tržišnog udjela u okviru dinamičnog rasta unutar regije. Veselimo se integraciji našeg tima sa Studencem te zajedničkom radu kojim ćemo dodatno ojačati naše poslovanje."

 
Hrvatska prva članica koja je uskladila dizajn markica za duhanske proizvode sa zahtjevima EU PDF Print E-mail
Wednesday, 13 March 2019 16:55

duhanske-markice-dizajn-1Hrvatska tvrtka AKD predstavila je novi dizajn markica za označavanje duhanskih proizvoda koji je u potpunosti usklađen s EU Direktivom 2014/40/EU koja se odnosi na usklađivanje zakona i drugih propisa država članica o proizvodnji, predstavljanju i prodaji duhanskih i srodnih proizvoda. Duhanska markica je vrsta porezne markice kojom se označavaju duhanske prerađevine, a riječ je o vrijednosnim papirima koje AKD tiska za Carinsku upravu Ministarstva financija Republike Hrvatske.

duhanske-markice-dizajn-2 
duhanske-markice-dizajn-3 
Europskom direktivom utvrđeno je da sva jedinična pakiranja duhanskih proizvoda, koja se stavljaju na tržište, nose sigurnosno obilježje zaštićeno od neovlaštenog rukovanja, sastavljeno od vidljivih i nevidljivih autentifikacijskih elemenata, radi omogućavanja provjere radi li se o originalnim duhanskim proizvodima. Direktivom je također ograničen prostor na pojedinačnom pakiranju duhanskih proizvoda na koji se može aplicirati markica te su stoga izrađene markice manjih dimenzija. Uz promjene dimenzija, AKD je predstavio novi dizajn markica i nove sigurnosne i tehničke značajke.

„Izuzetno mi je drago što je Hrvatska prva članica EU koja se u postupnosti prilagodila zahtjevima Direktive 2014/40/EU. Zadovoljstvo je još i veće jer znamo da su proizvodi AKD-a, kada je riječ o zaštićenom tisku, na najvišoj razini kvalitete i sigurnosti. Tu razinu u mogućnosti smo realizirati zahvaljujući stručnim ljudima unutar tvrtke, kao i kontinuiranom praćenju svjetskih trendova, te nam se naši partneri, poput Ministarstva financija, obraćaju s punim povjerenjem. Uspostavljanjem rješenja za sljedivosti duhanskih proizvoda uspjeli smo povezati IT sustav i zaštićeni tisak te tako omogućili visoku razinu zaštite od nelegalne trgovine duhanskim proizvodima“, istaknuo je glavni direktor AKD-a Jure Sertić.

Podsjetimo kako je AKD-u, kao nacionalnom izdavatelju identifikacijskih oznaka za sustav sljedivosti duhanskih proizvoda Republike Hrvatske dodijeljen i međunarodni identifikacijski broj tvrtke sukladno ISO/IEC 15459 standardu. Dobivanjem identifikacijskog broja tvrtke AKD je ispunio još jedan od zahtjeva Europske komisije sukladno Provedbenoj uredbi Komisije o tehničkim standardima za uspostavu i rad sustava sljedivosti duhanskih proizvoda.

AKD je trenutno i jedini izdavatelj identifikacijskih oznaka u EU sa spremnim tehničkim rješenjem za sljedivost duhanskih proizvoda. Sustavi sljedivosti u proizvodnji duhanskih proizvoda se prema zahtjevu EU Direktive trebaju uvesti u svim EU članicama do 20. svibnja 2019. godine, a AKD je svoje rješenje ponudio i drugim zemljama.

 
Sve poslovne grupe Agrokora bilježe porast prihoda i dobiti PDF Print E-mail
Tuesday, 12 March 2019 12:51

agrokor-izvanredna-upravaObjavljeno je novo mjesečno izvješće izvanredne uprave Agrokora za razdoblje od 11. veljače do 10. ožujka 2019. godine, a koje prati razvoj gospodarske i financijske situacije te izvještava o realizaciji operativnih aktivnosti izvanredne uprave i ukupnog poslovanja Agrokora d.d. i dijela većih kompanija. U izvješće su uključeni rezultati 16 kompanija iz tri poslovna segmenta: Maloprodaja i veleprodaja, Prehrana i Poljoprivreda koje su u promatranom razdoblju ostvarile 1,5 milijardi kuna prihoda te 34,2 milijuna kuna operativne dobiti. Sve poslovne grupe bilježe porast prihoda i EBITDA.

Poslovna grupa Prehrana ostvarila je rast prihoda od 1,9% u odnosu na plan na 443 milijuna kuna, odnosno povećanje EBITDA od 19,8% na 14,7 milijuna kuna. Pritom posebno treba istaknuti poslovne rezultate Zvijezde d.d. koja je ostvarila 48 milijuna kuna prihoda što je za 3 milijuna kuna veći prihod od plana, a istodobno joj je EBITDA gotovo tri puta veća od plana. Poslovna grupa Maloprodaja i veleprodaja zabilježila je 0,6% veći prihod od plana, koji tako u siječnju 2019. godine iznosi 905 milijuna kuna. U sklopu ove Poslovne grupe potrebno je dodatno naglasiti poslovne rezultate Konzuma d.d. koji je ostvario 2% veći prihod i EBITDU koja je za 24 milijuna kuna bolja od plana. U Poslovnoj grupi Poljoprivreda prihod je veći od plana za 34% i iznosi 192 milijuna kuna zbog većih prihoda u segmentu prodaje žitarica i uljarica. Istodobno je EBITDA veća od plana za 61,1% zbog rasta cijena žitarica i uljarica te sinergijskih ušteda koje su ostvarene na troškovima sirovina i materijala.

Na sjednici održanoj 28. veljače 2019. godine Privremeno vjerovničko vijeće Agrokora, suglasno s izvanrednim povjerenikom Agrokora, odlučilo je predložiti Trgovačkom sudu u Zagrebu da odredi da Datum javne objave provedbe nagodbe vjerovnika bude 1. ožujka 2019. godine, da odredi da će Datum početka provedbe nagodbe nastupiti 1. travnja 2019. godine te da na Datum javne objave putem mrežne stranice e-oglasna ploča sudova, odobri javnu objavu Datuma početka provedbe.

Sukladno zaključku Trgovačkog suda u Zagrebu od 1. ožujka 2019. (posl. br. St-1138/17) i čl. 17.1 Nagodbe, Izvanredni povjerenik dužnika Agrokor d.d. proglašava 1. travnja 2019. kao Datum počeka provedbe Nagodbe na koji će se provesti mjere restrukturiranja i provedbene radnje predviđene Nagodbom. Po gore navedenom odobrenju Trgovačkog suda u Zagrebu, na dan 1. travnja 2019. godine moći će biti obavljen prijenos gospodarske cjeline pod izvanrednom upravom Agrokora na Fortenova grupu, čime će nova kompanija započeti s radom.

Implementacija nagodbe će se odvijati na način da od ukupno 159 kompanija koje djeluju u sastavu Agrokor grupe, u Republici Hrvatskoj kroz implementaciju nagodbe prvo prolazi 77 kompanija pod izvanrednom upravom. Od toga se 45 insolventnih kompanija zrcali i nove „plus“ kompanije počinju s radom u Novoj grupi. Istodobno, u starim, neodrživim društvima započinje proces pripajanja Agrokoru d.d.. Nakon što sva imovina i društva budu pripojena, utvrdit će se završetak postupka izvanredne uprave, a Agrokor se briše iz Sudskog registra. Udjeli 32 solventne kompanije u Hrvatskoj se prenose na Novu grupu, a po prijenosu udjela te kompanije izlaze iz postupka izvanredne uprave. Udjeli 82 kompanije koje su izvan Hrvatske i koje nisu u postupku izvanredne uprave, na Novu grupu će se prenositi kada i ostala imovina, a prijenosi će se evidentirati sukladno zakonima mjerodavnih jurisdikcija, što je ranije moguće i na troškovno najefikasniji način.

Fortenova grupa je novo ime krovne kompanije koja će zamijeniti Agrokor d.d. i koja će s operativnim radom započeti 1. travnja 2019. godine. Fortenova grupa je dioničko društvo čiju će korporativni strukturu činiti Upravni odbor i izvršni direktori. Upravni odbor broji devet članova koji će redovito održavati sjednice i baviti se strateškim pitanjima vođenja društva i drugim pitanjima za koja je predviđeno da su u njihovoj nadležnosti po zakonu i statutu društva. Kandidati koji su od strane dioničara predloženi za ne-izvršne članove Upravnog odbora su: Daniel Boehi, Miodrag Borojević, Paul Foley, Kelly Griffith, Maksim Poletaev, Julian Michael Simmonds i Sergei Volk. Još jedan ne-izvršni član Upravnog odbora će biti predstavnik radnika, kojeg će izabrati zaposlenici nove kompanije. Fabris Peruško je kandidat za izvršnog člana Upravnog odbora.

Također, Fabris Peruško je predložen za glavnog izvršnog direktora Fortenova grupe, a Irena Weber za zamjenicu glavnog izvršnog direktora i glavnu operativnu direktoricu. Još jedan izvršni direktor će biti predložen naknadno i time će ukupno troje izvršnih direktora biti zaduženo za operativno upravljanje kompanijom.

 
dm osigurao 93 tisuće kuna za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi PDF Print E-mail
Tuesday, 12 March 2019 12:06

dm-donacija-djecji-dom-1Zahvaljujući podršci kupaca koji su se priključili inicijativi „I zima toplo srce ima“, dm je osigurao donaciju vrijednu 93.646 kuna za domove i centre za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi u Vinkovcima, Splitu, Slavonskome Brodu, Puli, Osijeku, Lovranu i Karlovcu koji svakodnevno brinu za više od 400 djece.

Donaciju koju su građani podržali kupnjom odabranih proizvoda u dm-u tijekom siječnja, sedam domova i centara za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi diljem Hrvatske uložit će u opremanje prostora, nabavu uređaja i edukativnih pomagala te svakodnevnih potrepština kako bi za svoje štićenike osigurali ugodniju i poticajniju svakodnevicu.

dm-donacija-djecji-dom-2„Kao odgovoran član zajednice dm uvijek želi biti primjer drugima. Svakog siječnja putem kampanje 'I zima toplo srce ima' želimo pomoći najosjetljivijim skupinama u društvu, a ove godine nam je pripala čast da pomognemo djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Nadam se da smo ovom kampanjom doprinijeli senzibilizaciji javnosti te da smo napravili jedan mali korak ka ugodnijem boravku djece u domovima i centrima“, naglasio je Ivan Horvat, menadžer marketinga i PR-a u dm-u.

U domovima i centrima za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi djeca borave stalno ili privremeno, a tamo se za njihov odgoj, obrazovanje, školovanje, zdravlje i sve druge potrebe svakog pojedinog djeteta brinu stručni radnici. Popis domova i centara za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi za koje je dm osigurao donaciju potražite na linku.

 
Otvorena druga Lidlova trgovina u Puli, 97. u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Monday, 11 March 2019 12:38

lidl-pula-otvorenje-2019-4Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže, koja s novootvorenom trgovinom u Gradu Puli trenutno broji 97 trgovina diljem Hrvatske.

Riječ je o drugoj Lidlovoj trgovini u Puli, izgrađenoj prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta (njih ukupno 128), više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce. U novoj pulskoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, Lidl će svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Drugu Lidlovu trgovinu u Puli svečano je otvorila zamjenica gradonačelnika Grada Pule Elena Puh Belci, uz pomoć voditeljice trgovine Jelene Novković, a poznati hrvatski komičar Goran Goc Vugrinec vodio je događaj otvorenja trgovine. Dječji zbor „Zaro“ razveselio je sve okupljene svojim glazbenim nastupom. Brojne kupce i posjetitelje oduševio je moderan dizajn novootvorene pulske trgovine, a Lidl je za njih pripremio besplatne krafne, bombone, kavu, čaj i balone. Kupci će u novoj pulskoj trgovini od ponedjeljka, 11.3. do nedjelje 17.3., imati priliku uživati u posebnim ponudama prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

lidl-pula-otvorenje-2019-1  lidl-pula-otvorenje-2019-2  lidl-pula-otvorenje-2019-3 

Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina i prostranija parkirna mjesta olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Nova Lidlova trgovina u Puli projektirana je i izgrađena prema visokim standardima energetske učinkovitosti. Više prirodnog svjetla, prostrana pekara, širi hodnici za ugodnu i jednostavnu kupnju samo su neke od prednosti nove, moderne trgovine.

 
Centru za odgoj i obrazovanje Dubrava dm predao donaciju vrijednu 18.750 kuna PDF Print E-mail
Thursday, 07 March 2019 15:33

dm-donacija-dubravaU četvrtak, 7. ožujka dm je predao donaciju vrijednu 18.750 kuna Centru za odgoj i obrazovanje Dubrava za nabavu interaktivne ploče s projektorom, važnog pomagala u obrazovnom sustavu koje učenicima omogućuje aktivno sudjelovanje u nastavi. Učenicima s teškoćama u razvoju, koji u Centru za odgoj i obrazovanje Dubrava stječu srednjoškolsko obrazovanje, interaktivna ploča značajno će olakšati učenje i pamćenje gradiva. Profesori Centra će uz interaktivno ploču lakše formulirati i pripremati gradivo uz korištenje vizualnog i auditivnog sadržaja koji je već prilagođen za nastavne potrebe.

„Veliko hvala dm-u što je prepoznao značaj interaktivne ploče u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju i podržao rad našeg Centra ovom vrijednom donacijom. Uz interaktivnu ploču osuvremenit ćemo pristup nastavi i olakšati učenje našim učenicima koji se susreću s dodatnim preprekama prilikom učenja i pamćenje gradiva. Ponosni smo na naše učenike koji se trude kod nas naučiti što više i želimo im omogućiti što bolju podlogu za što samostalniji život i daljnje obrazovanje. Neki od naših učenika postali su akademski slikari, pravnici, ekonomisti, defektolozi, profesori, saborski zastupnici, uspješni sportaši pa čak i natjecatelji na ljetnim i zimskim paraolimpijadama. Zahvaljujući dm-ovoj donaciji sada ih još bolje možemo pripremiti za buduće izazove“, naglasila je ravnateljica Centra za odgoj i obrazovanje Dubrava, Liliana Kalčić Galeković, mr.sc.

“Uvijek nastojimo biti podrška osjetljivim skupinama u društvu, pogotovo djeci i mladima i zato nam je jako drago što smo ovom donacijom pomogli učenicima s teškoćama u razvoju i njihovim profesorima. Vjerujemo kako će učenici Centra za odgoj i obrazovanje Dubrava imati značajnu dobrobit od interaktivne ploče i projektora te kako naša donacija stiže u prave ruke“, naglasila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a.

U Centru za odgoj i obrazovanje Dubrava djeca i mladi s motoričkim poremećajima i kroničnim bolestima stječu srednjoškolsko obrazovanje u njima primjerenim uvjetima te su uključeni u niz rehabilitacijskih programa i aktivnosti. Interaktivna ploča izuzetno je korisna u olakšavanju učenja učenicima s teškoćama u razvoju jer omogućuje profesorima i učenicima visoki stupanj interakcije i suradnje tijekom nastave, a nudi i mogućnost snimanja lekcija i bilješki te njihovo slanje učenicima putem e-maila, što je izuzetno važno za učenike s teškoćama u razvoju koji radi zdravstvenih problema često izbivaju s nastave. Osim toga, profesori će učenicima Centra za odgoj i obrazovanje Dubrava od sada u nastavi moći prikazivati animacije i interaktivne materijale, prezentacijske sadržaje i edukativne igre koje su veoma učinkovite u radu s učenicima s teškoćama u razvoju.

 
BAT drugu godinu zaredom proglašen najboljim svjetskim poslodavcem PDF Print E-mail
Thursday, 07 March 2019 12:50

vera-cubranic-bocakBritish American Tobacco (BAT), jedan od najvećih privatnih investitora u Hrvatskoj, drugu godinu zaredom proglašen je najboljim globalnim poslodavcem (Global Top Employer). Priznanje dodjeljuje institut Top Employers, neovisna organizacija koja proučava radne uvjete najvećih globalnih poslodavaca.

Tvrtke koje konkuriraju za ovo prestižno globalno priznanje prolaze kroz vrlo rigorozan proces procjene koji uključuje opsežan pregled prakse poslodavaca u nekoliko kategorija: od edukacije i razvoja zaposlenika preko poslovne kulture do plaće. Prestižno priznanje Global Top Employer u 2019. godini dobilo je samo 14 kompanija.

BAT zapošljava više od 50 tisuća ljudi u više od 50 zemalja svijeta i osigurava kvalitetne radne uvjete na svim tržištima na kojima posluje. BAT je i u Hrvatskoj prepoznat kao kvalitetan poslodavac. Posao u BAT-u nudi razvoj karijere u kvalitetnom međunarodnom okruženju koje osigurava prilike za usvajanje novih znanja i napredovanje unutar hrvatske, ali i regionalne i globalne organizacije. Osim zaposlenja, BAT je u Hrvatskoj potpisao suradnju s brojnim fakultetima i sveučilištima kako bi studentima pružio mogućnost stjecanje iskustva u dinamičnom i izazovnom korporativnom okruženju.

”Certifikat najboljeg globalnog poslodavca vidimo kao potvrdu nastojanja diljem čitave BAT grupe da osiguramo što kvalitetnije radno okruženje za naše zaposlenike. Potičemo zaposlenike na svim razinama na razvoj njihovih karijera kako bi u potpunosti ostvarili svoje ambicije i očekivanja”, izjavila je Vera Čubranić Bocak, direktorica ljudskih potencijala BAT Adria regije.

BAT je prošle godine u Hrvatskoj zaposlio preko 200 ljudi, a od akvizicije TDR-a povećao je ukupan broj zaposlenih u svim dijelovima poslovanja za 7 posto. Danas u hrvatskom dijelu BAT-ovog Adria klastera radi ukupno više od 1700 ljudi, od čega je njih 80 novih zaposlenih postalo dio globalnog tima za razvoj proizvoda s potencijalom manje štetnosti. Prošle godine na našem tržištu predstavljen je glo, uređaj za zagrijavanje duhana bez sagorijevanja, čime je Hrvatska postala jedna od prvih zemalja na svijetu gdje je BAT predstavio svoj inovativan proizvod.

 
U Konzumu preko 76% voditeljskih pozicija pripada ženama PDF Print E-mail
Thursday, 07 March 2019 12:46

konzum-dan-zenaOd blagajnica i radnica u skladištu preko zaposlenica u nižem i srednjem menadžmentu pa sve do menadžerica na najvišim rukovodećim funkcijama, žene u Konzumu čine preko 74 posto zaposlenih. Osim što dominiraju u ukupnom broju zaposlenih, pri čemu je premoć još prisutnija u maloprodaji gdje su gotovo 84 posto zaposlenih žene, one imaju prevlast i kad je riječ o voditeljskim pozicijama u Konzumu.

Tako više od 76 posto svih voditeljskih pozicija u Konzumu pripada ženama, a žene se nalaze i na gotovo 84 posto voditeljskih funkcija u maloprodaji. Zanimljivo je i da žene u Konzumu vode neke od odjela koji su sve donedavno bili u javnosti percipirani kao „tipično muški“, poput primjerice Logističko-distributivnog centra ili Sektora poslovne podrške.

konzum-dan-zena-infografika„Iznimno smo ponosni što možemo istaknuti kako veliku većinu zaposlenih u Konzumu čine žene. Njihov veliki trud, sklonost timskom radu, kreativnost, intuitivnost i odgovornost kojom pristupaju zadacima svakodnevno obogaćuju i unapređuju poslovanje Konzuma. Iz tog im se razloga želimo zahvaliti kroz niz pogodnosti kojima im nastojimo olakšati zahtjevno balansiranje između poslovnog i privatnog života“, istaknuo je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma, čestitavši Međunarodni dan žena zaposlenicama Konzuma.

Svi roditelji prvašića u Konzumu imaju pravo na korištenje slobodnog dana na prvi dan škole, a tu su mogućnost ove školske godine iskoristile 222 Konzumove zaposlenice. U prosincu se svim roditeljima isplaćuje dar za dijete, uz ostale pogodnosti namijenjene svim zaposlenicima poput dara za novorođenče, božićnice, uskrsnice i regresa, a tu je i mogućnost rada na nepuno radno vrijeme. Konzum njeguje politiku jednakih mogućnosti za žene i muškarce pa su tako svima jednako otvorene mogućnosti napredovanja, dodatnih edukacija i usavršavanja, a jednakost žena i muškaraca vlada i kad su u pitanju plaće, jer su žene i muškarci na istim pozicijama jednako plaćeni.

 


Page 4 of 289