• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Arena Centar predstavlja Fashion Lookbook najnovijih kolekcija za proljeće i ljeto PDF Print E-mail
Friday, 06 April 2018 09:36

arena-centarArena Centar ponovno je okupio poznate hrvatske urednike i urednice koji su odabrali svoje omiljene modne trendove i 50 'must have' komada odjeće za nadolazeću sezonu. Sve to Arena Centar objedinio je u novom Fashion Lookbooku najnovijih kolekcija za proljeće i ljeto.

Proljeće sa sobom donosi neke nove i uzbudljive početke te uvodi u dugo, toplo ljeto, a ovaj najmoderniji i najveći trgovačko-zabavni centar u Hrvatskoj savršeno je mjesto za stilsko osvježenje jer nudi više od 200 trgovina svjetski popularnih top brendova.

Renomirani modni znalci otkrili su tako da će se u toplije doba godine nositi bezvremenski tamni traper, senzualne haljine na preklop, neodoljive bluze otvorenih ramena, razigrani karirani uzorak, 'statement' torbe i velike naušnice koje ističu lice, dok su za snažniji spol rezervirane prugice te majice s upadljivim uzorcima. Nova sezona idealna je i za nešto odvažnije modne pothvate, pa će se nositi i 'matchy-matchy' kombinacije, a za one s posebnim ukusom rezervirane su samurajske hlače uz koje nitko ne može proći nezamijećeno.

Kako biste u novim komadima odjeće iz Arena Centra izgledali još bolje, svakako treba obratiti pozornost i na aktualne beauty trendove. Arenin Lookbook tako donosi i neizostavne make-up proizvode uz koje u nekoliko trenutaka možete izgledati sređeno te istaknuti lice, a tu su i proizvodi za njegu kože kako biste i bez trunke šminke izgledali svježe i odmorno.

Inspirirajte se uz pomoć Arena Centar Fashion Lookbooka i u toplije doba godine ušetajte odjeveni po posljednjim trendovima.

 
U roku odmah - PAN dijeli nagrade svakih sat vremena, ukupno 3.615 nagrada u pet mjeseci PDF Print E-mail
Wednesday, 04 April 2018 11:51

carlsberg-nagradna
carlsberg-nagradna-2
carlsberg-nagradna-1
Velika nagradna igra Pan piva, naziva „U roku odmah“ omogućuje svim ljubiteljima Pan piva da u sljedećih pet mjeseci kontinuirano osvajaju atraktivne nagrade. Nagradu tako potrošači mogu osvojiti svakih sat vremena, a informaciju o dobitku saznati – u roku odmah, dakle, u najviše 59 minuta.

Nagrađivanje svakih sat vremena, 24 sata na dan, sedam dana u tjednu i tako pet mjeseci zasigurno će privući mnoge potrošače. Ipak, treba reći da su atraktivne satne nagrade poput Smart TV-a, iPhona 8+, punih frižidera Pan piva, vaučera za putovanja i koncerte samo dio bogatog fonda od ukupno 3.615 nagrada. U svakom od tri kola nagradne igre potrošači Pana mogu osvojiti i izuzetne glavne nagrade: kamper Hymer Ayers Rock, vaučer za putovanje u vrijednosti 100.000 kuna i VW T Roc.

Kako igrati

Pakiranja Pan piva koja sudjeluju u nagradnoj igri u sljedećih pet mjeseci potpuno će zamijeniti klasično pakiranje staklene boce. Lako ih je prepoznati - svako promotivno pakiranje Pan Zlatnog i Pan Lager piva (radi se o staklenim povratnim bocama od 0,5 i 0,35 L) obilježeno je crvenom etiketom i ima crveni pull- off čep ispod kojeg se nalazi jedinstveni kod. Potrošač može unijeti kod u Pan aplikaciju ili na web stranicu www.urokuodmah.hr. Svakim unosom koda potrošač se kvalificira za osvajanje satne nagrade, ali i za osvajanje glavne nagrade tog kola.

„Pitali smo potrošače što vole, a što ih smeta kod nagradnih igara i U roku odmah je nagradna igra osmišljena prema njihovim željama. Rekli su nam da žele što prije saznati jesu li osvojili nagradu, i sad to mogu. Poželjeli su raznolik i bogat fond nagrada, i mi smo ga osigurali. Požalili su se da ih smeta kad imaju dodatne troškove kod igranja nagradne igre i zbog toga smo im omogućili da igraju kroz našu besplatnu Pan aplikaciju, što znači da ne moraju trošiti na sms poruke niti čuvati račune da bi sudjelovali“, poručili su iz Carlsberg Croatie.

Korištenje Pan aplikacije za korisnika ima nekoliko prednosti. Osoba koja sudjeluje u nagradnoj igri ima informaciju za koju satnu nagradu igra, na jednom mjestu ima pregled koliko puta se kvalificirala za osvajanje glavne nagrade, dobiva povratnu informaciju o osvajanju nagrada ali i može se zabaviti dodatnim sadržajima.

Jedinstveno iskustvo

U prvom kolu nagradne igre, koje traje do 1. lipnja u 14:59, potrošači će kao glavnu nagradu moći osvojiti jedinstveni kamper Hymer Ayers Rock. Kamper koji nazivaju čudom kompaktnog dizajna, za četvero ljudi može biti fenomenalni privremeni dom, i prvi je takav na hrvatskom tržištu.

Osim poželjne vikendice na kotačima koje će dobiti u trajno vlasništvo, sretni dobitnik glavne nagrade imati će i nezaboravno iskustvo – vožnju helikopterom.

„Želimo da naši dobitnici glavnih nagrada cijeli život pamte ovu nagradnu igru. Ne samo po sjajnoj nagradi koju su osvojili, već i po iskustvu koje im je njihovo omiljeno Pan pivo omogućilo“, poručili su iz Carlsberg Croatie.

Upravo zbog toga nagradna igra predstavljena je kroz jedinstveni event, čiji su posjetitelji imali priliku voziti se helikopterom iznad Zagreba.

Više informacija o nagradnoj igri na www.urokuodmah.hr

 
Nova retro edicija za 190 godina Jamnice PDF Print E-mail
Thursday, 29 March 2018 12:10

jamnica-190-1
Jamnica je već godinama broj 1 gazirana mineralna voda u Hrvatskoj*, a glavni razlozi leže u njezinoj kvaliteti i dugogodišnjoj tradiciji. Jamnica tako u 2018. obilježava impresivnih 190. godina, jer se ova najpopularnija gazirana mineralna voda u Hrvatskoj počela puniti još u 18. stoljeću i do današnjih dana izgradila 190 godina tradicije, što je izuzetno ne samo u domaćim, nego i u svjetskim okvirima.

jamnica-190-2

Carica Marija Terezija još 1772. godine uvrstila je Jamnicu u registar bečkog dvora. Godine 1828. počela je i komercijalna proizvodnja Jamnice koja se, uz uvođenje sve naprednijih tehnologija i prilagodbu društvenim promjenama, održala uspješno i do danas. Jamnica je jedan od najuspješnijih domaćih proizvoda, temeljem brojnih prednosti, kao što su osvježavajući okus i kvaliteta mineralnog sastava, koji su je pozicionirali na sam vrh liste gaziranih prirodnih mineralnih voda.

Dok je kvaliteta njenog mineralnog sastava kroz desetljeća ostajala postojana, mijenjali su se dizajn etiketa i ambalaže. Danas na policama trgovina možemo pronaći od već tradicionalne jednolitarske Jamnice u staklenoj ambalaži, preko praktičnih PET pakiranja od 0,5 litre i 1 litre do nešto veće 1,5 litre.

S novom kampanjom pod sloganom „Od 1828. u svim važnim trenucima“ Jamnica poručuje da već 190 godina svojom kvalitetom i tradicijom donosi radost u mnoge domove, a svojim jedinstvenim okusom osvaja generacije i generacije zaljubljenika u njezine mjehuriće. „U Jamnici smo uvijek osluškivali potrebe tržišta te se pakiranjem prilagođavali navikama i željama svojih kupaca. U čast ovom velikom jubileju na tržište izlazimo sa 6 stilski različitih etiketa retro edicije inspiriranih dugom poviješću. Vjerujemo da će se našim kupcima to svidjeti.“ izjavio je Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice d.d.

*Izvor: Nielsen, panel trgovine u Hrvatskoj, 2014. - 2017. "Navedeni podaci temelje se na Nielsenovim podacima iz panela trgovine prema kojima je Jamnica vodeća robna marka u količinskoj i vrijednosnoj prodaji u kategoriji gaziranih voda u Hrvatskoj za razdoblje prosinac 2014. – studeni 2017" (Copyright@2016, The Nielsen Company.)

 
dm širi suradnju s hrvatskim ekološkim proizvođačima PDF Print E-mail

obrt-radovan-petrovic-1Prirodna kozmetika Sache koju proizvodi Obrt Radovan Petrović iz Velike Gorice, od ožujka je dostupna u 137 prodavaonica dm-a. Proizvodi branda Sache ne sadrže konzervanse, emulgatore, parabene, umjetne boje ni sintetičke mirise, nisu testirani na životinjama te se pri njihovoj proizvodnji koriste isključivo sirovine hrvatskog porijekla.

"U dm-u smo ponosni što kupcima možemo ponuditi proizvode Obrta Radovan Petrović čiji brand Sache dokazuje kako hrvatski proizvođači prate svjetske trendove koji su sve usmjereniji ka prirodnim i ekološkim alternativama. U prilog tome ide i činjenica da je dm u prva tri mjeseca 2018. godine proširio asortiman proizvodima dvaju novih hrvatskih ekoloških proizvođača", izjavila je Vesna Manojlović, menadžerica za asortiman iz dm-a.

Obrt Radovan Petrović obiteljska je manufaktura sa 60-godišnjom tradicijom u proizvodnji preparata od prirodnih sastojaka. Proizvodnja Sache kozmetike započela je 2015. godine, a u dm-u su danas dostupne anti-age krema, krema za suhu kožu lica i vrata, krema za normalnu kožu, krema za ruke i noge te krema za tijelo.

obrt-radovan-petrovic-2

"Želimo biti lider u proizvodnji potpuno prirodne kozmetike na bazi pčelinjih produkata te širiti svijest o prednostima prirodnih proizvoda za njegu lica i tijela. Vjerujemo da je dm, kao lider na hrvatskom tržištu, pravi partner za ostvarenje tog cilja.

Zahvaljujući suradnji s dm-om više od 86.400 kupaca koji svaki dan posjećuju njihove prodavaonice moći će upoznati naše proizvode koji sadrže samo najkvalitetniju vrstu pčelinjeg voska, polen, propolis, med, matičnu mliječ kao i organska bilja ulja", izjavila je Snježana Mašović Petrović, vlasnica Obrta Radovan Petrović.

U 2018. godini dm je ostvario suradnju s dva nova hrvatska ekološka proizvođača te trenutno surađuje s 21 hrvatskim ekološkim proizvođačem među kojima su proizvođači ekoloških prehrambenih proizvoda poput Mihaele Devescovi, OPG-a Veselić i OPG-a Božanić te proizvođači prirodne kozmetike Olival, Priroda liječi, Ulola ili Mala od lavande.

 
Novo profinjeno i elegantno lice Kraš Bonbonnière na Cvjetnom trgu u Zagrebu PDF Print E-mail
Thursday, 29 March 2018 12:29

kras-otvorenje-1U samom srcu Zagreba, na popularnom Cvjetnom trgu na adresi Varšavska 1, u subotu, 24. ožujka, otvorena je novouređena trgovina Kraš Bonbonnière koja će u svom modernom, elegantnom i profinjenom ruhu postati nezaobilazno mjesto za Zagrepčane te atrakcija za sve brojnije turiste. Sa željom da razveseli svoje vjerne potrošače, s početkom proljeća Kraš je ponovno otvorio vrata neodoljivog svijeta čokolade u kojem će uz odabrani asortiman svojih poznatih brendova nuditi i velik izbor najboljih čokoladnih pralina i dražeja te jedinstvene ručno rađene čokoladne ploče.

„Svi znamo da su Kraš Bonbonnière nezaobilazan dio Kraševe povijesti pa mi je iznimno drago što danas otvaramo vrata novouređene trgovine, koja je već punih 38 godina prisutna na ovoj lokaciji na Cvjetnom trgu. Naši vjerni potrošači će u ovoj trgovini, uz svoje omiljene vrhunske Kraševe proizvode, moći uživati i u ekskluzivnoj ponudi lomljenih, ručno rađenih čokolada“ – istaknuo je Bernard Ćurić, direktor Kraš Trgovine.

Svaki tjedan u ponudi će biti različiti okusi ručno rađenih čokolada, svježe dopremljenih iz Kraševe majstorske čokoladne radionice, koje će se lomiti i ukrasno pakirati na licu mjesta šireći miris svježe čokolade. Osim toga, ljubitelji Kraševih slatkih delicija moći će, kao i do sada, kupiti svoje omiljene deserte ili uz pomoć prodajnog osoblja kreirati originalan slatki poklon kojim će obradovati dragu i blisku osobu.

kras-otvorenje-2 kras-otvorenje-3 kras-otvorenje-4
kras-otvorenje-5 kras-otvorenje-6 kras-otvorenje-7
kras-otvorenje-8 kras-otvorenje-9 kras-otvorenje-10

Prostor preuređene trgovine, koji odiše tradicijom i elegancijom, osmislio je i uredio poznati hrvatski arhitekt Ante Vrban, a sama Kraš Bonbonnière dio je projekta kojim kompanija strateški repozicionira prodajnu mrežu Kraš Trgovine. Prije ove lokacije u Zagrebu, a prema sličnom arhitektonskom rješenju, uređena je Bonbonnière trgovina u središtu Splita. U sklopu projekta, osim preuređenja i modernizacije prodajnih mjesta, inovira se i ekskluzivna ponuda Kraševih proizvoda i pakiranja, koji su u ponudi isključivo u Kraš Bonbonnière trgovinama i Kraš Choco barovima. Na taj način stoljetna tradicija i vještina u izradi čokoladnih i drugih slastica, koja se njeguje i neprestano razvija u Krašu, dobiva adekvatna mjesta prezentacije.

 
Olival lansirao novu liniju proizvoda protiv bora PDF Print E-mail
Wednesday, 28 March 2018 15:29

olival-novo-1Vaša koža treba promjenu? Osvježite je zelenom kavom! Izlaganje sunčevim zrakama i onečišćenju zraka, stres te nedostatak sna ubrzavaju prirodan proces starenja. Ipak, prve linije i bore, gubitak tonusa, elastičnosti i čvrstoće možete odgoditi i ublažiti – i to uz pomoć zelene kave!

Kava budi tijelo, ali i kožu

Većina naših rituala započinje i završava uz topao, mirisan napitak, dok se o zelenoj kavi priča kad su tema preparati i kreme za mršavljenje. No, manje je poznato kako je sirova, neobrađena kava prava riznica izuzetno hranjivih esencijalnih masnih kiselina. Procesom hladnog prešanja iz zelene kave Coffea Arabica dobiva se prirodno ulje bogato sastojcima koji učinkovito ublažavaju bore, vlaže kožu, vraćaju joj vitalnost i zdrav izgled.

Jedno ulje, trostruko djelovanje

Ulje zelene kave dokazano štiti stanice od oksidacijskog stresa (smog, pušenje) i stimulira nastanak novih. Time obnavlja strukturu i teksturu kože. Potiče i sintezu kolagena i elastina, čime jača mrežu tkiva koja kožu održava napetom, zategnutom, elastičnom i mladolikom. Također, ulje širi tzv. akvaporinske kanale koji su zaslužni za zadržavanje vlažnosti. Tako učinkovito poboljšava cirkulaciju i hidrataciju svih slojeva kože.

Osvježite svoju rutinu (i lice)

Imajući na umu brojne prednosti i pomalo neiskorištene potencijale, stručnjaci iz Olivala, na čelu s magistrom Vlastom Pojatinom osmislili su inovativnu liniju s uljem zelene kave. Djelovanje ulja dodatno su ojačali hranjivim uljima jojobe i makadamije, koja aktivne tvari „zaključavaju“ duboko u kožu, a čine je glatkom i sjajnom. Iako je moguće da se zbog aktivnog djelovanja ulja zelene kave pojavi privremeno crvenilo, proizvodi su ispitani i prikladni za sve tipove kože. Linija se sastoji od četiri proizvoda, čime zaokružuju potpunu njegu lica. To su Micelarna otopina s ekstraktom zelene kave, Lagana krema protiv bora, Hranjiva krema protiv bora i Serum protiv bora.

Obogatite sve korake njege

olival-novo-3Prvi korak njege svakako je temeljito čišćenje lica. Ostatke šminke i nečistoća s obraza, područja oko očiju, čela i vrata možete nježno ukloniti Micelarnom otopinom s ekstraktom zelene kave. Zbog aktivnih sastojaka, Micelarna otopina ujedno efikasno vlaži kožu te joj vraća prirodnu ravnotežu.

Nakon čišćenja, po želji i umivanja slijedi njega, i to ona usredotočena na znakove starenja. Na fine linije i bore oko usana i očiju nanesite koncentrirani Serum protiv bora s uljem zelene kave. Pričekajte nekoliko minuta (i uživajte u osvježavajućem osjećaju).

Sad ste spremni za treći korak, a njega čini nanošenje kreme. Olival linija sa zelenom kavom sadrži čak dvije verzije. Lagana krema protiv bora nježne je teksture, brzo se upija i kožu čini svilenkastom, zbog čega je idealna podloga za nanošenje šminke.

Bogatu večernju njegu možete zaključiti Hranjivom kremom protiv bora koja dubinski hrani, vlaži, sprječava nastanak bora i potiče obnavljanje kože.

 
Plin za klimatizaciju donosi znatne uštede PDF Print E-mail
Monday, 26 March 2018 14:45

evn-1EVN Croatia proveo je detaljnu usporedbu rada električnog i plinskog sustava klimatizacije s Fakultetom elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu i tvrtkom Panasonic.

evn-2

Usporedba je provedena na projektu realizacije sustava grijanja, pripreme potrošnje tople vode i klimatizacije odgojno-obrazovne ustanove od oko 4500 m2 površine na području Splita. Analiza je obuhvatila cijeli investicijski ciklus i godišnju potrošnju s ciljem izbora optimalnog energenta.

Napravljena su tri razlikovna modela – A, B i C – uz uvažavanje realnih tržišnih okolnosti i važeće propise i uz pretpostavku da su svi ostali uvjeti poput potrošnje energije i radnih sati ostali isti.

U modelu A, godišnje uštede pri odabiru prirodnog plina kao energenta iznose 124 120,80 kuna. Povrat investicije u okviru ovog modela može se očekivati nakon šest mjeseci. Nakon pet godina ta ušteda iznosi 620 624,00 kuna, a nakon 10 godina 1 241 208,00 kuna.

U modelu B, godišnje uštede pri odabiru prirodnog plina kao energenta iznose 66 073,44 kuna, a povrat investicije može se očekivati nakon 14 mjeseci. Nakon pet godina izračunato je kako će ušteda iznositi 325 367,20 kuna, a nakon 10 godina 650 734,40 kuna.

U modelu C, godišnje uštede pri odabiru prirodnog plina kao energenta iznose 38 870,16 kuna, dok se povrat investicije može očekivati nakon 22 mjeseca.

Ovi rezultati pokazuju da je izbor plina dobar poslovni potez koji u kratkom vremenskom roku ostvaruje značajne uštede i to tijekom cijelog razdoblja korištenja. Kad ga se koristi kao energent u industriji plin smanjuje troškove i povećava učinkovitost, bitno je pojednostavljena njegova doprema (nema potrebe korištenja cisterni ili skladištenja goriva), lakše je mjerenje i održavanje, s daleko manjim troškovima, a uvijek je i dostupan.

 
Jägermeister i dalje najprodavanije uvozno alkoholno piće u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Monday, 19 March 2018 17:15

jager-novo-1Tvrtka G3 Spirits u prošloj financijskoj godini je prodala za Hrvatsku ogromnih 893.031 0,7L boca, čime je najpoznatiji biljni liker na svijetu još jednom potvrdio lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića na domaćem tržištu, koju drži već više od desetljeća. Ova brojka na najbolji mogući način pokazuje koliko Hrvati vole Jägermeister, a prodana količina je, inače, za više od 300.000 boca veća od one drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića.

Važnu ulogu u zadržavanju njegove popularnosti na hrvatskom tržištu prošle godine je imala nova komunikacijska platforma Your Jägermeister. Your Story., u sklopu koje su predstavljene i redizajnirana boca, nova etiketa i osvježeni logo. Ona je bila osnova za kompletnu komunikaciju s potrošačima dajući im do znanja da je Jägermeister uz njih bez obzira na prigodu, situaciju i vrstu zabave koju su odabrali, ali im istovremeno nudeći brojne inovativne i za hrvatsko tržište jedinstvene aktivnosti i projekte s čime će se nastaviti i u 2018.

jager-novo-2Upravo originalne marketinške aktivnosti Jägermeistera te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu zaslužne su za njegov globalni uspjeh. U prošloj godini Mast-Jägermeister SE nastavio je tako trend rasta brenda što dokazuje i 92,4 milijuna prodanih 0,7L boca, što je povećanje od oko milijun boca na svjetskoj razini u odnosu na 2016. godinu. Zahvaljujući dugogodišnjoj i dosljednoj globalnoj ekspanziji, koja se pokazala ključnom za stjecanje titule najprodavanijeg likera na svijetu, danas je Jägermeister prisutan u čak 135 zemalja, s tendencijom stalnog širenja.

Zanimljiv je podatak da je u ukupnoj prodaji Jägermeistera u prošloj godini, unatoč značajnom rastu globalne popularnosti, matično njemačko tržište sudjelovalo s čak 20 posto odnosno 18,5 milijuna boca. Dodatno, iznimno dinamičan rast prodaje zabilježile su zemlje istočne Europe pa su tako Rusija, Češka, Poljska te mlađa tržišta poput Ukrajine i Rumunjske ostvarila čak dvoznamenkati porast. Situacija u drugim dijelovima svijeta dodatno podupire strategiju međunarodne ekspanzije, koju tvrtka provodi već dugi niz godina.

"Uzbuđeni smo zbog rasta prodaje od preko 50 posto u Aziji te do 16 posto u Latinskoj Americi. Postigli smo, također, i velik napredak u stvaranju temelja za dugoročan rast u afričkim zemljama", izjavio je Michael Volke, predsjednik izvršnog odbora Mast-Jägermeister SE.

Jägermeister je ostvario odlične rezultate i na tradicionalnijim tržištima kao što su Austrija, Nizozemska te skandinavske zemlje. Dvoznamenkasti rast prodaje u trgovinama u sklopu zračnih luka zaokružio je uspješnu prodajnu godinu i dodatno učvrstio globalnu poziciju Jägermeistera kao jednog od vodećih brendova u kategoriji premium alkoholnih pića.

 


Page 3 of 121