• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Sedma sezona projekta Vrtim Zdravi Film PDF Print E-mail
Wednesday, 29 November 2017 15:27

janica-kostelic-zdravi-filmSvjetska zdravstvena organizacija (WHO) i znanstvenici s Imperial Collegea iz Londona nedavno su objavili alarmantne rezultate istraživanja prema kojem se u posljednjih 40 godina broj pretile djece i adolescenata diljem svijeta povećao s 11 milijuna na čak 120 milijuna. Ovi podaci dodatno potvrđuju važnost edukacije o pravilnoj prehrani i bavljenja tjelesnom aktivnosti od najranije dobi, s fokusom na osnovnoškolski period, kao ključne u prevenciji ovog gorućeg javno-zdravstvenog problema. Nestlé je još 2009. pokrenuo globalnu inicijativu Healthy Kids unutar koje je hrvatski program Vrtim Zdravi Film ove godine ušao u svoju sedmu sezonu. Projektom će u školskoj godini 2017/18 biti obuhvaćeno više od 6.300 sedmaša iz osnovnih škola diljem Hrvatske odnosno gotovo 10% od ukupnog broja učenika upisanih u sedmi razred u ovoj školskoj godini.

“Djeci treba usaditi ljubav prema sportu i općenito kretanju, kako bi od malih nogu razvijali zdrave životne navike i pravilno se brinuli o svom tijelu. Hrvatski školski sportski savez svim svojim aktivnostima, a posebno projektima Univerzalna sportska škola i Vježbaonica, koji se održavaju pod sloganom #volimskolskisport i Vrtim Zdravi Film, već dugi niz godina potiče učenike na bavljenje tjelesnom aktivnošću te ih uči o važnosti pravilne prehrane i izbjegavanju loših prehrambenih navika. To je mali, ali značajan korak ka zdravijim i sretnijim budućim generacijama u Hrvatskoj”, izjavila je Janica Kostelić, državna tajnica Središnjeg državnog ureda za šport.

Konferencija Vrtim Zdravi Film, održana u povodu početka nove, sedme sezone istoimenog edukativnog projekta, okupila je 120 nastavnika i profesora tjelesne i zdravstvene kulture iz cijele Hrvatske. Na cjelodnevnom događanju nastavnici su raspravljali o načinima kako dodatno unaprijediti projekt te kako motivirati djecu da budu više fizički aktivna, s naglaskom na učenike koji nisu skloni bavljenju sportom ili bilo kojim oblikom tjelesne aktivnosti. Prema rezultatima istraživanja koje je proveo Hrvatski zavod za javno zdravstvo u sklopu projekta, na pojavu prekomjerne tjelesne težine kod djece utječu različiti čimbenici, no najčešće se kao „krivci“ za pretilost ističu prekomjeran unos energije te nedostatak tjelesne aktivnosti.

„Koliko je projekt važan za našu zajednicu govori i zabrinjavajuća brojka da je samo 18,47% učenika i učenica zadovoljavajuće tjelesno aktivno tj. najmanje 60 minuta svaki dan, dok 10,79% učenika sedmih razreda provodi dijetu umjesto bavljenja sportom. Treba istaknuti i da 58,27% učenica i učenika pred ekranom provodi duže od preporučena 2 sata dnevno. Kroz ovaj projekt Hrvatski školski sportski savez je do sada uključio više od 24.000 učenika te se nadam da će se ovim i sličnim projektima potaknuti mlade u Hrvatskoj na više kretanja i barem rekreativno bavljenje sportom, a, također, i da im pravilna prehrana bude dio životne svakodnevice“, poručio je Nikola Perković, predsjednik Hrvatskog školskog sportskog saveza.

U školama projekt provode nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture, a koji prije edukacije učenika sve potrebne informacije dobivaju od stručnjaka nutricionista. Cilj je djeci, ali i njihovim roditeljima objasniti koju ulogu prehrana i tjelesna aktivnost imaju u njihovim životima te ih podučiti kako uravnotežiti prehranu. U proteklih šest sezona od ukupno više od 24.000 sedmaša koji su bili obuhvaćeni projektom Vrtim Zdravi Film, osim edukacije o važnosti pravilne prehrane i redovite tjelesne aktivnosti učenike se dodatno motiviralo da sva stečena znanja tijekom programa nastave praktično primjenjivati i nakon njegova završetka. Kroz projekt se, također, progovara i o temama o kojima se rijetko priča poput anoreksije i bulimije, poremećajima u prehrani koji se sve češće javljaju prvenstveno kod djevojčica, a uzrokovani su primarno nezadovoljstvom vlastitim izgledom.

Projekt se, također, provodi u Srbiji i Bosni i Hercegovini, a ukupan broj djece iz regije koja su imala koristi od edukacije od kada se projekt provodi prelazi 60.000. Posebnost ovog projekta je u tome što isključuje bilo kakvu promociju Nestlé proizvoda te je, promatrano na uzorku, ovo najopsežniji program takve vrste u regiji. Na globalnoj razini Nestlé u suradnji s više od 300 partnera ulaže znatne napore kako bi educirao 7,5 milijuna djece godišnje o ovoj važnoj temi.

Važnost projekta prepoznali su Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Ministarstvo zdravstva, Hrvatski zavod za javno zdravstvo te Agencija za odgoj i obrazovanje, koji su i ove godine podržali projekt.

 
Alex Dojčinović za omiljenu odjeću preporučuje Meri Merino PDF Print E-mail
Wednesday, 29 November 2017 11:26

meri-merino-2017-3U prekrasnom ambijentu Moderne galerije održana je revija za proljeće i ljeto 2018. uspješne hrvatske dizajnerice Aleksandre Dojčinović. Predstavljeni su modeli koji će obilježiti početak godine, a na reviji su bili brojni poznati uzvanici iz javnog života. Ljubiteljice kreacija domaće dizajnerice, čije odjevne komade nose i svjetski poznate žene, uživale su u raskošnoj reviji, a partner revije ponovo je i tvrtka Labud s kojom Aleksandra uspješno surađuje preporučujući Meri Merino za bezvremensku ljubav prema odjeći.

Novost je što je od sada linija tekućih deterdženata Meri Merino dodatno poboljšana zbog 4D formule koja provjereno voli odjeću. Nova formula testirana je u suradnji s Tekstilno-tehnološkim fakultetom u Zagrebu i dokazano održava postojanost boja, smanjuje mogućnost njihovog izbjeljivanja, sprečava prenošenje boja s tkanine na tkaninu i stvara zaštitnu ovojnicu oko vlakna. Rublje uz 4D zaštitu novog Meri Merina i nakon 25 pranja zadržava sjaj, intenzitet boja i elastičnost. Tvrtka Labud nastavlja predstavljati novitete, a nova, poboljšana 4D formula Meri Merina osigurat će savršenu brigu za omiljene odjevne predmete.

„Aleksandra Dojčinović je pravi primjer uspješne i talentirane poduzetnice, koja bilježi strelovit uspjeh i van granica Hrvatske i uvijek predstavlja nešto novo, bolje i drugačije zadržavajući prepoznatljivu kvalitetu. Drago nam je da smo ponovo partneri na njenoj četvrtoj samostalnoj reviji koja se poklopila s novim 4D konceptom Meri Merina. Naš novi poboljšani Meri Merino s 4D formulom savršen je za pranje velikog dijela Lei Lou kreacija budući da njeguje i osigurava dugotrajnu ljepotu odjeće“, izjavila je Voditeljica marketinga tvrtke Labud, Milica Damjanović.

meri-merino-2017-1

Novi Color i Black Meri Merino su tekući deterdženti specijalizirani posebno za pranje obojenog i tamnog rublja, a osim što čuvaju boju, održavaju elastičnost i obnavljaju vlakna, osiguravaju i dugotrajni učinak. Novi Sensitive je namijenjen za pranje i održavanje osjetljivih tkanina poput pamuka, vune, svile i sintetike, a uz sve ključne prednosti karakteristične za liniju Meri Merino sadržava miris bez alergena i dermatološki je testiran tako da je pogodan za osobe s osjetljivom kožom, sklone alergijama kao i za tkanine koje dolaze u dodir s djecom.

meri-merino-2017-2

Više na labud.hr i Facebook stranici Labud – Čista kvaliteta

 
Dorina Macarons – jedinstvena francuska delicija u omiljenoj Kraševoj čokoladi PDF Print E-mail
Tuesday, 28 November 2017 15:12

dorina-macaronsMacaroni, francuski sitni kolačići intenzivnih boja i prepoznatljive, pjenaste teksture, kultni su slastičarski proizvod i ujedno jedna od najpopularnijih slastica na svijetu. Premda su naizgled jednostavni za pripremu, proces je to koji zahtijeva veliko slastičarsko umijeće – a tom su zadatku dokazano dorasli Kraševi znalci koji su to pretočili u novu, vrhunsku Dorina Macarons čokoladu.

Kraševa paleta Dorina Macarons sastoji se od tri mliječne čokolade s dodatkom obojenog vafla i šarenih komadića macarona u kremi. Svaku kockicu Dorina čokolade čini kombinacija čokoladnog i mliječnog punjenja koja se stapa s tri okusa – jagodom, vanilijom ili pistacijom. Osim egzotičnog i inovativnog okusa macarona, posebnost ovih čokolada je i u njihovom originalnom izgledu – svaki okus popraćen je drukčijom boja vafla. Tako se zeleni vafli vežu uz ukusnu pistaciju, ružičasti uz svjež okus jagode, a žuti uz klasični okus vanilije. Osim približavanja mlađim ljubiteljima slastica, koje će ove vesele čokolade zasigurno posebno oduševiti, Dorina je novom paletom još jednom potvrdila svoje mjesto lidera u inovacijama na regionalnom tržištu.

Povijest macarona

Riječ „macarons“ izvorno potječe od talijanske riječi „maccheroni“, preciznije, od njezine venecijanske inačice „maccarone“, što bismo preveli kao „fina, nježna tjestenina“. Macaroni su nastali u Italiji, a osmislila ih je talijanska plemkinja i francuska kraljica Katarina de Medici u suradnji sa svojim osobnim slastičarom za prigodu njezina vjenčanja za Henrika II., 1553. godine. Prvotno su macaroni bili jednostavni kolačići od bademova brašna, šećera i bjelanjka. Macaroni su se na suvremeni način počeli izrađivati tek početkom 20. stoljeća, kada su i dobili svoj prepoznatljivi izgled. Ideje koja je donijela revoluciju u svijet slastica prvi se sjetio unuk slavnog Louisa-Ernesta Laduréea, čije ime s ponosom nosi kultna pariška slastičarnica kada je povezao dva macarona sa čokoladnom kremom. Od tog su vremena francuski macaroni nacionalno priznati u cijeloj Francuskoj te su već desetljećima najprodavaniji kolačići u tamošnjim slastičarnama.

Obožavatelji macarona će uživati u novim čokoladama Dorina Macarons, koje se tope u ustima i prava su delicija za sve one koji obožavaju slatko. Detalje o svim okusima možete pronaći na ovom linku.

 
Nova luksuzna destinacija za kupnju i servis Rolex satova u centru Zagreba PDF Print E-mail
Monday, 27 November 2017 11:05

rolex-butik-zagreb-1Obitelj Mamić, zastupnik prestižnog brenda Rolex, okupila je 24. studenoga svoje uvažene klijente i najbliže poslovne partnere na svečanom otvorenju novog butika i servisnog centra. Kao višedesetljetni partneri, obitelj Mamić i Rolex su na inauguraciji, uz veleposlanika Švicarske, njegovu ekscelenciju gospodina Stefana Estermanna, uvaženim gostima predstavili novu luksuznu poslovnicu u samom centru Zagreba u Ulici Frane Petrića 7. 

Novi butik je prekrasnim ambijentom i posebnom atmosferom oduševio brojne uzvanike iz gospodarskog, znanstvenog, kulturnog i sportskog svijeta, koji su s nestrpljenjem dočekali novu poslovnicu u centru Zagreba.

Zajednički projekt Rolexa i obitelji Mamić izveden je po najvišim standardima i uz podršku iz Švicarske te koordinaciju s arhitektonskim uredom 3P na čelu s arhitektom Janom Pivcem. Prostor na prestižnoj lokaciji prostire se na 300 m2 te svojim sofisticiranim i elegantnim interijerom, kvalitetnim materijalima i najsuvremenijom servisnom opremom, predstavlja nezaobilaznu destinaciju za kupovinu i servis satova s prepoznatljivom Rolex krunom.

rolex-butik-zagreb-3

Obitelj Mamić, zastupnik i ponosni član Rolex obitelji već više od 40 godina, okupila je svoje dugogodišnje klijente, ujedno i drage prijatelje i partnere kako bi svečano otvorili još jedan butik. Veleposlanik Švicarske u Republici Hrvatskoj, njegova ekscelencija gospodin Stefan Estermann, istaknuo je da je obitelj Mamić istinski ambasador Švicarske u Republici Hrvatskoj kroz svoje dugogodišnje djelovanje i suradnju s Rolexom, koji je pojam švicarskog gospodarstva. Nakon simboličnog rezanja vrpce, okupljeni na otvorenju imali su priliku ekskluzivno razgledati novootvoreni butik, a nije nedostajalo ni druženja i zabave uz prigodnu zakusku.

Okupljene na eventu posebno je oduševio Rolex Cellini Moonphase, novi model Cellini kolekcije koji ima ekskluzivan prikaz mjesečevog ciklusa. Cellini Moonphase ima kućište promjera 39 mm, te dolazi isključivo u 18 ct Everose zlatu. Novi Rolex Cellini Moonphase prikazuje mjesečeve mijene na ručno rađenom plavom emajliranom brojčaniku s punim mjesecom od meteorita. Rolex patentirani moonphase modul astronomski je točan 122 godine, nakon čega je potrebno napraviti korekciju od samo jednog dana.

U novom butiku posjetitelji i kupci mogu uz profesionalnu i stručnu uslugu razgledati i isprobati opsežnu kolekciju, po istim standardima kao u bilo kojoj drugoj svjetskoj metropoli. Obitelj Mamić je u svojim buticima u potpunosti posvećena svojim klijentima te se uvijek trude pomoći im u idealnom odabiru prema klijentovoj osobnosti te životnom stilu.

 
Sirana Gligora ponovo ima najbolji sir Centralne i Istočne Europe! PDF Print E-mail
Friday, 24 November 2017 15:03

gligora-4-zlata

Natjecanje World Cheese Awards u Londonu održano je 17.11.2017, a u konkurenciji je bilo više od 3.000 sireva iz cijeloga svijeta. Sireve su ocjenjivali najbolji svjetski suci - degustatori iz Europe, SAD-a, Austalije, Meksika, Kanade, Južne Amerike i Japana.

Ovaj put je u Kolan na otoku Pagu preko Sirane Gligora došlo čak devet medalja, od čega četiri zlata. U kategoriji ovčjih sireva zlatni su Paški ekstra stari iz 2016. i Likotin sir iz mošta, a u kategoriji sireva iz više vrsta mlijeka Gligorin dvostruki trofejist - Dinarski sir i Liburjan, sir iz mješavine tri vrste mlijeka. Od ostalih nagrada srebro su dobili Paški sir iz 2017. i Paški iz maraske, te Kozlar ekstra zreli. Broncu su dobili sir s tartufima Kupidov sir i mješani sir Žigljen.

Uz Siranu Gligora, koja je pojedinčano ostvarila najbolji rezultat na ovom natjcanju, vrijedne nagrade iz Hrvatske su dobili i Paška sirana te Agrolaguna. No najveća nagrada za Hrvatske proizvođače na ovom natjecanju je ipak Trofej za najbolji sir Centralne i Istočne Europe kojeg je dobio upravo Paški sir ekstra stari Sirane Gligora. Od zemalja koje su se natjecale u toj skupini valja nabrojiti Njemačku, Austriju, Slovačku, BiH, Srbiju, Estoniju i naravno, Hrvatsku.

"Ovo natjecanje je posebno za nas po tome što smo dobili do sada najveći broj nagrada za razne sireve, ali je to isto tako i još jedna u nizu potvrda da Paški sir zbilja pripada samoj eliti svjetskih gastro proizvoda. Pogotovo što smo samo prije nekoliko mjeseci dobili i prvo mjesto za Paški sir na najvećem svjetskom natjecanju u Nantwichu. Zadovoljni smo što je ovo natjecanje pokazalo da su i naši novi proizvodi, poput Liburjana i Likotinog sira, u samom svjetskom vrhu po kvaliteti", izjavio je Šime Gligora, direktor Sirane Gligora.

"Vrhuski rezultati na ovim najtjecanjima plod su dugotrajnog rada na kvaliteti od strane obitelji Gligora i svih djelatnika u sirani. Dobro je što i naši ostali proizvođači sireva iz godine u godinu dobivaju sve bolje ocjene, a to može svima biti poticaj da se nastavi ulagati u kvalitetu proizvoda, jer jedino kvalitetom možemo konkurirati na svjetskim tržištima i podizati nivo naše turističke gastro ponude", zaključio je Gligora.

 
Jana kolagen beauty proglašena inovacijom godine PDF Print E-mail
Friday, 24 November 2017 14:22

jana-kolagen-beauty-2Od prvog pojavljivanja na policama u veljači 2017. bilo je jasno da će Jana kolagen beauty zasjesti na sam vrh ljestvice najtraženijih proizvoda u Hrvatskoj, a priznanja su već počela stizati. Stručni žiri CosmoBeautyAwardsa, koji već sedmu godinu zaredom dodjeljuje najprestižniju hrvatsku beauty-nagradu, proglasio je Janu kolagen beauty pobjedničkim proizvodom u kategoriji inovacije godine. Voda, koja je sastavom i nježnim okusom ruže u kratkom vremenu stekla brojne poklonike, nastavila je tako svoj uspješan put  i kroz priznanja struke.

Posljednja godina pokazala se vrlo uspješnom za ovaj inovativan proizvod – prvu vodu s kolagenom otopljenim u vodi koji se na ovaj način najlakše apsorbira u tijelo i prema načelu „iznutra prema van“ uspješno odgađa znakove starenja na koži. Od prvog dana potražnja za Janom kolagen beauty premašila je sva očekivanja, a reakcije zadovoljnih korisnika prepoznali su i u članovi žirija u sastavu: Ivo Parać, urednik ljepote, Aleksandra Orlić, glavna urednica časopisa Cosmopolitan, Ante Pažanin iz salona Glamour, Simona Antonović, vizažistica te doktori Dinko Bagatin i Tomica Bagatin iz Poliklinike Bagatin.

„Nakon tri mjeseca testiranja više od 60 nominiranih beauty preparata i dodataka, iznimno nam je drago što je žiri prepoznao sve prednosti Jane kolagen beauty kao inovacije u dosadašnjoj ponudi domaćih trgovina. Konkurencija na domaćem kozmetičkom tržištu iz dana u dan je sve oštrija, stoga smo ponosni što smo ovim proizvodom ne samo ostali u toku, nego i napravili iskorak u nešto novo i drugačije“ – izjavila je Mara Bekavac, brend menadžerica Jane kolagen beauty.

Jana kolagen beauty donosi hidrolizirani kolagen Verisol i vitamin C, koji su se pokazali kao  odlični saveznici u odgađanju znakova starenja i poboljšanju elastičnosti i čvrstoće kože. Uz priznanja kao što su Cosmo Beauty Award, budućnost ovog proizvoda na domaćem tržištu i dalje će ostati ružičasta.

 
Kava Lavazza u parku Fico PDF Print E-mail
Thursday, 16 November 2017 12:14

lavazza-fico-1Lavazza, vodeći talijanski proizvođač kave, predstavlja kavu u parku FICO Eataly World (Fabbrica Italiana Contadina), najvećem svjetskom agro-prehrambenom parku otvorenom 15. studenoga u Bologni. Cilj je upoznati svijet s izvrsnošću hrane i vina te ljepotom talijanske agro-prehrambene industrije rekonstruirajući proces transformacije hrane na 100 tisuća četvornih metara bioraznolikosti.

FICO Eataly World prvi je tematski park posvećen hrani na svijetu, koji je u isto vrijeme tržnica, farma, zabavni park, edukativni centar i promotivni punkt za chefove, restorane i proizvođače hrane.

U FICO-u se nalazi 40 restorana i bistroa, 40 manufaktura, nekoliko desetaka trgovina, zatim kina, igrališta i različito opremljeni obrazovni centri, dva hektara voćnjaka, povrtnjaka i livada te nekoliko štala sa živom stokom i peradi. Italija s FICO-m želi postaviti novi model prezentacije lokalne gastronomije te promoviranja ekologije i biološke raznolikosti.

lavazza-fico-5U parku FICO prisutna će biti i Lavazza koja je kreirala jedinstveni prostor od 400 četvornih metara, u zoni "Slastice" - gdje će posjetitelji moći saznati sve o procesu industrijskog prženja kave - od biljke do šalice. Malom zanatskom pržionicom te inovativnim interaktivnim zonama, Lavazza će uključiti posjetitelje u priču o najpopularnijem toplom napitku na svijetu, od nabave i proizvodnje, do prženja i konzumacije. Zapravo, “Fresh Roasted” zona bit će posvećena otkrivanju umjetnosti prženja i tzv. 'miješanja kave' - talijanske inovativnosti koju je utemeljitelj Luigi Lavazza povijesno uveo još 1895. godine. Baš kao u prvoj prodavaonici Lavazze u ulici San Tommaso u Torinu, ovaj prostor će također predstavljati najkvalitetniju i iznimno svježu zelenu kavu koja se prži u posebnom stroju uživo pred kupcima. Dostupna samo u FICO-u bit će premium 100% Arabica – posebna mješavina kave s područja Brazila, Hondurasa i El Salvadora. Ovu su premium kavu kreirali Lavazzini 'majstori za miješanje' posebno za ovu prigodu.

Lavazzina prisutnost u FICO-u potvrđuje njezinu dugogodišnju uspješnu suradnju s tvrtkom Eataly u čijim su trgovinama širom svijeta, od Milana do najnovije trgovine otvorene u Los Angelesu, Lavazza kafići osmišljeni s ciljem pružanja autentičnog iskustva talijanske kave.

"Ponosni smo što smo dio izvrsnosti FICO Eataly Worlda i što govorimo o Lavazzinom proizvodnom iskustvu te povijesti tvrtke koja je pionir prženja", komentirala je Gloria Bagdadli, voditeljica marketinga maloprodaje grupe Lavazza. "Za nas kao ambasadore kave u najvećem agro-prehrambenom parku na svijetu, kava je također neraskidivo povezana s temama društvene etike i održivosti koja podupire zaštitu kvalitete i poštivanje biološke raznolikosti".

Koncept i dizajn Lavazza prostora djelo su NEO grupe (Narrative Environments Operas) koje odražava određene stilske značajke prve flagship trgovine nedavno otvorene u Milanu i sadrži neke od njezinih karakterističnih elemenata. Prostor Lavazze zapravo je café bar polukružnog oblika koji nudi cjelovit asortiman tradicionalnih proizvoda s regionalnim receptima (Bavareisa torinese, Caffè alla padovana i Caffè alla napoletana), organsku mješavinu Alteco i "Fresh Roasted" 100% arabicu za espresso. Osim navedenih proizvoda, posjetitelji će moći saznat sve o međunarodnim trendovima u konzumaciji filter kave koju predstavlja iskustvo Slow Coffee s četiri različite metode pripreme, od Chemex i Cold Brew, do pour-over i French press metode.

lavazza-fico-4 lavazza-fico-3 lavazza-fico-6 

Kako bi se iz prve ruke upoznali faze proizvodnje kave, Lavazza također predstavlja edukativnu zonu gdje je na 5 totema ilustriran cjelovit proizvodni lanac - od sjemena i biljke, pa sve do prženja i kušanja. Sve transformacije kave, od zelene kave do pakiranog proizvoda, bit će vidljive u radionici za prženje koja je podijeljena u dvije zone: jedna je zona proizvodnje sa strojem za prženje, a druga zona je trgovina otvorena za kupnju pržene kave u zrnu ili mljevene kave od posebne “Fresh Roasted” mješavine. Uostalom, nitko ne može bolje od Lavazze opisati tajne umjetnosti prženja i 'miješanja', pionirskog izuma Lavazze.

Priča o proizvodnom lancu zelene kave također se nastavlja unutar velike središnje zone gdje kružni video scenarij sastavljen od više sinkroniziranih projekcija uvodi publiku u Lavazzin svijet kave.  Multimedijalna staza od 360 stupnjeva vodit će posjetitelje kroz plantažu kave koja će se postupno pojavljivati na zidu i koju posjetitelji mogu doslovno aktivirati pomoću velikog mlinca za kavu.

Pored ove interaktivne zone, Lavazza će također biti prisutna u prostoru salona okruženog efektnim trodimenzionalnim projekcijama koje prikazuju metode uzgoja i ljude koji rade s kavom na plantažama širom svijeta.

lavazza-fico-2

 
Druženje s obitelji i prijateljima ugodnije je uz Konzumovu vinoteku PDF Print E-mail
Wednesday, 15 November 2017 13:04

vino-konzumPočelo je predblagdansko vrijeme u koje donosi velik broj događanja, ukrašavanje ulica i trgova te uživanje u ukusnoj hrani i dobrom vinu. U ovom razdoblju kada se planiraju blagdanska okupljanja s obitelji i prijateljima Konzum je odlučio dodatno razveseliti svoje kupce i proširiti ionako bogatu ponudu vrhunskih vina iz različitih krajeva Hrvatske i raznih država širom Europe i svijeta te ponudu pjenušaca i šampanjaca dodatnim etiketama poznatih brendova.

Hrvatska je poznata kao vinorodna zemlja te ne postoji regija koja se ne može pohvaliti barem jednom autohtonom sortom vina. Tako se u najprostranijoj i proizvodno najvećoj regiji Slavoniji proizvode raznovrsna bijela, crna i rose vina. Ipak, najvažnija sorta ove regije nedvojbeno je graševina dok joj uz bok stoje traminac, chardonnay, pinot bijeli, rajnski rizling i silvanac zeleni od bijelih te pinot crni i frankovka od crnih sorti. Osim toga, Slavonija i Podunavlje, zahvaljujući specifičnim uvjetima proizvodnje, poznati su po izvrsnim slatkim vinima. Graševini, kao vodećoj bijeloj sorti posebno mjesto pripada i u Kontinentalnoj Hrvatskoj. Istra i Kvarner mogu se pohvaliti posebno kvalitetnim autohtonim sortama poput malvazije, terana i muškata momjanskog dok se sve veći uspjesi bilježe i u proizvodnji pjenušavih vina. Dalmacija je najveličanstvenija hrvatska vinska regija u kojoj su vodeće crne sorte plavac mali i dingač te od bijelih sorti pošip.

Osim domaćih sorti Konzum svim vinoljupcima nudi i veliki izbor nešto drugačijih, ali nimalo manje uzbudljivih stranih vina poput cijenjenih talijanskih bijelih i crnih etiketa iz regije Chianti, kao i desertnog vina Amarone La Cacciatora. Španjolsku, među ostalima, predstavlja popularni Faustino VII Rioja, a izdvajamo i portugalsko desertno vino Porto Cruz Tawny, čuveni argentinski Kaiken Malbeca te čileanske Cabernet Sauvignon Montesa i Sauvignon Blanc Mouton Cadet.

Svi strastveni poklonici vina, gurmani i općenito gastro hedonisti uvijek će pronaći povod i priliku za čašu dobrog pjenušavog užitka. Za sve ostale tu je nadolazeće predblagdansko vrijeme kada mogu osvježiti i razbuditi svoja osjetila čašom pjenušavog vina. Istarski Perla Rose, talijanski Zonin Prosecco, slovenska Zlata penina Radgonske gorice i australski Jacobs Creek samo su neki od pjenušaca koji će zadovoljiti i najistančanije ukuse Konzumovih kupaca. Kao kraljevi među pjenušavim vinima tu su naravno šampanjci, a iz ponude Konzum vinoteke izdvajaju se cijenjeni Veuve Clicquot Brut, Barons De Rotschild i non vintage šampanjac Moet & Chandon Brut, koji predstavljaju idealan početak svake zabave.

Svi znaju da se vino i hrana vole, no postoje preporuke kada koje vino ponuditi i s čime ga sljubiti. Tako se najčešće kao aperitiv preporuča suhi pjenušac ili suho vino, bijelo meso, riba i morski plodovi savršeno se slažu s laganim bijelim vinima, dok je uz tamna mesa i divljač najbolje ponuditi crna vina. Kažu da idealan kraj svakog obroka čini ukusan i ne presladak desert, uz koji treba ponuditi desertna vina ili pjenušce.

Posebno bogata ponuda vina, pjenušaca i šampanjaca dostupna je do 22. studenog ili do isteka zaliha. Za više informacija posjetite stranicu https://www.konzum.hr/Vina

 


Page 3 of 117