• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Bizzo i Baby Dooks u suradnji s Konzumom otvorili Čudnu šumu PDF Print E-mail
Tuesday, 04 December 2018 17:17

konzum-cudna-suma-1Bolesna Braća Bizzo i Baby Dooks u suradnji s Konzumom otvorili su treću po redu Čudnu šumu, i ove godine najprominentniju zagrebačku adventsku destinaciju. Tom su prigodom pozvali sve prisutne da se pridruže Konzumovoj humanitarnoj akciji Odmotaj papir i zamotaj ljubav i tako pomognu djeci u SOS Dječjem selu Hrvatska. Od svake kupnje posebno dizajniranog ukrasnog papira, vrećica i kartica za pakiranje blagdanskih darova do 20. prosinca u svim većim prodavaonicama Konzum će donirati jednu kunu djeci u SOS Dječjem selu Hrvatska. Humanitarnu akciju Bolesna Braća predstavili su simpatičnom hip hop pjesmom koja nosi naziv akcije, a za koju potpisuju tekst i glazbu.

Ovogodišnje izdanje Čudne šume proteže se cijelom Varšavskom ulicom gdje će na središnjoj pozornici pod nazivom FUNK Proplanak Čudne Šume posjetitelje dočekati glazbeni nastupi funk, soul, hip-hop i jazz afirmiranih i neafirmiranih hrvatskih i stranih glazbenika instrumentalista, vokalista i DJ-eva. Dio Čudne Šume po prvi je put namijenjen najmlađima i nosi naziv Mala Šuma. Uz Dječji Disco koji se otvara samo vikendom moći će uživati i u Šumskom Kinu gdje će se svakodnevno uz igre i zabavu prikazivati animirani i igrani filmovi za najmlađe posjetitelje i njihove roditelje.

konzum-cudna-suma-2„Zajedno sa svojim vjernim kupcima Konzum u blagdansko vrijeme već godinama pokazuje kako je radost u malim stvarima. Ponekad je samo jedna kuna dovoljna da stavimo osmijeh na lica onima kojima je pomoć najpotrebnija, a ove smo godine odlučili uljepšati blagdane djeci u SOS Dječjem selu Hrvatska. Oni, kao i sva djeca svijeta nestrpljivo iščekuju nadolazeće blagdane i dolazak Djeda Božićnjaka. Želim unaprijed zahvaliti svim našim kupcima velikog srca koji će se uključiti u humanitarnu akciju Odmotaj papir i zamotaj ljubav i tako uljepšati blagdane djeci bez roditeljske skrbi”, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija u Konzumu.

„Blagdanska akcija Konzuma i Bolesne braće sve nas je oduševila i nagovijestila početak blagdanskog raspoloženja. Originalna hip hop pjesma već se naveliko pjeva u našim SOS Dječjim selima, a mališani se posebno vesele svojim lijepo umotanim darovima ispod božićne jelke. Veliko je zadovoljstvo i čast imati partnera kao što je Konzum te im od srca zahvaljujemo što su nama i djeci u našoj skrbi uljepšali blagdane“, rekla je Ljiljana Varga, voditeljica Odjela za korporativna partnerstva SOS Dječjeg sela Hrvatska.

U duhu misije Udruge SOS Dječje selo Hrvatska djeca u Lekeniku i Ladimirevcima odrastaju u obiteljskom okruženju. SOS Dječja sela brinu za djecu bez roditelja i roditeljske skrbi, pružaju im ljubav i sigurnost u obiteljskom okruženju, trajan dom i obrazovanje za sretno i mirno djetinjstvo.

 
Henkel: Silan Aromatherapy+ PDF Print E-mail
Tuesday, 04 December 2018 16:50

henkel-silan-aromatherapyU današnjoj užurbanoj svakodnevici sve je teže pronaći trenutke za opuštanje, zbog čega se ljudi okreću proizvodima nadahnutima prirodom koji će im razmaziti osjetila i istodobno poboljšati raspoloženje. Stoga je Silan popularnu kolekciju omekšivača rublja ove godine nadopunio i sa dva dodatka Silan Aromatherapy. Te su varijante nadahnute opuštajućim mirisima iz različitih dijelova svijeta – Silan Aromatherapy+ Coconut Water Scent & Minerals (s mirisom i mineralima kokosove vodice) i Silan Aromatherapy+ Peony & White Tea Scent (s mirisom božura i bijelog čaja).

Ti su noviteti u asortimanu omekšivača za rublje Silan prožeti dugotrajnim i prekrasnim mirisima koji neće samo razmaziti vaša osjetila, nego i odjeću te će Vam popravljati raspoloženje i do 100* dana donoseći trenutke opuštanja.

Silan Aromatherapy+ Coconut Water & Minerals odiše čistoćom te će rasteretiti vaš um od briga i odvesti vas na čarobna mjesta gdje možete uživati u trenucima nevjerojatnog opuštanja. Silan Aromatherapy+ Peony & White Tea odiše nježnošću te će vam donijeti radosne trenutke uživanja u prirodi dok ste okruženi cvijećem opojna mirisa.

Formula Silan Aromatherapy+ jamči mekoću zbog koje će osjećaj rublja na vašoj koži biti jednako dobar kao i njegov miris. Zahvaljujući Silanovoj formuli uz Silan Aromatherapy+ uživat ćete u svježini i do 100* dana, a odjeća vaše obitelji bit će predivno meka i mirisna u svakom trenutku dana.

*nakon 100 dana čuvanja odjeće u ormaru. Efekt kapsula.

Logističke informacije:
Silan Aromatherapy+ Coconut Water, Peony and White tea 900ml – 12 kom/karton; 60 kartona na paleti;
Silan Aromatherapy+ Coconut Water, Peony and White tea 1800mL – 8 kom/karton; 36 kartona na paleti;

Proizvođač: Henkel
Uvoznik i/ili distributer: Henkel Croatia d.o.o.
Adresa uvoznika/distributera: Budmanijeva 1, 10000 Zagreb
Telefon i fax: +385 1 6008 222
Web site, e-mail: https://www.henkel.hr/, henkel.croatia@henkel.com">henkel.croatia@henkel.com

 
U Konzum stigao asortiman Polleo Sporta PDF Print E-mail
Tuesday, 04 December 2018 17:11

konzum-poleoIako cijelu zemlju zahvaća božićna euforija, Konzum je za svoje kupce pripremio nešto sasvim novo i drugačije za blagdansko doba godine. Dok većina ljudi kreće s pripremama za uživanje u slasticama i domjencima, Konzum u 34 odabrane prodavaonice diljem Hrvatske dovodi fitness kutke Polleo Sport u kojima će svaki kupac moći pronaći sve što mu je potrebno za aktivan i zdrav život.

„Prepoznali smo kako našim kupcima trebamo ponuditi proizvode i usluge koji će im pomoći kod uvođenja zdravijih navika u svoje živote. Logičan je izbor za to suradnja s regionalnim liderom u fitness industriji, Polleo Sportom. Drago mi je što danas, kad je svima na umu blagdansko obilje, možemo podsjetiti svoje kupce na to da treba paziti na svoje zdravlje, u svako doba godine. U Konzumu se trudimo pratiti nove trendove koji pozitivno utječu na poboljšanje kvalitete života naših kupaca, što ova suradnja i dokazuje“, izjavio je Nenad Blagus, izvršni direktor Poslovnog područja tradinga i category managementa Konzuma.

Prodaju proizvoda Polleo Sport u Konzumu obilježio je veliki Fit party na kojem su poznata lica fitness industrije srušila Zid loših navika. Riječ je o trometarskom zidu s ispisanim svim lošim navikama koje svakodnevno staju na put prema zdravom i aktivnom životu svakog pojedinca. Fit party održan je pod voditeljskom palicom Marija Valentića, uz vruće ritmove DJ-a te atraktivne zabavne sadržaje. Na dan početka prodaje kupci su mogli degustirati nove proizvode te su se o njima informirali kod stručnjaka Polleo Sporta koji su odgovarali na sva pitanja.

„U cijeloj ovoj suradnji najbolja je nevjerojatna pozitivna energija te plemenit cilj zvan zdrav život svakog pojedinca. Mislim da je pametno da se u ovo vrijeme godine podsjetimo na to da je zdravlje naše najveće bogatstvo, a upravo na njega najmanje pazimo i najmanje smo na njemu zahvalni. Misija Polleo Sporta oduvijek je bila promovirati aktivan i zdrav život te tom filozofijom dotaknuti što više ljudi. Drago nam je što je Konzum stao uz nas da nam u tome pomogne“, zaključio je Zoran Pribičević, glasnogovornik Polleo Sporta. Zahvaljujući ovoj suradnji, kupcima je u Konzumu na raspolaganju široka ponuda proizvoda iz asortimana sportske i zdrave prehrane Polleo Sporta, poput proteinskih pripravaka, energetskih napitaka i sokova, vitamina i minerala, proteinskih čokoladica i brojnih drugih.

 
U Perfecta Dreams Premium salonu predstavljen prvi flying bed u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Friday, 23 November 2018 12:29

perfecta-dreams-premium-1U strogom centru Zagreba, na adresi Frankopanska 4, otvoren je Perfecta Dreams Premium salon, jedinstveno osmišljen prostor u kojem su predstavljeni brendovi iz Hilding Anders grupacije, ali i oni iz Italije i Španjolske. Program svečanog otvorenja salona vodila je glumica Bojana Gregorić Vejzović, uvijek zabavna Andrea Andrassy pobrinula se za odličnu atmosferu, a događanju su, uz niz predstavnika medija, prisustvovala brojna poznata lica – Nataša Janjić, Ella Dvornik, Tihana Harapin Zalepugin, Alka Vuica, Ana Begić Tahiri, Mirjana Mikulec, Amar Bukvić.

Glavna atrakcija na otvorenju ovog posebnog salona bio je Carpe Diem krevet Vindo iz grupacije Hilding Anders, prvi flying bend u Hrvatskoj – spektakularan krevet koji predstavlja savršen spoj luksuzne udobnosti i stilskog dizajna. Ovaj iznimno prilagodljiv krevet napravljen bez vidljivih nogica ručno se izrađuje u Švedskoj, a specifičan je zbog korištenja napredne tehnologije kojom se, kako upravljačima, tako i pomoću aplikacije s podrškom za glasovne naredbe, može koristiti spektar opcija (od podizanja i spuštanje uzglavlja i uznožja preko noćne LED rasvjete do masaže).

perfecta-dreams-premium-2Osim kreveta Vindo, zvijezde novootvorenog salona, prezentirani su kreveti iz Španjolske te oni iz domaće (hrvatske) proizvodnje koji prate najnovije trendove spavanja i predstavljaju posebnu i jedinstvenu ponudu na tržištu. U poslovnici se moglo upoznati i s novom, premium linijom madraca koja, inovativnim jezgrama prilikom razvoja proizvoda i pažljivom selekcijom tkanina i materijala, podiže razinu komfora na najvišu moguću razinu.

Perfecta Dreams Premium specifična je poslovnica tvrtke Perfecta Dreams – za razliku od ostalih prostora tvrtke i Centra spavanja, uređenje ovog salona karakteriziraju topli tonovi hrasta na podu, dok neke od elemenata na zidovima krase luksuzne tapete brenda Wall & Deco, kao i posebni ukrasni dijelovi od islandskog lišaja.

U samom prostoru, posebna je pozornost posvećena rasvjeti (talijanska), a glazba i mirisi Patchoulija dio su već standardne priče Perfecte Dreams. Kao uvjerljivo najbolji hrvatski brend visokokvalitetnog namještaja za zdravo i ugodno spavanje, Perfecta Dreams kontinuirano prati i implementira najnovije svjetske trendove i postignuća u tom području, a svaki proizvod iz linije, bez iznimke, dizajnira, izrađuje i provjerava s posebnom pozornošću.

Više na https://perfecta.hr/

 
Nove Kandi moments čokolade PDF Print E-mail
Friday, 23 November 2018 16:29

Nove čokolade - Kandi Celebration, Party time i Sweet dreams stvarane su s idejom da u jednom trenutku osjetite svu čaroliju njihovih okusa. Neobične kombinacije najfinije bijele ili mliječne čokolade s aromama i dodacima posebno su zanimljive za sve one koji vole izazov novog, jer one su zaista iznenađenje u svijetu čokolada.

Kandi Celebration, Kandi Party Time i Kandi Sweet Dreams su nove čokolade u Kandit obitelji koje su na tržište izlašle u vrijeme vrhunca potražnje za slatkim programom i predstavljaju idealan poklon ali i savršenu čokoladu za trenutke opuštanja.

kandit-coko-1 kandit-coko-2  kandit-coko-3 

Čokolade dolaze u različitim okusima i kombinacijama. Celebration je spoj fine bijele čokolade s aromom ruma uz dodatak prženog badema koja nikog neće ostaviti ravnodušnim. Kombinacija mliječne čokolade i okusa kuhanog vina uz dodatak hrskavog keksa pravi je Party Time užitak. Desert u kojem ćete istinski uživati spoj je fine mliječne čokolade i arome kolača Panettone za idealne Sweet dreams trenutke. Ovih blagdana zaustavite se na trenutak i razveselite sebe i svoje najmilije.

 
Predstavljeni slatki blagdanski zalogaji iz Vinceka uz Jubilarnu kavu PDF Print E-mail
Thursday, 22 November 2018 14:40

franck-vincek-1U zagrebačkoj Kuhaoni, pod voditeljskom palicom Antonije Mandić, održano je gastro druženje na kojem su okupljeni uživali u okusima Franck Jubilarne kave u kombinaciji s desertnim delicijama iz poznate slastičarnice Vincek. Predstavljeni su recepti za neodoljiv Vincekov Tiramisu i keksiće s čokoladom koji su se odlično sljubili s prepoznatljivim okusom Jubilarne kave i novitetima, Jubilarna Sensual i Intense, a kušale su ih i poznate TV voditeljice Antonija Stupar Jurkin i Korana Gvozdić.

„Nove kave Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual kombinacija su probranih arabica i robusta iz Srednje i Južne Amerike, Afrike i Azije. Jubilarnu Intense odlikuje moćni, nešto intenzivniji okus s prirodno prisutnim notama tamne čokolade i arome slatkastih začina, dok je Jubilarna Sensual kava nježnijeg okusa koju karakteriziraju izvorne arome mliječne čokolade i lješnjaka.“, istaknula je Ana-Marija Brodarić, senior brand menadžerica za kategoriju kave u Francku. Koji je idealan kolač koji ide uz kavu i koji se tajni začini kriju iza ukusnih kolača na bazi kave, otkrila je Emanuela Šandor iz slastičarnice Vincek.

franck-vincek-2

„Franckova Ciglica je klasik koji jako dobro ide uz svaki kolač, a u receptu za naš Tiramisu koristili smo Jubilarna Intense kavu jer njezina čokoladna aroma savršeno nadopunjuje ovu poznatu talijansku slasticu, dajući joj jednu posebnu notu. Za predstojeće blagdane preporučujemo i naš recept za keksiće s čokoladom koji će odlično upotpuniti svaki blagdanski stol“, rekla je Emanuela Šandor.

Slastičarnica Vincek vodeći je slastičarski brand u Hrvatskoj zahvaljujući kontinuiranim ulaganjima u proizvodnju, nove tehnologije i trendove te korištenju vrhunskih domaćih sirovina. Svi proizvodi slastičarnice Vincek nositelji su znaka Richemont, kvalitete za izvrsnost u slastičarstvu što ljubitelji slatkih delicija prepoznaju i cijene već više od 40 godina.

Za sve koji ove fine kolače žele pripremiti kod kuće, donosimo recepte slastičara iz Vinceka.

TIRAMISU

Sastojci:
1 paket piškota
150 ml sirupa od kave
700 g mascarpone kreme
10 g kakaa

franck-vincek-4

Sastojci za sirup od kave:
120 ml kuhane Jubilarna Intense kave zaslađene s 1 žličicom šećera
20 ml Cherry Brandya
10 ml ruma

Postupak: Kuhanu Franck kavu ohladiti u hladnjaku i u nju potom dodati rum i Cherry brandy

Sastojci za mascarpone kremu:
60 g žumanjaka
50 g šećera
10 ml Cherry Brandya
20 ml sirupa od kave
400 g mascarpone sira
160 g slatkog vrhnja

Postupak: U žumanjke je potrebno umiješati šećer i vanilin šećer te ih uz lagano miješanje pasterizirati na pari. Smjesu zagrijavati dok ne postigne temperaturu od 63 °C, te uz stalno miješanje zadržati na toj temperaturi 2-3 minute. Temperaturu smjese obavezno provjeriti termometrom za hranu. Pomiješati mascarpone, slatko vrhnje, sirup od kave i Cherry Brandy te miksati dok se ne dobije lagana krema u koju treba umiješati pasteriziranu smjesu jaja i šećera.

Postupak izrade deserta: Pripremiti 5 čaša. Na dno svake čaše posložiti piškote, te ih preliti s 2-3 žlice sirupa od kave. Potom svaku čašu do pola napuniti mascarpone kremom i ponovno staviti sloj piškota te ju preliti s 2-3 žlice sirupa od kave. Nanijeti zadnji sloj kreme te desert posuti kakaom i ukrasiti po želji.

franck-vincek-3 franck-vincek-5
KEKSIĆI S ČOKOLADOM

Sastojci:
400 g brašna
100 g šećera
30 g smeđeg šećera
250 g maslaca
150 g čokolade
100 g lješnjaka
30 g žumanjaka
10 g vanilin šećera
5 g cimeta
5 g sode bikarbone
4 g soli

Postupak:
U većoj zdjeli umiješati žumanjke, šećer, vanilin šećer i omekšati maslac. Dodati prosijano brašno, cimet, sodu i sol, te izraditi tijesto da se svi sastojci dobro sjedine. Dodati sitno sjeckane komadiće čokolade i lješnjaka, te ih ravnomjerno umiješati u smjesu.

Napravite kuglice promjera oko 3 cm i pravilno ih rasporedite na limu za pečenje na koji ste prethodno stavili papir za pečenje. Dlanom utisnite svaku kuglicu kako bi postale plosnate, te ih pecite 10 min na 180 °C.

 
Konzumovi Zdravoljupci osvojili Hrvatsku PDF Print E-mail
Friday, 16 November 2018 14:50

zdravoljupci-statistika-1Konzumov program vjernosti, u čijem je središtu bila vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvario je izniman interes i odlične rezultate.

Spot u kojem Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara pjevaju svoju veselu pjesmu i tako promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i povrća do danas je zabilježio više od 3,5 milijuna pregleda i preko 14.000 lajkova na Youtubeu.

zdravoljupci-statistika-2

Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i najpretraživaniji pojam na Youtubeu, a osvojili su i druge društvene mreže. Tako je na Instagramu objavljeno više od 1.500 objava s oznakama #zdravoljupci i # s imenima plišanaca, dok su na Facebooku objave o Zdravoljupcima potaknule 60 posto više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od 50.000 reakcija.

Više od 300.000 Konzumovih kupaca kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i preko 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca, pri čemu su najpopularniji bili Banana Bela, Jagoda Jana i Brokula Branko. Tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu rasla je za 40 posto, a porasla je i prodaja posebno označenog voća i povrća, uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni, za 10 do 15 posto u odnosu na planiranu prodaju.

Izvrsni rezultati kampanje omogućili su donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana u obliku uređaja za videonistagmografiju vrijednog 230.945 kuna. Uređaj je uručen prošlog tjedna Poliklinici za otorinolaringologiju vukovarske bolnice, koja će ga koristiti u dijagnostici i liječenju vrtoglavica i poremećaja ravnoteže pacijenata koji u bolnicu dolaze iz cijele Hrvatske. Nakon uručenja donacije tri su maskote Zdravoljubaca, Banana Bela, Jagoda Jana i Češnjak Luka, posjetile najmlađe pacijente na Odjelu za pedijatriju vukovarske bolnice gdje su se fotografirale s mališanima i darivale im plišane igračke.

O velikom uspjehu kampanje koja se provodila i na tradicionalnim i digitalnim kanalima svjedoče i brojni pozitivni komentari roditelja koji su s oduševljenjem komentirali kako su njihova djeca uz Zdravoljupce i pjesmu koju su ubrzo naučila napamet zavoljela voće i povrće koje dotad nisu rado jela.

„Jako smo sretni što je kampanja s našim Zdravoljupcima izazvala toliki interes u cijeloj Hrvatskoj i ostvarila velik uspjeh, a posebno nas veseli što vidimo da su Zdravoljupci potaknuli i promjene u prehrambenim navikama i djece i odraslih. Projektom smo pokazali da poticanje pozitivne promjene prehrambenih navika može biti zabavno i kreativno i drago nam je da su to naši kupci prepoznali u tolikoj mjeri. Takav nam je uspjeh najveća motivacija u daljnjim aktivnostima kojima ćemo nastaviti poticati redovitu konzumaciju voća i povrća, s naglaskom na nastavku kvalitetne partnerske suradnje s domaćim dobavljačima, koji su među našim najvažnijim dionicima“, izjavila je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma.

 
Najnovija simfonija okusa - Barcaffè Winter edition Cinnamon PDF Print E-mail
Thursday, 15 November 2018 14:25

barcaffe-winterCimet se dodavao u kavu još prije nekoliko stoljeća na Bliskom Istoku, kolijevci kulture kave, dok kava još nije bila rasprostranjena na ostale kontinente. Okus i aroma cimeta mogu nadomjestiti šećer u kavi, njegova ljekovita svojstva su mnogobrojna i stoga se konzumira tijekom cijele godine, a posebno u blagdansko vrijeme. Barcaffè je našao idealno rješenje za željenu kombinaciju kave i cimeta i ponudio svim kavoljupcima za ovogodišnje blagdane Winter Edition Cinnamon – kavu i cimet u jednom.

Riječ je o zimskoj mješavini kave s dodatkom pravog cimeta u kojoj je nezamjenjivi okus Barcaffè Classica spojen s neodoljivim zimskim okusom i mirisom koji će u trenutku osvojiti prostoriju i učiniti hladne zimske dane toplijima.

Kombinacija cimeta i Barcaffè Classic kave idealna je zbog Barcaffè arome i jedinstvenog okusa obogaćenog bogatim mirisom cimeta koji ne mijenja ni izgled ni boju kave, a nudi pravi užitak okusnim pupoljcima u hladnim zimskim jutrima! Jer blagdansko vrijeme gotovo je nezamislivo bez cimeta koji samo svojim primamljivim mirisom već stvara poseban ugođaj - cimet dodajemo slasticama i napitcima, sastavni je dio svima omiljenih medenjaka, a sve češće se dodaje i u kavu i napitke od kave.

I stoga će vas Barcaffè Winter Edition Cinnamon razmaziti pravim cimetom, kao i bogatim i nezamjenjivim okusom Barcaffè Classica. Priuštite si pravo opuštanje u kombinaciji koja će uljepšati hladna zimska jutra. Proizvod je u pakiranju od 100 g u ograničenom izdanju već dostupan na prodajnim mjestima.

Za sve ljubitelje cimeta i one koji će to tek postati donosimo 6 ključnih činjenica o cimetu:

1. Nadomješta šećer: Okus i aroma cimeta mogu zamijeniti dodavanje šećera kavi. Cimet će dodati ugodno sladak okus bez dodavanja šećera ili zaslađivača.

2. Djeluje kao snažan antioksidans: Molekule koje sadržava cimet imaju visok sadržaj antioksidansa. Žličica cimeta sadržava jednak broj antioksidansa kao pola šalice borovnica, koje su poznate kao njihov najveći izvor. (Izvor: Health.com)

3. Cimet i kava pokreću mozak: Cimet utječe na bolje vizualne i motoričke reakcije te povoljno utječe na tijek kognitivnih funkcija, a time povećava i razinu koncentracije. Opojan miris cimeta i opojna aroma vaše omiljene kave stoga će biti dobitna kombinacija za zimska jutra.

4. Probudit će vas i doprinijeti zdravlju: Cimet pomaže kod reguliranja razine šećera u krvi jer sprječava njegovo iznenadno povećanje, do kojeg često dolazi nakon obroka. Osim toga, cimet poboljšava razinu inzulina u krvi te inhibira upalne procese u mišićima i zglobovima. Kombinacija kave i cimeta stoga je pobjednička za buđenje i očuvanje koncentracije nakon jela jer sprječava umor, osvježava i pomaže u optimalnom iskorištavanju energije koju unosimo hranom.

5. Pomaže kod prehlade: Zahvaljujući svojim protuupalnim značajkama, cimet u toplom piću pomaže spriječiti poteškoće s prehladom, bolovima u grlu i upaljenim sinusima.

6. Pospješuje procese koji osiguravaju zdravo srce: Pomaže u očuvanju zdravog srca jer smanjuje opasne trigliceride, koji uzrokuju nastanak tromba u krvi i začepljenje arterija.

 


Page 3 of 131