• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Kreativci Brigade osvojili 'more' prestižnih nagrada PDF Print E-mail
Friday, 14 September 2018 13:47

brigada-nagrade-1

Kako je to kada za trud i kvalitetan rad dobijete toliko nagrada da ih nije lako niti nabrojati? Odgovor na ovo pitanje znaju stručnjaci iz kreativne agencije Brigada. U ovoj godini Brigada je osvojila niz prestižnih nagrada i priznanja što je čini najnagrađivanijom hrvatskom agencijom za dizajn interijera.

Iako je prošla gotovo godina dana od izložbe Croatia je Hrvatska, nastale u povodu 133 godine postojanja Croatia osiguranja, nagrade za ovaj projekt nastavile su pristizati. Nakon velikog uspjeha i osvajanja međunarodne nagrade IIDA Global Excellence za najbolje dizajnirani izložbeni prostor za izložbu 'Croatia je Hrvatska', u rukama Brigade završio je Red Dot. Ono što je Oscar u rukama filmaša, to je Red Dot u rukama dizajnera. To simbolično pokazuje koliko je značajno što je Brigada osvojila svoju treću 'crvenu točku' i na taj način dobila vrijedno priznanje kvaliteti i stručnosti. Potvrđuje to i nominacija za globalnu Cresta nagradu, čija je svrha promicanje vrhunskih kreativnih dostignuća u oglašavanju i tržišnim komunikacijama.

brigada-nagrade-3  brigada-nagrade-4 

Brigada je 'pomela' i konkurenciju među nominiranima za German Design Award, jednu od najatraktivnijih nagrada za dizajn na području dizajna proizvoda i komunikacije. To je ujedno i priznanje Brigadi kao jednom od aktera koji unaprjeđuje međunarodnu dizajnersku scenu. Brigada je uvrštena i u LUX Life 2018's Top 50 in Interior Design, u kategoriji uredskog dizajna, što dokazuje da je u samom vrhu trendova i dostignuća. U suradnji s Bruketa&Žinić&Grey, na policu su smjestili Effie i MIXX za 'Croatia je Hrvatska', a tu su i dvije nagrade 'Biennale - Izložba hrvatskog dizajna', za spomenutu izložbu i Tjedan dizajna Zagreb. Pridružile su im se i Big SEE nagrade za projekte Eclectic office gallery te Ne.Ne.Ne. shop.

U studenome predstoji prilika za još jednu vrijednu nagradu u finalu INSIDE World Festival of Interiors u Amsterdamu. Tamo će Brigada kao jedan od finalista prezentirati projekt izložbe Croatia je Hrvatska i rad agencije uz bok svjetskim agencijama.

 
U SPAR-u i INTERSPAR-u bogata ponuda domaćih jabuka PDF Print E-mail
Monday, 10 September 2018 13:55

spar-jabuke-1SPAR i INTERSPAR trgovine svojim kupcima tijekom sezone nude čak 15 sorti jabuka domaće proizvodnje koje pristižu na police ovisno o sezoni sorte. U ponudi će kupci pronaći jabuke Elstar, Gala, Fuji, Gloster, Idared, Granny Smith, Cripps Pink, Jonagold, Zlatni delišes, Crveni delišes. Trenutno su u ponudi sorte Gala, Zlatni delišes, Crveni delišes i Elstar, a nakon berbe, krajem rujna stižu i ostale sorte.

Jabuke proizvode domaće tvrtke iz okolice Zagreba i Slavonije - Frutarija, Pavelić, Filipović, Ekotehnika, Brana, Gomolava, Fragaria, Zagrebački voćnjaci, Marinada, Jagodar, Osatina grupa.

„Kupcima želimo ponuditi kvalitetne hrvatske proizvode, a naša iskustva s domaćim proizvođačima jabuka vrlo su dobra. Domaće jabuke vrhunske su kvalitete, a kupci kad imaju priliku uvijek biraju domaće“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Domaće jabuke samo su dio bogate ponude hrvatskih proizvoda u asortimanu SPAR-a. Kampanjom „Da, domaće je!“ SPAR stavlja naglasak na važnost poticanja kupovine domaćih proizvoda, a s istim ciljem zaživjela je i robna marka „Vrtovi Hrvatske“ u koju je za sada uključeno 30-ak domaćih dobavljača čija brojka raste iz dana u dan.

 
Carlsberg predstavio revolucionarne inovacije za smanjenje plastičnog otpada PDF Print E-mail

carlsberg-snap-packCarlsberg je najavio seriju revolucionarnih inovacija, uključujući svoj novi Snap Pack, koji će smanjiti globalni plastični otpad za više od 1.200 tona godišnje – što je ekvivalent 60 milijuna plastičnih vrećica.

Snap Pack zamjenjuje plastični omot korišten oko Carlsbergovih 6-pack limenki pionirskom tehnologijom koja limenke lijepi zajedno. Prvi put korištena u industriji piva, ova inovacija će smanjiti količinu plastike korištenu u tradicionalnim multi-packovima za do 76%. Nakon tri godine priprema, Snap Pack je samo jedno od Carlsbergovih rješenja za održivo pakiranje koja su najavljena danas.

Druga poboljšanja uključuju:

-          Prelazak na certificirane Cradle-to-Cradle™ srebrne tinte na etiketama na boci, kako bi bila unaprijeđena mogućnost recikliranja

-          Novi sloj na povratnim staklenim bocama koji produljuje njihov životni vijek i samim tim smanjuje njihov utjecaj na okoliš

-          Nove čepove koji uklanjaju kisik kako bi okus piva učinili svježijim dulje vrijeme.

Ove inovacije predstavljaju početak serije o potrošačima vidljivih manifestacija Carlsbergovog programa održivosti, Zajedno prema NULA, koji uključuje ambicije poput NULA ugljičnog otiska. Inovacije će prvo biti primijenjene na brend Carlsberg, kako bi poticale kontinuirano ponovno procjenjivanje i rafiniranje. Sve to će nastaviti naglašavati poznati moto ‘Probably the Best Beer in the World´ na način koji ima još veće značenje – dajući potrošačima pivo izvrsnog okusa koje im istovremeno pomaže da smanje svoj utjecaj na okoliš.

Cees ’t Hart, CEO Carlsberg Grupe, rekao je: 'Ovo je važan dan za Carlsberg. Snažno radimo na tome da živimo naše ciljeve održivosti i pomognemo se nositi s klimatskim promjenama. Uvijek se nastojimo poboljšati i današnje predstavljanje jasno pokazuje našu ambiciju da slijedimo put našeg osnivača prema boljem sutra. Carlsbergov Snap Pack značajno će smanjiti plastični otpad i veselimo se što ćemo našim potrošačima pružiti još bolje iskustvo piva s manje utjecaja na okoliš.'

Carlsbergovi istraživački timovi radili su blisko s vanjskim partnerima da bi inovirali na način koji će značiti promjenu, kako potrošačima, tako i klimi. Kako bi ubrzao implementaciju svojih ciljeva održivosti, Carlsberg je također najavio strateško partnerstvo s Plastic Changeom, danskom organizacijom za zaštitu okoliša. Radi se o dodatnom partnerstvu, uz dugoročni dijalog s WWF-om pitanjima održivosti i njihovom utjecaju na okoliš i svjetske prirodne resurse.

Bo Øksnebjerg, glavni tajnik danskog WWF-a rekao je: ‘Naše divlje životinje utapaju se u plastici i problem se, nažalost, značajno pogoršava. Zbog toga trebamo djelovati sada. Trebamo raditi na tome da manje plastike završava u prirodi. Zato smatramo da je golem napredak da Carlsberg sad predstavlja rješenja koja će značajno smanjiti količinu plastike u pakiranjima. S ovim novim rješenjima, Carlsberg je poduzeo prve velike korake na putovanju prema čišćoj i zelenijoj budućnosti.'

Kako bi proslavio predstavljanje Snap Packa, Carlsberg je predstavio svoju jedinstvenu verziju poznatog kipa Male sirene u Kopenhagenu. Povezana ljepilom baš kao Snap Pack limenke, sirenina konstrukcija utjelovljuje Carlsbergovu namjeru da proizvodi pivo koje ne samo da ima sjajan okus, već je i bolje za okoliš. Tri metra visoka, nova instalacija okružena je sa 137 kilograma plastike – što je količina plastike koju će Carlsberg smanjiti svakog sata zahvaljujući Snap packu.

 
U Hrvatsku stigao glo - uređaj za zagrijavanje duhana PDF Print E-mail
Thursday, 06 September 2018 14:00

bat-gloTri godine nakon akvizicije TDR-a, British American Tobacco (BAT) nastavlja s investicijama u Hrvatskoj. Predstavnici BAT-a danas su predstavili glo, inovativan proizvod koji zagrijava duhan bez sagorijevanja. Proizvod glo donosi iskustvo slično pušenju, ali bez sagorijevanja i potencijalno je znatno manje štetan od klasičnih cigareta.

„Do kraja godine, BAT-ova ulaganja u Hrvatskoj od preuzimanja TDR-a dosegnut će 45 milijuna eura. Hrvatska je postala središte BAT-ove regije Adria, nastavljamo s rastom proizvodnje, investicijama i zapošljavanjem u Hrvatskoj. Hrvatska je dobila priliku da bude jedno od prvih tržišta u regiji na kojima ćemo lansirati glo. Izrazito sam ponosan što odraslim pušačima sada možemo ponuditi ovu potencijalno manje rizičnu alternativu cigaretama“, rekao je Antal Bekefi, generalni direktor BAT-a za regiju Adria.

Bekefi je napomenuo kako je lansiranje uređaja nove generacije dio nastojanja BAT-a da postane predvodnik u transformaciji globalnog duhanskog biznisa s ciljem kontinuiranog razvoja proizvoda smanjenog rizika. BAT ulaže značajna sredstva u istraživanje i razvoj – od 2012. godine uloženo je više od 2,5 milijarde dolara u razvoj proizvoda nove generacije.

Na službenom predstavljanju tog inovativnog proizvoda u Hrvatskoj, dr. Chris Proctor, glavni direktor za znanost u BAT-u, pojasnio je znanstvenu i tehnološku pozadinu uređaja glo. Investiranje u znanost i inovacije omogućuje BAT-u razvoj ponude proizvoda potencijalno manjeg rizika, kao što je glo, sve većem broju odraslih pušača diljem svijeta.

Dr. Chris Proctor je na službenom predstavljanju uređaja u Zagrebu izjavio sljedeće: „glo je rezultat godina predanosti, inovacija i znanstvenih istraživanja. Danas s ponosom pušačima možemo ponuditi potencijalno manje rizičnu alternativu pušenju. U istraživanjima nam je prioritet bio ispitati pojedine štetne sastojke dima cigarete te smo zamijetili značajno smanjenje tih tvari u pari koju ispušta glo. Iako treba provesti dugoročnija istraživanja, rezultati dosadašnjih istraživanja upućuju na potencijalno manju štetnost u usporedbi s pušenjem cigareta“.

Na razvoju uređaja glo sudjelovalo je više od 100 stručnjaka s pet kontinenata. Među njima su inženjeri, dizajneri, stručnjaci za duhan i toksikolozi. Razvoj je trajao četiri godine.

„Hrvatska je dobila priliku biti među prvim državama u regiji u kojima ćemo predstaviti glo, zahvaljujući izvrsnoj tržišnoj poziciji i potrošačima koji rado prihvaćaju nove, inovativne proizvode. Prednosti uređaja glo uključuju više izbora za potrošače, potencijalno smanjeni rizik kao i potencijalnu uštedu za nacionalne javno zdravstvene sustave“, izjavio je Josip Lozančić, direktor pravnih i regulatornih poslova BAT-a za regiju Adria.

Ključna prednost uređaja glo je jednostavnost i lakoća upotrebe, jer uređaj se kontrolira jednom tipkom, a jedno punjenje uređaja omogućava 30 uzastopnih korištenja. Ovaj inovativni uređaj zagrijava duhan do temperature 240 °C te pritom proizvodi paru koja sadrži oko 90-95 posto manje štetnih tvari od dima konvencionalnih cigareta*. Prilikom upotrebe ne nastaje dim niti pepeo**. Budući da nema dima, značajno je smanjen neugodan miris na koži, kosi, odjeći i zatvorenim prostorima.

Proizvod glo izlazi na tržište uz neo™ sticks, duhanske umetke posebno izrađene za korištenje uz glo. neo™ sticks dolaze u širokoj ponudi okusa kako bi zadovoljili što raznovrsnije ukuse korisnika diljem svijeta. U Hrvatskoj će neo™ sticks biti dostupni u 3 arome – Navy Blue, Green i Citrine.

“Ovaj proizvod karakteriziraju vrhunski dizajn i jednostavnost korištenja. Nakon umetanja duhanskog umetka u uređaj, samo jednim klikom pokreće se mehanizam zagrijavanja. Za 40 sekundi uređaj dolazi do radne temperature. Kada je potpuno osvijetljen, uređaj je spreman za korištenje. Napredna elektronika neprestano nadzire temperaturu i onemogućuje pregrijavanje. U usporedbi s drugim uređajima nove generacije, sa samo jednim punjenjem uređaj se može koristiti do 30 puta,“ rekao je John Brady, direktor marketinga BAT-a za regiju Adria.

Zasad će potrošačima uređaj i duhanski umeci biti dostupni na više od 1.300 lokacija.

 
Zvijezda suncokretovo ulje i dalje najsnažniji brand u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Tuesday, 28 August 2018 11:03

zvijezda top brendoviZvijezda suncokretovo ulje najsnažniji je brand i prvi izbor domaćih potrošača, potvrdilo je najnovije istraživanje Ipsosa – BRANDpuls čime je Zvijezda učvrstila svoju poziciju na vrhu liste brandova kojima potrošači najviše vjeruju. Zvijezdino suncokretovo ulje nalazi se u gotovo svim kuhinjama diljem Hrvatske i potrošači ga koriste češće nego ulja privatnih robnih marki, birajući stogodišnju tradiciju i kvalitetu Zvijezde.

"Iznimno smo ponosni što smo ponovo potvrdili poziciju branda broj 1. To je za nas velika stvar jer potvrđuje da se ustrajnost, fokus i ulaganje u kvalitetu isplati. Voljeli bismo zato ovom prilikom zahvaliti potrošačima što prepoznaju naš trud i prije svega biraju kvalitetu", izjavila je Marina Knežević, direktorica marketinga i razvoja u Zvijezdi.

Osim suncokretova ulja, na vrhu liste brandova u TOP 15 brandova kojima potrošači najviše prepoznaju, koriste i biraju nalaze se još i Zvijezda majoneza na četvrtom mjestu, Zvijezda tvrdi margarin na šestom, te Margo na 13. mjestu. Ipsos istraživanje jedno je od najvećih globalnih istraživanja tržišta čiji rezultati pokazuju snagu branda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora "BRANDscore" koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brandu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije branda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.

IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore I. val 2018.

*Indikator snage branda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi branda koji se kontinuirano prikupljaju u BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos.

 
Ljepota povezivanja uz Vezak Graševinu PDF Print E-mail
Tuesday, 28 August 2018 09:54

vezak-grasevina-2017Vinska karta Hrvatske od ove sezone bogatija je za novi proizvod – Vezak Graševinu, berba 2017. Riječ je o modernom vinu ljupke svježine i idealno sljubljenih, lepršavih voćnih aroma čije su glavne karakteristike jedinstvena lakoća i ugodna pitkost. Sklad koji nude svježina i čistoća Graševine Vezak, u kombinaciji s neodoljivim voćnim aromama jabuke i kruške te notama breskve, zadovoljit će zahtjevna nepca. Vezak Graševina osvaja karakterističnim i specifičnim skladom mirisa i okusa koji su dominantni i intenzivni na nosu, a svježi i lagani na nepcu.

Vezak Graševina se savršeno sljubljuje s jelima od bijelog mesa, morskim plodovima i bijelom ribom, uz rižota, sireve i salate, a idealna temperatura na kojoj se poslužuje je 10-12 °C. Stvaranje ove fino zaokružene vinske priče kreće u biranim položajima Vinarije Daruvar. Uz brigu i pažnju vrhunskih enologa, proizvedena je nova i moderna graševina. Kampanju za Vezak Graševinu prati slogan „Ljepota povezivanja“.

Priča je to o finom, pitkom, zaokruženom vinu iz podruma Daruvarske vinarije. Ideja povezivanja kao misao vodilja te temeljna vrijednost brenda Vezak, svojevrsni je lajtmotiv koji se provlači od samog imena pa do dizajna etikete. Tradicionalno i moderno isprepliću se upravo u prepoznatljivom elementu pitkog vina Daruvara – simbolu ždrala koji potječe s grba grofovske obitelji Janković.

Budući da je po tom simbolu i sam grad Daruvar dobio naziv, on je na moderan način utkan u vizualni identitet boce. Jednostavnost bijele etikete krasi originalna ilustracija ždrala u tehnici raznobojnog veza sa savršeno pristajućim navojnim čepom, čime vizualni koncept naglašava priču o brendu Vezak kao svojevrsnoj „ljepoti povezivanja“ tradicije i modernosti, specifične osunčane slavonske lokacije na kojoj je vinogradarstvo prisutno još od antike te suvremenih trendova u vinarstvu.

Tradicija u novom, modernom ruhu povezuje i ističe vrijednost hrvatske baštine, vrijedne i plemenite plodove Slavonije te šalje poruku povezanosti vina, kraja i stila života. Zbog istančanog, stiliziranog vizualnog identiteta, vino ima odličnu uočljivost na policama, kao što će i okusni pupoljci vinoljubaca nakon jednog kušanja Vezak Graševinu uvijek prepoznati i uvijek joj se vraćati.

 
Stikeez figurice vratile se u Lidl PDF Print E-mail
Monday, 20 August 2018 15:03

lidl-stikeezPitate se tko su Blitz, Maggy, Lorus, Nom-Nom, Yip-Yap i ostalo šareno društvo? Ove preslatke figurice u obliku voća i povrća žive u Lidlu, zovu se Stikeez i oduševit će vaše mališane. Kolekcija sadrži ukupno 24 figurice, a svaka od njih ima svoje ime i opis, koji najmlađima kroz zabavne zagonetke približava koristi konzumiranja svježeg voća i povrća, a istovremeno ih motivira na igru i druženje. Naime, osim figurica, u kolekciji su i album i vrećica za čuvanje Stikeeza, kao i ploča za igru.

Kako sakupljati Stikeez?

Album i vrećica su u prodaji, dok se Stikeez figurice dobivaju gratis pri kupnji u Lidlu. Od ponedjeljka, 20. kolovoza, za svaku kupnju u iznosu najmanje 90 kuna u bilo kojoj Lidlovoj trgovini, na blagajni se dobiva jedna Stikeez figurica. Osim ploče za igru, Lidl je za najmlađe ovoga ljeta pripremio i super zabavnu Stikeez mobilnu aplikaciju, putem koje vaši klinci mogu virtualno uzgajati voće i povrće, učeći usput o svim prednostima voća i povrća.

Za detalje posjetite Lidlovu internetsku stranicu www.lidl.hr ili pratite Lidl na društvenim mrežama!

 
ABC sir među tri najpopularnija hrvatska proizvoda u cijeloj Adria regiji PDF Print E-mail
Monday, 20 August 2018 15:28

abc-svjezi-krem-sirRezultati zadnjeg istraživanja BRANDscore kojeg provodi nezavisna agencija Ipsos pokazali su da ABC sir zauzima visoko sedmo mjesto na listi top brendova u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Regionalni potrošači su, među prvih sedam proizvoda koje prepoznaju i koriste, uvrstili tri hrvatska brenda među kojima je i ABC sir, koji se tako našao uz bok s najvećim svjetskim brendovima.

Kod izračuna BRANDscore rezultata u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brendu, koji uključuju realizirani odnos potrošača prema brendu i emocionalnu percepciju proizvoda u svijesti potrošača, koje BRANDscore kontinuirano prati. ABC svježi krem sir već nekoliko godina za redom bilježi izvrsne rezultate u BRANDscore istraživanju i time potvrđuje svoju apsolutnu usmjerenost potrebama svojih potrošača.

Kako je istaknuo Davor Bošnjaković, direktor Belja: „ABC sir je jedan od naših najznačajnijih proizvoda koji bilježi izvrsne prodajne rezultate kako na domaćem, tako i na 20 izvoznih tržišta. Potrebe potrošača na svakom od tih tržišta, njihova emocionalna povezanost s brendom i visoka kvaliteta proizvoda su naši osnovni strateški ciljevi vezani uz ABC brend. Ove godine smo obitelj ABC sireva proširili sa svježim sirom i posnim sirom, a od jeseni najavljujemo i novi okus ABC sira.“

ABC sir se u Belju proizvodi već 38 godina prema tradicionalnoj recepturi i uz sljedivost proizvodnje Od polja do stola. Vlastita proizvodnja mlijeka omogućuje kontinuirano praćenje kvalitete pa ABC sir uvijek nastaje od najboljeg mlijeka koje daje 4.000 beljskih krava.

 


Page 3 of 127