• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Novi okusi: Dr. Oetker Super kaša Jabuka - cimet i Brusnica PDF Print E-mail
Thursday, 05 October 2017 13:08

dr.oetker-super-kasa-novo-1Potrošači se sve više okreću zdravoj prehrani i aktivnom stilu života, no uz današnji brzi i stresni životni tempo, teško je pronaći pet minuta za sebe i vrijeme za pripremu zdravog, hranjivog i ukusnog obroka. U svojoj čarobnoj kuhinji inovacija Dr. Oetker je osmislio savršeni recept, prilagođen modernom i užurbanom načinu života te konstantnom nedostatku vremena. Naime, nakon tri neodoljiva, postojeća okusa od čokolade, vanilije i maline, koja su već osvojila ljubitelje slatkih obroka, na police trgovina stižu dva potpuno nova i popularna okusa: Super kaša Jabuka – cimet i Super kaša Brusnica!

Novi okusi savršeno upotpunjuju postojeći asortiman te slijede provjerenu i uspješnu recepturu zbog kojeg su Dr. Oetker Super kaše postale toliko popularne i obožavane među potrošačima. Također, savršen okus, brzina i jednostavnost pripreme te neizostavne chia sjemenke s visokom nutricionističkom vrijednosti, koje su u posljednje vrijeme veliki hit u prehrani, glavne su odlike ovog super proizvoda.

Kao i ostali okusi Dr. Oetker Super kaše, omiljena jabuka u kombinaciji s egzotičnim cimetom te primamljiva brusnica idealne su kao doručak koji daje energiju te pruža osjećaj sitosti, međuobrok koji se bez problema može pripremiti i na poslu ili kao lagana večera. Dr. Oetker Super kašu dovoljno je preliti sa 125 ml kipuće vode, promiješati, pustiti je da odstoji samo 3 do 5 minuta i ukusan obrok je spreman!

Više nema potrebe za preskakanjem najvažnijeg obroka u danu te će svaki dan koji započnete sa Super kašom biti – super!

Preporučena neobvezujuća maloprodajna cijena Dr. Oetker Super kaše iznosi 4,99 kuna.

 
Konzum Pub za prave ljubitelje dobrog piva i odlične glazbe PDF Print E-mail
Tuesday, 03 October 2017 12:40

konzum-pub

Ususret najpivskijem mjesecu u godini, kad se u Münchenu održava čuveni Oktoberfest, najpoznatiji pivski festival i jedan od najpopularnijih festivala u svijetu uopće, Konzum predstavlja novi katalog “Konzum Pub“ namijenjen svim ljubiteljima te osvježavajuće zlatne tekućine. Bez obzira na to vole li više svijetla, tamna, pšenična, kraft ili druga piva, Konzumovi kupci u bogatom će izboru od preko 80 vrsta piva zasigurno pronaći nešto za sebe.

No, velika ponuda domaćih i stranih proizvođača nije jedini razlog za uživanje u Konzum Pubu već je tu i atraktivna nagradna igra s vrijednim nagradama. Prvi krug odvija se od 28. rujna do 7. listopada, a u njemu je moguće osvojiti glavnu nagradu – put zrakoplovom i noćenje za dvije osobe s luksuznim ulaznicama Platinum Tickets za koncert rock-legendi The Rolling Stonesa, koji se održava 15. listopada u nizozemskom Arnhemu. U drugom krugu nagradne igre, od 28. rujna do 19. listopada, moguće je osvojiti jednu od tri godišnje zalihe piva, pravu nagradu za istinske pivoljupce.

Za sudjelovanje u nagradnoj igri potrebno je kupiti piva u minimalnoj vrijednosti od 20 kuna na bilo kojem prodajnom mjestu Konzuma, a potom poslati SMS s ključnom riječi KONZUM, brojem računa, imenom, prezimenom i adresom stanovanja na broj 60221. Prijava za nagradnu igru moguća je i putem internetske stranice www.konzum.hr na kojoj su, kao i u katalogu, dostupne detaljnije informacije o nagradnoj igri.

Katalogom Konzum Pub i nagradnom igrom Konzum podsjeća na neraskidivu vezu dobrog piva i odlične glazbe pa tako na stranicama kataloga donosi pregršt zanimljivosti poput činjenice da je grupa Queen obilježila 40. obljetnicu svog planetarno popularnog hita Bohemian Rapsody proizvodnjom istoimenog piva s istim imenom. Legendarni Beatle Paul McCartney proizvodi pivo pod nazivom Old Stinkhorn i poklanja ga prijateljima, a jednaku je strast dijelio i Bruce Dickinson, frontmen Iron Maidena, koji je odigrao veliku ulogu u razvoju piva Trooper nazvanog po njihovoj poznatoj pjesmi.

Katalog donosi i korisne savjete za konzumaciju različitih jela i grickalica uz različite vrste piva, od pšeničnog i lagera do portera i stouta te podsjeća da se pivo smatra trećim najpopularnijim pićem u svijetu, odmah iza vode i čaja. U rječniku pojmova povezanih s pivom nalazi se i riječ cenosilikafobija, no uz bogat izbor i pristupačne cijene piva u Konzumovim trgovinama kupci se ne moraju brinuti da će ih ona snaći, s obzirom na to da je riječ o strahu od – prazne čaše.

 
Nove MAGGI krem juhe – sadrže sastojke koje znate i volite PDF Print E-mail
Tuesday, 03 October 2017 09:52

maggi-nove-juhe-1S početkom jeseni na hrvatsko tržište dolaze i dvije nove MAGGI krem juhe koje predstavljaju ukusan izvor proteina – Brokula s mrkvom i sirom te Špinat s vrhnjem. Nove juhe su dio renoviranog asortimana MAGGI s oznakom “Jednostavno dobro“, pod kojom se nalaze proizvodi koji sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke poput špinata, poriluka, brokule, mrkve, vrhnja za kuhanje i sira.

maggi-nove-juhe-2

“Unaprijedili smo MAGGI juhe tako da su u njima sada sastojci koje potrošači mogu pronaći u svojim kuhinjama. Naš cilj je unaprijediti cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine uklanjanjem sastojaka koji su potrošačima nedovoljno poznati i zamijeniti ih onima koje znaju i vole. Intenzivno radimo na smanjenju soli, šećera, zasićenih masnih kiselina i uklanjanju umjetnih boja, ali i povećavanju udjela povrća, cjelovitih žitarica, mahunarki te sjemenki u proizvodima. Ovo je veliki iskorak za cijelu kategoriju kojim želimo omogućiti potrošačima da uživaju u pripremi još ukusnijih i zdravijih jela“, istaknula je Renata Matusinović, izvršna direktorica poslovne kategorije kulinarskog asortimana Nestlé Adriatic.

Ukusi i preferencije lokalnih potrošača imaju veliku ulogu u kreiranju proizvoda te su upravo potrošači u regiji bili ključni za razvoj novih MAGGI juha. Tvrtka Nestlé je, naime, provela istraživanje na više od 2.200 potrošača u regiji kako bi saznala u kojoj mjeri čitaju deklaracije proizvoda i koliko su im razumljive, a sve s namjerom da sastojke koji su potrošačima slabo razumljivi zamijeni poznatim začinima i povrćem, s kojima se svakodnevno susreću u svojim kuhinjama.

Samo u posljednjih pet godina tvrtka Nestlé je u regiji Adriatic provela više od 150 istraživanja potrošača (testovi proizvoda i koncepata te navika i preferencija potrošača) u kojima je sudjelovalo ukupno njih nešto više od 100.000. Kroz navedena istraživanja lokalnim potrošačima se daje prilika da ocijene proizvode tvrtke Nestlé prije nego ih se plasira na tržišta regije Adriatic, a s ciljem ne samo odabira najbolje recepture, već i unapređenja samih proizvoda kako bi se maksimalno zadovoljile njihove potrebe i preferencije.

 
Proslavite 60. rođendan Kraševe Domaćice u Arena shopping centru PDF Print E-mail
Monday, 02 October 2017 13:28

domacica retro-party

Nakon razigrane proslave 60. rođendana Kraševe Domaćice u Splitu, Osijeku i Rijeci, slavljenička se atmosfera seli u Zagreb, gdje će se u subotu, 7. listopada, održati veseli spektakl s Domaćicom u glavnoj ulozi, u kojem posjetitelje očekuju brojne slatke nagrade. Slatka iznenađenja očekuju vas već od 11 sati, a početak predstave je u 12 sati.

Na proslavi okruglog, jubilarnog rođendana Domaćice u zagrebačkom Arena shopping centru, pozvani su svi, jer je Kraš za vas pripremio bogati zabavni program namijenjen svim generacijama. Rođendansku proslavu krasit će retro duh 50-ih i 60-ih godina 20. stoljeća, s ciljem da se obilježi vremenski period u kojem je Domaćica nastala. Legendarna Domaćica na policama se trgovina ove godine pojavila u retro stilu, podsjećajući tako kupce da se u Kraševu asortimanu nalazi još od davne 1957. godine i da su uz nju odrasle brojne generacije.

Program proslave 60. rođendana Domaćice vodit će Barbara Kolar, a na njemu će se naći ponešto za svakoga – od zabavne priredbe, dječjeg kutka koji će razveseliti naše najmlađe, preko popularnog Kola sreće koji će mnogima donijeti bogate nagrade. Ples uz profesionalne plesače razveselit će sve koji žele naučiti nove plesne korake, a cijelo događanje popratit će i Kraševe maskote, kao i slatki zalogaji iz Kraševe tvornice sreće. Protagonisti glazbenog programa bit će popularna mlada zvijezda Mia Negovetić i Robert Mareković, hrvatski glazbenik koji se istaknuo kao vokalist legendarnog zagrebačkog rockabilly benda Fantomi. Mareković će, uz domaće i strane hitove, kao i poneku prigodnu, rođendansku pjesmu, uveličati ovo rođendansko slavlje i rasplesati prisutne na velikoj rođendanskoj zabavi. No, to nije sve – pjesmu će popratiti i modno-plesna revija koja će posjetitelje odvesti na putovanje od 50-ih godina prošlog stoljeća do danas.

Dođite u Arena shopping centar u subotu, 7. listopada 2017. od 11 sati i uživajte u najslađem partyju u gradu uz Kraševu Domaćicu – ponosnu slavljenicu i obiteljsku miljenicu!

 
Dorina - čokoladno rješenje za stresne trenutke PDF Print E-mail
Monday, 25 September 2017 14:40

dorina-jadroŽivimo u stresnim vremenima i svima nam je nakon napornog radnog dana, gužve u prometu, obiteljskih obveza, potreban predah. Dorina je idealno rješenje jer je uvijek spremna pomoći, pružiti odmor i utjehu u svakoj stresnoj prigodi. Da bi jesenski dani bili manje tmurni, a opraštanje od ljeta postalo manje tužno, Kraš je stvorio novu čokoladu Dorina Jadro, koja nudi spoj najfinije Kraševe čokolade i omiljenih Jadro napolitanki. Kada nakon napornog dana napokon dođeš kući, uzmi vrijeme za sebe, zagrizi Dorinu, zatvori oči i uživaj u svojoj čokoterapiji.

Više o čokoterapiji čitajte na stranicama Kraša.

 
Otkrijte tajnu uvijek sjajne i životne kose PDF Print E-mail
Monday, 25 September 2017 09:39

olival-silikonski-serumKako beživotnu, krhku i oštećenu kosu vratiti u top formu? Probajte uz pomoć specijaliziranih silikonskih seruma za kosu koji brzo i efektno daju rezultate! Silikonski serum iz Olivala vraća kosi sjaj, poboljšava izgled i trajnost frizure, olakšava raščešljavanje i ne masti kosu koja kroz njegovo redovito korištenje više ne izgleda beživotno, krhko niti oštećeno.

Ovaj serum se koristi nakon pranja primjenom na vlažne ili suhe vrhove, a dovoljno je svega nekoliko kapljica, ovisno o dužini i gustoći kose. Djeluje na način da ju štiti vodootpornim slojem i tako pomaže u sprječavanju gubitka vlažnosti te je čini manje poroznom i punijom.

Stoga ako želite lijepu, sjajnu i njegovanu kosu bez obzira na vremenske uvjete i godišnje doba, posegnite za Olival silikonskim serumom čiji će vas efekt, a i miris ubrzo oduševiti! Olival silikonski serum za kosu možete kupiti u dm-u, Bipi, Plodinama, Sparu, Nami i Kauflandu po cijeni od 49,99 kn

www.olival.hr

 
Franck predstavio slavljenički Weekend espresso PDF Print E-mail
Friday, 22 September 2017 13:10

franck-wmf-2017-1Franck, ponosni pokrovitelj pravog druženja, slavi 125 godina te se uvijek vodi parolom kako šalica omiljenog toplog napitka najbolje ide uz društvo naših najdražih, bilo da su u pitanju prijatelji, kolege ili obitelj. Stoga je Franck odlučio obilježiti 10. godišnjicu Weekend Media Festivala, mjesta gdje ljudi stvaraju nova doživotna poznanstva, posebnim espressom osmišljenim ekskluzivno za posjetitelje ovogodišnjeg Weekenda.

Kava posebno osmišljena samo za 10. Weekend je „single origin“ te dolazi iz regije Harrar iz Etiopije, a karakterizira ju slatkasta aroma meda i poljskog cvijeća uz snažan „aftertaste“. Riječ je o visokokvalitetnoj sorti arabice – ETHIOPIA – yirgachefe kochere natural process - pripremljenoj eksperimentalnom metodom prženja na topli zrak.

franck-wmf-2017-2Weekend Media Festival sinonim je za druženje i dobru zabavu, a kako bi se dodatno istaknula vrijednost stvaranja kvalitetnih dugotrajnih odnosa, i Franck je odlučio dati svoj doprinos i obogatiti festival čiji je glavni temelj zabava, edukacija i provođenje vremena s kolegama i suradnicima.

Tijekom Weekend Media Festivala, koji se održava od 21. do 24. rujna, Franck će na odabranim mjestima nuditi posjetiteljima slavljenički Weekend espresso, čija će aroma opijati prostorije i razbuditi staru Tvornicu duhana Rovinj. Ovim potezom Franck se još jednom profilirao kao brend koji povezuje iskustvo ispijanja kave s prijateljstvom, ljubavi i stvaranju životnih spona između onih koji u kratkim pauzama provode svoje vrijeme uz topli gutljaj i dobro društvo.

 
Probudite svoj O! trenutak PDF Print E-mail
Wednesday, 20 September 2017 15:02

orangina-truck-1Godine 1936. rođena je ikona, najprirodnije blago gazirano piće, autentična i osebujna okusom i izgledom - Orangina. Do danas ovo legendarno piće nosi epitet posebnosti po mnogočemu, a tajna jedinstvenog okusa uz originalnu recepturu leži i u ritualu samog ispijanja – protresi da bi je probudio! Kako taj trenutak i potpuni doživljaj okusa ne bi izostao iz vaše navike, Orangina ga kontinuirano komunicira kroz: „Shake the pulp“.

orangina-truck-2Kako bi osigurao „shake“ trenutak, brand je predstavio O! Truck. Posebno dizajniran kamion dovozi i trese vašu omiljenu Oranginu na mjestu konzumacije za potpuni užitak ispijanja izvrsno izbalansiranog pića uz osvježenje i zabavu.

Sok je napravljen od kombinacije agruma te sočnih, suncem okupanih naranči iz Valencije. Jedinstven, izvorni okus i posebnosti soku daje i originalna receptura s narančinom pulpom i esencijalnim uljima iz kore naranče te buđenje pulpe protresanjem bočice.

orangina-truck-3O! Truck krenuo je na svoju svjetsku turneju, a polazišna točka mu je Hrvatska. Posjetivši Dalmaciju, Istru i ostale morske destinacije, nastavio je svoju shake turu prema kontinentu prenoseći duh i rutinu ispijanja Orangine uz odličnu zabavu i neizostavno buđenje narančine pulpe u njoj! Ako ju pijete na slamku, dodatna punoća okusa je zagarantirana.

Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!

Shake, that's good!

www.orangina.hr
www.naruci-oranginu.com 
Fb: https://web.facebook.com/OranginaAdria/?fref=ts 
Insta: @oranginaadria 

 


Page 6 of 117