• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Dodijeljene nagrade dobitnicima Tommy nagradne igre PDF Print E-mail
Friday, 01 December 2017 12:57

tommy-nagrada-2017

U hipermarketu Tommy u Solinu 30. studenoga upriličena je svečana dodjela nagrada dobitnicima nagradne igre “Tommy nagradna igra koja osvaja – osvoji i ti!“. Prisutnima se obratio direktor Odjela poslovanja sa srednjim i velikim poduzećima Jug Splitske banke Pero Bolotin, izrazivši zadovoljstvo što je i Splitska banka kao sponzor sudjelovala u ovoj nagradnoj igri, s nadom da će se ovakva suradnja na obostrano zadovoljstvo nastaviti i u budućnosti.

Članu Uprave tvrtke Tommy Marinu Kaštelančiću, zajedno s trogodišnjom djevojčicom Petrom Vuletić, koja je dan ranije izvukla kodove dobitnika, pripala je uloga dodjele dviju glavnih nagrada, automobila Audi Q2 Comfort, crvene i bijele boje.

Tako su gospođi Marijani Vuković iz Grubina kod Imotskog uručeni ključevi bijelog automobila, a gospodin Davor Orešković iz Splita sretni je dobitnik crvenog Audi Q2 automobila. Na oduševljenje svih prisutnih, dodijeljene su i ostale nagrade i nastavljeno je neformalno druženje.

Ostale glavne nagrade koje su dodijeljene sretnim dobitnicima:

- Televizor Samsung 125
- PlayStation 4
- Apple iPad
- Dron DJI Spark
- 5.000,00 kn na Visa potrošačkoj kartici Splitske banke
- Smartphone Apple iPhone 7
- Laptop MacBook Air 13*
- Godišnja kupovina u trgovinama Tommy (bonovi u vrijednosti od 12.000,00 kn)

Nagradna igra trajala je osam tjedana (od 2.10.2017. do 26.11.2017.), a ukupan fond nagrada iznosio je 593.265,64 kn. “Ova nagradna igra polučila je iznimnu zainteresiranost kupaca, a tvrtka Tommy će i ubuduće za svoje vjerne kupce osiguravati vrijedne nagradne igre”, priopćeno je iz tvrtke.

 
Predstavljena Bajadera Exclusive – savršen slatki dar PDF Print E-mail
Thursday, 30 November 2017 12:10

bajadera-exclusive-1Iz Kraševe tvornice slatke sreće pred blagdane je stigla nova miljenica – Bajadera Exclusive. Nova članica Bajadera obitelji savršen je slatki dar, a predstavnici medija imali su priliku uvjeriti se u to na predstavljanju u Kraševom Choco baru u Ilici. Bojana Gregorić Vejzović okupljene je podsjetila na vječni Krašev brend koji iznenađuje novim okusima u prigodnom, zlatnom, blagdanskom pakiranju.

Nova Bajadera Exclusive u svom profinjenom zlatnom pakiranju nudi mini izdanja najkvalitetnijih i najukusnijih nugata obogaćenih svježom malinom, hrskavom pistacijom i finom bijelom čokoladom, a sve to uz svima poznati okus vječne Bajadere.

Ponuda brenda Bajadera proširila se kako bi ponudila još više okusa omiljene praline brojnim ljubiteljima kultnog Kraševog brenda.

bajadera-exclusive-2

Uz originalnu Bajaderu, Bajaderu Amarus te premium čokoladu Bajadera, Bajadera Exclusive je prigodno tempirana pred blagdane kao prijedlog za slatki dar dragim ljudima.

„Bajadera Exclusive nova je generacija Bajadere, naše prepoznatljive praline pravokutna oblika kojoj je, bez obzira na to o kojoj se inačici radi, teško odoljeti. Nova Bajadera donosi mini izdanja iznimno kvalitetnih i ukusnih nugata koji su oplemenjeni s tri nova okusa. Zbog posebnosti novih okusa i premium pakiranja Bajadera Exclusive zaista je svojevrsna kraljica Kraševe blagdanske ponude“, istaknula je Andreja Hanžek, direktorica Službe marketinga u Krašu.

Ugodno druženje u lijepom ambijentu Kraševog Choco bara začinio je Jacques Houdek pjevajući prigodne pjesme, a događaj je okupio velik broj medija koji su nakon predstavljanja uživali u degustaciji blagdanske delicije – Bajadera Exclusive.

bajadera-exclusive-3 bajadera-exclusive-5 bajadera-exclusive-4
bajadera-exclusive-6 bajadera-exclusive-7 bajadera-exclusive-9 

 
Novo! Dr. Oetker Special Puding za nougat tortu PDF Print E-mail
Wednesday, 29 November 2017 15:41

dr-oetker-nougatDr. Oetker pripremio je pravu poslasticu za sve ljubitelje pudinga, torti i kolača – Special Puding za nougat tortu! Postojeći asortiman Special Pudinga nadopunjen je omiljenim i trendi okusom nougata koji će oduševiti raskošnom aromom lješnjaka i svima dobro poznatom Dr. Oetker kvalitetom, sljedeći provjerenu i uspješnu recepturu zbog kojeg su Dr. Oetker Special Pudinzi toliko obožavani među potrošačima.

Dr. Oetker Special Puding s okusom nougata krasi svestranost te se može pripremiti kao samostalan lagani desert pružajući vrhunski okus lješnjaka ili kao puding krema za pripremu savršene nougat torte i kolača. Priprema je brza i jednostavna – dovoljno je samo dodati mlijeko i šećer te promiješati i kremasto savršenstvo je spremno!

Njegova posebno bogata i pjenasta tekstura, prilagođena kremama za kolače, donosi užitak okusa kojem nitko neće moći odoljeti! Slastice s okusom nougata idealne su za sve prigode, a na vama je samo odluka hoćete li uživati u pudingu, omiljenom kolaču ili nougat torti – što god odlučite, kraljevski užitak je garantiran! Dr. Oetker Special Puding za nougat tortu, odlikuje se atraktivno velikim pakiranjem uz odličan omjer cijene i količine pakiranja od čak 80 g.

Preporučena neobvezujuća maloprodajna cijena Dr. Oetker Special Pudinga iznosi 5,99 kuna.

 
Sedma sezona projekta Vrtim Zdravi Film PDF Print E-mail
Wednesday, 29 November 2017 15:27

janica-kostelic-zdravi-filmSvjetska zdravstvena organizacija (WHO) i znanstvenici s Imperial Collegea iz Londona nedavno su objavili alarmantne rezultate istraživanja prema kojem se u posljednjih 40 godina broj pretile djece i adolescenata diljem svijeta povećao s 11 milijuna na čak 120 milijuna. Ovi podaci dodatno potvrđuju važnost edukacije o pravilnoj prehrani i bavljenja tjelesnom aktivnosti od najranije dobi, s fokusom na osnovnoškolski period, kao ključne u prevenciji ovog gorućeg javno-zdravstvenog problema. Nestlé je još 2009. pokrenuo globalnu inicijativu Healthy Kids unutar koje je hrvatski program Vrtim Zdravi Film ove godine ušao u svoju sedmu sezonu. Projektom će u školskoj godini 2017/18 biti obuhvaćeno više od 6.300 sedmaša iz osnovnih škola diljem Hrvatske odnosno gotovo 10% od ukupnog broja učenika upisanih u sedmi razred u ovoj školskoj godini.

“Djeci treba usaditi ljubav prema sportu i općenito kretanju, kako bi od malih nogu razvijali zdrave životne navike i pravilno se brinuli o svom tijelu. Hrvatski školski sportski savez svim svojim aktivnostima, a posebno projektima Univerzalna sportska škola i Vježbaonica, koji se održavaju pod sloganom #volimskolskisport i Vrtim Zdravi Film, već dugi niz godina potiče učenike na bavljenje tjelesnom aktivnošću te ih uči o važnosti pravilne prehrane i izbjegavanju loših prehrambenih navika. To je mali, ali značajan korak ka zdravijim i sretnijim budućim generacijama u Hrvatskoj”, izjavila je Janica Kostelić, državna tajnica Središnjeg državnog ureda za šport.

Konferencija Vrtim Zdravi Film, održana u povodu početka nove, sedme sezone istoimenog edukativnog projekta, okupila je 120 nastavnika i profesora tjelesne i zdravstvene kulture iz cijele Hrvatske. Na cjelodnevnom događanju nastavnici su raspravljali o načinima kako dodatno unaprijediti projekt te kako motivirati djecu da budu više fizički aktivna, s naglaskom na učenike koji nisu skloni bavljenju sportom ili bilo kojim oblikom tjelesne aktivnosti. Prema rezultatima istraživanja koje je proveo Hrvatski zavod za javno zdravstvo u sklopu projekta, na pojavu prekomjerne tjelesne težine kod djece utječu različiti čimbenici, no najčešće se kao „krivci“ za pretilost ističu prekomjeran unos energije te nedostatak tjelesne aktivnosti.

„Koliko je projekt važan za našu zajednicu govori i zabrinjavajuća brojka da je samo 18,47% učenika i učenica zadovoljavajuće tjelesno aktivno tj. najmanje 60 minuta svaki dan, dok 10,79% učenika sedmih razreda provodi dijetu umjesto bavljenja sportom. Treba istaknuti i da 58,27% učenica i učenika pred ekranom provodi duže od preporučena 2 sata dnevno. Kroz ovaj projekt Hrvatski školski sportski savez je do sada uključio više od 24.000 učenika te se nadam da će se ovim i sličnim projektima potaknuti mlade u Hrvatskoj na više kretanja i barem rekreativno bavljenje sportom, a, također, i da im pravilna prehrana bude dio životne svakodnevice“, poručio je Nikola Perković, predsjednik Hrvatskog školskog sportskog saveza.

U školama projekt provode nastavnici tjelesne i zdravstvene kulture, a koji prije edukacije učenika sve potrebne informacije dobivaju od stručnjaka nutricionista. Cilj je djeci, ali i njihovim roditeljima objasniti koju ulogu prehrana i tjelesna aktivnost imaju u njihovim životima te ih podučiti kako uravnotežiti prehranu. U proteklih šest sezona od ukupno više od 24.000 sedmaša koji su bili obuhvaćeni projektom Vrtim Zdravi Film, osim edukacije o važnosti pravilne prehrane i redovite tjelesne aktivnosti učenike se dodatno motiviralo da sva stečena znanja tijekom programa nastave praktično primjenjivati i nakon njegova završetka. Kroz projekt se, također, progovara i o temama o kojima se rijetko priča poput anoreksije i bulimije, poremećajima u prehrani koji se sve češće javljaju prvenstveno kod djevojčica, a uzrokovani su primarno nezadovoljstvom vlastitim izgledom.

Projekt se, također, provodi u Srbiji i Bosni i Hercegovini, a ukupan broj djece iz regije koja su imala koristi od edukacije od kada se projekt provodi prelazi 60.000. Posebnost ovog projekta je u tome što isključuje bilo kakvu promociju Nestlé proizvoda te je, promatrano na uzorku, ovo najopsežniji program takve vrste u regiji. Na globalnoj razini Nestlé u suradnji s više od 300 partnera ulaže znatne napore kako bi educirao 7,5 milijuna djece godišnje o ovoj važnoj temi.

Važnost projekta prepoznali su Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Ministarstvo zdravstva, Hrvatski zavod za javno zdravstvo te Agencija za odgoj i obrazovanje, koji su i ove godine podržali projekt.

 
Alex Dojčinović za omiljenu odjeću preporučuje Meri Merino PDF Print E-mail
Wednesday, 29 November 2017 11:26

meri-merino-2017-3U prekrasnom ambijentu Moderne galerije održana je revija za proljeće i ljeto 2018. uspješne hrvatske dizajnerice Aleksandre Dojčinović. Predstavljeni su modeli koji će obilježiti početak godine, a na reviji su bili brojni poznati uzvanici iz javnog života. Ljubiteljice kreacija domaće dizajnerice, čije odjevne komade nose i svjetski poznate žene, uživale su u raskošnoj reviji, a partner revije ponovo je i tvrtka Labud s kojom Aleksandra uspješno surađuje preporučujući Meri Merino za bezvremensku ljubav prema odjeći.

Novost je što je od sada linija tekućih deterdženata Meri Merino dodatno poboljšana zbog 4D formule koja provjereno voli odjeću. Nova formula testirana je u suradnji s Tekstilno-tehnološkim fakultetom u Zagrebu i dokazano održava postojanost boja, smanjuje mogućnost njihovog izbjeljivanja, sprečava prenošenje boja s tkanine na tkaninu i stvara zaštitnu ovojnicu oko vlakna. Rublje uz 4D zaštitu novog Meri Merina i nakon 25 pranja zadržava sjaj, intenzitet boja i elastičnost. Tvrtka Labud nastavlja predstavljati novitete, a nova, poboljšana 4D formula Meri Merina osigurat će savršenu brigu za omiljene odjevne predmete.

„Aleksandra Dojčinović je pravi primjer uspješne i talentirane poduzetnice, koja bilježi strelovit uspjeh i van granica Hrvatske i uvijek predstavlja nešto novo, bolje i drugačije zadržavajući prepoznatljivu kvalitetu. Drago nam je da smo ponovo partneri na njenoj četvrtoj samostalnoj reviji koja se poklopila s novim 4D konceptom Meri Merina. Naš novi poboljšani Meri Merino s 4D formulom savršen je za pranje velikog dijela Lei Lou kreacija budući da njeguje i osigurava dugotrajnu ljepotu odjeće“, izjavila je Voditeljica marketinga tvrtke Labud, Milica Damjanović.

meri-merino-2017-1

Novi Color i Black Meri Merino su tekući deterdženti specijalizirani posebno za pranje obojenog i tamnog rublja, a osim što čuvaju boju, održavaju elastičnost i obnavljaju vlakna, osiguravaju i dugotrajni učinak. Novi Sensitive je namijenjen za pranje i održavanje osjetljivih tkanina poput pamuka, vune, svile i sintetike, a uz sve ključne prednosti karakteristične za liniju Meri Merino sadržava miris bez alergena i dermatološki je testiran tako da je pogodan za osobe s osjetljivom kožom, sklone alergijama kao i za tkanine koje dolaze u dodir s djecom.

meri-merino-2017-2

Više na labud.hr i Facebook stranici Labud – Čista kvaliteta

 
Dorina Macarons – jedinstvena francuska delicija u omiljenoj Kraševoj čokoladi PDF Print E-mail
Tuesday, 28 November 2017 15:12

dorina-macaronsMacaroni, francuski sitni kolačići intenzivnih boja i prepoznatljive, pjenaste teksture, kultni su slastičarski proizvod i ujedno jedna od najpopularnijih slastica na svijetu. Premda su naizgled jednostavni za pripremu, proces je to koji zahtijeva veliko slastičarsko umijeće – a tom su zadatku dokazano dorasli Kraševi znalci koji su to pretočili u novu, vrhunsku Dorina Macarons čokoladu.

Kraševa paleta Dorina Macarons sastoji se od tri mliječne čokolade s dodatkom obojenog vafla i šarenih komadića macarona u kremi. Svaku kockicu Dorina čokolade čini kombinacija čokoladnog i mliječnog punjenja koja se stapa s tri okusa – jagodom, vanilijom ili pistacijom. Osim egzotičnog i inovativnog okusa macarona, posebnost ovih čokolada je i u njihovom originalnom izgledu – svaki okus popraćen je drukčijom boja vafla. Tako se zeleni vafli vežu uz ukusnu pistaciju, ružičasti uz svjež okus jagode, a žuti uz klasični okus vanilije. Osim približavanja mlađim ljubiteljima slastica, koje će ove vesele čokolade zasigurno posebno oduševiti, Dorina je novom paletom još jednom potvrdila svoje mjesto lidera u inovacijama na regionalnom tržištu.

Povijest macarona

Riječ „macarons“ izvorno potječe od talijanske riječi „maccheroni“, preciznije, od njezine venecijanske inačice „maccarone“, što bismo preveli kao „fina, nježna tjestenina“. Macaroni su nastali u Italiji, a osmislila ih je talijanska plemkinja i francuska kraljica Katarina de Medici u suradnji sa svojim osobnim slastičarom za prigodu njezina vjenčanja za Henrika II., 1553. godine. Prvotno su macaroni bili jednostavni kolačići od bademova brašna, šećera i bjelanjka. Macaroni su se na suvremeni način počeli izrađivati tek početkom 20. stoljeća, kada su i dobili svoj prepoznatljivi izgled. Ideje koja je donijela revoluciju u svijet slastica prvi se sjetio unuk slavnog Louisa-Ernesta Laduréea, čije ime s ponosom nosi kultna pariška slastičarnica kada je povezao dva macarona sa čokoladnom kremom. Od tog su vremena francuski macaroni nacionalno priznati u cijeloj Francuskoj te su već desetljećima najprodavaniji kolačići u tamošnjim slastičarnama.

Obožavatelji macarona će uživati u novim čokoladama Dorina Macarons, koje se tope u ustima i prava su delicija za sve one koji obožavaju slatko. Detalje o svim okusima možete pronaći na ovom linku.

 
Nova luksuzna destinacija za kupnju i servis Rolex satova u centru Zagreba PDF Print E-mail
Monday, 27 November 2017 11:05

rolex-butik-zagreb-1Obitelj Mamić, zastupnik prestižnog brenda Rolex, okupila je 24. studenoga svoje uvažene klijente i najbliže poslovne partnere na svečanom otvorenju novog butika i servisnog centra. Kao višedesetljetni partneri, obitelj Mamić i Rolex su na inauguraciji, uz veleposlanika Švicarske, njegovu ekscelenciju gospodina Stefana Estermanna, uvaženim gostima predstavili novu luksuznu poslovnicu u samom centru Zagreba u Ulici Frane Petrića 7. 

Novi butik je prekrasnim ambijentom i posebnom atmosferom oduševio brojne uzvanike iz gospodarskog, znanstvenog, kulturnog i sportskog svijeta, koji su s nestrpljenjem dočekali novu poslovnicu u centru Zagreba.

Zajednički projekt Rolexa i obitelji Mamić izveden je po najvišim standardima i uz podršku iz Švicarske te koordinaciju s arhitektonskim uredom 3P na čelu s arhitektom Janom Pivcem. Prostor na prestižnoj lokaciji prostire se na 300 m2 te svojim sofisticiranim i elegantnim interijerom, kvalitetnim materijalima i najsuvremenijom servisnom opremom, predstavlja nezaobilaznu destinaciju za kupovinu i servis satova s prepoznatljivom Rolex krunom.

rolex-butik-zagreb-3

Obitelj Mamić, zastupnik i ponosni član Rolex obitelji već više od 40 godina, okupila je svoje dugogodišnje klijente, ujedno i drage prijatelje i partnere kako bi svečano otvorili još jedan butik. Veleposlanik Švicarske u Republici Hrvatskoj, njegova ekscelencija gospodin Stefan Estermann, istaknuo je da je obitelj Mamić istinski ambasador Švicarske u Republici Hrvatskoj kroz svoje dugogodišnje djelovanje i suradnju s Rolexom, koji je pojam švicarskog gospodarstva. Nakon simboličnog rezanja vrpce, okupljeni na otvorenju imali su priliku ekskluzivno razgledati novootvoreni butik, a nije nedostajalo ni druženja i zabave uz prigodnu zakusku.

Okupljene na eventu posebno je oduševio Rolex Cellini Moonphase, novi model Cellini kolekcije koji ima ekskluzivan prikaz mjesečevog ciklusa. Cellini Moonphase ima kućište promjera 39 mm, te dolazi isključivo u 18 ct Everose zlatu. Novi Rolex Cellini Moonphase prikazuje mjesečeve mijene na ručno rađenom plavom emajliranom brojčaniku s punim mjesecom od meteorita. Rolex patentirani moonphase modul astronomski je točan 122 godine, nakon čega je potrebno napraviti korekciju od samo jednog dana.

U novom butiku posjetitelji i kupci mogu uz profesionalnu i stručnu uslugu razgledati i isprobati opsežnu kolekciju, po istim standardima kao u bilo kojoj drugoj svjetskoj metropoli. Obitelj Mamić je u svojim buticima u potpunosti posvećena svojim klijentima te se uvijek trude pomoći im u idealnom odabiru prema klijentovoj osobnosti te životnom stilu.

 
Sirana Gligora ponovo ima najbolji sir Centralne i Istočne Europe! PDF Print E-mail
Friday, 24 November 2017 15:03

gligora-4-zlata

Natjecanje World Cheese Awards u Londonu održano je 17.11.2017, a u konkurenciji je bilo više od 3.000 sireva iz cijeloga svijeta. Sireve su ocjenjivali najbolji svjetski suci - degustatori iz Europe, SAD-a, Austalije, Meksika, Kanade, Južne Amerike i Japana.

Ovaj put je u Kolan na otoku Pagu preko Sirane Gligora došlo čak devet medalja, od čega četiri zlata. U kategoriji ovčjih sireva zlatni su Paški ekstra stari iz 2016. i Likotin sir iz mošta, a u kategoriji sireva iz više vrsta mlijeka Gligorin dvostruki trofejist - Dinarski sir i Liburjan, sir iz mješavine tri vrste mlijeka. Od ostalih nagrada srebro su dobili Paški sir iz 2017. i Paški iz maraske, te Kozlar ekstra zreli. Broncu su dobili sir s tartufima Kupidov sir i mješani sir Žigljen.

Uz Siranu Gligora, koja je pojedinčano ostvarila najbolji rezultat na ovom natjcanju, vrijedne nagrade iz Hrvatske su dobili i Paška sirana te Agrolaguna. No najveća nagrada za Hrvatske proizvođače na ovom natjecanju je ipak Trofej za najbolji sir Centralne i Istočne Europe kojeg je dobio upravo Paški sir ekstra stari Sirane Gligora. Od zemalja koje su se natjecale u toj skupini valja nabrojiti Njemačku, Austriju, Slovačku, BiH, Srbiju, Estoniju i naravno, Hrvatsku.

"Ovo natjecanje je posebno za nas po tome što smo dobili do sada najveći broj nagrada za razne sireve, ali je to isto tako i još jedna u nizu potvrda da Paški sir zbilja pripada samoj eliti svjetskih gastro proizvoda. Pogotovo što smo samo prije nekoliko mjeseci dobili i prvo mjesto za Paški sir na najvećem svjetskom natjecanju u Nantwichu. Zadovoljni smo što je ovo natjecanje pokazalo da su i naši novi proizvodi, poput Liburjana i Likotinog sira, u samom svjetskom vrhu po kvaliteti", izjavio je Šime Gligora, direktor Sirane Gligora.

"Vrhuski rezultati na ovim najtjecanjima plod su dugotrajnog rada na kvaliteti od strane obitelji Gligora i svih djelatnika u sirani. Dobro je što i naši ostali proizvođači sireva iz godine u godinu dobivaju sve bolje ocjene, a to može svima biti poticaj da se nastavi ulagati u kvalitetu proizvoda, jer jedino kvalitetom možemo konkurirati na svjetskim tržištima i podizati nivo naše turističke gastro ponude", zaključio je Gligora.

 


Page 6 of 121