• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
Agrana Studen preuzela Ormož PDF Print E-mail
Friday, 11 August 2017 13:56

ormozStrateškim pozicioniranjem u okviru Europske unije, AGRANA-STUDEN Grupa od ove godine posjeduje pakirnicu i logistički centar u Ormožu u Sloveniji. Kupovinom pakirnice, silosa i skladišnog prostora ojačana je pozicija AGRANA-STUDEN Grupe za nesmetano i pravovremeno snabdijevanje šećerom tržišta Europske unije, zapadnog Balkana, kao i svjetskog tržišta.

„AGRANA-STUDEN Grupa nastavlja ekspanziju svog poslovanja te je kupovinom pakirnice, silosa i skladišnog prostora u Ormožu naša distributivna kompanija AGRAGOLD Ljubljana dobila potporu u vidu pakirnog centra, odličnih silosnih kao i skladišnih kapaciteta, a poslovna je Grupa ojačala svoju poziciju regionalnoga tržišnog lidera koju nova akvizicija na lokaciji Ormož zaokružuje u geografskome i tržišnom smislu“, rekao je Ilija Studen, predsjednik Uprave STUDEN Holdinga.

STUDEN Holding posjeduje međunarodni asortiman agrobiznisa koji pokriva preradu, trgovinu i distribuciju poljoprivrednih proizvoda, kao što su šećer, jestiva ulja, uljarice i žitarice, a kao dio Holdinga koji se bavi trgovinom, preradom i distribucijom šećera i zaslađivača, AGRANA-STUDEN Grupa sastoji se od operativnih joint venture kompanija osnovanih od strane AGRANA Grupe i STUDEN Holdinga. U Bosni i Hercegovini u okviru STUDEN Holdinga posluju tvornica jestivog ulja BIMAL i STUDEN-AGRANA Rafinerija šećera u Brčkom.

STUDEN Holding već 23 godine posluje u Sloveniji te preko vlastite distributivne mreže AGRAGOLD i istoimene kompanije sa sjedištem u Ljubljani svojim industrijskim kupcima, kao i krajnjim potrošačima osigurava šećer i jestivo ulje najviše kvalitete.

 
Alkaloid AD Skoplje bilježi rast konsolidirane prodaje PDF Print E-mail
Tuesday, 01 August 2017 10:10

alkaloid-zhivko-mukaetovU razdoblju od siječnja do lipnja 2017. godine, Alkaloid je zabilježio rast konsolidirane prodaje od 9%, 11% rasta u konsolidiranoj neto dobiti i prodaju u Velikoj Britaniji u iznosu od 2,1 milijuna eura. Alkaloid AD Skopje postigao je pozitivne financijske rezultate u razdoblju od siječnja do lipnja 2017. – što pokazuje nerevidirani samostalni i nerevidirani konsolidirani Račun dobiti i gubitka. U razdoblju od siječnja do lipnja, ukupna konsolidirana prodaja dosegla je 73,9 milijuna eura, što je povećanje od 9% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu povećana je za 7%, dok je ukupni konsolidirani izvoz društva povećan za 10%.

Od ukupne konsolidirane prodaje, 39% ostvareno je na domaćem tržištu, a 61% na stranim tržištima. Analiza prema regijama pokazuje da je 32% prodaje ostvareno u zemljama jugoistočne Europe, Rusija i ZND čine 7%, a 21% prodaje ostvaren je u zemljama zapadne Europe (EU i EFTA), dok ostala tržišta bilježe 1% ukupne konsolidirane prodaje. Primjetan rast zabilježen je u Velikoj Britaniji, gdje je prodaja dosegla 2,1 milijuna eura te u Mađarskoj gdje je prodaja iznosila 0,2 milijuna eura. Prodaja u obje zemlje porasla je 18 puta u usporedbi s istim razdobljem lani.

Rast prodaje također se bilježi na sljedećim izvoznim tržištima: Rusija - 24%, Rumunjska - 52%, Slovenija - 24%, Ukrajina - 33%, Crna Gora - 17% itd. Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da se najbolje prodaju proizvodi iz segmenta farmaceutike – 84%, pri čemu se 21% odnosi na OTC proizvode, 16% na kardiovaskularne proizvode, 14% na antibiotike, 13% na neurološke proizvode itd.

Segment kemija - kozmetika - botanika čini 16% ukupne konsolidirane prodaje ili, točnije, na kemiju se odnosi 3%, na kozmetiku 10% i botaniku 3%. Konsolidirana zarada prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dosegla 10,9 milijuna eura, bilježi rast od 12%, dok neto konsolidirana dobit iznosi 5,9 milijuna eura, što je rast od 11%. Ukupne investicije u dugotrajnu imovinu za razdoblje od siječnja do lipnja 2017. godine iznose 5,3 milijuna eura.

 
Europska komisija: "Poljski porez na promet je protuzakonit" PDF Print E-mail
Thursday, 13 July 2017 12:58

ek-porezEuropska komisija označila je novi poljski maloprodajni porez kao ilegalnu formu državne pomoći, a trgovinska organizacija EuroCommerce izjavila je da je zadovoljna ovakvom odlukom. Poljska je prošle godine kreirala novi porezni sistem za svoju maloprodajnu industriju: veći promet rezultirao je i većim porezom, a kompanije s mjesečnim prometom ispod 17 milijuna poljskih zlota (oko 4 milijuna eura), bile su izuzete. Promet između 17 i 170 milijuna poljskih zlota (4 - 40 milijuna eura) rezultirao je porezom od 0,8%, a kompanije čiji promet je bio veći od 170 milijuna zlota morale su platiti porez od 1,4%.

Europska komisija preispitala je ovaj sistem nakon žalbe koja je uložena u rujnu prošle godine i ocijenila da bi se progresivne tarife mogle smatrati ilegalnim oblikom državne pomoći od koje su najviše koristi imale poljske kompanije. Kada je žalba uložena, Europska komisija zatražila je od poljske vlade da privremeno stopira ovaj porez, a sada će, ovakvom odlukom, on biti potpuno ukinut.

Iz trgovinske organizacije EuroCommerce su priopćili: "Poljski porez bio je još jedan primjer zabrinjavajućeg protekcionističkog trenda među (pre)velikim brojem članica. Posebno, ali nikako isključivo, u centralnoj i istočnoj Europi, vidimo da se predlažu mjere koje podrivaju koncept jednog tržišta. Protekcionizam nije samo politički akt - to je direktan napad na mogućnost potrošača da izaberu šta žele kupiti, i skoro neizbježno vodi ka višim cijenama. Trgovci žive od nuđenja takvog izbora i promoviranja kompetitivnih cijena", kazao je generalni direktor Christian Verscheuren. (retaildetail.eu)

 
Auchan rebrendira hipermarkete u Rusiji PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:42

auchan-kolicaFrancuski trgovac Auchan objavio je da će rebrendirati svoje Nasha Raduga (Naša duga) hipermarkete u Rusiji u Kashdy Den (Svaki dan), prenosi Lebensmittel Zeitung. Trgovac kaže da je novi naziv poznat potrošačima koji posećuju ove trgovine, a vjeruje da će privući i nove potrošače.

Trenutno trgovac testira novi brend na hipermarketu koji se nalazi u gradu Kovrov, i ako se proba pokaže uspešnom, svi hipermarketi će biti rebrendirani. Viši analitičar maloprodaje Lebensmittel Zeitunga Gildas Aitamer rekao je da će Auchan izvući korist od "potvrde kvalitete i cjenovnog imidža koji se povezuju s brendom Kashy Den" - nazivom koji se koristi za Auchanovu PL liniju iz economy segmenta u Rusiji.

"Mi vidimo naziv Nasha Raduga kao kulminaciju trgovčeve diskontne strategije za njegove hipermarkete u istočnoj Europi", dodao je Aitamer. "Prema našem mišljenju, koncept je očigledno inspiriran belgijskim banerom Colruyt te je adaptiran za rusko tržište". Trgovina je isključivo samoposlužnog tipa i ima jedino samonaplatne blagajne. (esmmagazine.com)

 
Kristina Johansson nova je generalna direktorica METRO Cash & Carry Srbija PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:42

Od 1. srpnja ove godine, METRO Cash & Carry Srbija ima novu generalnu direktoricu - Kristinu Johansson. Nakon dugogodišnjeg profesionalnog iskustva koje je stjecala u području strateškog razvoja globalnih kompanija, Kristina se pridružila timu Metroa u listopadu 2016. godine. Uspješnu karijeru gradila je radeći na poziciji konzultanta u području menadžmenta za kompaniju Accenture, a nakon toga 15 je godina radila u kompaniji IKEA, na nekoliko tržišta, na različitim rukovodećim pozicijama od kojih je posljednja bila Divisional CEO-IKEA Nizozemska.

"Veliko mi je zadovoljstvo preuzeti poziciju i odgovornosti na mjestu generalne direktorice Metroa u Srbiji i započnem novu fazu u profesionalnoj karijeri. Ovdje vidim veliki poslovni potencijal, a ujedno i pravi izazov i zadovoljstvo da doprinesem daljem razvoju i poslovnom uspjehu koji kompanija bilježi u ovoj zemlji. Mi ćemo se i dalje snažno fokusirati na naš osnovni cilj kako bismo kupcima i zaposlenima osigurali najbolje uvjete", poručila je Kristina Johansson.

 
Nestlé za jesen najavljuje završetak 64 mil. € vrijedne investicije u Mađarskoj PDF Print E-mail
Thursday, 27 April 2017 17:18

nestle-pet-foodMađarska podružnica Nestléa očekuje da će na jesen završiti svoju najveću investiciju u zemlji, proširenje tvornice za hranu za kućne ljubimce u Büku, na sjeverozapadu Mađarske, vrijedno više od 20 milijardi forinti (64 milijuna eura), navodi se u priopćenju za medije poslano Budimpeštanskom poslovnom časopisu.

Kroz širenje, koje se u priopćenju navodi kao najveće ulaganje u prehrambenu industriju u Nestléovoj povijesti u Mađarskoj, tvrtka očekuje daljnje povećanje izvoza čime će ovo postrojenje postati kompanijin najznačajniji centar za proizvodnju hrane za kućne ljubimce u Europi. Tvornica u Büku trenutačno proizvodi oko petine od jedne milijune tona hrane za kućne ljubimce proizvedene u Europi svake godine. Nestlé tvrdi da je najveći švicarski investitor u Mađarskoj, nakon što je u posljednjih 25 godina u toj zemlji investirao više od 100 milijardi forinti (320 milijuna eura).

Iz kompanije su poručili da vjeruju kako uspjeh njihovih izvoznih podataka leži u kontinuiranom rastu kapaciteta. Nestlé obrađuje 90.000 tona poljoprivrednih sastojaka od mađarskih dobavljača u svojim trima lokalnim tvornicama. Oko 60% od više od 130.000 tona prerađenih sastojaka u tvornici u Büku potječe iz Mađarske. (bbj.hu)

 
BAT kupuje brendove cigareta od Bulgartabaca PDF Print E-mail
Thursday, 27 April 2017 17:18

British American Tobacco (BAT) priopćio je da je sklopio dogovor s bugarskim proizvođačem cigareta Bulgartabacom o preuzimanju nekih od njegovih vodećih brendova cigareta, u okviru sporazuma koji je vrijedan više od 100 milijuna eura. Iz BAT-a su naveli da će akvizicija brendova Victory, Eva Slim i GD pomoći kompaniji da poveća svoj tržišni udio u Bugarskoj na 40% sa 12%, a dogovor uključuje i maloprodaju i distribuciju u Bugarskoj te Bosni i Hercegovini. Sporazum čeka odobrenja nadležnih antimonopolskih institucija i očekuje se da će biti u potpunosti zaključen do kraja srpnja ove godine. BAT - Bugarska postat će jedan od pet najvećih platiša poreza u Bugarskoj, otvarajući odmah preko 100 novih radnih mjesta u proizvodnji i još 1.000 u distribuciji. (reuters.com)

 
Slovenska javna televizija zabranila reklamiranje nezdrave hrane PDF Print E-mail
Thursday, 16 March 2017 12:27

slatkisiJavna televizija Slovenije usvojila je nova pravila oglašavanja kako bi neutralizirala negativan utjecaj TV oglašavanja na rastuću stopu pretilosti kod djece i adolescenata. Direktor RTV Slovenije Marko Filli potpisao je nalog o zabrani oglasa proizvođača čokolade, bombona i slastica, peciva, slatkog peciva i energetskih pića tijekom onih sati u danu kada je mlađa publika ispred TV ekrana, izvještava Lider portal. Nova su pravila u skladu s nacionalnim zakonodavstvom i preporukama WHO, kao i s nedavnom studijom koju je pripremio slovenski Institut za prehranu.

Prema njima, utjecaj TV oglašavanje u velikoj je mjeri odgovoran za alarmantan trend povećanja pretilosti među mladima. Studija koja je analizirala sadržaj TV kanala u razdoblju od jedne godine, pokazala je se 96% reklama za prehrambene proizvode odnose na hranu i da bi trebale biti zabranjene za djecu i mladež.

Do 77% takvog oglašavanja odnosi se na proizvode s visokim sadržajem šećera i drugih tvari koje utječu na težini. Komercijalne televizije odlučile su smanjiti samo oglase za brzu hranu te povećati emitiranje obrazovnog programa sa preporukama o tjelesnoj aktivnosti i zdravom načinu života. (esmmagazine.com)

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 174