• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
GEFCO slavi 10 godina poslovanja u Sloveniji PDF Print E-mail
Thursday, 16 November 2017 16:41

gefco-2GEFCO je globalni igrač u industrijskoj logistici i europski lider u automobilskoj logistici. Još od osnivanja podružnice u Sloveniji prije deset godina poduzeće je uspješno izraslo u jednog od najpouzdanijih partnera u logističkoj industriji u regiji. Njihov raznolik portfelj obuhvaća vodeće svjetske kompanije kao što su Revoz, član Renaultove grupacije, Gorenje, Hella, Emil Frey te odnedavno i L’Oréal. U sljedećoj godini očekuju dvoznamenkast rast u regiji Adriatik.

Osnovan u Sloveniji 2007. godine, GEFCO već deset godina uspješno posluje na tom tržištu s pomoću stručnog znanja i iskustva koje je Grupa GEFCO stekla tijekom 68 godina svog djelovanja. U suradnji s klijentima i dobavljačima poduzeće je usredotočeno na pružanje vrhunske usluge, stječući povjerenje partnera i stvarajući sve uvjete za zajednički rast i napredak, istovremeno dajući doprinos razvoju cijele regije Adriatik.

Njihova ponuda uključuje brojne usluge, od osnovnih transportnih usluga – cestovnih, željezničkih, zračnih i pomorskih – do logistike novih vozila i složenih multimodalnih rješenja od vrata do vrata, uključujući i komisioniranje, upravljanje carinskim i trošarinskim procedurama te pakiranje u ponovno uporabljivu ambalažu. Njihovo se stručno znanje neprestano razvija kako bi zadovoljilo potrebe suvremenih proizvodnih kompanija u regiji.

Ove je godine obilježena važna prekretnica u regionalnom razvoju poduzeća najavom udruženja snaga u Sloveniji i Hrvatskoj, gdje je GEFCO prisutan od 2013. godine, u cilju unapređenja ponude usluga i poslovne izvrsnosti u regiji. Sjedište poduzeća u Kopru djelovat će kao središte Grupe GEFCO u regiji Adriatik.

gefco-3Pierre-Jean Lorrain, izvršni potpredsjednik poduzeća GEFCO za Zapadnu i Srednju Europu, Balkan, Bliski Istok i Sredozemlje, izjavio je: „Naša nas je ambicija za daljnjim razvojem u ovoj regiji potaknula da prije deset godina osnujemo podružnicu u Sloveniji. Danas možemo sa sigurnošću reći da je to bila dobra odluka, s obzirom na to da su i Slovenija i Hrvatska više nego ikad prepoznate kao ključne logističke karike za Srednju i Južnu Europu, s velikim potencijalom za dodatnim jačanjem tog položaja.“

Globalno poduzeće, regionalan fokus, lokalni značaj

Dosadašnji rast poduzeća u regiji Adriatik zaista je impresivan, s obzirom na to da su u proteklih pet godina gotovo udvostručili svoje prihode. S ukupnim prometom od 22,1 milijun eura u Sloveniji i Hrvatskoj u 2016. godini, GEFCO u sljedećoj godini očekuje dvoznamenkasti rast te brojke.

„U regiji Adriatik planiramo nastaviti s iznimnim poslovnim razvojem i rastom. Do 2020. planiramo širenje u nove poslovne segmente, poput pružanja logističkih usluga za farmaceutsku industriju. Poslovanje po principu lean upravljanja omogućit će nam ostvarenje tih ciljeva u regiji Adriatik te će učvrstiti našu poziciju prepoznatog pružatelja vrhunskih logističkih usluga u skladu s potrebama svojih klijenata“, objasnila je Olga Danyliuk, glavna direktorica poduzeća GEFCO u Sloveniji i Hrvatskoj.

Još je jedno značajno ostvarenje poduzeća u regiji Adriatik prijevoz gotovo 75.000 vozila tijekom 2016. godine, od kojih je većina utovarena u luci u Kopru koja je tako postala jedan od njihovih najvećih i najznačajnijih partnera u regiji.

gefco-4

U regiji Adriatik GEFCO trenutna upravlja flotom od oko 80 teretnih vozila, pri čemu sva vozila osiguravaju slovenski i hrvatski autoprijevoznici, a u sljedećoj je godini cilj povećati taj broj na stotinu. Na globalnoj razini GEFCO podugovara gotovo 90 posto svojih usluga transporta s lokalnim prijevoznicima i to je način na koji poduzeće želi dalje razvijati poslovanje i u ovoj regiji.

Regija Adriatik dobiva zamah na globalnoj logističkoj karti

S pozitivnim razvojem poslovanja u proteklih deset godina i udruženjem snaga u Sloveniji i Hrvatskoj, GEFCO daje novi zamah regiji Adriatik u pozicioniranju na globalnoj logističkoj karti, a u prilog tomu idu i nedavno zaprimljene narudžbe najvećih klijenata poduzeća. Nakon potpisivanja sporazuma o suradnji s Renaultovom grupacijom, odnosno njihovom slovenskom tvornicom Revoz u 2016. godini i proširenja ugovora o suradnji s poduzećem HELLA Saturnus Slovenia u 2017., GEFCO je najavio novo partnerstvo sa svjetski poznatom kompanijom L'Oréal.

Poslovna suradnja obuhvatit će upravljanje izvoznim tokovima L'Oréalovih kozmetičkih proizvoda iz Europe do Izraela. Pritom će GEFCO preuzimati robu od L'Oréalovih dobavljača u osam europskih država, pretovarivati ih u kontejnere na svojoj platformi za komisioniranje u Ljubljani i potom dostavljati do Luke Koper, nakon čega će brodom biti prevezeni do izraelske luke Haifa. Uz to, GEFCO će brinuti i o carinskim procedurama u objema lukama, kao i o dostavi na konačno odredište.

gefco-1„S novim pomorskim prijevozničkim putevima koje nam donosi suradnja s L'Oréalom očekujemo širenje naše dobre suradnje s Lukom Kopar, koja je naš prvi partner u pomorskom transportu. S novim poslovima dokazujemo da ih zaista smatramo regionalnim vratima u svijet“, dodala je Olga Danyliuk.

O PODUZEĆU GEFCO

GEFCO je prisutan u Sloveniji od 2007., a u Hrvatskoj od 2013. godine. S naglaskom na daljnji razvoj regije Adriatik, nastavlja povećavati svoje lokalne kapacitete i iskustvo u pružanju globalnih, prilagodljivih i inovativnih logističkih rješenja, stvorenih da zadovolje potrebe suvremenih poslovnih sustava i osiguraju kontinuitet u lancu proizvodnje.

Dodana vrijednost koju GEFCO pruža svojim klijentima temelji se na iskustvu stečenom tijekom više od 65 godina poslovanja, osobito u automobilskoj industriji koja se ubraja među najsloženije i najzahtjevnije. Prisutan je u preko 150 zemalja i jedna je od deset najvećih logističkih grupacija u Europi. U 2016. godini ostvario je prihod od 4,2 milijarde eura, a zapošljava 12.000 radnika. Posluje na pet kontinenata kroz više od 300 poslovnih lokacija diljem svijeta.

 
Auchan objedinjuje privatne oznake u Rusiji PDF Print E-mail
Monday, 25 September 2017 14:12

auchan private label 1Francuski maloprodajni lanac Auchan planira spojiti kategorije proizvoda privatnih oznaka u ruskom poslovanju, piše Lebenzmittzel Zeitung. Trenutno Auchan Russia ima 29 različitih privatnih marki koje nisu ujedinjene pod markom Auchan. Trgovac je 2003. godine započeo proizvodnju svoje prve linije robe vlastite robne marke u Rusiji, a nedavno je uveo "Kazhdy Den" (svakodnevnu) liniju proizvoda. Najavljeno je kako će nova transformacija robne marke biti dovršena u roku od dvije godine, počevši od bezalkoholnih pića, koja će do kraja 2017. dobiti logo trgovca.

Prošle je godine Auchan najavio planove za postupnu homogenizaciju svojih bannera, i stavljanje većeg naglaska na brend Auchan. Međutim, kada su njezini supermarketi diljem Europe prešli na Simply Market, Rusija je zadržala brend Atak. Sada i Rusija kreće s homogenizacijom, pa će nova oznaka s jedinstvenim dizajnom omogućiti da se Auchanova privatna marka više izdvaja pa će kupci jasnije moći prepoznati alternative markama, poručuju iz trgovačkog lanca. (esmmagazine.com)

 
Mercator preuzima poslovnice Konzuma u BiH PDF Print E-mail
Monday, 25 September 2017 14:12

Mercator je započeo s preuzimanjem poslovnica Konzuma u Bosni i Hercegovini te je za početak preuzeto nekoliko manjih prodavaonica. "Već je polako počelo preuzimanje poslovnica, a kreće se od prodavaonica manjih formata, a kasnije i poslovnica Drvoprometa i velikih centara. Mercator će preuzeti ukupno 83 prodavaonice", kazali su iz Konzuma BiH za Klix.ba. Prva preuzeta poslovnica nalazi se na Grbavici. Paralelno s procesom predaje poslovnica Mercatoru, Konzum vodi pregovore s dobavljačima u BiH o isplati duga. Dug prema BiH dobavljačima veći je od 60 milijuna KM - potražuje ih blizu 1.100 dobavljača i svaki od njih ima posebne interese.

 
U Srbiji otvoren Rajićeva Shopping centar PDF Print E-mail
Monday, 25 September 2017 14:11

Rajićeva Shopping centar, prvi šoping centar u najpoznatijoj beogradskoj ulici - Knez Mihailovoj, otvorio je svoja vrata. Pojedini brendovi koji se od sada mogu naći u Rajićevoj po prvi su puta došli na srpsko tržište. Šoping centar je investicija izraelske kompanije Ashtrom Group vrijedna 80 milijuna eura, a u novih 15.300 kvadratnih metara prostora dizajniranih za uživanje i kupovinu u najljepšem dijelu grada, smjestilo se više od 80 lokala i 450 podzemnih parking mjesta.

"Rajićeva Shopping centar jedan je od naših najnovijih razvojnih projekata čija je gradnja započela prije skoro tri godine. U ovaj smo projekt uložili mnogo truda, kako u enterijer tako i u eksterijer, težeći da se uklopimo u lokalno kulturno naslijeđe, kombinirajući staro i novo. Razvoj Rajićeva Shopping centra, od samog početka pa sve do ove svečane ceremonije otvaranja, bazirao se najviše na lokalnom srpskom tržištu, zapošljavajući domaće podizvođače, dobavljače, dizajnere i supervizore. Tijekom faze izgradnje zaposlili smo preko 400 radnika, a kada završimo projekt taj broj će preći 600 zaposlenih", rekao je Zachi Boneh, generalni direktor Ashtrom Internationala, i najavio završetak sljedeće faze projekta, otvaranje Mama Shelter hotela početkom 2018. godine.

Rajićeva Shopping centar nudi sve usluge neophodne za udobnost svakodnevnog života, kao što su supermarket, ljekarne, mobilni operateri, odjeća, kućne potrepštine i elektronika. Na ovaj način, projekt neće biti samo nova gradska destinacija, već i važan dio lokalne i poslovne zajednice.

 
Agrana Studen preuzela Ormož PDF Print E-mail
Friday, 11 August 2017 13:56

ormozStrateškim pozicioniranjem u okviru Europske unije, AGRANA-STUDEN Grupa od ove godine posjeduje pakirnicu i logistički centar u Ormožu u Sloveniji. Kupovinom pakirnice, silosa i skladišnog prostora ojačana je pozicija AGRANA-STUDEN Grupe za nesmetano i pravovremeno snabdijevanje šećerom tržišta Europske unije, zapadnog Balkana, kao i svjetskog tržišta.

„AGRANA-STUDEN Grupa nastavlja ekspanziju svog poslovanja te je kupovinom pakirnice, silosa i skladišnog prostora u Ormožu naša distributivna kompanija AGRAGOLD Ljubljana dobila potporu u vidu pakirnog centra, odličnih silosnih kao i skladišnih kapaciteta, a poslovna je Grupa ojačala svoju poziciju regionalnoga tržišnog lidera koju nova akvizicija na lokaciji Ormož zaokružuje u geografskome i tržišnom smislu“, rekao je Ilija Studen, predsjednik Uprave STUDEN Holdinga.

STUDEN Holding posjeduje međunarodni asortiman agrobiznisa koji pokriva preradu, trgovinu i distribuciju poljoprivrednih proizvoda, kao što su šećer, jestiva ulja, uljarice i žitarice, a kao dio Holdinga koji se bavi trgovinom, preradom i distribucijom šećera i zaslađivača, AGRANA-STUDEN Grupa sastoji se od operativnih joint venture kompanija osnovanih od strane AGRANA Grupe i STUDEN Holdinga. U Bosni i Hercegovini u okviru STUDEN Holdinga posluju tvornica jestivog ulja BIMAL i STUDEN-AGRANA Rafinerija šećera u Brčkom.

STUDEN Holding već 23 godine posluje u Sloveniji te preko vlastite distributivne mreže AGRAGOLD i istoimene kompanije sa sjedištem u Ljubljani svojim industrijskim kupcima, kao i krajnjim potrošačima osigurava šećer i jestivo ulje najviše kvalitete.

 
Alkaloid AD Skoplje bilježi rast konsolidirane prodaje PDF Print E-mail
Tuesday, 01 August 2017 10:10

alkaloid-zhivko-mukaetovU razdoblju od siječnja do lipnja 2017. godine, Alkaloid je zabilježio rast konsolidirane prodaje od 9%, 11% rasta u konsolidiranoj neto dobiti i prodaju u Velikoj Britaniji u iznosu od 2,1 milijuna eura. Alkaloid AD Skopje postigao je pozitivne financijske rezultate u razdoblju od siječnja do lipnja 2017. – što pokazuje nerevidirani samostalni i nerevidirani konsolidirani Račun dobiti i gubitka. U razdoblju od siječnja do lipnja, ukupna konsolidirana prodaja dosegla je 73,9 milijuna eura, što je povećanje od 9% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu povećana je za 7%, dok je ukupni konsolidirani izvoz društva povećan za 10%.

Od ukupne konsolidirane prodaje, 39% ostvareno je na domaćem tržištu, a 61% na stranim tržištima. Analiza prema regijama pokazuje da je 32% prodaje ostvareno u zemljama jugoistočne Europe, Rusija i ZND čine 7%, a 21% prodaje ostvaren je u zemljama zapadne Europe (EU i EFTA), dok ostala tržišta bilježe 1% ukupne konsolidirane prodaje. Primjetan rast zabilježen je u Velikoj Britaniji, gdje je prodaja dosegla 2,1 milijuna eura te u Mađarskoj gdje je prodaja iznosila 0,2 milijuna eura. Prodaja u obje zemlje porasla je 18 puta u usporedbi s istim razdobljem lani.

Rast prodaje također se bilježi na sljedećim izvoznim tržištima: Rusija - 24%, Rumunjska - 52%, Slovenija - 24%, Ukrajina - 33%, Crna Gora - 17% itd. Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da se najbolje prodaju proizvodi iz segmenta farmaceutike – 84%, pri čemu se 21% odnosi na OTC proizvode, 16% na kardiovaskularne proizvode, 14% na antibiotike, 13% na neurološke proizvode itd.

Segment kemija - kozmetika - botanika čini 16% ukupne konsolidirane prodaje ili, točnije, na kemiju se odnosi 3%, na kozmetiku 10% i botaniku 3%. Konsolidirana zarada prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dosegla 10,9 milijuna eura, bilježi rast od 12%, dok neto konsolidirana dobit iznosi 5,9 milijuna eura, što je rast od 11%. Ukupne investicije u dugotrajnu imovinu za razdoblje od siječnja do lipnja 2017. godine iznose 5,3 milijuna eura.

 
Europska komisija: "Poljski porez na promet je protuzakonit" PDF Print E-mail
Thursday, 13 July 2017 12:58

ek-porezEuropska komisija označila je novi poljski maloprodajni porez kao ilegalnu formu državne pomoći, a trgovinska organizacija EuroCommerce izjavila je da je zadovoljna ovakvom odlukom. Poljska je prošle godine kreirala novi porezni sistem za svoju maloprodajnu industriju: veći promet rezultirao je i većim porezom, a kompanije s mjesečnim prometom ispod 17 milijuna poljskih zlota (oko 4 milijuna eura), bile su izuzete. Promet između 17 i 170 milijuna poljskih zlota (4 - 40 milijuna eura) rezultirao je porezom od 0,8%, a kompanije čiji promet je bio veći od 170 milijuna zlota morale su platiti porez od 1,4%.

Europska komisija preispitala je ovaj sistem nakon žalbe koja je uložena u rujnu prošle godine i ocijenila da bi se progresivne tarife mogle smatrati ilegalnim oblikom državne pomoći od koje su najviše koristi imale poljske kompanije. Kada je žalba uložena, Europska komisija zatražila je od poljske vlade da privremeno stopira ovaj porez, a sada će, ovakvom odlukom, on biti potpuno ukinut.

Iz trgovinske organizacije EuroCommerce su priopćili: "Poljski porez bio je još jedan primjer zabrinjavajućeg protekcionističkog trenda među (pre)velikim brojem članica. Posebno, ali nikako isključivo, u centralnoj i istočnoj Europi, vidimo da se predlažu mjere koje podrivaju koncept jednog tržišta. Protekcionizam nije samo politički akt - to je direktan napad na mogućnost potrošača da izaberu šta žele kupiti, i skoro neizbježno vodi ka višim cijenama. Trgovci žive od nuđenja takvog izbora i promoviranja kompetitivnih cijena", kazao je generalni direktor Christian Verscheuren. (retaildetail.eu)

 
Auchan rebrendira hipermarkete u Rusiji PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:42

auchan-kolicaFrancuski trgovac Auchan objavio je da će rebrendirati svoje Nasha Raduga (Naša duga) hipermarkete u Rusiji u Kashdy Den (Svaki dan), prenosi Lebensmittel Zeitung. Trgovac kaže da je novi naziv poznat potrošačima koji posećuju ove trgovine, a vjeruje da će privući i nove potrošače.

Trenutno trgovac testira novi brend na hipermarketu koji se nalazi u gradu Kovrov, i ako se proba pokaže uspešnom, svi hipermarketi će biti rebrendirani. Viši analitičar maloprodaje Lebensmittel Zeitunga Gildas Aitamer rekao je da će Auchan izvući korist od "potvrde kvalitete i cjenovnog imidža koji se povezuju s brendom Kashy Den" - nazivom koji se koristi za Auchanovu PL liniju iz economy segmenta u Rusiji.

"Mi vidimo naziv Nasha Raduga kao kulminaciju trgovčeve diskontne strategije za njegove hipermarkete u istočnoj Europi", dodao je Aitamer. "Prema našem mišljenju, koncept je očigledno inspiriran belgijskim banerom Colruyt te je adaptiran za rusko tržište". Trgovina je isključivo samoposlužnog tipa i ima jedino samonaplatne blagajne. (esmmagazine.com)

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 175