• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
NJEMAČKA: METRO Grupa nastavlja pozitivan rast poslovanja PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:42

U drugom kvartalu poslovne godine 2015./16. (odnosi se na razdoblje od 1. siječnja 2016. - 31. ožujka 2016.) prodaja METRO Grupe iznosila je 13,6 milijardi eura te je nastavljen pozitivan rast poslovanja uz rast like-for-like prodaje od 0,6%. Operativna dobit METRO Grupe u prvoj polovici poslovne godine iznosila je 1,2 milijarde eura (poslovna godina 2015./2016. odnosi se na razdoblje 1.10.2015. - 30.9.2016.). Pozitivnim rezultatima Grupe u drugome kvartalu pridružuje se i METRO Cash & Carry čija prodaja putem dostave trenutačno čini rekordnih 11,8% udjela u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja te porastom like-for-like prodaje od 0,5% koja raste 11. kvartal zaredom.

„METRO Grupa je, unatoč izazovnom okruženju, ostvarila pozitivne rezultate tijekom nekoliko posljednjih kvartala. Novi rekordni pokazatelji prodaje ostvarene dostavom i brzi rast našeg online poslovanja još jednom pokazuju koliko su uspješno transformirani naši segmenti veleprodaje, hrane i potrošačke elektronike", izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe. Sve prodajne linije METRO Grupe doprinijele su rastu u drugome kvartalu.

Media-Saturn ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,7% i online prodaje od 9,6%. Porast like-for-like prodaje od 0,5%, u drugome kvartalu bilježi i Real, dok je njegova online prodaja u prvoj polovici poslovne godine rasla za više od 60%. U poslovnoj godini 2015./16. METRO Grupa nastavit će ulagati u transformaciju poslovnog modela te se fokusirati na učinkovitost i upravljanje troškovima, a očekuje se da će predviđenom rastu ukupne prodaje najviše doprinijeti prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn.

 
Francuska: Carrefour širi Bio format PDF Print E-mail
Thursday, 24 March 2016 16:23

carrefour-hipermarketCarrefour je najavio planove za proširenje svog Carrefour Bio formata za 10 prodajnih mjesta do kraja 2016. Trgovac trenutno ima pet trgovina pod nazivom Carrefour Bio banner, od kojih je prvi otvoren u ožujku 2013. godine. Najnovija Carrefour Bio trgovina otvorena je 21. ožujka 2016. Prosječna prodajna površina ovog formata je između 200 i 300 četvornih metara.

Ima 3.700 SKU-ova, od kojih su 1.300 do 1.700 privatne oznake. Trgovac je prodao 125 milijuna organskih proizvoda u svojim Carrefour Bio trgovinama. Širenje trgovina bit će popraćeno TV reklamnom kampanjom ’J’optimisme’. (kantarretailiq.com)

 
Europa: Vlade žele ulagati u povrće, voće i mlijeko u školama PDF Print E-mail
Thursday, 24 March 2016 16:23

Europski parlament odobrio je novi prehrambeni program, koji uključuje godišnje investicije od 250 milijuna eura kako bi se djeca potaknula da jedu više povrća, voća i piju mlijeko u školi. Ovo bi trebalo pomoći u borbi s pretilošću djece. Nove investicije uključuju 150 milijuna za distribuciju voća i povrća u školama i još 100 milijuna eura za distribuciju mlijeka, sa čime bi se započelo početkom 2017. Fokus će biti stavljen i na lokalne proizvode, biološku poljoprivredu, održivu proizvodnju hrane i višak hrane. Novi program dobra je vijest za lokalne mljekare i voćare, koji pate zbog ruskog bojkot, piše belgijski news website De Redactie. Kako je sve veći broj europske djece pretio, čak jedno od troje djece, bilo je vrijeme za novi plan napada protiv pretilosti. (retaildetail.eu)

 
KIT KAT - prvi globalni brend čokoladica za čiju se proizvodnju koristi 100% kakao iz održivog uzgoja PDF Print E-mail
Monday, 08 February 2016 13:21

nestle-kit-kat-1KIT KAT je postao prvi globalni brend čokoladica koji u proizvodnji koristi 100% certificirane sirovine kakaa iz održivog uzgoja, osigurane kroz Nestlé kakao plan. Cilj Plana su, osim osiguravanja kvalitetnih sirovina iz održivih izvora, i edukacija uzgajivača o novim poljoprivrednim metodama za povećanje produktivnosti te doprinos razvoju zajednica koje se bave uzgojem kakaa. Kako bi obilježila ovaj značajan događaj tvrtka Nestlé, koja je među najvećim otkupljivačima kakaa iz Obale Bjelokosti, dogovorila je partnerstvo s poznatim svjetskim nogometašem Didierom Drogbom i njegovom zakladom Didier Drogba Foundation.

nestle-kit-kat-2

Zaklada pruža podršku socijalno ugroženim stanovnicima ove zemlje u domenama zdravstva i obrazovanja. Stoga će u ime Zaklade Nestlé izgraditi državnu školu u regiji Gagnoa u Obali Bjelokosti iz koje potječe ovaj poznati nogometaš.

„Od iznimne nam je važnosti biti dio sustava koji se brine o ljudima, ali i okruženju bez kojeg ne bi bilo naših proizvoda. Stvaranje zajedničke vrijednosti jednako je važno za poljoprivrednu zajednicu Obale Bjelokosti kao što je i nama za proizvodnju vrhunskih proizvoda", izjavila je Sandra Martinez, voditeljica Nestlé konditorskog asortimana.

Nestlé se snažno protivi dječjem radu te je svjestan važnost obrazovanja u rješavanju ovog problema. Tako je u sklopu Nestlé kakao plana tvrtka do sada pomogla izgradnju više od 40 škola u Obali Bjelokosti te je organizirala smještaj za učitelje, kako bi im olakšala rad u ruralnim područjima. Time je osigurala obrazovanje za više od 10.000 djece i mladih te na taj način doprinijela sprječavanju dječjeg rada.

 
Tesco zatvara probne specijalizirane food-to-go trgovine PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:08

tesco2Novinski izvještaj u Daily Telegraphu otkriva da će se Tescove dvije probne food-to-go trgovine na Philpot Lane i Villiers Street u Londonu zatvoriti 4. ožujka. Te su trgovine otvorene 2014. i 2015. u sklopu plana osiguravanja što većeg udjela na londonskom tržištu hrane `za van`, a smještene su na lokacijama koje su im trebale osigurati pristup značajnijem broju radnog stanovništva prijestolnice. Trgovine su također imale pultove za spravljanje hrane "po narudžbi" kojima su upravljala partnerska poduzeća, s ciljem pružanja dodatne brend osobnost. Dok je koncesija Burrito Kitchen u trgovini Villiers Street nastavila s radom, pult Freds Food Construction na Philpot Lane zatvoren je u srpnju 2015., 10 mjeseci nakon što je trgovina otvorena. Glasnogovornik Tesca je izjavio: "Za vrijeme probnog roka, naši kupci rekli su nam da vole širu paletu proizvoda kakva se nudi u našim Express i Metro trgovinama", sugerirajući da probne trgovine ne ispunjavaju očekivanja kupaca od Tesco formata. Obje trgovine znatno su manje od konvencionalnog Tesco Expressa i nedostaje im prostora za uvođenje šireg asortimana proizvoda uz postojuću food-to-go ponudu. (igd.com)

 
Francuska: Leclerc zabilježio skroman godišnji rast PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:07

E.Leclerc je zabilježio skroman rast prodaje u 2015., praćen manjim povećanjem udjela na domaćem tržištu. Prodaja je za godinu dana porasla za 3,4% na 35,6 milijardi eura, pri čemu je prehrana porasla za 5%, a neprehrana za 1,2%. Leclerc je također priopćio da je njegov Drive kanal zabilježio rast. Ovakvi rezultati su pomogli grupi da poveća svoj udio na francuskom prehrambenom tržištu (za 20bps) na 20,2%, a CEO Michel Edouard Leclerc pripisao je rezultate "konzistentnoj politici niskih cijena". Iz Leclerca su nedavno priopćili da planiraju investirati milijardu eura u naredne tri godine, pri čemu će 60% sredstava biti iskorišteno za unapređenje logistike. (kamcity.com)

 
Italija: Carrefour intenzivira digitalizaciju PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:07

Carrefour Italija će, prema riječima Debore Gume, Chief Information Officera (CIO), povećati upotrebu digitalnih rješenja. Aplikacija MyCarrefour je unaprijeđena i uključivat će personalizirane promotivne komponente, a poboljšani su i `Clicca & Ritira`, servis za preuzimanje naručene robe u prodavaonici, i servis za kućnu isporuku. Postepeno će u trgovine biti uveden i besplatan wi-fi za kupce i bit će više korišteni digitalni alati pomoću kojih kupci mogu dobiti instant informacije o proizvodima. Digitalni displejevi će postepeno biti implementirani kao standardni medij za komunikaciju, a ne samo za reklame. Carrefour Italy je odnedavno digitalni segment učinio važnim dijelom svoje strategije, u skladu s digitalnim `probojem` kompanije na globalnom nivou. (kantarretailiq.com)

 
Henkel dobio tri nova priznanja za uspjeh na području održivosti PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:06

Tvrtka Henkel ponovno je uvrštena na listu "Global 100 Most Sustainable Corporations in the World Index" (Global 100 Index) te je dobitnik priznanja "Gold" kojeg dodjeljuje EcoVadis. Tvrtka je također primila RobecoSAM Silver Class nagradu. "Ovi izvrsni rezultati potvrđuju kako smo kada je u pitanju naša strategija održivosti na pravom putu", izjavio je Uwe Bergmann, direktor sektora za upravljanje održivošću tvrtke Henkel. Global 100 Index lista je koja uključuje najbolje tvrtke na području održivosti iz različitih industrija, a objavljuje je Corporate Knights, tvrtka sa sjedištem u Torontu koja se bavi savjetovanjem na području medija i investicija.

Najbolji se odabiru među 4600 tvrtki s tržišnom kapitalizacijom većom od 2 milijarde dolara. Budući da je Henkel član inicijative za veću održivost u lancu opskrbe pod nazivom "Zajedno za održivost" (Together for Sustainability), međunarodna agencija EcoVadis ponovno je procjenjivala upravljanje tvrtke Henkel na području održivosti. Na temelju ostvarenog rejtinga na području društveno odgovornog poslovanja, tvrtki Henkel je u prosincu 2015. godine dodijeljeno "Gold Recognition Level" priznanje.

S osvojena 73 boda, tvrtka je ostvarila rezultat značajno veći od prosječnih 41,7 bodova te se nalazi među 2 posto najboljih tvrtki - kako u kategoriji kućne i osobne njege te u usporedbi sa svim tvrtkama u konkurenciji. Henkel je za svoja postignuća na području održivosti primio nagradu Silver Class u Godišnjaku o održivosti za 2016. godinu (Sustainability Yearbook 2016). Lista koju proglašava RobecoSAM u godišnjoj procjeni korporativne održivost uključuje najbolje tvrtke na području održivosti iz svake industrije. Svake godine na sudjelovanje u procjeni poziva se preko 3000 vodećih svjetskih tvrtki. Godišnjak o održivosti od 2004. godine objavljuju stručnjaci s područja održivosti.

Ove nagrade predstavljaju priznanje stalnim naporima tvrtke Henkel da postigne više s manje, kao konceptom koji je u središtu njene strategije održivosti. Do 2030. godine, cilj tvrtke je utrostručiti vrijednost koju stvara u odnosu na utjecaj koji nastaje kroz njeno poslovanje, proizvode i usluge. Henkel će krajem veljače objaviti novi izvještaj o održivosti, kao i izvještaj o napretku u odnosu na prijelazne ciljeve za 2015. godinu te novim ambicijama za 2020. godinu.

 


Page 5 of 170