• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Milan Tadić novi Podravkin direktor Tržišta Jugoistočne Europe PDF Print E-mail
Monday, 20 October 2014 13:43

milan-tadicPrema odluci Uprave Podravke, za novog direktora sektora Tržište Jugoistočne Europe imenovan je Milan Tadić koji će biti zadužen za tržišta Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Srbije, Crne Gore te Kosova.

Po završetku Pravnog fakulteta u Osijeku, profesionalnu karijeru započeo je 1986. godine u Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje. U Podravku dolazi 2001. godine na poziciju specijalista za imovinsko pravo, a zatim i voditelja Odjela za imovinsko pravo u pravnom sektoru.

Godine 2003. prelazi u Ured Uprave kao stručni savjetnik za internacionalna tržišta, a zatim obnaša funkciju direktora službe Upravljanje međunarodnim ključnim kupcima. U periodu od 2005. do 2009. godine radi na poziciji direktora sektora Tržište Centralne Europe koje obuhvaća tržišta Poljske, Češke, Slovačke i Mađarske, a od 2008. nadležan je i za tržišta Rumunjske i Bugarske.

Iz Podravke 2009. godine prelazi u Tvornicu duhana Rovinj (Adris Grupa) gdje radi kao izvršni direktor prodaje. Povratkom u Podravku na poziciju direktora sektora Tržište Jugoistočne Europe bit će zadužen za tržišta Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Srbije, Crne Gore te Kosova. 

 
Vladimir Gnjidić novi član Uprave za ponudu i nabavu PDF Print E-mail
Monday, 06 October 2014 16:45

vladimir-gnjidic-imenovanjeVladimir Gnjidić imenovan je članom Uprave Metro Cash & Carryja za ponudu i nabavu. Time je sa 34 godine postao najmlađi član Uprave tvrtke Metro Cash & Carry koja posluje u 28 svjetskih zemalja sa više od 120.000 zaposlenika. 

"Iznimna mi je čast biti dijelom Uprave jer je to potvrda mog dosadašnjeg zalaganja i rezultata. Zajedno s timom namjeravam dodatno graditi jedinstvena poslovna rješenja za naše kupce, kombinacijom globalnih znanja i iskustava, uvelike poštujući lokalne specifičnosti. Takvu kombinaciju globalno-lokalnih cjelovitih rješenja u ovom trenutku samo Metro može ponuditi na hrvatskom tržištu veleprodaje“, izjavio je Vladimir Gnjidić.

Nakon stečene diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te titule magistra znanosti u marketingu, Vladimir je, kao prvi u dvije generacije studenata, postao doktor znanosti u strateškom menadžmentu na Ekonomskom Fakultetu u Splitu. Nagradu za najboljeg studenta na doktorskom studiju osvaja 2009. godine, a u siječnju 2014. godine u koautorstvu objavljuje sveučilišni udžbenik "Osnove strateškog marketinga".

Svoj profesionalni put Vladimir je započeo kao menadžer istraživanja tržišta u Jadranskoj pivovari, članu Grupe Pivovarna Laško. Ubrzo, Vladimir je promoviran na mjesto Direktora marketinga. Svoju karijeru nastavlja graditi na mjestu Direktora marketinga Dukata. Konačno, 2012. dolazi u METRO Cash & Carry na mjesto Direktora strategije razvoja kupaca i marketinga, zadužen za razvoj i implementaciju poslovne strategije i planiranja s fokusom na potrebe kupaca uz odgovornost za tim od 30 stručnjaka.

Paralelno uz izgradnju profesionalne karijere, Vladimir je pridonosio i akademskoj zajednici kao koautor nekoliko knjiga iz područja menadžmenta i marketinga te je autor i koautor više znanstvenih radova objavljenih u međunarodnim znanstvenim publikacijama. Njegove projekte na području marketinga prepoznala je i stručna zajednica te je višestruki dobitnik nagrade za najučinkovitije oglašavanje - Effie. Vladimir je gost predavač na diplomskim i poslijediplomskim studijima na nekoliko hrvatskih fakulteta te gost govornik i sudionik brojnih konferencija u Hrvatskoj i inozemstvu. 

 
Katarina Bule imenovana Digital & Social Media menadžericom za Molson Coors Europe PDF Print E-mail
Monday, 06 October 2014 16:44

katarina-buleKatarina Bule imenovana je Digital & Social Media menadžericom Molson Coorsa Europe. Na toj poziciji Katarina Bule bit će odgovorna za planiranje, organizaciju i razvoj strategije digitalnog marketinga i društvenih mreža te njezinu implementaciju u zemljama Molson Coorsa Europe.

Do dolaska u Molson Coors Europe, Katarina Bule bila je dio tima Telekom Austria Grupe, radeći u Vipnetu, gdje je provela više od deset godina. U Vipnetu je bila zadužena za cjelokupnu eBusiness transformaciju i na lokalnoj i na grupnoj razini, što uključuje razvoj mnogih digitalnih usluga te uspješno lansiranje više od 150 digitalnih marketinških kampanja, postavljanje tima za Social Media i organizaciju svih Vipnetovih aktivnosti na društvenim mrežama.

Na novoj poziciji Katarina Bule izravno će odgovarati Aniti Kučić, Brand Excellence direktorici za Molson Coors Europe. 

 
Imenovana nova uprava Kandita d.o.o. PDF Print E-mail
Thursday, 02 October 2014 15:44

kandit-upravaSaponia d.d. Osijek već niz godina bilježi uspješne poslovne rezultate, potvrđujući se kao jedan od najvećih regionalnih proizvođača deterdženata. Uspješna poslovna strategija osigurala je i ove godine  rast prihoda od prodaje, koji su za devet mjeseci  veći za 4% u odnosu na prošlu godinu. U sustavu Mepas grupe, u vlasništvu Mirka Grbešića, u Osijeku je uz Saponiju  još jedna uspješna  kompanija -  Kandit, tvornica čokolade i bombona. Ulaganjem preko 20 mil EUR-a u izgradnju i opremanje nove tvornice,  Kanditu se otvorio prostor za povećanje kapaciteta proizvodnje  i proširenje proizvodnog programa na tržišta u regiji.

Daljnjem jačanju tržišnog uspjeha Kandita pridonijet će i nova Uprava. Damir Skender, predsjednik Uprave Saponije imenovan je članom nadzornog odbora Kandita. Uz funkciju člana Uprave za komercijalne poslove Saponije, Dajana Mrčela imenovana je i za člana Uprave za komercijalnih poslova Kandita. Član uprave za proizvodnju i logistiku je Gordan Glavaš, koji je ujedno direktor proizvodnje i unapređenja poslovnih procesa Saponije.

Povezivanjem uprave i menadžmenta Saponije i Kandita, cilj je osigurati sinergijski učinak poslovanja i daljnji prosperitet obje kompanije.    

 
Kristijan Gregorić izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku PDF Print E-mail
Monday, 15 September 2014 11:07

kristijan-gregoricKristijan Gregorić novi je izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku. Na novoj poziciji bit će odgovoran za strateško planiranje i upravljanje marketingom brendova svih proizvodnih kategorija kompanije, trade marketingom, korporativnim komunikacijama te razvojem strategije inovacija za tržišta Hrvatske i regije. 

Posjeduje bogato marketinško, komercijalno te menadžersko iskustvo i znanje, a Franckovom izvršnom timu pridružuje se s mjesta generalnog direktora strateške jedinice distribucije HoReCa za SEE regiju u Atlantic Grupi.

Diplomirao je i specijalizirao na Ekonomskom fakultetu "Luigi Bocconi" u Milanu, a karijeru je započeo u kompaniji Nestlé Italija. Nakon toga, u Hrvatskoj preuzima odgovornost direktora divizije Nestlé Nestle Purina Petcare gdje dalje napreduje u regionalnog direktora marketinga Nestléa za Jugoistočnu Europu. Uspješnu karijeru nastavio je graditi dolaskom u Adris grupu na mjesto rukovoditelja marketinga i trade marketinga. Početkom 2008. godine prelazi u Karlovačku pivovaru gdje je, kao direktor marketinga i izvoza, strateškim promišljanjem i izvrsnom realizacijom marketinških i prodajnih planova utjecao na unapređenje poslovanja, povećanje udjela i jače tržišno pozicioniranje kompanije.

 
Tonči Klarić novi kreativni direktor agencije Proximity Zagreb PDF Print E-mail
Monday, 15 September 2014 11:06

tonci-klaricTonči Klarić novi je kreativni direktor jedne od vodećih hrvatskih digitalnih agencija Proximity Zagreb. Višestruko nagrađivani kreativac svoje vještine i znanja do sada je stjecao u vodećim hrvatskim i regionalnim agencijama kao što su Bruketa&Žinić, Digitel& i Renderspace (Pristop) u Sloveniji.

Osim bogatog radnog iskustva i impresivnog portfolia, Tonči se može pohvaliti brojnim domaćim i međunarodnim strukovnim nagradama kao što su Effie, D&AD, Epica, Art Director’s Club, PIAF, Ads of the World, Web Fest Belgrade, Mixx, Diggit, Outward, Festo, Forfest, Sempl, Heineken Brand Building Award i Magdalena. U posljednjih godinu dana osvojio je i Best in Show za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj (Izgubljena Stranica za klijenta HGSS) i Grand Prix za najbolju digitalnu kampanju u Sloveniji (ITAK Ven za klijenta Telekom Slovenije). Također mu je pripala i čast da bude član žirija na slovenskom SOF-u, hrvatskom Sudnjem Danu i svjetskom AdStarsu.

Proximity Zagreb dio je najnagrađivanije svjetske mreže za digitalni i direktni marketing. Na hrvatskom tržištu djeluje od 2001. godine, a u 2013. je premašio promet od šest milijuna kuna. Upravlja digitalnim platformama za najpoznatije domaće i strane brendove, kao što su adidas, American Express, Audi, Coca Cola HBC, Dukat, Galbani, HTC, Jamnica, Libresse, Pedigree, Whiskas i drugi. 

 


Page 9 of 23

Studeni 2018.

progressive-184

progressive arhiva
 
facebook logo
 
atmc-banner
 

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n