• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Kristijan Gregorić izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku PDF Print E-mail
Monday, 15 September 2014 11:07

kristijan-gregoricKristijan Gregorić novi je izvršni direktor marketinga i razvoja u Francku. Na novoj poziciji bit će odgovoran za strateško planiranje i upravljanje marketingom brendova svih proizvodnih kategorija kompanije, trade marketingom, korporativnim komunikacijama te razvojem strategije inovacija za tržišta Hrvatske i regije. 

Posjeduje bogato marketinško, komercijalno te menadžersko iskustvo i znanje, a Franckovom izvršnom timu pridružuje se s mjesta generalnog direktora strateške jedinice distribucije HoReCa za SEE regiju u Atlantic Grupi.

Diplomirao je i specijalizirao na Ekonomskom fakultetu "Luigi Bocconi" u Milanu, a karijeru je započeo u kompaniji Nestlé Italija. Nakon toga, u Hrvatskoj preuzima odgovornost direktora divizije Nestlé Nestle Purina Petcare gdje dalje napreduje u regionalnog direktora marketinga Nestléa za Jugoistočnu Europu. Uspješnu karijeru nastavio je graditi dolaskom u Adris grupu na mjesto rukovoditelja marketinga i trade marketinga. Početkom 2008. godine prelazi u Karlovačku pivovaru gdje je, kao direktor marketinga i izvoza, strateškim promišljanjem i izvrsnom realizacijom marketinških i prodajnih planova utjecao na unapređenje poslovanja, povećanje udjela i jače tržišno pozicioniranje kompanije.

 
Tonči Klarić novi kreativni direktor agencije Proximity Zagreb PDF Print E-mail
Monday, 15 September 2014 11:06

tonci-klaricTonči Klarić novi je kreativni direktor jedne od vodećih hrvatskih digitalnih agencija Proximity Zagreb. Višestruko nagrađivani kreativac svoje vještine i znanja do sada je stjecao u vodećim hrvatskim i regionalnim agencijama kao što su Bruketa&Žinić, Digitel& i Renderspace (Pristop) u Sloveniji.

Osim bogatog radnog iskustva i impresivnog portfolia, Tonči se može pohvaliti brojnim domaćim i međunarodnim strukovnim nagradama kao što su Effie, D&AD, Epica, Art Director’s Club, PIAF, Ads of the World, Web Fest Belgrade, Mixx, Diggit, Outward, Festo, Forfest, Sempl, Heineken Brand Building Award i Magdalena. U posljednjih godinu dana osvojio je i Best in Show za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj (Izgubljena Stranica za klijenta HGSS) i Grand Prix za najbolju digitalnu kampanju u Sloveniji (ITAK Ven za klijenta Telekom Slovenije). Također mu je pripala i čast da bude član žirija na slovenskom SOF-u, hrvatskom Sudnjem Danu i svjetskom AdStarsu.

Proximity Zagreb dio je najnagrađivanije svjetske mreže za digitalni i direktni marketing. Na hrvatskom tržištu djeluje od 2001. godine, a u 2013. je premašio promet od šest milijuna kuna. Upravlja digitalnim platformama za najpoznatije domaće i strane brendove, kao što su adidas, American Express, Audi, Coca Cola HBC, Dukat, Galbani, HTC, Jamnica, Libresse, Pedigree, Whiskas i drugi. 

 
Dalibor Poznić novi predsjednik Uprave Belja PDF Print E-mail
Tuesday, 26 August 2014 13:39

dalibor-poznicGoran Pajnić, dosadašnji predsjednik Uprave Belja, promaknut je 1. kolovoza ove godine na poziciju izvršnog direktora za poljoprivredu u koncernu Agrokor. Funkciju predsjednika Uprave Belja preuzeo je Dalibor Poznić, dosadašnji izvršni direktor područja Veleprodaje i distribucije u Konzumu. Poznić je bio komercijalist Osječke trgovine papirom u razdoblju od 1994. do 1995. godine. Sljedećih pet godina bio je voditelj prodaje u kompaniji Ledo. U rujnu 1999. postao je direktor prodaje tvrtke Flatscher d.o.o. sve do siječnja 2004. kada dolazi na mjesto direktora maloprodajne regije istok u Konzumu. U studenome 2012. preuzima funkciju izvršnog direktora područja Veleprodaje i distribucije u Konzumu.

 
Hrvoje Kraljević novi predsjednik uprave Leda PDF Print E-mail
Tuesday, 26 August 2014 13:38

hrvoje-kraljevicZa novog predsjednika uprave Leda izabran je Hrvoje Kraljević, objavila je ova tvrtka u sastavu Agrokora na Zagrebačkoj burzi. Tako je nakon šest godina koje je proveo na čelu kompanije otišao Tomislav Kitonić. U nedavnom izvješću Nadzornog odbora kompanije "ukazano je na potrebu većeg angažmana glede ostvarivanja boljih poslovnih rezultata u narednoj godini te veće financijske discipline“. Ledo je u 2013. godini zaradio 125,8 milijuna kuna, od kojih će 75 milijuna biti raspoređeno u zadržanu dobit, dok će 50,8 milijuna biti isplaćeno dioničarima.

 
Darija Dretar nova predsjednica HUP-ove Koordinacije za duhanske proizvode PDF Print E-mail
Monday, 16 June 2014 12:19

darija-dretarDarija Dretar, voditeljica korporativnih poslova i komunikacija u Japan Tobacco Internationalu Zagreb, nova je predsjednica Koordinacije za duhanske proizvode koja djeluje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca. Odlučeno je to na zadnjem sastanku Koordinacije na kojem su izabrani i novi potpredsjednici - Marijana Bubalo (Philip Morris Zagreb) te Zoran Višnjić (TDR). Koordinacija će i u mandatu novog vodstva biti usredotočena na rješavanje problema duhanske industrije (kao što je, primjerice, nelegalno tržište duhanskih proizvoda) te sudjelovati u pripremi i procesu donošenja propisa relevantnih za industriju. Koordinacija za duhanske proizvode osnovana je 2013. godine u okviru HUP-a i okuplja tvrtke koje se bave djelatnošću proizvodnje, uvoza, distribucije i prodaje duhanskih proizvoda na hrvatskom tržištu.

 
Lidija Horvatić izabrana u Upravni odbor Međunarodne organizacije rada PDF Print E-mail
Friday, 06 June 2014 12:09

Lidija Horvatić, dugogodišnja direktorica Odjela za politike EU i međunarodne poslove Hrvatske udruge poslodavaca izabrana je u Upravni odbor Međunarodne organizacije rada – MOR (engl.ILO). MOR je međunarodna tripartitna organizacija, jedina takve vrste u svijetu, koja okuplja predstavnike vlada, poslodavaca i radnika u svojim izvršnim tijelima. Upravni odbor je izvršno tijelo Međunarodne organizacije rada i donosi odluke o politici MOR-a, odlučuje o dnevnom redu Međunarodne konferencije rada, usvaja nacrt programa i proračun Organizacije, a bira i glavnog direktora MOR-a.

Upravni odbor sastoji se od 56 članova (28 vlada, 14 poslodavaca i 14 radnika ) pri čemu deset mjesta trajno drže države: Brazil, Kina, Francuska, Njemačka, Indija, Italija, Japan, Rusija, Velika Britanija i SAD). Ostali članovi biraju se svake tri godine, a predstavnici poslodavaca i radnika su izabrani u osobnom svojstvu. Također, kao član Upravnog odbora Međunarodne organizacije rada Lidija Horvatić je izabrana u ovom trogodišnjem mandatu za člana Odbora za slobodu udruživanja.

Isti Odbor ima neovisnog predsjednika i po 3 predstavnika vlada, poslodavaca i sindikata te odlučuje u dijalogu s vladama jesu li prekršeni standardi i principi slobode udruživanja. Odbor usvaja izvješća te daje preporuke kako se problem može riješiti. Lidija Horvatić je u HUP-u gotovo od samog osnutka, točnije od 1994., u početku kao pravni savjetnik, a od 1998. kao direktorica zadužena za međunarodne poslove HUP-a, odnosno suradnju s poslodavačkim organizacijama diljem svijeta. Nakon što je 1994. položila pravosudni ispit, 2003. magistrirala je na interdisciplinarnim Europskim studijima.

 


Page 9 of 23

Studeni 2017.

studeni-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n