• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Darija Dretar nova predsjednica HUP-ove Koordinacije za duhanske proizvode PDF Print E-mail
Monday, 16 June 2014 12:19

darija-dretarDarija Dretar, voditeljica korporativnih poslova i komunikacija u Japan Tobacco Internationalu Zagreb, nova je predsjednica Koordinacije za duhanske proizvode koja djeluje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca. Odlučeno je to na zadnjem sastanku Koordinacije na kojem su izabrani i novi potpredsjednici - Marijana Bubalo (Philip Morris Zagreb) te Zoran Višnjić (TDR). Koordinacija će i u mandatu novog vodstva biti usredotočena na rješavanje problema duhanske industrije (kao što je, primjerice, nelegalno tržište duhanskih proizvoda) te sudjelovati u pripremi i procesu donošenja propisa relevantnih za industriju. Koordinacija za duhanske proizvode osnovana je 2013. godine u okviru HUP-a i okuplja tvrtke koje se bave djelatnošću proizvodnje, uvoza, distribucije i prodaje duhanskih proizvoda na hrvatskom tržištu.

 
Lidija Horvatić izabrana u Upravni odbor Međunarodne organizacije rada PDF Print E-mail
Friday, 06 June 2014 12:09

Lidija Horvatić, dugogodišnja direktorica Odjela za politike EU i međunarodne poslove Hrvatske udruge poslodavaca izabrana je u Upravni odbor Međunarodne organizacije rada – MOR (engl.ILO). MOR je međunarodna tripartitna organizacija, jedina takve vrste u svijetu, koja okuplja predstavnike vlada, poslodavaca i radnika u svojim izvršnim tijelima. Upravni odbor je izvršno tijelo Međunarodne organizacije rada i donosi odluke o politici MOR-a, odlučuje o dnevnom redu Međunarodne konferencije rada, usvaja nacrt programa i proračun Organizacije, a bira i glavnog direktora MOR-a.

Upravni odbor sastoji se od 56 članova (28 vlada, 14 poslodavaca i 14 radnika ) pri čemu deset mjesta trajno drže države: Brazil, Kina, Francuska, Njemačka, Indija, Italija, Japan, Rusija, Velika Britanija i SAD). Ostali članovi biraju se svake tri godine, a predstavnici poslodavaca i radnika su izabrani u osobnom svojstvu. Također, kao član Upravnog odbora Međunarodne organizacije rada Lidija Horvatić je izabrana u ovom trogodišnjem mandatu za člana Odbora za slobodu udruživanja.

Isti Odbor ima neovisnog predsjednika i po 3 predstavnika vlada, poslodavaca i sindikata te odlučuje u dijalogu s vladama jesu li prekršeni standardi i principi slobode udruživanja. Odbor usvaja izvješća te daje preporuke kako se problem može riješiti. Lidija Horvatić je u HUP-u gotovo od samog osnutka, točnije od 1994., u početku kao pravni savjetnik, a od 1998. kao direktorica zadužena za međunarodne poslove HUP-a, odnosno suradnju s poslodavačkim organizacijama diljem svijeta. Nakon što je 1994. položila pravosudni ispit, 2003. magistrirala je na interdisciplinarnim Europskim studijima.

 
Dubravko Folnović direktor prodaje Dukat mliječne industrije d.d. PDF Print E-mail
Thursday, 15 May 2014 11:59

dubravko-folnovicDubravko Folnović 1. svibnja 2014. godine preuzeo je funkciju direktora prodaje Dukat mliječne industrije d.d. S novom funkcijom Dubravko Folnović u cijelosti preuzima odgovornost za sve segmente prodaje Dukat mliječne industrije d.d. na tržištu Hrvatske, odnosno operativnu prodaju, prodaju velikim kupcima, HoReCa prodajni kanal, naplatu, trgovački marketing te prodaju privatnih robnih marki.

Dubravko Folnović pridružio se Dukat mliječnoj industriji 2008. godine na poziciji direktora operativne prodaje, nakon čega preuzima odgovornost za prodaju velikim kupcima. Funkciju direktora prodaje Dukata obnaša od 2011. do 2013. godine kada postaje generalni direktor za tržište Slovenije, s odgovornošću za cjelokupno poslovanje povezanog poduzeća Dukata u Sloveniji.

U 2014. godini, u skladu s organizacijskim promjenama Lactalis grupe na tržištima JI Europe, Dubravko Folnović se ponovno pridružuje hrvatskom timu na čelnome mjestu  tima prodaje. 

 
Dijana Jendrašinkin novo pojačanje IM&C agencije PDF Print E-mail
Tuesday, 06 May 2014 16:15

dijana-jendrasinkinAgenciji za odnose s javnošću IM&C od početka svibnja pridružila se Dijana Jendrašinkin. Na funkciji direktorice strateških komunikacija IM&C agencije bit će fokusirana na daljnji razvoj agencije i učinkovito objedinjavanje svih poslovnih procesa unutar IM&C-a.

Dijana Jendrašinkin u IM&C dolazi iz PR agencije Premisa. U poslovnoj karijeri devet godina radila je kao novinar (na Hrvatskoj radioteleviziji  - četiri godine, u Večernjem listu – pet godina). Urednica Informativnog programa na županijskom Radiju Koprivnica bila je od 2001-2005.

Od 2005. godine odnosi s javnošću njezin su poslovni izazov. Tri je godine bila pomoćnica direktora za Odnose s javnošću farmaceutske tvrtke Belupo d.d. Nakon toga postaje izvršna direktorica Korporativnih komunikacija i direktorica odnosa s javnošću Podravke d.d. Glavne zadaće su joj bile interno i eksterno komuniciranje Podravke d.d. s naglaskom na koordinaciju rada s medijima, uređivanje novina Podravka te kvalitetnije web komuniciranje Podravka brendova (Coolinarika portal).

Diplomirala je novinarstvo na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti, a znanja i vještine kontinuirano usavršavala na brojnim radionicama i seminarima. Diplomirala je i na Londonskoj školi za odnose s javnošću (LSPR). 

 
Grayling imenovao Roberta Škuncu direktorom hrvatskog ureda PDF Print E-mail
Wednesday, 09 April 2014 12:31

robert-skuncaGrayling, globalna PR agencija sa snažnom mrežom ureda u regiji Jugoistočne Europe, danas je objavila imenovanje Roberta Škunce na mjesto direktora hrvatskog ureda. Usto, Robert će preuzeti dužnosti Client Services Directora za ključne klijente u regiji Jugoistočne Europe.

Promaknuće predstavlja priznanje za izvanredan rad tijekom uzbudljive protekle godine, a posebno na projektu Europske komisije (Opće uprave za proširenje) pod nazivom "Welcome Croatia!" Grayling je implementirao kampanju povodom ulaska Hrvatske u punopravno članstvo Europske unije u 27 zemalja Europske unije i Hrvatskoj s ciljem upoznavanja građana EU s najnovijom članicom. Vrijednost i kvalitetu projekta prepoznati su na međunarodnoj razini te je prošli tjedan projekt ušao u finale prestižnog natjecanja EMEA SABRE Awards u kategoriji za najbolju paneuropsku kampanju za odnose s javnošću.

Nataša Trslić Štambak, regionalna direktorica Graylinga za Jugoistočnu Europu, izjavila je: "Imenovanje dolazi kao logičan slijed Robertovog savjesnog, motiviranog i uspješnog rada u Graylingu tijekom devet godina. Uvjerena sam kako će Robert svojim predanim i profesionalnim pristupom poslu potaknuti Grayling na daljnji rast na hrvatskom i tržištima u regiji".

Robert je karijeru započeo kao novinar na HTV-u da bi se 2006. godine pridružio rastućem timu Graylinga kao stručnjak za odnose s medijima. Njegovo iskustvo uključuje rad na brojnim kampanjama i projektima, a posebice se istaknuo upravo u multi-market kampanjama i regionalnim koordinacijama za vodeće globalne tvrtke.

 
Ivan Šuvar – pojačanje u marketingu Zagrebačke pivovare PDF Print E-mail
Tuesday, 08 April 2014 13:05

ivan-suvar-zagrebacka-pivovaraIvan Šuvar preuzeo je funkciju marketing menadžera za core brendove te tako postao novo pojačanje u marketingu Zagrebačke pivovare. Ivan Šuvar dolazi iz Leda, s pozicije pomoćnika direktora marketinga i razvoja. Karijeru je Šuvar započeo kao pripravnik u poduzeću Podravka d.d., gdje je vrlo brzo napredovao na mjesto product managera i marketing menadžera te je sudjelovao u bitnim projektima kao što su rebrendiranje i repozicioniranje brenda Studena. Uspješnu karijeru Šuvar je nastavio u tvrtki Zvijezda d.d., gdje je obnašao funkciju rukovoditelja grupe proizvoda, s koje je promoviran na poziciju rukovoditelja brend menadžera. Ivan Šuvar u Zagrebačku pivovaru donosi bogato marketinško iskustvo stečeno u snažnim i stabilnim hrvatskim kompanijama koje će mu koristiti na njegovoj novoj poziciji, na kojoj će biti odgovoran za sve hrvatske brendove unutar portfelja Zagrebačke pivovare, a odgovarat će direktoru marketinga Darku Ivančeviću.

 


Page 10 of 23

Travanj 2018.

progressive-travanj-2018

progressive arhiva
 
facebook logo
 
atmc-banner
 

Specijalni prilozi

 

premium 2017-cover

zdrava-hrana-lipanj-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n