• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Imenovanja
Dubravko Folnović direktor prodaje Dukat mliječne industrije d.d. PDF Print E-mail
Thursday, 15 May 2014 11:59

dubravko-folnovicDubravko Folnović 1. svibnja 2014. godine preuzeo je funkciju direktora prodaje Dukat mliječne industrije d.d. S novom funkcijom Dubravko Folnović u cijelosti preuzima odgovornost za sve segmente prodaje Dukat mliječne industrije d.d. na tržištu Hrvatske, odnosno operativnu prodaju, prodaju velikim kupcima, HoReCa prodajni kanal, naplatu, trgovački marketing te prodaju privatnih robnih marki.

Dubravko Folnović pridružio se Dukat mliječnoj industriji 2008. godine na poziciji direktora operativne prodaje, nakon čega preuzima odgovornost za prodaju velikim kupcima. Funkciju direktora prodaje Dukata obnaša od 2011. do 2013. godine kada postaje generalni direktor za tržište Slovenije, s odgovornošću za cjelokupno poslovanje povezanog poduzeća Dukata u Sloveniji.

U 2014. godini, u skladu s organizacijskim promjenama Lactalis grupe na tržištima JI Europe, Dubravko Folnović se ponovno pridružuje hrvatskom timu na čelnome mjestu  tima prodaje. 

 
Dijana Jendrašinkin novo pojačanje IM&C agencije PDF Print E-mail
Tuesday, 06 May 2014 16:15

dijana-jendrasinkinAgenciji za odnose s javnošću IM&C od početka svibnja pridružila se Dijana Jendrašinkin. Na funkciji direktorice strateških komunikacija IM&C agencije bit će fokusirana na daljnji razvoj agencije i učinkovito objedinjavanje svih poslovnih procesa unutar IM&C-a.

Dijana Jendrašinkin u IM&C dolazi iz PR agencije Premisa. U poslovnoj karijeri devet godina radila je kao novinar (na Hrvatskoj radioteleviziji  - četiri godine, u Večernjem listu – pet godina). Urednica Informativnog programa na županijskom Radiju Koprivnica bila je od 2001-2005.

Od 2005. godine odnosi s javnošću njezin su poslovni izazov. Tri je godine bila pomoćnica direktora za Odnose s javnošću farmaceutske tvrtke Belupo d.d. Nakon toga postaje izvršna direktorica Korporativnih komunikacija i direktorica odnosa s javnošću Podravke d.d. Glavne zadaće su joj bile interno i eksterno komuniciranje Podravke d.d. s naglaskom na koordinaciju rada s medijima, uređivanje novina Podravka te kvalitetnije web komuniciranje Podravka brendova (Coolinarika portal).

Diplomirala je novinarstvo na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti, a znanja i vještine kontinuirano usavršavala na brojnim radionicama i seminarima. Diplomirala je i na Londonskoj školi za odnose s javnošću (LSPR). 

 
Grayling imenovao Roberta Škuncu direktorom hrvatskog ureda PDF Print E-mail
Wednesday, 09 April 2014 12:31

robert-skuncaGrayling, globalna PR agencija sa snažnom mrežom ureda u regiji Jugoistočne Europe, danas je objavila imenovanje Roberta Škunce na mjesto direktora hrvatskog ureda. Usto, Robert će preuzeti dužnosti Client Services Directora za ključne klijente u regiji Jugoistočne Europe.

Promaknuće predstavlja priznanje za izvanredan rad tijekom uzbudljive protekle godine, a posebno na projektu Europske komisije (Opće uprave za proširenje) pod nazivom "Welcome Croatia!" Grayling je implementirao kampanju povodom ulaska Hrvatske u punopravno članstvo Europske unije u 27 zemalja Europske unije i Hrvatskoj s ciljem upoznavanja građana EU s najnovijom članicom. Vrijednost i kvalitetu projekta prepoznati su na međunarodnoj razini te je prošli tjedan projekt ušao u finale prestižnog natjecanja EMEA SABRE Awards u kategoriji za najbolju paneuropsku kampanju za odnose s javnošću.

Nataša Trslić Štambak, regionalna direktorica Graylinga za Jugoistočnu Europu, izjavila je: "Imenovanje dolazi kao logičan slijed Robertovog savjesnog, motiviranog i uspješnog rada u Graylingu tijekom devet godina. Uvjerena sam kako će Robert svojim predanim i profesionalnim pristupom poslu potaknuti Grayling na daljnji rast na hrvatskom i tržištima u regiji".

Robert je karijeru započeo kao novinar na HTV-u da bi se 2006. godine pridružio rastućem timu Graylinga kao stručnjak za odnose s medijima. Njegovo iskustvo uključuje rad na brojnim kampanjama i projektima, a posebice se istaknuo upravo u multi-market kampanjama i regionalnim koordinacijama za vodeće globalne tvrtke.

 
Ivan Šuvar – pojačanje u marketingu Zagrebačke pivovare PDF Print E-mail
Tuesday, 08 April 2014 13:05

ivan-suvar-zagrebacka-pivovaraIvan Šuvar preuzeo je funkciju marketing menadžera za core brendove te tako postao novo pojačanje u marketingu Zagrebačke pivovare. Ivan Šuvar dolazi iz Leda, s pozicije pomoćnika direktora marketinga i razvoja. Karijeru je Šuvar započeo kao pripravnik u poduzeću Podravka d.d., gdje je vrlo brzo napredovao na mjesto product managera i marketing menadžera te je sudjelovao u bitnim projektima kao što su rebrendiranje i repozicioniranje brenda Studena. Uspješnu karijeru Šuvar je nastavio u tvrtki Zvijezda d.d., gdje je obnašao funkciju rukovoditelja grupe proizvoda, s koje je promoviran na poziciju rukovoditelja brend menadžera. Ivan Šuvar u Zagrebačku pivovaru donosi bogato marketinško iskustvo stečeno u snažnim i stabilnim hrvatskim kompanijama koje će mu koristiti na njegovoj novoj poziciji, na kojoj će biti odgovoran za sve hrvatske brendove unutar portfelja Zagrebačke pivovare, a odgovarat će direktoru marketinga Darku Ivančeviću.

 
Ivan Vrbić novi direktor proizvodnje Zagrebačke pivovare PDF Print E-mail
Tuesday, 18 February 2014 16:25

ivan-vrbicIvan Vrbić od veljače 2014. godine novi je direktor proizvodnih operacija Zagrebačke pivovare. Na toj poziciji Ivan Vrbić bit će odgovoran za ostvarivanje ciljeva proizvodnih operacija te osiguravanje najviših standarda sigurnosti na radu, brige za okoliš i kvalitete piva. Karijeru u Zagrebačkoj pivovari Ivan Vrbić započeo je 2006. godine na poziciji procesnog inženjera u odjelu Proizvodnje. Njegove sposobnosti i kvalitete ubrzo su prepoznate te je unaprijeđen na mjesto specijalista za podršku pivovarama regija Središnje i Istočne Europe.

Nastavno na uspješne rezultate mnogih projekata u kojima je sudjelovao, 2010. godine imenovan je menadžerom Molson Coorsa za tehničku podršku pivovarama za Europu. Ivan Vrbić na novoj poziciji odgovarat će izravno Stevici Kalašu, regionalnom voditelju za Hrvatsku Srbiju i Crnu Goru, te Sergeyu Yeskovu, regionalnom predsjedniku za Hrvatsku, BiH i Sloveniju.

Boris Šćulac, dosadašnji direktor proizvodnih operacija, koji je tijekom više od 15 godina svojim vještinama, znanjem i predanošću dao velik doprinos poslovanju i ostvarenju dobrih rezultata Zagrebačke pivovare, odlučio je napustiti Zagrebačku pivovaru i potražiti nove poslovne izazove.

 
Mario Mesaroš novi član Uprave RALU logistike PDF Print E-mail
Tuesday, 11 February 2014 13:15

mario-mesarosNadzorni odbor logističke kompanije RALU Hrvatska donio je odluku o imenovanju Maria Mesaroša novim članom Uprave RALU logistike, vodećeg pružatelja cjelokupne logističke usluge u hladnom lancu u regiji. Mesaroš ima veliko iskustvo rada u logistici i transportu, a upravljačkom timu RALU logistike pridružuje se nakon što je kompanija u prošloj godini nastavila dvoznamenkasti rast prihoda te će u ovoj godini raditi na povećanju logističkih kapaciteta koje namjeravaju ponuditi velikim multinacionalnim kompanijama.

Mesaroš će u RALU logistici biti zadužen za upravljanje opskrbnim lancem i svojim će bogatim regionalnim iskustvom na vodećim pozicijama u sektoru prodaje, nabave, logistike i transporta pridonijeti unapređenju logističkog poslovanja kompanije. Mario Mesaroš dolazi iz LURA Grupe s pozicije Direktora nabave gdje je bio zadužen za upravljanje opskrbnim lancem za cijelu regiju i odgovoran za transportni i logistički sektor za Hrvatsku, Mađarsku, Sloveniju i Srbiju. Do prelaska u LURA Grupu, iskustvo je stjecao na menadžerskim pozicijama u Dukatu, kao Glavni direktor zadužen za tržište Kosova te kao Voditelj sektora prodaje u Hrvatskoj.

Stručnjak je u pregovaračkim vještinama koje je usavršavao na brojnim edukacijama, seminarima, MBA i Executive programima radeći pritom paralelno na menadžerskim pozicijama u Dukatu i LURA Grupi. Prethodno je diplomirao na Prometnom fakultetu u Zagrebu. RALU logistika je vodeća nezavisna regionalna logistička kompanija u segmentu hladnog lanca koja na jednome mjestu pruža logističko rješenje – od preuzimanja robe do isporuke na prodajno mjesto. RALU Grupa ima tvrtke u četiri zemlje (Hrvatska, Srbija, Slovenija, Mađarska) i više od 300 zaposlenih, a s više od 170 najmodernijih vozila u mogućnosti je pružiti usluge transporta na cijelom području Europe i Rusije.

 


Page 10 of 23

Studeni 2017.

studeni-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n