• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Hrvatska pekara putem Spara u Austriju izvezla više od 50 tisuća somuna PDF Print E-mail
Monday, 25 March 2019 12:27

spar-kruhSpar Hrvatska u svojim trgovinama nudi bogatu ponudu domaćih proizvoda. Istovremeno, kroz svoju prodajnu mrežu pruža i veliku potporu hrvatskim kompanijama u plasiranju proizvoda u zemljama Europske unije u kojima posluje. Tako je dobavljač Spara Hrvatska, tvrtka Pekar Tomo iz Vinkovaca, u Spar Austriju prošlog mjeseca izvezla čak 57.456 komada somuna.

Zahvaljujući Sparovoj bogatoj ponudi hrvatski kupci dugi niz godina uživaju u somunu tvrtke Pekar Tomo, a od nedavno to čine i austrijski kupci.

“Velika nam je čast i zadovoljstvo da smo nakon Spara Hrvatska, započeli suradnju i sa Sparom Austrija. S obzirom na ugled Spara u Hrvatskoj i susjednim zemljama, to samo dokazuje da smo na pravom putu u našim razvojnim planovima”, poručuju iz tvrtke Pekar Tomo.

Tvrtka Pekar Tomo osnovana je 1989. godine, a danas zapošljava oko 300 djelatnika u slavonskoj regiji. Iz tvrtke ističu kako je najveća prednost njihovog somuna što je on višenamjenski proizvod. Naime, dok je većina lepinja na tržištu samo za roštilj, somun tvrtke Pekar Tomo namijenjen je i za sendviče te sva ostala jednostavnija jela bazirana na kruhu.

Osim tvrtke Pekar Tomo, zahvaljujući prodajnoj mreži Spara svoje proizvode izvoze i brojni drugi veliki, srednji i mali hrvatski proizvođači. Tako je lani vrijednost izvoza hrvatskih proizvoda putem Spara dosegla čak 68 milijuna eura, odnosno više od pola milijarde kuna. Spar svojom prodajnom mrežom predstavlja značajan izvozni kanal za hrvatske proizvođače kojima omogućuje rast i proboj na susjedna tržišta.

 
Pevec ulaže u Slavoniju PDF Print E-mail
Monday, 25 March 2019 10:44

pevec-slavonijaTvrtka Pevec potpisala je ugovor o izgradnji prodajnog centra u Vukovaru s tvrtkom iz Slavonskog broda, Projektgradnjom, članicom Fortenova grupacije. Novi prodajni centar prostirat će se na površini od gotovo 5.000 m2. Na prvom katu dodatno će se urediti uredski prostor koji će koristiti tvrtka Pevec, Pevec logistika i potencijalni drugi najmoprimci.

“Potpisali smo ugovor s hrvatskom tvrtkom Projektgradnjom s kojim dobivamo još jedan suvremeno opremljen i uređen prodajni centar, zaposlenici kvalitetne uvjete rada, a naši kupci mjesto ugodne i uvijek povoljne kupnje. Otvaranje prodajnog centra u Vukovaru predviđeno je za 1. listopada 2019. godine, a naši Vukovarci dobit će 50 novih radnih mjesta”, izjavio je Krešimir Bubalo, član Uprave Peveca.

Također, u sklopu centra otvorit će se Samofino kafić. U drugoj fazi izgradnje planiraju se dodatni poslovni prostori te proširenje prodajnog centra Pevec u retail park s drugim trgovcima i brendovima.

“Izuzetno mi je zadovoljstvo što Pevec, kao prvi hrvatski trgovački lanac, ulaže u grad Vukovar. U Slavoniji gradimo dva prodajna centra, čime želimo potaknuti ostanak naših ljudi. Povećanjem neto minimalne plaće na 5.000 kuna u našim trgovinama, za naše trgovce, skladištare i vozače, brojnim benefitima poput jubilarne nagrade, sistematskih pregleda, božićnice, uskrsnice, regresa, dara za dijete i potpore za novorođenče želimo pokazati našim radnicima da brinemo i da radeći za Pevec mogu ostvariti svoje snove u Hrvatskoj“, izjavio je Jurica Lovrinčević, predsjednik Uprave tvrtke Pevec.

Osim novog prodajnog centra u Vukovaru, Pevec u 2019. godini planira započeti gradnju novih centara u Vinkovcima i Splitu. Prvi hrvatski trgovački lanac Pevec, na tržištu od 1990. godine, prvi je izbor za izgradnju, opremanje i uređenje doma i vrta.

 
Djeci sa sindromom Down građani uz pomoć Zvijezde donirali 101.533,40 kuna PDF Print E-mail
Friday, 22 March 2019 15:00

zvijezda-donacijaKupnjom Zvijezdina suncokretova ulja tijekom veljače i ožujka građani su u sklopu kampanje #budiZvijezdapomoziDown prikupili 101.533,40 kuna. Tijekom kampanje prodano je 507.667 Zvijezdina suncokretova ulja s etiketom koju je oslikao 9-godišnji Noa Oliverić, štićenik Udruge za sindrom Down – Zagreb.

Od svake kupnje suncokretovog ulja s limitiranom etiketom Zvijezda je donirala 20 lipa Hrvatskoj zajednici za sindrom Down. Kampanja je pokrenuta nastavno na prijateljstvo osoba sa sindromom Down koje traje već četvrtku godinu, a povodom proslave 20. godišnjice Udruge za sindrom Down Zagreb te obilježavanja Svjetskog dana sindroma Down.

“Neopisivo smo sretni što Zvijezda podržava aktivnosti naših volontera i roditelja i što kroz ovo prijateljstvo uspješno radimo na senzibilizaciji i edukaciji javnosti o sindromu Down kako bismo svojim štićenicima omogućili još kvalitetniji život“, izjavila je Dinka Vuković, predsjednica Hrvatske zajednice za sindrom Down prilikom primitka donacije.

“S udrugama za sindrom Down surađujemo već četvrtu godinu i neizmjerno nam je drago što su nam ukazali povjerenje. Kroz to smo prijateljstvo mnogo naučili, izjavio je Tihomir Adam, direktor društva Zvijezda d.d. prilikom uručenja donacije predsjednici Hrvatske zajednice za sindrom Down koja će sredstva rasporediti između osam udruga za sindrom Down koje djeluju u Hrvatskoj.

Hrvatska zajednica za sindrom Down krovna je organizacija za udruge za sindrom Down, a svojim djelovanjem nastoji promovirati integraciju, jednakost i pravo izbora za osobe sa sindromom Down kroz niz tečajeva, predavanja i edukacija.

 
U organizaciji GIUPPH-a obilježen Svjetski dan voda PDF Print E-mail
Wednesday, 20 March 2019 18:28

svjetski-dan-voda-1Pod sloganom "Voda - bogatstvo Hrvatske", u organizaciji GIUPPH-a (Gospodarska interesna udruga proizvođača pića Hrvatske) u hotelu International održan je četvrti Znanstveno stručni skup povodom obilježavanja Svjetskog dana voda. Kako bi potaknuli svijest o vodnom bogatstvu Hrvatske i naglasili važnost odgovornog odnosa prema vodi, okupili su se najvažniji hrvatski proizvođači prirodnih mineralnih i prirodnih izvorskih voda: Jamnica, Cedevita i Studenac.

Direktorica GIUPPH Jasna Čačić u svojem je izlaganju dala pregled hrvatskog tržišta voda dok je o europskom sektoru voda u boci i kružnoj ekonomiji govorio predstavnik EFBW-a (Europska federacija voda u boci) Ermis Panagiotopoulos. Osim osvrta na tržište voda u Republici Hrvatskoj, Jasna Čačić je predstavila rezultate istraživanja o poznavanju uloge vode i stupnju educiranosti u odnosu na utjecaj vode na zdravlje.

svjetski-dan-voda-2

Svojim izlaganjima, svečanost obilježavanja Svjetskog dana voda uveličale su i Edita Volar Pantić iz Ministarstva poljoprivrede, prof. Ksenija Durgo s Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te Vesna Tomac Vukmanović i Nikša Farac iz Studenca d.o.o., Radenska ADRIATIC.

Gospodarsko-interesno udruženje proizvođača pića ima 20 članica među kojima su tri najveća proizvođača prirodnih mineralnih i prirodnih izvorskih voda: Jamnica, Studenac i Cedevita.

Kako bi se voda kategorizirala kao prirodna mineralna voda, mora biti isključivo iz podzemnog izvora koji obavezno mora biti zaštićen, mora imati izvornu čistoću i stabilan mineralni sastav, ne smije biti podvrgnuta niti kemijskom niti tretmanu dezinfekcije i u boce se mora puniti na izvoru.

Kako bi se voda kategorizirala kao prirodna izvorska voda, mora se crpiti iz podzemnog izvora i biti prikladna za konzumaciju na izvoru te se na izvoru mora puniti u boce, ne smije biti podvrgnuta niti kemijskom niti tretmanu dezinfekcije, ali ne mora imati stabilan mineralni sastav.

 
Od 2020. nove oznake na deterdžentima i sredstvima za čišćenje PDF Print E-mail
Monday, 18 March 2019 14:39

deterdzenti-nove-oznake-2019Zbog čestih upita članica Udruženje kemijske industrije i Zajednica za deterdžente i kozmetiku Hrvatske gospodarske komore u suradnji s nadležnim tijelima organizirali su seminar "Provedba Priloga VIII. CLP Uredbe - UFI broj i PCN portal“.

„Problematika su novi podaci koje će proizvođači, uvoznici i daljnji korisnici opasnih smjesa morati dostavljati nadležnim nacionalnim i europskim tijelima. U prvom redu se to odnosi na UFI broj (jedinstveni identifikator formule), 16-znamenkasti kod koji će se stavljati na etiketu proizvoda koji su definirani kao opasne smjese. Morat će ga stavljati proizvođači, uvoznici i daljnji korisnici, generirat će ga sa svojim poreznim brojem, a na njega će se vezati informacije o sastavu i opasnosti koje te kemikalije nose. Otisnut na etiketi ne znači ništa ako nema poveznicu na tzv. notifikaciju centru za trovanje (PCN). Njome tvrtka javlja sve bitne informacije o opasnim smjesama nacionalnim centrima. Tako se stvara baza podatka koja štiti zdravlje potrošača jer centri mogu pomoću UFI koda znati čime se netko otrovao i kako ga brzo liječiti, što je u takvim slučajevima ključno“, pojasnila je Renata Florjanić iz Sektora za industriju HGK, dodavši da je cilj seminara podijeliti informacije o obvezama tvrtki kako bi se svi na vrijeme mogli pripremiti za novu regulativu.

Poduzeća će biti obavezna dostaviti UFI i ostale informacije o proizvodu u novom, usklađenom formatu do 1. siječnja 2020. za smjese namijenjene za uporabu u širokoj potrošnji, poput deterdženata i sredstava za čišćenje. Informacije o smjesama namijenjenima za profesionalnu uporabu morat će biti dostavljene do 1. siječnja 2021., a one o smjesama za industrijsku uporabu do 1. siječnja 2024. Za smjese koje su već na tržištu usklađenost se mora postići do kraja prijelaznog razdoblja, što znači da će do 1. siječnja 2025. svi relevantni proizvodi na tržištu morati imati UFI na naljepnici. U praksi to znači da stvaranje UFI-ja i tiskanje odgovarajućih naljepnica za proizvode tvrtke moraju pažljivo planirati u rasporedu poslovanja kako bi ne bi prekoračile spomenute rokove.

Ivana Vrhovac Filipović iz Uprave za sanitarnu inspekciju u Ministarstvu zdravstva je kazala kako će, osim UFI-ja, tvrtke centrima za kontrolu otrovanja, a kod nas je to Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ), morati dostavljati i druge informacije o smjesi i povezanim proizvodima, kao što su sastav, trgovački naziv, boja, ambalaža, kategorija proizvoda i toksikološke informacije.

„Ovo nije potpuna novost, i do sad je uredba propisivala dostavu određenih podataka Službi za toksikologiju HZJZ-a, a sada se Člankom 45 definira tko je obveznik, za koje smjese i zašto se podaci koriste. Novi elementi koje propisuje prilog VIII. harmoniziraju format dostave podataka, set podataka, UFI broj te EuPSC usklađeni sustav kategorizacije proizvoda“, izjavila je Vrhovac Filipović, dodavši kako se nove obaveze ne odnose na smjese razvrstane samo s obzirom na opasnost za okoliš te plinove pod tlakom i eksplozive. Uredba se također ne primjenjuje na lijekove, kozmetičke proizvode, radioaktivne smjese i još neke posebne kategorije proizvoda.

Daniele Ape iz Odjela za dostavu i obradu podataka Europske agencija za kemikalije (ECHA) predstavio je proces dostave informacija prema Centralnoj bazi na EU razini i PCN portal koji će zaprimati dosjee tvrtki.

„Harmonizirana procedura će uključivati poseban format, detalje o tvrtki, smjesi i samom proizvodu, kao i UFI broj. Što se smjese tiče, traže se podaci o toksinima, pH vrijednosti, boji, agregatnom stanju i njen puni kemijski sastav. Industrije poput naftne i građevinske te proizvođače parfema, boja, sapuna i deterdženata brine nova regulativa pa su se žalili na promjene. Stoga se provodi studija koja će do kraja ove godine dati odgovore treba li produžiti rokove za prilagodbu“, poručio je Ape, uz napomenu kako se regulativa još uvijek mijenja jer postoje određene nejasnoće, ali da sve potrebne podatke, formulare te vodič za prijavu dosjea tvrtke mogu pronaći na internetskim stranicama ECHA-e i PCN portalu.

Irena Zorica Ježić Vidović voditeljica Službe za toksikologiju u HZJZ-u govorila je o ulozi tijela imenovanog sukladno čl. 45 CLP Uredbe te provedbi novih pravila na nacionalnoj razini. „Informacije koje nam tvrtke dostave će biti strogo čuvane. Koristit će se za analize te unapređenje preventivnih i kurativnih mjera, a treba ih dostaviti prije stavljanja smjese na tržište. Notifikacije koje dobijemo ćemo provjeravati zbog eventualnih nejasnoća i netočnosti, a mogu se podnositi na hrvatskom ili engleskom jeziku. Ključni dionici bi trebali sjesti i dogovoriti sve što je potrebno da budemo spremni za prihvat notifikacija do listopada ove godine jer u međuvremenu moramo dobiti pristup ECHA-inom IT sustavu“, zaključila je Ježić Vidović.

 
Mame odabrale najbolje na hrvatskom tržištu PDF Print E-mail
Monday, 18 March 2019 14:09

odabrale-mame-2019-1U zagrebačkom klubu “Ritam grada“ na Trgu bana Josipa Jelačića u petak, 15. ožujka dodijeljene su nagrade “Odabrale mame 2019“ proizvođačima i pružateljima usluga na hrvatskom tržištu.

“S velikim zadovoljstvom mogu reći da je projekt 'Odabrale mame' jako dobro prihvaćen na hrvatskom tržištu i da potrošači oznaku prepoznaju kao snažnu preporuku za kupnju ili korištenje usluge. U moru proizvoda i usluga na tržištu mame izdvajaju one koji su, prema njihovom sudu, najbolji u njihovim kategorijama a na taj način povećava se i transparentnost ponude kao i kvaliteta, od čega će korist imati i sami potrošači“, izjavila je direktorica projekta Ksenija Klemenčić.

Glavni cilj koncepta 'Odabrale mame' je istaknuti najbolje proizvode prema ocjenama hrvatskih majki, a oznaka 'Odabrale mame' potvrđuje kako je sigurno jedan od najkvalitetnijih na tržištu u svojoj kategoriji. Jer mame znaju što je najbolje za njihovu djecu i obitelji.

“Osjećam se glavnom i odgovornom za ono što će mojoj obitelji biti servirano i postavljeno na kuhinjski stol zbog čega se pri kupnji ponajviše oslanjam na preporuke drugih majki. Upravo iz tog razloga s veseljem sam pristala biti dio ovog projekta jer iza njega stoje ozbiljna istraživanja provedena na majkama različitih dobi i društvenih profila, zbog čega ovaj projekt ima svoju težinu i značenje. Nedavno sam postala mama po treći put te sve kreće iznova, od kupovine osnovnih sitnica, pa s napredovanjem bebe, novi su proizvodi na tržištu te sve učim po treći put od početka. Uvijek sa zanimanjem pogledam što mame preporučuju i često otkrijem neke nove proizvode koji nisu toliko razvikani. Iako za neke od njih nisam niti znala, pokazali su se odlični“, izjavila je glumica Marijana Mikulić, brend ambasadorica projekta koja je vodila dodjelu nagrada.

odabrale-mame-2019-2Nagradu i oznaku “Odabrale mame 2019“ za najbolje proizvode ili usluge dobili su sljedeći brendovi: Müller je ocijenjen najboljim drogerijskim lancem dok je za najbolju trgovinu namještajem proglašena Prima namještaj, mame su Coccolino odabrale za najbolji omekšivač rublja, Dove je najbolji gel za tuširanje, a u kategoriji sredstava za čišćenje sanitarija nagradu je dobio Domestos. Najbolji grči tip jogurta je Tonka , a isti proizvođač ima i najbolji Kefir. U kategoriji flips nagradu je dobio Kanaan flips, dok je najbolji mliječni namaz ABC sir. U kategoriji sušenih mesa proizvedenih po tradicionalnim recepturama, najboljima su ocijenjeni Ravlić proizvodi. U kategoriji trajnih narezaka nagradu su osvojili Gavrilović trajni naresci , Gavrilović posebna i pariška salama proglašene su najboljima u svojoj kategoriji kao i Gavrilović hrenovke u kategoriji hrenovki. PIK šunke najbolje su u svojoj kategoriji, Clarum ima najbolje listove za pite i savijače a mame su za najbolje čajeve na tržištu odabrale Naturavita čajeve.

“Čestitamo svim ovogodišnjim pobjednicima te vjerujem da su svjesni kako je ova nagrada, koja se temelji na istraživanjima zadovoljstva majki, zapravo i svojevrsna obveza da nastave i dalje svojim potrošačima pružati kvalitetu kao i do sada, kako bi ostali u njihovim srcima“, izjavio je Tihomir Kovač, direktor tvrtke Selektiva d.o.o.

Istraživanje zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama “Odabrale mame“ u kojemu ocjene daju isključivo hrvatske mame pokrenuto je u Hrvatskoj u 2017. godini, a oznaka “Odabrale mame'“ pokazala se kao izvrstan kompas jer olakšava kupnju i štedi vrijeme, a ujedno je oznaka izvrsnosti i potvrda kvalitete proizvoda i usluga na domaćem tržištu.

odabrale-mame-2019-3

 
Gebrüder Weiss povećao promet PDF Print E-mail
Friday, 15 March 2019 16:31

gebrueder-weiss-1503-2Gebrüder Weiss je u povoljnim gospodarskim uvjetima u protekloj poslovnoj godini ostvario privremeni neto promet od 1,67 milijardi eura. To odgovara povećanju od 8,3 posto u odnosu na prethodnu godinu (1,55 milijardi eura). „Vrlo smo zadovoljni s razvojem poslovanja. Godina je bila dobra. Mogli smo održati kvalitetu usluge unatoč visokom stupnju iskorištenosti kapaciteta u svim sustavima. Obećanja našim klijentima imaju najviši stupanj prioriteta“, kaže Wolfram Senger-Weiss, predsjednik Uprave Gebrüder Weiss. Gebrüder Weiss se osim u digitalizaciju i dalje pouzdaje u investicije u fizičku infrastrukturu. 2018. je ponovno uloženo oko 50 milijuna eura. Pritom se vlastita kvota kapitala održava na stabilnoj razini od 58 posto, što u velikoj mjeri jamči neovisnost od kreditnih institucija.

U 2018. godini se dogodila smjena generacija na razinama menadžmenta u tvrtki Gebrüder Weiss – od vođenja poslovanja, regija pa sve do vođenja poslovnica. Zahvaljujući sustavnom razvoju rukovodećih kadrova sve smo nove pozicije popunili interno. „To je lijep znak snage organizacije i kulture. Na taj način postižemo kontinuitet, ali smo s tim timom odlično pripremljeni za izazove digitalne budućnosti“, smatra Wolfram Senger-Weiss.

Cestovni promet: Izvrsno svladavanje izazova

Sektor cestovnog prometa ponovno se 2018. godine dokazao kao ključan faktor U vrlo konkurentskom okruženju ostvario je porast od 7,5 posto. Dok je trajno pozitivan gospodarski ciklus i dalje poticao potražnju, morali smo svladati izazove povezane s time kao što su nedostatak vozača, nedostatak utovarnih kapaciteta i snažne oscilacije u otpremljenim količinama. „To smo uspješno obavili uz naše znanje i iskustvo, svijest o kvaliteti i cijeni kao i natprosječno angažirane zaposlenike“, rezimira Wolfram Senger-Weiss. Instrumenti digitalizacije pomažu u boljem planiranju, u optimizaciji procesa i pružaju nove mogućnosti komunikacije.

gebrueder-weiss-1503-1Daljnji razvoj poslovnica u prekomorskim zemljama i Njemačkoj

U području zračnog i pomorskog prometa Gebrüder Weiss bilježi povećanje prometa od 12 posto. Godinu dana nakon preustroja mreže diljem svijeta poduzeće je 2018. nastavilo ulagati u razvoj lokacija u Aziji, SAD-u i Njemačkoj kao i u razvoj transpacifičke prijevozničke rute između Sjeverne Amerike i Azije. Osim klasičnih usluga zračnog i pomorskog prijevoza Gebrüder Weiss klijentima u SAD-u i Kini sve više nudi logistička rješenja i kopneni prijevoz.

Home Delivery i dalje u usponu

Na krilima rastuće internetske trgovine bilježimo i vrlo pozitivan razvoj sektora Home Delivery (B2C) u otpremi. Krajnjim je kupcima dostavljeno gotovo 900.000 pošiljki iz područja elektroničkih uređaja, kućanstva i namještaja, a dobra trećina tog broja ostvarena je samo u Austriji. Time je ovo logističko poduzeće ponovno potvrdilo svoju vodeću poziciju na austrijskom tržištu. Osim isporuke u dvoje Gebrüder Weiss preuzima i montažu i priključivanje uređaja na licu mjesta. Međunarodne trgovine namještajem, elektronikom i građevinskim proizvodima ubrajaju se u klijente ovog logističara i u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Hrvatskoj, Srbiji, a odnedavna i u Rumunjskoj.

Rast u sektoru B2C i stabilnu poziciju tržišnog lidera u sektoru B2B zabilježio je i DPD Austria, član istog društva kao i Gebrüder Weiss Paketdienst. Rast od četiri posto znači da su zaposlenici tvrtke DPD Austria 2018. godine po prvi put obradili više od 50 milijuna paketa, navodi se u priopćenju Gebrüder Weissa.

 
Otvoren renovirani supermarket Tommy u Splitu PDF Print E-mail
Thursday, 14 March 2019 16:51

tommy-preuredjeni-st-1Na adresi Dražanac 46 B u Splitu ponovno je otvoren renovirani supermarket Tommy. Supermarket je opremljen po suvremenim standardima kako bi potrošačima, koji godinama prepoznaju kvalitetu i konkurentnost Tommyjeve ponude, omogućili još veću razinu doživljaja kupovine.

Pored obnovljenog prodajnog prostora, u ovom supermarketu Tommy nudi još kvalitetniju i bogatiju asortimansku ponudu kao i posebne cjenovne akcije, te niz drugih pogodnosti za potrošače.

U potpuno renoviranom prostoru na ukupnoj korisnoj površini od preko 300 m2 Tommy nudi široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Osim ekspanzije prodajne mreže i otvaranja novih poslovnica, Tommy kontinuirano ulaže u modernizaciju prodajne mreže i primjenu novih tehnologija u maloprodaji, kako bi njihovi prodajni prostori bili što ugodniji i funkcionalniji, kako kupcima tako i zaposlenicima.

tommy-preuredjeni-st-2  tommy-preuredjeni-st-3 

 


Page 3 of 289